Pagina 25 van 94 EersteEerste ... 152122232425262728293575 ... LaatsteLaatste
De resultaten 601 tot 625 van 2343 worden weergegeven.

Discussie: Movie Minutes

  1. #601

    Standaard

    Dit is mij al meerdere keren overkomen. Onbegrijpelijk hoor zulke problemen voor titels die bij de eerste de beste MM om de hoek in grote aantallen voor het oprapen liggen. De vorige keer hebben ze t wel goed gemaakt met een volledig gratis exemplaar van Pearl Harbor, ben benieuwd of ze nu weer met een tegemoetkoming komen....

  2. #602

    Standaard

    Waarom kan een bedrijf in Engeland mij zonder verzendkosten binnen een week mijn bestelling afleveren, maar doen zij er voor een slordige 4 euro per stuk 2 maanden over?
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  3. #603

    Standaard

    Ik kon het toch niet laten nog eens na te vragen...

    En het is zover... net een e-mail gehad dat mijn bestelling vandaag verzonden is... (dus morgen binnen, hopen we dan maar)..

    ach ja... ik vind het nog steeds een actie met potentieel, maar als ze er standaard anderhalve maand over doen, dan is het best frustrerend... bestellingen uit de USA zijn sneller met surface mail....
    Send a maniac to catch a maniac...

  4. #604

    Standaard

    Ik had ook nog gevraagd deze week, en kreeg als antwoord dat ze deze week op de post gingen. nu zie ik net bij mijn orderstatus staan: in bestelling i.p.v verscheept! dus volgens mij krijg ik ze dan nog steeds niet!

  5. #605

    Standaard

    Ik heb dus hetzelfde mailtje over de technicolorfabriek gehad en mijn dvd's staan al vanaf 20 devember in bestelling, hopelijk volgende week binnen!

  6. #606

    Standaard

    bij mij staat er ook idd 'verscheept' nu ... mischien dat ze nu op datum afwerken? Bestelling was van 29-01...

    Of dat reclameren toch helpt :P
    Send a maniac to catch a maniac...

  7. #607

    Standaard

    mijne was de 19de verzonden volgens de mail. Ben benieuwd wanneer ze op de deurmat vallen...

  8. #608

    Standaard

    Bij mij nu eindelijk ook onderweg.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  9. #609

    Standaard

    Ik heb nog ontzettend veel movie minutes alleen heb ik geen zin om alle dvd's uit de kast te halen en dan bekijken welke er movieminutes heeft.
    en aangezien de verzendkosten toch hoog zijn en het ontvangen van een dvd ontzettend lang duurt sla ik deze hele aktie maar over...
    I always tell the truth. Even when I lie.

  10. #610

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314
    Ik heb geen zin om alle dvd's uit de kast te halen en dan bekijken welke er movieminutes heeft.
    er staat op de MovieMinutes site een lijstje met dvd's waarop MovieMinutes zitten :wink:

  11. #611

    Standaard

    Hoer-a!

    Vandaag alledrie ontvangen.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  12. #612

    Standaard

    ik heb nog 240 Movie Minutes maar ik heb op dit moment al alle titels die ik wil.
    Ik wacht nog ff tot ze wat meer titels hebben.

    Lagere verzendkosten mag ook wel...
    In Nomine Magni Dei Nostri Satanas

  13. #613

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Captorofevil
    ik heb nog 240 Movie Minutes maar ik heb op dit moment al alle titels die ik wil.
    Ik wacht nog ff tot ze wat meer titels hebben.

    Lagere verzendkosten mag ook wel...
    Dat heb ik ook, maar er komen niet veel nieuwe titels bij.

  14. #614

    Standaard

    wie kan me blij maken met paar movie minutes codes, ik mis er nog 60, om mijn besteling te plaatsen.

  15. #615

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Hoer-a!

    Vandaag alledrie ontvangen.
    Ik heb ze idd ook de 22ste ontvangen. Alle vier :wink:

  16. #616

    Standaard

    Ik had nog 4 DVD's staan met ongekraste mm stukjes...

    Dus gelijk maar voor 90 punten "Dead Poets Society" besteld...omdat ik die nergens anders kon krijgen .

    Wel jammer dat de oudste van die mm krasdingen het begaf, en de hele code mee dr'af kwam .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  17. #617

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Hoer-a!

    Vandaag alledrie ontvangen.
    Ik heb ze idd ook de 22ste ontvangen. Alle vier :wink:
    Hier nog niets....

    eens kijken of het vandaag iets wordt.....
    Send a maniac to catch a maniac...

  18. #618

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau Bekijk bericht
    Ik had nog 4 DVD's staan met ongekraste mm stukjes...

    Dus gelijk maar voor 90 punten "Dead Poets Society" besteld...omdat ik die nergens anders kon krijgen .

    Wel jammer dat de oudste van die mm krasdingen het begaf, en de hele code mee dr'af kwam .
    Ik mag niet klagen, binnen 5 dagen (inc. weekend!) ligt ie op mat . (23e tot nu de 28e)
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  19. #619

    Standaard

    Als ik op de MovieMinutes site wil gaan, dan krijg ik een frame met 'string-errors'en dergelijke. Heeft iedereen hier last van??
    Send a maniac to catch a maniac...

  20. #620

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer Bekijk bericht
    Als ik op de MovieMinutes site wil gaan, dan krijg ik een frame met 'string-errors'en dergelijke. Heeft iedereen hier last van??
    Geen last van hoor.

    Heeft er iemand nog een paar movieminutes voor mij (graag via pm) ? Wil graag nog wat bestellen maar heb nog een paar codes nodig.

    Bij voorbaat dank.

    Grtz,

    Ray

  21. #621

    Standaard

    Ik heb er ook geen last van.

    Heeft er iemand voor mij 30MM ?
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  22. #622

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer Bekijk bericht
    Als ik op de MovieMinutes site wil gaan, dan krijg ik een frame met 'string-errors'en dergelijke. Heeft iedereen hier last van??
    ligt kennelijk aan mijn explorer .... met Firefox doet ie het wel
    Send a maniac to catch a maniac...

  23. #623

    Standaard

    Ik vind het nog steeds jammer van de 5 euro verzendkosten, feitelijk zitten er veel titels bij die je voor 5 euro inc. kunt KOPEN, dus het actieelement verdwijnt dan nogal.

    Heb er zelf nu 90 en die categorie is niet de 5 euro waard, maar als ik er 120 heb, zit er vast wel een leuk titeltje bij.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  24. #624

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul Bekijk bericht
    Ik vind het nog steeds jammer van de 5 euro verzendkosten, feitelijk zitten er veel titels bij die je voor 5 euro inc. kunt KOPEN, dus het actieelement verdwijnt dan nogal.

    Heb er zelf nu 90 en die categorie is niet de 5 euro waard, maar als ik er 120 heb, zit er vast wel een leuk titeltje bij.
    Ik wacht altijd tot ik er 2 kan bestellen. Dan kom je op € 4,- verzendkosten p.st. Ook veel, maar voor die prijs kun je wel wat leuks uitzoeken.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  25. #625

    Standaard

    Lekker frustrerend; koop je 2 dvd's met movie minutes, waarvan de codes niet meer te lezen zijn na het openkrassen.

Pagina 25 van 94 EersteEerste ... 152122232425262728293575 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •