Pagina 2 van 58 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 1428 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    denk dat psv het geld goed kan gebruiken.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    het winnen van de uefa cup is tot stand gekomen van veel geluk hebben, maar ook speelde ze goed, met in het bijzonder van hooijdonk.
    Dat is een understatement. Het gekke is dat van Hooijdonck ook nooit echt populair is geworden bij Feyenoord, of heb ik dat mis? Hij is ook niet op een prettige manier weggegaan.
    hij is inderdaad niet op een prettige manier weggegaan, maar hij was wel zeker populair, ook dat is via de pers gekomen. er was zelfs een eigen liedje gemaakt voor hem, stond nog in de top 40
    dat liedje was niet van de vaste supporters. Was meer van buiten de harde kern gekomen. Ik denk ook dat er maar weinig seizoenskaarthouders zijn die er een cd-tje van gekocht hebben hoor. Pi-Air was idd niet zo populair als je zou denken voor een spits die zo geweldig presteerde. Maar goed, dat is algemeen bekend.

    Ik denk dat trouwens het aantrekken van Ruud Gullit wel eens goed uit kan pakken, ik denk dat Gullit vooral sterk is met jonge gasten. Van Persie, Ono, Kuyt, Pardo. Ik denk dat ie ze wat meer zelfvertrouwen kan geven, wat meer arrogantie, beetje opfokken! Dan kunnen we daar nog een hoop plezier van beleven. Al moet ik zeggen dat ik meer hoopte op Martin Jol, die heeft echt het feyenoord karakter en heeft bewezen dat hij ook absoluut zijn vak verstaat. Maar goed,ik heb goeie hoop.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Peters
    Al moet ik zeggen dat ik meer hoopte op Martin Jol, die heeft echt het feyenoord karakter en heeft bewezen dat hij ook absoluut zijn vak verstaat.
    Jol had ik ook echt verwacht, ik vrees dat Feyenoord hier een unieke kans misloopt. Jol zou de ideale man zijn voor Feyenoord.
    Hoewel redelijk bewezen, vind ik Gullit niet echt het trainerstype. Maar we zullen zien.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Peters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    het winnen van de uefa cup is tot stand gekomen van veel geluk hebben, maar ook speelde ze goed, met in het bijzonder van hooijdonk.
    Dat is een understatement. Het gekke is dat van Hooijdonck ook nooit echt populair is geworden bij Feyenoord, of heb ik dat mis? Hij is ook niet op een prettige manier weggegaan.
    hij is inderdaad niet op een prettige manier weggegaan, maar hij was wel zeker populair, ook dat is via de pers gekomen. er was zelfs een eigen liedje gemaakt voor hem, stond nog in de top 40
    dat liedje was niet van de vaste supporters. Was meer van buiten de harde kern gekomen. Ik denk ook dat er maar weinig seizoenskaarthouders zijn die er een cd-tje van gekocht hebben hoor. Pi-Air was idd niet zo populair als je zou denken voor een spits die zo geweldig presteerde. Maar goed, dat is algemeen bekend.
    ik snap dat, de harde kern het liedje niet zelf heeft gemaakt. maar toch heb ik er niet zoveel van gemerkt dat hij niet populair zou zijn, het is veel door de pers gekomen. kan me nog wel herinneren, dat Elmander een mooie actie maakte en af gaf aan van Hooijdonk, die tikte de bal in. het publiek scandeerde Elmanders naam, en later op studio sport en in de kranten werd gezegd dat hij niet populair is. maar gewoon omdat Elmander zo'n mooie actie maakte, werd zijn naam gescandeerd.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Peters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    het winnen van de uefa cup is tot stand gekomen van veel geluk hebben, maar ook speelde ze goed, met in het bijzonder van hooijdonk.
    Dat is een understatement. Het gekke is dat van Hooijdonck ook nooit echt populair is geworden bij Feyenoord, of heb ik dat mis? Hij is ook niet op een prettige manier weggegaan.
    hij is inderdaad niet op een prettige manier weggegaan, maar hij was wel zeker populair, ook dat is via de pers gekomen. er was zelfs een eigen liedje gemaakt voor hem, stond nog in de top 40
    dat liedje was niet van de vaste supporters. Was meer van buiten de harde kern gekomen. Ik denk ook dat er maar weinig seizoenskaarthouders zijn die er een cd-tje van gekocht hebben hoor. Pi-Air was idd niet zo populair als je zou denken voor een spits die zo geweldig presteerde. Maar goed, dat is algemeen bekend.
    ik snap dat, de harde kern het liedje niet zelf heeft gemaakt. maar toch heb ik er niet zoveel van gemerkt dat hij niet populair zou zijn, het is veel door de pers gekomen. kan me nog wel herinneren, dat Elmander een mooie actie maakte en af gaf aan van Hooijdonk, die tikte de bal in. het publiek scandeerde Elmanders naam, en later op studio sport en in de kranten werd gezegd dat hij niet populair is. maar gewoon omdat Elmander zo'n mooie actie maakte, werd zijn naam gescandeerd.
    ja, maar laten we het maar niet over de mokumse pers hebben hè?.. :wink:

  6. #31

    Standaard

    Zo. De eerste drie punten van 2004 zijn in Amsterdam 8)
    1e helft was baggerslecht, 2e wel stukken beter van Ajax-kant al was het nog niet echt hoogstaand. De goals waren wel aardig om te zien.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Zo. De eerste drie punten van 2004 zijn in Amsterdam 8)
    1e helft was baggerslecht, 2e wel stukken beter van Ajax-kant al was het nog niet echt hoogstaand. De goals waren wel aardig om te zien.
    slecht of niet,de punten zijn weer binnen!!!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  8. #33

    Standaard

    Ik was er en het was daar behoorlijk koud...
    Maarja die goals van Ajax hielpen dan wel wat :wink:

  9. #34

    Standaard

    zo ajax heeft alweer een horde genomen op weg naar het kampioenschap :P
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  10. #35

    Standaard

    Als Ajax kampioen wordt en ADO zich weet te handhaven, dan ben ik een tevreden man.

    Wel apart dat gisteravond de 2 doelpunten nou precies door Sikora en Soetaers werden gemaakt...
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter
    Als Ajax kampioen wordt en ADO zich weet te handhaven, dan ben ik een tevreden man.
    Tja, je kunt niet beter verwachten dit jaar, dus geen keus.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter
    Als Ajax kampioen wordt en ADO zich weet te handhaven, dan ben ik een tevreden man.
    Tja, je kunt niet beter verwachten dit jaar, dus geen keus.
    Da's waar.
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  13. #38

    Standaard

    gelezen op Fok.....

    Hiddink wil Winston Bogarde

    Gepost door mbn - 2004-01-25 19:49:34 - bron: VI

    Guus Hiddink ziet in Winston Bogarde een geschikte kracht om de PSV-verdediging te versterken.


    Bogarde staat onder contract bij Chelsea, maar komt daar al lang niet meer aan spelen toe. Bogarde verdient bij Chelsea een vorstelijk salaris en wilde nooit tegen een salarisvermindering bij een andere club gaan spelen. Zijn contract bij Chelsea loopt nog een half jaar door.
    PSV zoekt defensieve versterking na blessures van André Ooijer en Ernest Faber. Hiddink kent Bogarde nog van zijn tijd als bondscoach. Bogarde is voornamelijk een linksback, maar heeft ook regelmatig in het centrum van de verdediging gespeeld.


    uhhhmmm tja, wat zal ik daar nu eens op zeggen
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  14. #39

    Standaard

    bogarde rules weliswaar maar hoelang hefet hij al niet gespeeld?
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  15. #40

    Standaard

    ik zie bogarde toch liever naar feyenoord gaan....gullit wil hem namelijk ook hebben!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    gelezen op Fok.....

    Hiddink wil Winston Bogarde
    <KNIP>
    uhhhmmm tja, wat zal ik daar nu eens op zeggen
    Ik heb wel een vermoeden, dat de supporters het hier niet zo mee eens zijn. :wink:

    Bogarde is de best betaalde reserve ooit.
    80.000€ per week, nooit een wedstrijd gespeeld in 2003
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #42

    Standaard

    Oud nieuws, maar toch: Frank de Boer naar Glascow Rangers

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Oud nieuws, maar toch: Frank de Boer naar Glascow Rangers
    Ja, een lekkere makkelijke competitie uitkiezen zodat hij minder fouten kan maken.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #44

    Standaard

    Tlempers schreef:
    Frank de Boer naar Glascow Rangers


    Gelukkig een grote verlossing ene nu kan ie misschien toch mee naar het EK en blunders maken zoals hij ze het beste kan maken.
    What ?

  20. #45

    Standaard

    ADO heeft het toch netjes gedaan tegen AZ, uit met 0-1 gewonnen. Leuke aanwinsten in de winterstop (Regilio Simons, Spaanse verdediger Alberto Saavedra, ex-Ajax talent Tarek Oulida en de Japanse international Kazuyuki Toda). Hopelijk komt daar binnenkort nog Harald Wapenaar bij en dan kunnen we er wel weer tegenaan.
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter
    de Japanse international Kazuyuki Toda
    Commentaar van Lex Schoenmaker:

    "Ik weet dat hij in Engeland niet veel aan spelen is toegekomen, maar hij is daar lange tijd geblesseerd geweest. Waaraan? Weet ik veel? Misschien is hij wel tegen een draaideur aangelopen. Dat gebeurt wel eens."


  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    gelezen op Fok.....

    Hiddink wil Winston Bogarde
    <KNIP>
    uhhhmmm tja, wat zal ik daar nu eens op zeggen
    Ik heb wel een vermoeden, dat de supporters het hier niet zo mee eens zijn. :wink:

    :
    dat vermoeden kan ik bevestigen, ik vind hem in ieder geval beter bij feijenoord passen, maar we zullen zien.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    gelezen op Fok.....

    Hiddink wil Winston Bogarde
    <KNIP>
    uhhhmmm tja, wat zal ik daar nu eens op zeggen
    Ik heb wel een vermoeden, dat de supporters het hier niet zo mee eens zijn. :wink:

    :
    dat vermoeden kan ik bevestigen, ik vind hem in ieder geval beter bij feijenoord passen, maar we zullen zien.
    Ik denk ook niet dat ze hem in de Kuip graag zien komen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    gelezen op Fok.....

    Hiddink wil Winston Bogarde
    <KNIP>
    uhhhmmm tja, wat zal ik daar nu eens op zeggen
    Ik heb wel een vermoeden, dat de supporters het hier niet zo mee eens zijn. :wink:

    :
    dat vermoeden kan ik bevestigen, ik vind hem in ieder geval beter bij feijenoord passen, maar we zullen zien.
    Ik denk ook niet dat ze hem in de Kuip graag zien komen.

    Laat staan in Helmond!!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  25. #50

    Standaard

    Misschien dat Ajax Bogarde dan weer een plaatsje wil gunnen? En als hij daar dan ook al niet meer welkom is, dan kan 'ie beter met pensioen. :P
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

Pagina 2 van 58 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •