Pagina 3 van 94 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 2343 worden weergegeven.

Discussie: Movie Minutes

  1. #51

    Standaard

    Ingevoerde code van Pirates geaccepteerd.
    Ingevoerde code van the Hunted niet geaccepteerd.
    Invevoerde code van 25th Hour niet geaccepteerd.

    Wat is dat voor flauwekul!!! :x
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  2. #52

    Standaard

    Ik sluit me aan in de lange rij van mensen die problemen hebben.
    Ik tracht nu reeds een week de code van Who Framed Roger Rabbit? en Pirates of the Caribbean in te voeren.
    Alle combinaties reeds geprobeerd, maar niets lukt.
    Uit ellende wel een mail gestuurd naar ze vanmiddag.
    Hoop snel op een reactie.

    Heeft iemand reeds getracht een code in te voeren van iemand anders diens code reeds geaccepteerd is?
    Three-Star Trader.

    322 Blu-rays in bezit.

    StarMars.nl

  3. #53

    Standaard

    Het is wel hoofdlettergevoelig.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MrCarrey
    Het is wel hoofdlettergevoelig.
    Dat weet ik (en de rest volgens mij ook).
    En dat wordt zeker ook duidelijk uitgelegd op de site zelf.
    Three-Star Trader.

    322 Blu-rays in bezit.

    StarMars.nl

  5. #55

  6. #56
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2002
    Woonplaats
    Zuid Holland is niet groot genoeg

    Standaard

    Gewoon mailtje sturen binnen 1 tot 1 1/2 week zijn de codes actief (vervelend dat wel). Heb nu ook een dvd besteld, inderdaad punten gaan er gelijk af, maar heb eigenlijk geen idee op welke rekening ik die 5 euro moet storten, krijg vaag mailtje terug is me dus nog niet duidelijk, iemand enig idee (geen eigen rekeningnummers opgeven he mannen/vrouwen hihi)

  7. #57

    Standaard

    Ik vind de Movie Minutes aktie wel leuk, er gaat wel eens wat mis maar je moet er dan ook niet aan meedoen als je niet wilt. En uiteindelijk kan je er wel goedkoop DVD`s mee krijgen. En dit is nog altijd een voordeel dat je aangeboden wordt en niet iets waar je recht op hebt. Dus hou op met zeuren over die lastige voorwaarden die aan de aktie verbonden zijn! Stelletje verwende kinderen!

  8. #58

    Standaard

    Bij mij werkt er bijna niks
    25th Hour is de enige die werkt. Maar bijv. Lizzy McGuire The Movie en Pirates Of The Caribbean geven steeds een incorrecte code.
    Waardeloos!

  9. #59

    Standaard

    als er nog iemand 30 pirates minuten wil,ik kan ze wel ff doorgeven,stuur me maar een pm!

    heb die dvd weer gekocht...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door midas
    Ik vind de Movie Minutes aktie wel leuk, er gaat wel eens wat mis maar je moet er dan ook niet aan meedoen als je niet wilt. En uiteindelijk kan je er wel goedkoop DVD`s mee krijgen. En dit is nog altijd een voordeel dat je aangeboden wordt en niet iets waar je recht op hebt. Dus hou op met zeuren over die lastige voorwaarden die aan de aktie verbonden zijn! Stelletje verwende kinderen!
    Dit slaat natuurlijk nergens op wat je nu zegt!!
    Als iemand er graag aan mee wil doen,dan moeten ze daar maar eens eerst zorgen dat ze alles goed geregeld hebben!!
    Zo zijn wij als klant de dupe van hun wanorde....
    Dus zeuren mag best...als je een leuke aktie op touw wilt zetten,zorg er dan maar eerst voor dat alles goed werkt!!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  11. #61
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    ik heb een dvd besteld de 16'de. Er staat dat keurig dat ik de dvd heb besteld, maar ik krijg niks van een betaling van die 5 euro ofzo, dat vind ik wel een beetje vreemd. weet niet eens waar ik het geld naartoe over moet maken. Vind die website gewoon 1 grote troep! maar mijn 120 minuten zijn er dus mooi wel afgehaald! maar kan nergens zien ofze wel bezig zijn met mijn bestelling of niet. Beetj vreemd..

  12. #62

    Standaard

    "als klant de dupe van hun wanorde", kom nou, volg eerst eens een cursus Reglement Lezen, Hoe Doe Ik Een Bestelling Zonder Fouten en Een Beetje Geduld Hebben Daar Ga Je Niet Van Dood. Ik heb eens op een helpdesk gewerkt en je gelooft niet wat voor stommiteiten mensen doen en dan jou de schuld ervan geven. Get a life!

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door midas
    "als klant de dupe van hun wanorde", kom nou, volg eerst eens een cursus Reglement Lezen, Hoe Doe Ik Een Bestelling Zonder Fouten en Een Beetje Geduld Hebben Daar Ga Je Niet Van Dood. Ik heb eens op een helpdesk gewerkt en je gelooft niet wat voor stommiteiten mensen doen en dan jou de schuld ervan geven. Get a life!
    hoe kun je nu een bestelling zonder fouten maken,als er van die hele website niks klopt?!?
    Zij zijn degene die fouten maken,niet wij!!!!

    Get a life yourself!!!!!!!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  14. #64

    Standaard

    Already got one baby. Trouwens, ik heb al meerdere codes ingevoerd, zonder problemen, DVD`s besteld, betaald en ontvangen ook zonder problemen en altijd goeie service gekregen. Je moet natuurlijk niet beginnen eisen dat ze hun regeltjes speciaal voor jou gaan aanpassen omdat jij de site niet goed gelezen en/of begrepen hebt en met vriendelijk zijn geraak je natuurlijk ook een stuk verder dan met je voeten op de vloer te gaan stampen om je zinnetje te krijgen.
    Greets!

  15. #65
    Sarah Brebels
    Guest

    Standaard

    Groot gelijk, Midas!
    Iedereen denkt dat ze het maar voor het zeggen hebben. We mogen al blij zijn dat we een DVD voor 5 euro kunnen bestellen. Waar kan dat tegenwoordig nog?

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door midas
    Already got one baby. Trouwens, ik heb al meerdere codes ingevoerd, zonder problemen, DVD`s besteld, betaald en ontvangen ook zonder problemen en altijd goeie service gekregen. Je moet natuurlijk niet beginnen eisen dat ze hun regeltjes speciaal voor jou gaan aanpassen omdat jij de site niet goed gelezen en/of begrepen hebt en met vriendelijk zijn geraak je natuurlijk ook een stuk verder dan met je voeten op de vloer te gaan stampen om je zinnetje te krijgen.
    Greets!
    Alsof ik eis dat ze hun regeltjes speciaal voor mij moeten aanpassen!!
    Het gaat er hier duidelijk om dat de meeste van ons heel veel problemen hebben met het ingeven van de codes en met bestellingen die gewoon niet verstuurd worden!!

    Dit heeft dus totaal niks te maken met het feit dat wij de regeltjes niet goed zouden lezen!!

    Maar ik ben heel blij voor je dat jij wel kunt lezen en de rest van ons niet...misschien dat jij voor ons allemaal de codes in kunt voeren en bestellingen plaatsen?
    Dan weten JIJ in iedergeval zeker dat alles goed gaat!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  17. #67
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Hoe moet je een dvd betalen? Ik heb een dvd besteld. de minuten zijn er afgehaald, maar ik heb nog steeds geen mail gekregen waar ik het geld naar over moet maken. Dat vind ik een beetje vreemd.

    Midas, toch vind ik jouw redenering niet helemaal kloppen. Ik heb ook 5 code's ingevoerd, waarvan ik er bij 3 daarvan problemen had. De servicedesk garandeert zo snel mogelijk een mail terug, mocht je een klacht hebben. Ik ben vorrige maand begonnen met sparen.

    Ik heb meerdere malen een mail moeten sturen omdat mijn code niet werkte. tot 2x per code aan toe! ja 2 mails per code! Kheb nooit een mailtje terug gekregen, geen enkele. Dat vind ik wel een beetje vreemd.

    het is een goede actie, maar ik vind het ook een troepzooitje.

    regeltjes zijn er nou eenmaal om nageleefd te worden, De mensen achter dit concept hebben echter tot mijn weten geen 1 regeltje nageleefd, gezien de klantvriendelijkheid en het efficient helpen van klanten.

    maar HOE moet ik nou die dvd betalen, daar krijg ik zelfs nog geen eens info over van die stomme movieminutes :S

  18. #68
    Sarah Brebels
    Guest

    Standaard

    test

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Ingevoerde code van Pirates geaccepteerd.
    Ingevoerde code van the Hunted niet geaccepteerd.
    Invevoerde code van 25th Hour niet geaccepteerd.

    Wat is dat voor flauwekul!!! :x
    Eergisteren een mailtje gekregen dat ik ze kon invoeren, hetgeen is gelukt.
    Weet alleen niet wat ik ervoor moet kopen.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  20. #70

    Standaard

    Dan weten JIJ in iedergeval zeker dat alles goed gaat!

    Haha! [/quote]

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daklem
    .

    maar HOE moet ik nou die dvd betalen, daar krijg ik zelfs nog geen eens info over van die stomme movieminutes :S
    raar...ik heb toen ik mijn bestelling plaatste gewoon mijn cc gegevens in moeten vullen...

    Het zal toch niet weer een nieuw probleem worden hoop ik voor hun!!!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  22. #72
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door midas
    Dan weten JIJ in iedergeval zeker dat alles goed gaat!

    Haha!
    [/quote]

    mierenneuker

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daklem
    Citaat Oorspronkelijk gepost door midas
    Dan weten JIJ in iedergeval zeker dat alles goed gaat!

    Haha!
    mierenneuker [/quote]

    Wie???
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  24. #74
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daklem
    .

    maar HOE moet ik nou die dvd betalen, daar krijg ik zelfs nog geen eens info over van die stomme movieminutes :S
    raar...ik heb toen ik mijn bestelling plaatste gewoon mijn cc gegevens in moeten vullen...

    Het zal toch niet weer een nieuw probleem worden hoop ik voor hun!!!
    hetgeen is dat ik geen Creditcard heb. Ik had op de site helemaal niks hoeven in te vullen. stomste van alles is nog dat die 120 minuten er wel afgehaald zijn, maar nog steeds zit te wachten waar ik die 5 euro naar over moet schrijven. en op mijn mail willen ze ook niet reageren. Nouja. ik denk dat ze mooi die movieminutes in hun bruine poepertje mogen steken. Want zo wordt je wel genaaid door een mooi concept, wat belachelijk is uitgevoerd.

    Edit: Krupse, Midas is een mierenneuker. jij niet

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daklem

    Edit: Krupse, Midas is een mierenneuker. jij niet
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

Pagina 3 van 94 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •