De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard vraag over de Youp van het Hek box

    Hoi,

    ik heb pas deze box aangeschaft en nu zie ik dat de dvd met daarop de oudejaarsconference 1995 en de show scherven een flipper is!
    Terwijl de overige dvd's zo te zien dual layers zijn.
    Is dit bij elke box zo?

    gr. Jeroen

  2. #2

    Standaard

    Hier wel.. was me nog niet eens opgevallen trouwens !
    Jammer, maargoed.. Er zijn ergere dingen

  3. #3

    Standaard

    Das waar, maar als er ook boxen zijn met een dual layer erin, ga ik contact opnemen met universal.
    Zou jij trouwens kunnen kijken of het beeld bij jou ook stoort bij de show van Man Vermist, na ongeveer 1.30 uur??

  4. #4

    Standaard

    Waar hebben jullie deze box gekocht. Ik hoor overal dat er problemen zijn met de levering FRS heeft hem ook nog steeds niet binnen en kan ook nog geen uitspraak doen over de leverdatum.

  5. #5

    Standaard

    bij van leest is ie gewoon in de winkel te halen.

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  6. #6
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    Bij de Media Markt Zwolle ook volop verkrijgbaar!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Andries Kooijman
    Waar hebben jullie deze box gekocht. Ik hoor overal dat er problemen zijn met de levering FRS heeft hem ook nog steeds niet binnen en kan ook nog geen uitspraak doen over de leverdatum.
    Gisteren gewoon zien liggen bij diverse FRS's in Rotterdam.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  8. #8

    Standaard

    de mijne komt ook bij de frs vandaan,

    maar voor diegenen die hem al hebben:
    zou je even willen kijken of
    - oudjaar95/scherven bij je ook een flipper is
    - man vermist ook een compressiefout heeft na 1 uur 30 minuten

  9. #9

    Standaard

    Ik heb hem ondertussen besteld via de website van frs. Dat was eerst niet mogelijk, maar nu in ene weer wel. Nu maar hopen dat ie snel binnen is

  10. #10

    Standaard

    Heb 'em 24 dec opgehaald bij Music Store....

    Gr,
    Rob
    Winston Wolf (Pulp Fiction): That's thirty minutes away. I'll be there in ten.

  11. #11

    Standaard

    zou iemand ff willen kijken of:

    - oudjaar95/scherven bij je ook een flipper is
    - man vermist ook een compressiefout heeft na 1 uur 30 minuten

  12. #12

    Standaard

    - Oudejaarconference 1995 is bij mij ook een flipper....
    - In de voorstelling Scherven kan ik geen rare dingen vinden....

    Gr,
    Rob
    Winston Wolf (Pulp Fiction): That's thirty minutes away. I'll be there in ten.

  13. #13

    Standaard

    bedankt voor het kijken, maar ik had het over de show Man Vermist, na 1 uur en 30 minuten.

  14. #14

    Standaard

    Ook in Man Vermist (rond 1:30) geen problemen...

    Gr,
    Rob
    Winston Wolf (Pulp Fiction): That's thirty minutes away. I'll be there in ten.

  15. #15

    Standaard

    Naar aanleiding van http://www.dvd-home.nl/nieuws/nieuws.htm#11 maar even een mailtje gestuurd naar Universal over de beeldstoring bij Man Vermist.

  16. #16

    Standaard

    krijg vandaag een mail terug dat ik een nieuwe dvd thuisgestuurd krijg!

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeronimo
    Naar aanleiding van http://www.dvd-home.nl/nieuws/nieuws.htm#11 maar even een mailtje gestuurd naar Universal over de beeldstoring bij Man Vermist.
    Ik stuur ook een mailtje naar dat emailadres over mijn Youp dvd, met als topic "Youp Van't Hek dvd" en tevens in de omschrijving... krijg ik een mail terug :

    Hartelijk dank voor uw reactie op onze oproep inzake de omruilactie van de disc's van BACK TO THE FUTURE

    Wij sturen u zo snel mogelijk de gevraagde disc(s) per post toe.
    Volgens mij zit er daar gewoon iemand de adressen uit die mails over te typen en daar etiketten van te printen om bttf discs mee te versturen of zo, en worden die mails niet eens doorgelezen. Wat ben ik nu met BTTF discs als ik Youp wou omruilen ?


  18. #18

    Standaard

    Vraagje over Hond op 't Ijs .... klopt het dat het geluid op sommige plekken een beetje kraakt? Is dat gewoon de opname? Ik heb de show ook op VHS, alleen .... ehhh ..... nog niet echt bekeken . Ik kan me geen storingen op de CD herinneren.
    I find your lack of faith disturbing

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •