Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 151 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard De Grote autothread (voorheen: Audio S8 tegen een Kadet GSI)

    Je hebt helemaal geen peperdure auto nodig om hard te kunnen rijden 8).
    Kijk maar eens naar het volgende filmpje
    S8 vs Opeltje

  2. #2

    Standaard

    neemt overigens niet weg dat ze hier wel levensgevaarlijk bezig zijn.
    minder dan seconde afstand als je 200 gaat
    met 230 over drukke snelwewegen
    met 230 gewoon toch vol in de remmen gaan op de snelweg
    en zo kan het lijstje wel wat langer gemaakt worden....

  3. #3

    Standaard

    Ach, wel lachen!

  4. #4

    Standaard

    Ze rijden mischien snel maar niet gevaarlijk! Heb wel veel erger gezien, maar toch grappig stukje , van die ''patsertjes met hun gsi tje'' en dan denken dat ze zo een auto mischien bij kunnen houden'' beter gaan ze eerst sparen voor een echte auto

  5. #5

    Standaard

    1 woord voor die gasten: stakkers!
    Als je met 200 een ongeluk maakt heb je in die audi een kans dat je het overleeft in zo'n opeltje ben je zo plat als een dubbeltje.
    Die gasten weten totaal niet waar ze mee bezig zijn, als ze zichzelf doodrijden interesseert me echt geen f*ck zolang het maar bij hun zelf blijft....

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HiddeH
    1 woord voor die gasten: stakkers!
    En jij bent zo'n figuur met een stikkertje "voorbeeldig chauffeur achter het stuur" op je auto geplakt?
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  7. #7

    Standaard

    Neej dat ben ik toevallig niet :wink:

    Kijk begrijp me niet verkeerd, het is best lollig zo'n soort "gevecht" tussen een opeltje en een audi maar ik denk niet dat de nederlandse wegen daar op voorbereid zijn.
    Ik bedoel het verschil tussen 230 en 100 moet je toch toegeven is een heleboel, dat is moeilijk in te schatten als je niet verwacht dat er iemand met 230 langs komt razen.

    Tsja zo'n audi daagt natuurlijk uit om hard te rijden maar je kan het ook te gek maken....

  8. #8

    Standaard

    niet de moraalridder spelen idd...

    ik vind er persoonlijk niet zoveel mis mee,je weet zelf hoe ver je kan gaan in de auto.vraag me af wat ik zou hebben gedaan in die opel...

    filmen is echter wel dom,omdat je dan je nog meer laat oppeppen en dan nog verder gaat als normaal,en dan kan t natuurlijk gevaarlijk(er) worden...

    in duitsland is voor deze geintjes veel meer ruimte,in nl is t veel gevaarlijker idd...leek overigens verdacht veel op de A58,maar alle snelwegen lijken op mekaar...slim van die gasten om naam te gebruiken en om de bestuurder in beeld te laten komen.die kerel met de audi is net zon *** als die gast in de opel,dus die mag niks zeggen.

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  9. #9

    Standaard

    mag lije dat ze een pak op d'r sodemieter hebben gehad van die gast in die audi...
    stelletje idioten...
    Live Long and Prosper

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    niet de moraalridder spelen idd...

    ik vind er persoonlijk niet zoveel mis mee,je weet zelf hoe ver je kan gaan in de auto.
    Het probleem is dus dat een hoop mensen niet weten hoe ver ze kunnen gaan in een auto. Het is heus geen toeval dat het vaak gastjes zijn die net hun rijbewijs hebben die om een boom gevouwen staan. Jammer voor hunzelf, maar belangrijker is dat je andere mensen in gevaar brengt.

  11. #11
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HiddeH
    Als je met 200 een ongeluk maakt heb je in die audi een kans dat je het overleeft in zo'n opeltje ben je zo plat als een dubbeltje.
    Ook met de Audi heb je een serieus probleem als het misgaat bij 200+ km/u.
    Waarschijnlijk ben je gewoon net zo plat als diegene in de GSI.
    Daarbij komt dat je met zo,n Audi net zo gemakkelijk 200 rijdt als met een kadett 120 km/u.


    Overigens krijg ik niks te zien als ik het filmpje wil bekijken.

  12. #12

    Standaard

    Overigens krijg ik niks te zien als ik het filmpje wil bekijken.


    Komt dat je een snelle internet verbinding moet hebben
    Mijn DVD's

    Playstation 3 (250GB)
    Onkyo TX-SR702E
    Mordaunt-Short 908 Vloerstaanders
    Mordaunt-Short 905C
    R.E.L. Stampede
    Xindak Bekabeling
    Panasonic 42PX80E (ISF Calibratie)

  13. #13
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door McReal


    Komt dat je een snelle internet verbinding moet hebben
    Nog sneller ??

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door McReal


    Komt dat je een snelle internet verbinding moet hebben
    Nog sneller ??
    Ik krijg ook niks te zien, 5 minuten een wit scherm
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    in duitsland is voor deze geintjes veel meer ruimte
    Laat ik nou net toevallig over een uurtje of 2/3 in een auto stappen om naar Duitsland te rijden . En dan niet alleen om even door te kunnen trappen .
    Ik zal eens heel even kijken of ik het filmpje ergens anders kan vinden. Ik heb inderdaad ook een wit scherm nu. Het was de bedoeling dat mediaplayer zou openen en dat je daarin afspeelt. Het ligt dus niet aan de verbindingen
    PS: In die audi ben je inderdaad net zo morsdood als in dat xxxopeltje

  16. #16

    Standaard

    kwil hem ook zien ;(

  17. #17

  18. #18

    Standaard

    Een van die auto's in de rechterbaan hoeft maar EEN keer een 'rare' manoevre te maken en dan is het gewoon 'the end'...

  19. #19
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Een van die auto's in de linkerbaan hoeft maar EEN keer een 'rare' manoevre te maken en dan is het gewoon 'the end'...
    Maar dan krijg je natuurlijk het verhaal van als als als.
    In zo,n geval houd alles op, ook wanneer men normaal doet.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Een van die auto's in de linkerbaan hoeft maar EEN keer een 'rare' manoevre te maken en dan is het gewoon 'the end'...
    Maar dan krijg je natuurlijk het verhaal van als als als.
    In zo,n geval houd alles op, ook wanneer men normaal doet.
    Maar ik neem aan dat jij ook inziet dat het risico een stuk hoger is. Als iemand zichzelf te pletter wil rijden vind ik dat prima maar als daarbij de veiligheid van anderen in gevaar wordt gebracht is dat onacceptabel. Ik ben zelf gek op auto's motoren en alles wat snel gaat, maar ik zal nooit een ander in gevaar willen brengen. Met 210 op de snelweg is geen enkel probleem zolang je het asfalt maar voor jezelf heb en dat is hier niet het geval.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    In zo,n geval houd alles op, ook wanneer men normaal doet.
    Hoi je weet dat ik ook een hele snelle auto heb, maar ik vind wel
    dat je daar zeker de ruimte voor moet hebben, en dat is in dit gebeuren zeker niet het geval. (astra coupe turbo)

    Grtz Henny
    Mijn Collectie
    Mijn Homepage safetrader Co-StarTrader

  22. #22
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Uiteraard moet je de ruimte hebben om snel te rijden en vooral ook om af te kunnen remmen.
    Ik praat dit dan ook niet goed (omdat men weinig verantwoording neemt) dat was mijn intensie ook niet. :wink:

    Zelf rijdt ik overigens ook met hoge snelheden met een wagen (Alfa Romeo 156 V6) die dat met gemak aankan wat wegligging en remmen betreft.
    Maar wanneer je die snelheden rijdt let je toch wel op andere dingen in het verkeer dan wanneer je met bijvoorbeeld 100km/u voort tuft.
    En je let dan zeker meer op de overige weg gebruikers en ondanks de hoge snelheid zie je ook wat zei gaan/willen gaan doen.
    Mochten ze alsnog onverwachts van baan veranderen of iets dergelijks dan heb je een wagen die dat ook aan kan remmen.
    Dat is met zo,n "GSI" niet het geval denk ik en daarom probeer ik dat ook niet goed te praten.
    Dat is dus de eigen ervaring wat betreft die hoge snelheden.

    Maar..............ik kan ook de andere kant van het verhaal vanwege mijn werk bij de brandweer.
    Dus de kant van verongelukte auto,s open knippen en dergelijke.
    En neem van mij aan dat hoge snelheid niet zozeer het gevaarlijkste is maar het gebruik van drank en drugs in het verkeer. (misschien was dat hier ook wel het geval)
    Daar komt bij dat hoge snelheden relatief weinig problemen veroorzaken op de snelwegen.
    Onverantwoord rijden daarin tegen weer wel.

    Ik weet dus waarover ik praat in deze en als je dan in de trend van als gaat praten is het einde zoek natuurlijk.
    Bedoelde er verders niks mee en het was zeker ook niet om Richard Boon aan te vallen :wink:



  23. #23

    Standaard

    Je hebt 100 % gelijk

    Grtz.Henny
    Mijn Collectie
    Mijn Homepage safetrader Co-StarTrader

  24. #24

    Standaard

    het ligt ook zeer zeker aan de auto. Zat vandaag in een Toyota Yaris op de Duitse snelwegen op onbeperkte stukken. En het was niet alleen wegens mijn vader dat ik inhield: harder dan 145 gaat gewoon niet meer lekker met dat bakkie . Hardste dat ik ermee gedaan heb is 160 op de snelweg, maar dan zit je echt niet fijn meer. Dat was overigens ook alleen op een volledig lege snelweg op droog asfalt met een lekker zonnetje .
    De auto van mijn ouders moet ik nog altijd eens proberen hoehard ik daarmee durf/kan :P

  25. #25

    Standaard

    Christiaan,
    Je hebt dan gereden in een "gewone" Yaris. Mijn moeder rijdt de Yaris Turbo met 1,5 liter en 109 pk. Rijdt ruim 190 en dan nog lekker ook. Prima bak. Heb in allerlei yarissen gereden en het klopt dat bij een lagere motorinhoud de auto bij een hogere snelheid niet meer lekker rijdt.

Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •