Pagina 1 van 94 123451151 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 2343 worden weergegeven.

Discussie: Movie Minutes

  1. #1

    Standaard Movie Minutes

    Ik hoorde net een reclame op de tv over gratis dvd's sparen bij Movie Minutes. Ben gelijk even een kijkje gaan nemen op die site die ze zeiden op de reclame. Dit is de link. Heeft iemand hier al ervaring mee? Of heeft iemand al zo'n sticker aangetroffen op een dvd die je kocht? Het kan volgens mij niet anders dat hier meer achter zit want wat is tegenwoordig nou nog gratis?
    Four-Star Trader (236)

  2. #2

    Standaard

    De site bugt een beetje.

    Ik heb die stickers al gezien. Lijkt me wel een geinig initiatief. Alleen denk ik dat ze een systeem hebben gekozen dat nogal fraudegevoelig is: die stickers kun je er in de winkel namelijk vrij makkelijk vanaf halen.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    De site bugt een beetje.

    Ik heb die stickers al gezien. Lijkt me wel een geinig initiatief. Alleen denk ik dat ze een systeem hebben gekozen dat nogal fraudegevoelig is: die stickers kun je er in de winkel namelijk vrij makkelijk vanaf halen.
    Ja of gewoon even rustig met pen en papier een paar codes op schrijven in diverse winkels hehe... Zo heb je makkelijk een paar gratis dvdtjes verdient. Lijkt mij dus inderdaad fraudegevoelig dit systeem.

    Als je je aanmeldt voor nieuwjaar krijg je 'gratis' 30 movie minutes. Op de site staat dat je voor 60 movie minutes al een gratis dvd hebt dus dat is dan wel mooi meegenomen.
    Four-Star Trader (236)

  4. #4

    Standaard

    ik heb gehoord dat ze 5 euro verzendkosten per dvd rekenen!en als ik die titels zo zag...

    niet echt interessant...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    ik heb gehoord dat ze 5 euro verzendkosten per dvd rekenen!en als ik die titels zo zag...

    niet echt interessant...

    mazzel,niels
    klopt idd. Er zitten enkele titels tussen die wel aardig zijn. Moet je dan wel eerst iets meer "minutes" voor hebben gespaard...maar gezien bovenstaande tips moet dat niet zo moeilijk zijn

  6. #6

    Standaard

    Ik krijg de titels niet eens te zien; een of andere error.
    Arrivederci

  7. #7

    Standaard

    stomme actie :'(

    heb ik een dvd gekocht, en die code open gekrast ...

    mij laten registreren op movieminutes.com
    alles ging goed .. totdat ik de code moest invullen ... DAT STOMME SYSTEEM herkent mijn "unieke code" niet .. dus een paar keer proberen ...

    na 5 keer proberen werd mijn accound voor een uurtje geblokkeerd ... dus toen een mail naar movieminutes gestuurd en tot nu toe nog geen reply van hun gekregen en mijn code werkt nog steeds niet :'(

  8. #8

    Standaard

    Die site is vrij waardeloos. Behalve dat ik de catalogus niet kan inkijken werkt ie lachwekend slecht onder Mozilla. Beetje een blunder van Buena Vista.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr.Wasabi
    stomme actie :'(

    heb ik een dvd gekocht, en die code open gekrast ...

    mij laten registreren op movieminutes.com
    alles ging goed .. totdat ik de code moest invullen ... DAT STOMME SYSTEEM herkent mijn "unieke code" niet .. dus een paar keer proberen ...

    na 5 keer proberen werd mijn accound voor een uurtje geblokkeerd ... dus toen een mail naar movieminutes gestuurd en tot nu toe nog geen reply van hun gekregen en mijn code werkt nog steeds niet :'(
    hetzelfde verhaaltje bij mij kon ook niet inloggen dus ik vind het een stomme actie tot nu toe

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr.Wasabi
    stomme actie :'(

    heb ik een dvd gekocht, en die code open gekrast ...

    mij laten registreren op movieminutes.com
    alles ging goed .. totdat ik de code moest invullen ... DAT STOMME SYSTEEM herkent mijn "unieke code" niet .. dus een paar keer proberen ...

    :'(
    Mij is het al wel gelukt om een code in te vullen en een dvdtje te bestellen.
    Het lukte mij de eerste keer ook niet, maar het blijkt dat je de code met HOOFDLETTERS moet invullen. Dan zou het verder geen probleem meer moeten zijn.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Lems
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr.Wasabi
    stomme actie :'(

    heb ik een dvd gekocht, en die code open gekrast ...

    mij laten registreren op movieminutes.com
    alles ging goed .. totdat ik de code moest invullen ... DAT STOMME SYSTEEM herkent mijn "unieke code" niet .. dus een paar keer proberen ...

    :'(
    Mij is het al wel gelukt om een code in te vullen en een dvdtje te bestellen.
    Het lukte mij de eerste keer ook niet, maar het blijkt dat je de code met HOOFDLETTERS moet invullen. Dan zou het verder geen probleem meer moeten zijn.
    Hoofdletters, Kleine letters ... de eerst 3 letters weghalen, laatste 2 letters weg halen ... maak niet uit ... Hij pakt het gewoon niet ... en het is alweer een week geleden dat ik die mensen een mail heb gestuurd .. maar nog geen reply gekregen en ondertussen ikke nog steeds uitproberen of het nu wel lukt :'( NOT!!!!!!!!!!

  12. #12

    Standaard

    Kon alles meteen zien en doen, misschien dat het systeem een beetje overbelast was na al die reclames enzo

  13. #13

    Standaard

    De stickers zaten onder het plastic van het hoesje. Ik had twee DVD's met die stickers.
    Aangemeld op de site en blijkbaar krijg je daarvoor ook 30 movieminutes want na de eerste code stond ik op 60. Na de tweede op 90 en toen heb ik gelijk Arachnaphobia besteld.
    Komt dan nog wel €5 verzendkosten bij. Dus kost de DVD eigenlijk €5.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    De stickers zaten onder het plastic van het hoesje. Ik had twee DVD's met die stickers.
    Aangemeld op de site en blijkbaar krijg je daarvoor ook 30 movieminutes want na de eerste code stond ik op 60. Na de tweede op 90 en toen heb ik gelijk Arachnaphobia besteld.
    Komt dan nog wel €5 verzendkosten bij. Dus kost de DVD eigenlijk €5.
    Voor € 5 is het toch niet zo verkeerde actie toch? Ik ga zelf voor The Rock (Deluxe Edition) sparen. Die is 120 punten, en voor 5 euro vind ik die niet verkeerd! Nou maar hopen dat titels die ik graag wil zn sticker hebben. Ik ga geen dvd's kopen omdat er zo'n sticker opzit in ieder geval...
    Four-Star Trader (236)

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    De stickers zaten onder het plastic van het hoesje. Ik had twee DVD's met die stickers.
    Aangemeld op de site en blijkbaar krijg je daarvoor ook 30 movieminutes want na de eerste code stond ik op 60. Na de tweede op 90 en toen heb ik gelijk Arachnaphobia besteld.
    Komt dan nog wel €5 verzendkosten bij. Dus kost de DVD eigenlijk €5.
    Voor € 5 is het toch niet zo verkeerde actie toch? Ik ga zelf voor The Rock (Deluxe Edition) sparen. Die is 120 punten, en voor 5 euro vind ik die niet verkeerd! Nou maar hopen dat titels die ik graag wil zn sticker hebben. Ik ga geen dvd's kopen omdat er zo'n sticker opzit in ieder geval...
    Het is best wel een goeie actie hoor. Ik zeg ook niet dat ie verkeerd is. Het is alleen jammer dat ik de meeste goeie DVD's al heb. Dan blijft er weinig keus over.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  16. #16

    Standaard

    Vergeet maar, heb het antwoord al gevonden...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roboter
    Vergeet maar, heb het antwoord al gevonden...
    ?

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roboter
    Vergeet maar, heb het antwoord al gevonden...

    Laat ons niet langer in spanning...

  19. #19

    Standaard

    ik heb de eerste dvd al besteld!
    Crazy/Beautiful voor 60 movie minutes.
    tja..de rest is niet interessant of heb ik al...
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  20. #20

    Standaard

    kheb ook al 60 movie minutes
    Net bruce almighty gekregen voor me verjaardag, maar echt stom dat die code (die je nog open moet krassen) op de cover zelf staat.
    Of is dat alleen bij deze?

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wazige
    maar echt stom dat die code (die je nog open moet krassen) op de cover zelf staat.
    Of is dat alleen bij deze?
    dat is bij elke dvd zo....
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wazige
    maar echt stom dat die code (die je nog open moet krassen) op de cover zelf staat.
    Of is dat alleen bij deze?
    De sticker met code kun je voorzichtig lospeuteren en verwijderen. Er blijven dan wel lijmresten achter.
    De lijmresten kun je met een tissue met wasbenzine voorzichtig wegpoetsen (en nee, de cover/inkt van de cover lost niet op als je het voorzichtig doet).

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wazige
    maar echt stom dat die code (die je nog open moet krassen) op de cover zelf staat.
    Of is dat alleen bij deze?
    dat is bij elke dvd zo....
    ah sorry heb alleen deze nog maar gezien met die sticker....

  24. #24

    Standaard

    Ik heb ook inmiddels 90 movieminutes bij elkaar gespaard..Wat ik jammer vind is, dat als je al enkele titels hebt, je daar geen extra movieminutes voor krijgt..

    9 van de 10 films heb ik inmiddels al liggen en daar staat dus niets tegenover...ergens wel begrijpelijk, maar toch ook wel jammer
    "I'm allergic to bullshit"
    My collection: http://www.intervocative.com/dvdcoll....aspx/Stefan81

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefan
    Ik heb ook inmiddels 90 movieminutes bij elkaar gespaard..Wat ik jammer vind is, dat als je al enkele titels hebt, je daar geen extra movieminutes voor krijgt..

    9 van de 10 films heb ik inmiddels al liggen en daar staat dus niets tegenover...ergens wel begrijpelijk, maar toch ook wel jammer
    kheb alle leuke films ertussen al :/ nou bijna dan, maar ja, zal wel iets tussen zitten wat 5 euro waard is, toch?

Pagina 1 van 94 123451151 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •