Pagina 29 van 94 EersteEerste ... 192526272829303132333979 ... LaatsteLaatste
De resultaten 701 tot 725 van 2343 worden weergegeven.

Discussie: Movie Minutes

  1. #701

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aloys Bekijk bericht
    Wat moest je ook alweer doen als je code gedeeltelijk onleesbaar is geworden?
    Een mail naar de klantenservice sturen: klantenservice@movieminutes.com. Dat heb ik al zo'n 3x gedaan en steeds een nieuwe code verkregen. Ik vermeld dan ook het EAN nummer van de DVD erbij, maar ik weet niet of ze hier naar kijken.

  2. #702

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door [NL]Patje_Lasek Bekijk bericht
    Een mail naar de klantenservice sturen: klantenservice@movieminutes.com. Dat heb ik al zo'n 3x gedaan en steeds een nieuwe code verkregen. Ik vermeld dan ook het EAN nummer van de DVD erbij, maar ik weet niet of ze hier naar kijken.
    Oké, bedankt. Was al bang dat ik een kassabon moest opsturen oid
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  3. #703

    Standaard

    Hoi mensen,
    Ik denk dat ik deze vraag vast al voor de -tigste keer stel: maar ik heb bijna 2 maanden geleden betaald voor 4 dvd's via Movie Minutes maar heb nog niets ontvangen. Mails aan de klantenservice leveren nulkommanul:x reactie op. Wie heeft recentelijk dezelfde ervaring?
    pluk de dag

  4. #704

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door manon kuik Bekijk bericht
    Hoi mensen,
    Ik denk dat ik deze vraag vast al voor de -tigste keer stel: maar ik heb bijna 2 maanden geleden betaald voor 4 dvd's via Movie Minutes maar heb nog niets ontvangen. Mails aan de klantenservice leveren nulkommanul:x reactie op. Wie heeft recentelijk dezelfde ervaring?
    Bij mij is het ook al zo'n goeie 2 maanden geleden dat ik er 2 DVD's heb besteld. Maar als ik dat hier zo lees is dat tegenwoordig vanzelfsprekend bij Movie Minutes. Ik maak me er dan ook niet echt zorgen over, ze zullen uiteindelijk wel aankomen. Klantvriendelijk kan je het niet noemen, maarja veel kan je er niet aan doen.

  5. #705

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door [NL]Patje_Lasek Bekijk bericht
    Een mail naar de klantenservice sturen: klantenservice@movieminutes.com. Dat heb ik al zo'n 3x gedaan en steeds een nieuwe code verkregen. Ik vermeld dan ook het EAN nummer van de DVD erbij, maar ik weet niet of ze hier naar kijken.
    Hmm interessant. Heb het ook al een paar keer voorgehad dat bij het krassen de code er mee wordt afgekrast, en dacht dat ik die minutes dan gewoon kwijt was.

  6. #706

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Bij mij is het ook al zo'n goeie 2 maanden geleden dat ik er 2 DVD's heb besteld. Maar als ik dat hier zo lees is dat tegenwoordig vanzelfsprekend bij Movie Minutes. Ik maak me er dan ook niet echt zorgen over, ze zullen uiteindelijk wel aankomen. Klantvriendelijk kan je het niet noemen, maarja veel kan je er niet aan doen.
    2 maand valt heel goed mee. Ik wacht al sinds ongeveer eind november...
    Sticking feathers up your butt does not make you a chicken!

  7. #707

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rudy Mas Bekijk bericht
    Leuke jongens daar, vooral omdat er op hun site ook nog eens staat: Every Minute Counts!

    Ik heb op 08/12/2007 3 DVD's besteld, ik heb gezien dat de betaling op mijn VISA is verwerkt. Maar voor de rest.... ze staan nog steeds op status: In afwachting.

    Ze zouden beter een melding kunnen zetten op de site. Bestel nu en je hebt ze misschien in huis over enkele maanden.

    Spijtig dat ze zo een slechte afhandeling hebben van deze actie! Ik ga nog wachten tot het einde van de maand en dan mogen ze een reactie van mij verwachten.
    Hallo,wel ik heb ook een probleem, ik had ook een dvd besteld met mijn verworven punten van movieminutes en dat is al geleden van maart en op mijn status staat dat het in bestelling is maar nog altijd niks ontvangen maar er is wel 5 euro getort.vroeger had ik al eens een paar bestellingen gedaan zonder klachten en nu is er daar iets degelijks aan de hand
    The temperature inside this apple pie is over 1000 degrees. If I squeeze it, a jet of molten bramley apple will squirt out. Could go your way; could go mine. Either way, one of us is going down!!!!

  8. #708

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Rijm Bekijk bericht
    2 maand valt heel goed mee. Ik wacht al sinds ongeveer eind november...
    Da's wel echt erover natuurlijk. Toch vreemd want er zijn blijkbaar toch ook nog steeds mensen die hun DVD's wel ontvangen en sommigen veel sneller als dat (nuja, snel is dan na 3 maanden ofzo..). Ze werken daar gewoon tergend traag maar uiteindelijk ontvangt iedereen z'n bestelling wel.

    Op zich ben ik nog altijd blij met deze actie want de Buena Vista DVD's zakken in de winkels maar zeer traag in prijs (de meesten blijven steken op €10). Op een film als Déja Vu wil ik dan wel even zitten wachten want die ga ik voorlopig toch niet voor €5 of minder tegenkomen in de winkels.

  9. #709

    Angry Movie Minutes oplichting?

    Inmiddels al een aantal maanden geleden besteld bij ze. Volgens mij stond er op de website die inmiddels uit de lucht is iets van 1 maand levertijd.

    Enkele mails verstuurd aan ze ... bestelling van 21 december 2007 is inmiddels nog niet ontvangen!!!

    op 08-02-2008 deze reactie gehad
    ========================
    Onze verzenddienst is momenteel bezig met het versturen van de bestellingen
    van december. Zij doen dit op chrologische volgorde van binnenkomst van
    betalingen. jou betaling werd verwerkt op 21 december. Zodra zij bij jouw
    bestelling komen zal deze worden verstuurd. Ik hoop je voldoende te hebben
    geïnformeerd.

    Onze oprechte excuses voor dit ongemak.
    met vriendelijke groeten,
    Kim G.
    Movie Minutes Klantenservice
    ================================
    op 26-03-2008 deze reactie gehad
    ================================
    Bedankt voor je e-mail.

    Door de aanhoudende technische problemen bij Movie Minutes is het voor mij
    niet na te gaan wanneer je bestelling nu uiteindelijk wordt verstuurd. Jouw
    bestelling ligt "in afwachting" bij de verzenddienst. Omdat het om honderden
    bestellingen gaat en alles handmatig moet worden verstuurd, duurt het
    allemaal veel langer. Het enige wat ik je kan aanbieden is dat je toch nog
    even afwacht of anders ga ik ervoor zorgen dat je de verzendkosten krijgt
    teruggestort, de bestelling wordt geannuleerd en de punten weer worden
    bijgeschreven op je account. Mijn excuses voor deze service en het ongemak.
    Laat me even weten wat je gaat doen.

    In afwachting van jouw antwoord, verblijf ik,

    met vriendelijke groeten,
    Helmie M.
    Movie Minutes Klantenservice
    ===============================

    Vandaag ze per email in kennis gesteld van in gebreke stelling.

    Wie heeft ook nog steeds zijn bestelde zaken niet ontvangen?
    Wie overweegt ook een aangifte wegens fraude en/of oplichting
    zeker nu ook de site www.movieminutes.com niet meer lijkt te bestaan.

  10. #710

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RaceDuck Bekijk bericht
    Wie heeft ook nog steeds zijn bestelde zaken niet ontvangen?
    Wie overweegt ook een aangifte wegens fraude en/of oplichting
    zeker nu ook de site www.movieminutes.com niet meer lijkt te bestaan.
    www.movieminutes.com bestaat gewoon hoor En van fraude en/of oplichting is geen sprake. Ze bieden je aan om je geld en punten terug te storten, dus als je niet meer wilt, dan doe je dat toch gewoon? Ik ben het uiteraard wel met je eens dat het een van de slechtste acties is waar ik ooit van heb gehoord. Heb wel al 750 punten, maar door alle reacties hier ben ik erachter gekomen dat je beter kan wachten tot de films zelf 5 euro in de winkel liggen, want dan ben je er gewoon zeker van dat je ze krijgt.


  11. #711

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    www.movieminutes.com bestaat gewoon hoor En van fraude en/of oplichting is geen sprake. Ze bieden je aan om je geld en punten terug te storten, dus als je niet meer wilt, dan doe je dat toch gewoon? Ik ben het uiteraard wel met je eens dat het een van de slechtste acties is waar ik ooit van heb gehoord. Heb wel al 750 punten, maar door alle reacties hier ben ik erachter gekomen dat je beter kan wachten tot de films zelf 5 euro in de winkel liggen, want dan ben je er gewoon zeker van dat je ze krijgt.

    Website is met regelmaat enige dagen onbereikbaar
    en op email reageren ze niet dus wat terug storten?

    google movieminutes en oplichting eens... misschien zegt t je dan meer

  12. #712

    Standaard

    Tja, veel succes om dat hard te maken. Trage service is niet gelijk aan oplichting.

  13. #713

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RaceDuck Bekijk bericht
    Website is met regelmaat enige dagen onbereikbaar
    en op email reageren ze niet dus wat terug storten?

    google movieminutes en oplichting eens... misschien zegt t je dan meer

    je reactie op een normaal antwoord is - zo komt het bij mij over - nou niet bepaalt vriendelijk van toonzetting; beter je gram te richten op de veroorzaker van je frustraties, nl. MOVIEMINUTES.com.

  14. #714

    Standaard

    movieminutes is van Disney, aangezien ze dezelfde klantenservice madam hebben.

    Oplichting zal er niet echt aan de orde zijn, maar dat het een stelletje klunsen bij elkaar zijn mag duidelijk wezen....

  15. #715

    Standaard

    Vandaag compleet uit het niets een mailtje gekregen. Ik krijg mijn geld teruggestort, geen enkele titel die ik eind november bestelde is nog leverbaar.

    Prachtige acties toch! Gewoon opdoeken, dat is de oplossing!
    Sticking feathers up your butt does not make you a chicken!

  16. #716

    Standaard

    Bij mij was al 6 maanden 1 titel niet leverbaar en even wat laten horen ho maar..
    gewoon order cancellen.. en na 6,5 a 7 maanden je geld terug.. maar men vergeet bij movieminutes alleen even de nederlandse wet...

    Wanneer je een product op internet koopt, gelden de regels volgens de Wet Koop op Afstand. Deze regels bepalen onder andere dat de verkoper uiterlijk binnen 30 dagen na je bestelling het product moet leveren. Gebeurt dit niet, dan moet hij het betaalde terugstorten. Ook hiervoor geldt een termijn van 30 dagen. Dus na uiterlijk 60 dagen had je je geld moeten terugontvangen. Na die 60 dagen heb je zelfs recht op wettelijke rente. bron: www.consuwijzer.nl


    Als "goedmakertje" willen ze je 90 punten cadeau doen om dan zeker weer iets te bestellen wat ze nooit leveren...
    Dus iedereen massaal even de wettelijke rente bij ze opeisen want deze in nederland opererende firma behoort zich wel aan de nederlandse wetgeving te houden...
    Laatst aangepast door RaceDuck : 12-06-2008 om 17:12

  17. #717

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RaceDuck Bekijk bericht
    Dus iedereen massaal even de wettelijke rente bij ze opeisen want deze in nederland opererende firma behoort zich wel aan de nederlandse wetgeving te houden...
    Daar gaan ze niet arm van worden hoor. Je wacht zes maanden. Na 2 maanden had je dus je geld terug moeten hebben, dus je hebt vier maanden recht op 5% rente (zet even hoog in) over de 5 euro verzendkosten.

    WOW, dat is maar liefst 8 eurocent!
    Laatst aangepast door Patrick van den Hul : 12-06-2008 om 20:21
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  18. #718

    Standaard

    8 eurocent!!! Da's € 0,08!!! Da's fl 0.18!!! Daar doen we het voor, yes! 8)
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  19. #719

    Standaard

    welke 5 euro verzendkosten..
    11 euro was het hoor.. het gaat om het principe dat men denkt de nederlandse wet aan de laars te kunnen lappen.. niet te reageren gedurende 4 maanden...

    en wel meer mensen zo behandeld worden..

  20. #720

    Standaard

    Ik wacht al sinds februari. Ik denk dat ik het kan vergeten, als ik de bovenstaande berichten lees...
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

  21. #721

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rianne T. Bekijk bericht
    Ik wacht al sinds februari. Ik denk dat ik het kan vergeten, als ik de bovenstaande berichten lees...
    Ik heb in februari Derailed en Deja Vu besteld en ze zijn vandaag aangekomen. Lang wachten dat wel, maar ik ben toch ook blij met deze 2 vrij recente titels voor maar 8 euro

  22. #722

    Standaard

    Ik had derailed, seabiscuit en casanova besteld. Ze zijn vandaag binnengekomen. Het valt me dus nog mee.
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

  23. #723

    Standaard

    Aangezien het maar niet wilde vlotten met mijn bestelling van eind december heb ik een paar weken terug verzocht om de kosten terug te storten.
    Afgelopen week werd het bedrag teruggestort en wat ligt er zaterdag in de brievenbus?
    Juist... de twee bestelde dvd's. :razz:

  24. #724

    Standaard

    Ja kan nu zelfs S1 van Alias bestellen voor 200 MM! Mooi, laat de andere boxen maar komen.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  25. #725

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Ja kan nu zelfs S1 van Alias bestellen voor 200 MM! Mooi, laat de andere boxen maar komen.

    ik heb hem besteld, nou maar hopen dat ze het leveren

Pagina 29 van 94 EersteEerste ... 192526272829303132333979 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •