Pagina 58 van 58 EersteEerste ... 8485455565758
De resultaten 1.426 tot 1.428 van 1428 worden weergegeven.
  1. #1426

    Standaard

    Wordt het geen tijd voor Voetbal Seizoen 2004/2005???
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  2. #1427

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    25 juni 2004 17:15


    © PSV / Jefferson Farfán.
    De Peruaan Jefferson Farfán heeft vandaag in het Philips Stadion zijn handtekening gezet onder een vierjarig contract bij PSV. De 19-jarige international kan spelen als tweede spits of rechtsbuiten en wordt beschouwd als het grootste talent van Peru.
    Jefferson Agustín Farfan Guadalupe is afkomstig van de club Alianza Lima, waarmee hij in het jaar 2003 kampioen werd. In dat seizoen (dat liep van januari tot december) scoorde hij 13 doelpunten. Ook maakte Farfán in de verlenging het winnende doelpunt waardoor Alianza de titel pakte. Hij speelde ook al 15 duels in de nationale ploeg, waarin hij 5 doelpunten maakte. Over Farfán wordt door zowel de media als collega’s lovend gesproken. Zo voorspelt de Peruaanse spits Pizarro van Bayern München hem een zeer grote toekomst.




    © PSV - PSV.nl had een exclusief interview met Jefferson Farfán.

    Bij het ondertekenen van het contract in het Philips Stadion zei Farfán dat hij de Nederlandse competitie ziet als een mooie opstap voor zijn carrière. "Veel jonge Zuid-Amerikaanse spelers zijn mij voorgegaan, denk daarbij aan Romário en Ronaldo. Ik vind PSV een mooi podium, deze competitie is heel geschikt voor jonge aanvallers als ik. Ik wist dat de club mij al langer volgde en dat streelde me. Dit is in mijn ogen een topclub met een heel goede organisatie." Farfán meldt zich opnieuw in Eindhoven zodra het toernooi om de Copa America is afgelopen voor Peru. Dat is op zijn laatst 25 juli, na de finale.

    Wat kunnen fans verwachten van de jonge aanvaller, als voetballer Farfán genoemd? “Een harde werker, een snelle en attractieve aanvaller”, aldus zijn zaakwaarnemer. "Jefferson wil er alles aan doen om PSV kampioen van Nederland te maken." Met het binnenhalen van Farfán heeft PSV de concurrentie van diverse buitenlandse clubs weten af te slaan.

    welke voetballer wil nou niet zijn club kampioen maken? enwelke zaakwaarnemer hemelt zijn speler nou niet op...we zien volgend seizoen wel hoe het gaat lopen.
    jaloers?
    waarop? die zal toch weer snel geblesseerd raken en in de vergetelheid verdwijnen
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  3. #1428

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    Wordt het geen tijd voor Voetbal Seizoen 2004/2005???
    idd

    dan gaan we weer helemaal opnieuw beginnen
    keira knightley fan 4-ever

Pagina 58 van 58 EersteEerste ... 8485455565758

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •