Pagina 94 van 94 EersteEerste ... 44849091929394
De resultaten 2.326 tot 2.343 van 2343 worden weergegeven.

Discussie: Movie Minutes

  1. #2326

    Standaard

    500 punten?! Zijn ze nu helemaal gek.
    Zo kan ik nooit iets bestellen via de MMM.

    Ik zie net dat de volgende MMM op Sinterklaas valt, misschien die dag een filmpje voor 0 minutes?
    Laatst aangepast door Tom91 : 29-11-2010 om 19:07

  2. #2327

    Standaard

    Leuk initatief..ik pas heel even, voor de fans een goeie actie

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #2328

    Standaard

    500 minutes....


    HAHAHA, 1 ding moet je toegeven: ze hebben wel humor bij movieminutes.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  4. #2329

    Standaard

    so hey... dat zijn er veel zeg! slechte actie dan in mijn ogen!

  5. #2330

    Standaard

    ja 400 of 500 zoveel punten heb ik nog niet heb er nu 300

    ik zelf had ook niet 500 uitgegeven voor 1 blu-ray
    ik wil wel de film hebben maar niet voor die prijs

    ik vond de film wel aardig

  6. #2331

    Standaard

    Het is een splinternieuwe film, dus wel logisch dat ze hem niet zomaar weggeven natuurlijk. 500 is veel (zeker voor deze film), maar wel realistisch denk ik.


  7. #2332

    Standaard

    In de winkel kost hij 16,99. Dus weet niet of het zo realistisch is.

  8. #2333

    Standaard

    Bij FRS € 24,99 blu ray versie

  9. #2334

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eline Bekijk bericht
    In de winkel kost hij 16,99. Dus weet niet of het zo realistisch is.
    En waarom niet als ik vragen mag? 500 gratis punten is nog altijd een stuk goedkoper dan 16,99 (en dat betreft volgens mij niet eens de blu-ray). Ik neem aan dat hier weinig mensen dvd's kopen (enkel en alleen) omdat er punten opzitten, dus de rest is mooi meegenomen toch?

    Overigens zou ik het ook niet overhebben voor deze film, maar dat terzijde.


  10. #2335

    Standaard

    T is belachelijk veel als je bedenkt dat je eerst 13 Blu-Rays of zelfs 17 dvd's moet kopen wil je hiervoor in aanmerking kunnen komen! Dan moet je al die handelingen (code tevoorschijn krassen, invoeren etc) die je moet verrichten ook nog meerekenen en vergeet dan vooral de verzendkosten niet!

    Dan doen ze t in Engeland toch een stuk beter, daar heb je wel een paar keer per jaar de BOGO (Buy One Get One) acties met Disney titels. Gewoon twee titels in je mandje en je krijgt die tweede voor nop! En dat dan ook tegen prijzen die een stuk lager liggen dan hier in de Benelux!

    Als je een (zeer) tijdelijke MM actie opzet doe dat dan op z'n minst, of eigenlijk zelfs maximaal, tegen reguliere "MM tarieven".

  11. #2336

    Standaard

    Pinocchio (Pinokkio) kost bij bol.com 29,99 en is maar 150 minutes. En the sorcerer's apprentice kost net zoveel bij bol dus waarom die dan ruim 3x zoveel minutes moet kosten slaat nergens op.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  12. #2337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    Pinocchio (Pinokkio) kost bij bol.com 29,99 en is maar 150 minutes. En the sorcerer's apprentice kost net zoveel bij bol dus waarom die dan ruim 3x zoveel minutes moet kosten slaat nergens op.
    Echt een vergelijking van 'lek met het vestje'.
    Goedkoopste Pinocchio BD is 16,99 bij Wehkamp en deze is in acties zelfs al goedkoper geweest. Goedkoopste Sorcerer's BD is 23,99 bij dvdoutlet.

    Dan heb je hem ook nog eens 1 week eerder en daar moet je voor betalen. Je hoeft het niet te doen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #2338

    Standaard

    Zelfde winkel is een eerlijke vergelijking. Daarbij komt er bij de wehkamp 3 euro verzendkosten bij en bij dvdoutlet slechts 1. en als je achteraf wilt betalen dan komt er nogeens 2.5 bij de wehkamp en bij dvdoutlet 0 dus dan zit je zo goed als gelijk.

    Movieminutes moet gewoon eens kappen met die achterlijke 'acties'. En al dat geleuter over je hoeft het niet te doen slaan nergens op. Ik ben gewoon kritisch en vindt het belachelijk dat de ene film voor 150 punten weggaat en de ander voor 500 punten.
    Op een bluray zit iets van 40 of 50 punten, wat inhoud dat je dus minimaal 10 films moet kopen voordat je zoveel punten hebt, en dat noemen ze een actie ???

    Krijg de 11e gratis, als bol of de FRS zo'n actie zou houden zou iedereen ze uitlachen maar bij movieminutes moet je opeens blij zijn dat ze de actie hebben?
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  14. #2339

    Standaard

    Ik vraag mij af waarom deze reacties niet verwijderd worden door de mods, als dat WEL gebeurt met mijn eerdere reactie van vorige week. Elke week komen komen toch dezelfde reacties (ook van mij).

    Mij lijkt het het beste als ze geheel stoppen met de MM, het is toch nooit goed. Kijken wat de mensen dan zeggen.

    Ondertussen zijn er genoeg mensen die dankzij de gratis MM codes en het aanmaken van vele accounts veel gratis BD's hebben gekregen (op de verzendkosten na). En blijkbaar, als ik bijvoorbeeld sommige berichten in het topic lees, heeft MM nooit moeilijk gedaan over die mensen die tig accounts met de gratis punten hebben aangemaakt, en gewoon verzenden naar hetzelfde adres. En dan hoor je nog mensen klagen over MM.....
    Het is tenslotte nog steeds een extraatje; je koopt niet een film voor de MM (neem ik aan); die krijg je er toevallig bij.

  15. #2340

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    Zelfde winkel is een eerlijke vergelijking. Daarbij komt er bij de wehkamp 3 euro verzendkosten bij en bij dvdoutlet slechts 1. en als je achteraf wilt betalen dan komt er nogeens 2.5 bij de wehkamp en bij dvdoutlet 0 dus dan zit je zo goed als gelijk.
    Eigenlijk slaat die prijsvergelijking t.o.v. MM's nergens op, je betaalt meer omdat je hem eerder hebt, dat is niet echt raar, dat gebeurt met veel dingen.
    Ik heb de 500 MM's trouwens ook niet voor die film over, maar ze hebben wel mooie acties gehad.

    Movieminutes moet gewoon eens kappen met die achterlijk 'acties'. En al dat geleuter over je hoeft het niet te doen slaan nergens op. Ik ben gewoon kritisch en vindt het belachelijk dat de ene film voor 150 punten weggaat en de ander voor 500 punten.
    Dat mag je ook vinden, maar zet dat er dan neer en plaats geen rare vergelijkingen.
    Op een bluray zit iets van 40 of 50 punten, wat inhoud dat je dus minimaal 10 films moet kopen voordat je zoveel punten hebt, en dat noemen ze een actie ???
    Dat is toch ook een actie, alleen geen leuke voor jou, je kunt de film al eerder in huis hebben.

    Krijg de 11e gratis, als bol of de FRS zo'n actie zou houden zou iedereen ze uitlachen maar bij movieminutes moet je opeens blij zijn dat ze de actie hebben?
    Weer een vergelijking die nergens over gaat, de BD's en DVD's met MM's maken vaak deel uit van deze acties en je krijgt ook MM's op BD's en DVD's die je via MM bestelt....
    le-nnart, bespaar je zelf die kwellingen en kijk niet meer op de MM site, hun dingen op facebook, twitter en dit draadje op dit forum.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #2341

    Standaard

    Ik betaal meer omdat ik hem maarliefst 1 week eerder heb dan de winkelrelease (release date is 8-12 volgens dvdoutlet, en uitgaande dat je morgen de bestelde BD binnen hebt). POE POE

    BD's en dvd's die Mm's bevatten maken juist vaak géén deel uit van acties. De films van disney zijn over het geheel genomen de duurste die er zijn en maken nauwlijks deel uit van acties. En dat de films van mm's minutes hebben is ook pas sinds kort, voorheen hadden ze (althans ontving ik) films zonder codes en als je mailen kreeg je als antwoord dat deze buiten de actie vielen.

    Daarbij was mm voorheen altijd super langzaam met verzenden. 3maanden wachten was zeker geen uitzondering en (mede) door al het geklaag daarover zijn de verzendtijd tegenwoordig heel normaal. Dus klagen helpt wel degelijk bij hen. Dus al dat postieve geleuter is alleen maar onzinnig.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  17. #2342

    Standaard

    Lol, ik geef het op, hahaha
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #2343

    Standaard

    Dit topic gaat maar eens een even op slot, kunnen we over een tijdje nog bekijken of het werkelijk zo belangrijk is om dit al dan niet open te houden..

Pagina 94 van 94 EersteEerste ... 44849091929394

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •