Pagina 92 van 94 EersteEerste ... 428288899091929394 LaatsteLaatste
De resultaten 2.276 tot 2.300 van 2343 worden weergegeven.

Discussie: Movie Minutes

  1. #2276

    Standaard

    ik heb nog nooit een code gehad die het niet doet

  2. #2277

    Standaard

    Mijn bestelling ook na 9 dagen binnen....

  3. #2278

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    mijn god zeg, mensen zijn echt ongeduldig zeg.. 9 dagen... wow.. dat is dus net voor het weekend inclusief een tnt staking.. ga er dan ook maar vanuit datie vandaag NIET binnenkomt..

    is inderdaad vrij langzaam. Heb ze sinds een tijdje in 2 dagen in huis.

    Voorheen duurder het meestal een maand of 3.

    Maarja kan jij niet ff kijken of die al verzonden is als medewerker..
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  4. #2279

    Standaard

    Vanavond is het weer Movie Minute Monday!
    Dit staat er te lezen op Facebook:
    De Movie Minutes Monday van vandaag wil je niet missen! Om 20.00 uur hebben wij een zeer recente film in de shop, maar je moet er wel op tijd bij zijn, want om 20:30 wordt deze film er weer uitgehaald!

  5. #2280

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    is inderdaad vrij langzaam. Heb ze sinds een tijdje in 2 dagen in huis.

    Voorheen duurder het meestal een maand of 3.

    Maarja kan jij niet ff kijken of die al verzonden is als medewerker..

    ja, en nu?

  6. #2281

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aruba75 Bekijk bericht
    Vanavond is het weer Movie Minute Monday!
    Dit staat er te lezen op Facebook:
    De Movie Minutes Monday van vandaag wil je niet missen! Om 20.00 uur hebben wij een zeer recente film in de shop, maar je moet er wel op tijd bij zijn, want om 20:30 wordt deze film er weer uitgehaald!

    pfff ik hoop dat ik op tijd thuis ben voor deze onthulling en eventuele koop.

  7. #2282

    Standaard

    Als het nu B&tB of Toy Story 3 is he... Heb die juist gekocht verdomme.

  8. #2283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aruba75 Bekijk bericht
    Vanavond is het weer Movie Minute Monday!
    Dit staat er te lezen op Facebook:
    De Movie Minutes Monday van vandaag wil je niet missen! Om 20.00 uur hebben wij een zeer recente film in de shop, maar je moet er wel op tijd bij zijn, want om 20:30 wordt deze film er weer uitgehaald!
    Ook weer fijn om te lezen... ik zit bijna iedere maandag in Duitsland voor dartscompetitie. Niet dat de aanbiedingen van de afgelopen mondays me zo aanspraken, maar het zou wel balen zijn als het een keer echt een leuke film is.

    Waarom niet eens een keer afwisselen? Andere weekdag, ander tijdstip... een aanbieding voor een hele dag....
    Send a maniac to catch a maniac...

  9. #2284

    Standaard

    zo te zien is het prince of persia geworden..
    300 MM! Wel ERG veel voor een kale blu-ray...

  10. #2285

    Standaard

    Ik laat hem aan me voorbij gaan. Maar even wachten tot de volgende actie.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  11. #2286
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2003
    Woonplaats
    Wetteren, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gandalf the funny Bekijk bericht
    zo te zien is het prince of persia geworden..
    300 MM! Wel ERG veel voor een kale blu-ray...
    Vind ik toch ook. Ik ga toch maar mijn punten sparen dan.

  12. #2287

    Standaard

    Ik laat hem ook schieten, die 300 punten(240 voor de DVD) komen nog wel een keer van pas
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #2288

    Standaard

    Ik ga het ook niet doen. Als hij nu 150 (wat tenminste normaal zou zijn) punten zou kosten wel, maar helaas.
    Leuk hoor, betekent dat films in de MMM wrs altijd zoveel zullen zijn.

  14. #2289

    Standaard

    ik laat deze ook schieten, heb weinig zin om 300 mm in te leveren voor een film die ik niet eens goed vond

  15. #2290

    Standaard

    belachelijk veel punten voor een losse film. Voor een complete serie zoals grey's anatomy oké maar voor een bd met nauwlijks extra's.

    Slechte deal weer.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  16. #2291

    Standaard

    Dan hebben ze een recente film, dan is het NOG niet goed. Dan gaan ze weer klagen over teveel punten....hou toch eens op. Spaar ze dan niet, kijk niet meer op de site, koop de films die je echt wilt hebben.
    Brrr.

  17. #2292

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dan hebben ze een recente film, dan is het NOG niet goed. Dan gaan ze weer klagen over teveel punten....hou toch eens op. Spaar ze dan niet, kijk niet meer op de site, koop de films die je echt wilt hebben.
    Brrr.
    Helaas heb ik Prince al in huis, gekocht via MP maar er stonden nog wel MM''s op en ja een nieuwe titel is het wel en de prijs hiervoor is misschien hoog maar koop hem dan in de winkel en je bent veel meer kwijt dan alleen verzendkosten. En sommigen hebben toch zat MM's op hun rekening dus kunnen ze dit makkelijk betalen. En bovendien krijg je op titels die je in de shop besteld ook weer MM's.

    En azijnzeikers heb je overal, dus ook hier over MM's.
    Niet tevreden doe dan niet mee!
    En als toevoeging, besluit je te stoppen met MM's te sparen, ik ontvang graag je MM's, ik heb nog een neefje en 2 nichtjes die ik blij kan maken met Disney.
    Laatst aangepast door edwin62 : 22-11-2010 om 21:22

  18. #2293

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dan hebben ze een recente film, dan is het NOG niet goed. Dan gaan ze weer klagen over teveel punten....hou toch eens op. Spaar ze dan niet, kijk niet meer op de site, koop de films die je echt wilt hebben.
    Brrr.
    Nou, ik vond het ook teveel punten. Normaal zijn de Blu-rays altijd 150 en 120 en bij uitzondering 180 punten. Nu hebben ze een keer een aardige nieuwe titel, maar dan moet die ineens weer 300 punten kosten. Waarom? Maakt voor hun waarschijnlijk weinig uit en nu krijg je toch weer commentaar van je klanten. Biedt hem lekker voor 180 of 150 aan en hou je klanten tevreden. Als men weet dat er eens in de zoveel tijd een echte toptitel te krijgen is in de shop, dan zijn er waarschijnlijk ook meer mensen die weer punten gaan sparen.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  19. #2294

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Nou, ik vond het ook teveel punten. Normaal zijn de Blu-rays altijd 150 en 120 en bij uitzondering 180 punten. Nu hebben ze een keer een aardige nieuwe titel, maar dan moet die ineens weer 300 punten kosten. Waarom? Maakt voor hun waarschijnlijk weinig uit en nu krijg je toch weer commentaar van je klanten. Biedt hem lekker voor 180 of 150 aan en hou je klanten tevreden. Als men weet dat er eens in de zoveel tijd een echte toptitel te krijgen is in de shop, dan zijn er waarschijnlijk ook meer mensen die weer punten gaan sparen.

    Owke een middenweg dan, ergens tussen de 180 en 300? Zeg 240 voor nieuwere titels???? Maar deze titel is zo nieuw dat 300 ook wel een mooie prijs is. Maar er moet altijd wat te zeuren zijn door sommigen.
    Kan je sparen voor bijna gratis films vinden ze het nog te duur, echte nederlanders!
    Laatst aangepast door edwin62 : 22-11-2010 om 21:23

  20. #2295

    Standaard

    Prince of Persia is toch een bagger film..sorry dat ik het zeg..zijn me MM niet waard.. Wees blij dat er zo'n actie bestaat, dan is het wachten wel waard..waarom er niet de nieuwste series erbij zitten is geen pluspunt..ik blijf maar mm sparen..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  21. #2296

    Standaard

    300 punten heb je niet zomaar. Daar heb je minimaal 6 full-price bluray's voor moeten komen. of 10 dvd's. Dus gratis is het zeker niet.

    Daarbij is prince of persia bij bol.com bijna net zo duur als when in Rome, en die is in movieminites de helft.

    Volslagen willekeur dus, en wederom een flut actie.

    Ik begrijp niet wat al die fan-boys het constant recht proberen te breien.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  22. #2297

    Standaard

    Maar ondertussen weten we inmiddels wel hoe iedereen over de actie(s) denkt, het is een beetje onnodig om dat iedere week te blijven herhalen. Ik heb er ook even mijn irritatie over geuit, vanaf nu negeer ik dat hele Movie Minutes, misschien kunnen anderen dat ook beter doen..

  23. #2298

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Prince of Persia is toch een bagger film..sorry dat ik het zeg..zijn me MM niet waard.. Wees blij dat er zo'n actie bestaat, dan is het wachten wel waard..waarom er niet de nieuwste series erbij zitten is geen pluspunt..ik blijf maar mm sparen..
    Dat het een baggerfilm is, is jouw mening en als ze je MM's niet waard zijn dan koop je hem toch ook niet, spaar je voor als er wel wat is. En er zal heus wel een keer een film komen die je wel wat vind, ieder zijn smaak ieder zijn mening, Voor anderen is er nog genoeg te halen en te sparen in de shop.

    Vind je MM's niets meer dat stop je toch met sparen en geeft je je account weg, of stop met zeuren. Niemand is tot iets verplicht, het is een gratis spaarsysteem wat alleen wat verzendkosten kost.

  24. #2299

    Standaard

    En er zal heus wel een keer een film komen die je wel wat vind, ieder zijn smaak ieder zijn mening, Voor anderen is er nog genoeg te halen en te sparen in de shop.
    Ja absoluut, het wachten zal vast lonen..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  25. #2300

Pagina 92 van 94 EersteEerste ... 428288899091929394 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •