Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 151 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door McReal


    Komt dat je een snelle internet verbinding moet hebben
    Nog sneller ??
    Ik krijg ook niks te zien, 5 minuten een wit scherm
    Dacht da'k een klungel was en iets verkeerd deed, ik krijg n.l. ook een wit scherm. Ben uiteindelijk in slaap gevallen. Niet dat dat ernstig is, 'k zit op m'n werk. :wink:
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  2. #52

    Standaard

    Nee, dat filmpje is offline inderdaad. Wel jammer .

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    mijn overbuurmeisje is doodgereden door een motorrijder die met 150 door de bebouwde kom scheurde. Dus nee, ik heb eigenlijk geen behoefte om dit grappig te vinden
    Ik heb in mijn leven al veel mensen meegemaakt die omkwamen bij een verkeersongeval. Maar toch vind ik FAST AND FURIOUS geen slechte film. Ik vind het allemala erg moraliserend, daar krijg ik de creeps van.
    Ik weet heus wel dat er in een oorlog miljoenen mensen omkomen, dat neemt niet weg dat ik het genre oorlogsfilm niet afwijs. Dan kun je ook een misdaadfilm niet grappig vinden want we zijn allemaal wel eens het slachtoffer of kennen er eentje. Nou zo kunnen we wel een rijtje samenstellen.
    Kortom ik vind dit soort discussie misplaatst moraliserend. :x
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Het is toch een hobby die je zomaar even aan de wilgen moet hangen.
    Lekker binnen veilig en droog van mijn HT genieten is ook geen verkeerde hobby. :wink: Misschien dat Johan Vandendool daarom zijn Intruder heeft verkocht?

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    mijn overbuurmeisje is doodgereden door een motorrijder die met 150 door de bebouwde kom scheurde. Dus nee, ik heb eigenlijk geen behoefte om dit grappig te vinden
    Ik heb in mijn leven al veel mensen meegemaakt die omkwamen bij een verkeersongeval. Maar toch vind ik FAST AND FURIOUS geen slechte film. Ik vind het allemala erg moraliserend, daar krijg ik de creeps van.
    Ik weet heus wel dat er in een oorlog miljoenen mensen omkomen, dat neemt niet weg dat ik het genre oorlogsfilm niet afwijs. Dan kun je ook een misdaadfilm niet grappig vinden want we zijn allemaal wel eens het slachtoffer of kennen er eentje. Nou zo kunnen we wel een rijtje samenstellen.
    Kortom ik vind dit soort discussie misplaatst moraliserend. :x
    Dat mag, en ik hou je ook niet tegen ook. Maar het is mijn goed recht om mensen die zo door de stad scheuren sukkels te vinden. (PS: FTATF is mijn meest gedraaide film vermoed ik).
    Het is ook stomweg niet moraliserend bedoeld die hetze tegen motorrijders.
    Plus ik neem aan dat je wel gewoon begrijpt wat ik bedoel .

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    Lekker binnen veilig en droog van mijn HT genieten is ook geen verkeerde hobby. :wink:
    Vergis je niet hoor....

    Voor het je weet veroorzaakt je Sub zo'n schokgolf bij het afspelen van een goede film dat je bedolven wordt door de kast waarin je dvd-collectie staat...

    :wink:
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavko
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    Lekker binnen veilig en droog van mijn HT genieten is ook geen verkeerde hobby. :wink:
    Vergis je niet hoor....

    Voor het je weet veroorzaakt je Sub zo'n schokgolf bij het afspelen van een goede film dat je bedolven wordt door de kast waarin je dvd-collectie staat...

    :wink:
    Maar goed dat ik mijn helm nog bewaard heb. Moet ik alleen het volume een beetje opschroeven :wink:

  8. #58
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    Misschien dat Johan Vandendool daarom zijn Intruder heeft verkocht?
    Staat helaas nog te koop

    Momenteel maak ik gebruik van een scooter voor woon/werk verkeer (is slechts 4 a 5 km)
    Maar ook daarop ben je niet veilig.
    Vorige week mijn derde ongeval gehad en geloof het of niet, ik had in alle drie de gevallen geen schuld.
    Alleen de eerste keer was serieus ernstig en de overige twee vielen gelukkig relatief mee maar goed, het is altijd maar weer afwachten of je wel op de plaats van bestemming komt.
    Ik bedoel maar te zeggen dat ik heel goed uit ervaring kan begrijpen dat er mensen zijn die om deze reden stoppen met motor rijden.
    Op twee wielen ben je niet veilig om de simpele reden, je bent de zwakste en daar wordt vaak misbruik van gemaakt door automobilisten.
    Natuurlijk heb je ook diegene die je totaal niet zien.
    Nee, in mijn auto voel ik me pas veilig tussen het drukke verkeer in een drukke stad :wink:

  9. #59
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Het is ook stomweg niet moraliserend bedoeld die hetze tegen motorrijders.
    Vergeet ook niet dat niet alle motor rijders hetzelfde zijn.
    Ze zijn immers zelf het kwetsbaars wanneer ze op zo,n motor zitten. (even afgezien van jouw ervaring met dat buurmeisje want dat is triest zat)
    Het lijkt al snel asociaal wanneer een motor rijder een beetje gas geef maar vaak gaat het nog relatief veilig omdat ze zelf het meeste gevaar lopen.
    Blijf je altijd die uitzondering houden die onder de mafketels vallen.

  10. #60

    Standaard

    Je hebt inderdaad de echte tourrijders op van die grote motoren, en daarvan heb ik altijd de indruk dat ze beschaafd rijden, en vooral rijden om het plezier. Gewoon om te genieten van het feit dat ze al op een motor zitten.
    Dat is totaal anders in mijn ogen dan de asso's die vol optrekken bij het stoplicht .
    PS: A. NOG te koop?
    B. Drie ongelukken? Heftig. Eerste was serieus? Sterkte ermee

  11. #61

    Standaard

    moraliserende bullshit zit ik idd niet op te wachten...

    ik heb met mijn vorige auto(306) zon 35.000 km gereden,waarvan eigenlijk 34.000 puur fun km waren(hard,links,rechts,enz enz...)
    nooit ongeluk gemaakt,wel 2 keer van achteren bij stoplicht aangereden door dombo's die niet opletten in t verkeer.met een wat snellere rijstijl let je juist beter op omdat je wel moet...

    consequentie van t hele gebeuren:veel reparaties en stuk of veel boetes...maar dat weet je voor je eraan begint...ik heb wel enorm veel lol gehad moet ik zeggen die 2 jaar,en aantal vrienden met mij!dikste stereo van de hele stad leek wel...

    christiaan,ik kan ook wel moeilijk zitten doen omdat er iemand overlijdt in t verkeer,per maand overlijden 10 mensen van onze leeftijd in t verkeer!geen reden om je eigen aan te passen,zo lang je risicos maar aanvaardbaar blijven...

    kijk,als jij naast me zou hebben gezeten,weet je niet wat ik doe...maar ik weet dat wel!.je weet zelf hoe je kan rijden(heb inmiddels al bijna 70.000 km afgelegd,nooit iets geks meegemaakt door eigen schuld...)

    mazzel,niels

    Trouwens,als ze niet willen dat er te hard gereden wordt,maak dan de regels maar strenger en begrens alle autos op 130 p uur...
    T2: I'll Be Back!

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Dat is totaal anders in mijn ogen dan de asso's die vol optrekken bij het stoplicht .
    Och, als ik weer eens bij het stoplicht werd uitgedaagd door een of andere wanhopige snotaap met petje achterstevoren in een GTI-tje, was ik ook nooit te beroerd om hem ff het snot voor de ogen te rijden.

  13. #63

    Standaard

    Als je in een Golfje (GTI of niet) zit en je daagt een racemotor uit ben je ook niet snugger bezig.
    Zelfs ik trek ze in de 2.2liter150pk zafira van mijn ouders er in 90% van de gevallen nog uit . En das maar een zafira .

  14. #64

    Standaard

    Ik bedoelde eigenlijk alle wanna-be Knight Riders/Schumachers/FTATF in het algemeen :wink:

  15. #65

    Standaard

    Jou daag ik niet uit bij het stoplicht. Das niet leuk. Oow, wacht, gaat wat lastig bedenk ik me net: je hebt tegenwoordig andere hobby .
    Nouja, je weet wat ik bedoel

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Jou daag ik niet uit bij het stoplicht. Das niet leuk. Oow, wacht, gaat wat lastig bedenk ik me net: je hebt tegenwoordig andere hobby .
    Nouja, je weet wat ik bedoel
    Ook daarmee blaas ik je ondersteboven (een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken)

  17. #67

    Standaard

    Waar rij je tegenwoordig in? Niet dat die bak van mijn ouders nou een monster is
    Stond laatst naar een M5, dat heb ik geweten. Was niet eens de bedoeling om er een wedstrijdje van te maken, maar kwam gewoon zo uit. Die gast begon nogal op te trekken, dus ik ga erachter aan. (was naar 80 km weg, dus kan je nog even normaal doorhalen naar de 100). Voor die automaat (wat het is) naar zijn 3 ging zat die gozer al vol in zijn remmen om naar de 80 terug te zakken
    Dat deed toch wel wat pijn.

  18. #68

    Standaard

    Wat zou ik graag een keer naast die Zafira willen staan.
    90 % is wel heel erg overdreven.

    Grtz.Henny :wink: :wink:
    Mijn Collectie
    Mijn Homepage safetrader Co-StarTrader

  19. #69
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Dat is totaal anders in mijn ogen dan de asso's die vol optrekken bij het stoplicht .
    Ook dat hoeven niet bij voorbaat asso,s te zijn maar goed, ieder zijn mening.
    NOG te koop?
    Ja helaas wel maar nu doe ik er ook niet echt veel moeite voor om te verkopen.
    Misschien wil ik van de zomer weer gaan rijden maar aan de andere kant heb ik er geen stallings ruimte voor thuis.
    Die ruimte is in een HT ruimte veranderd vandaar
    Drie ongelukken? Heftig. Eerste was serieus? Sterkte ermee
    Drie keer ja maar gelukkig moesten ze me alleen de eerste keer in de ambulance naar het ziekenhuis vervoeren. (althans gelukkig ?? liever helemaal niet natuurlijk )
    Maar goed, dat was zo,n 2 jaar geleden en alles is goed gekomen. :wink:

  20. #70

    Standaard

    Als ik realistisch ben trek ik in 80 procent van de gevallen die ventjes eruit . Of ik nou zo snel weg ben, of die gastjes zo langzaam zijn, ik weet het niet, maar een golfje maak ik me gewoon niet druk om . Sommige zijn gewoon echt sneller, maar dat zie je van te voren wel. Dat zijn van die gasten die echt tijd en geld aan hun wagen besteden.

  21. #71
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons

    Trouwens,als ze niet willen dat er te hard gereden wordt,maak dan de regels maar strenger en begrens alle autos op 130 p uur...
    En dan alle beetjes lol weg die we nog hebben

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    En dan alle beetjes lol weg die we nog hebben
    Kijk now your talking
    Grtz.Henny :wink:
    Mijn Collectie
    Mijn Homepage safetrader Co-StarTrader

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Als ik realistisch ben trek ik in 80 procent van de gevallen die ventjes eruit . Of ik nou zo snel weg ben, of die gastjes zo langzaam zijn, ik weet het niet, maar een golfje maak ik me gewoon niet druk om . Sommige zijn gewoon echt sneller, maar dat zie je van te voren wel. Dat zijn van die gasten die echt tijd en geld aan hun wagen besteden.
    wat een gekkenwerk christiaan!!straks rijd je een buurmeisje aan
    nie t een zeggen en t ander doen he...

    ik kom er eerlijk voor uit dak tijd lang mr schumacher heb nagespeeld...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Dat is totaal anders in mijn ogen dan de asso's die vol optrekken bij het stoplicht .
    Ook dat hoeven niet bij voorbaat asso,s te zijn maar goed, ieder zijn mening.
    Je weet hoe ik daarover denk . (al ben ik nu van twee walletjes aan het eten: motoren mogen niet, en ik in de auto mag het wel? Eigenlijk ook zo scheef als de je weet wel wat.
    Komt volgens mij door dat doodrijden .

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Waar rij je tegenwoordig in?.
    Ik bedoelde met HT. Qua koekblik rijd ik een aftandse Nissan Sunny.

Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •