Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 103 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Shawshank Redemption SE begin 2004

    Volgens www.dvdcompare.org.uk komt er begin 2004 eindelijk een schitterende versie van deze film. Ik kijk er echt naar uit!!!! Het audiocommentaar moet om te smullen zijn natuurlijk.
    happy happy joy joy

  2. #2

    Standaard

    Zomaar? Als donderslag bij heldere hemel?

    Ik dacht dat we daar nog tot 2005 op moesten wachten...

    Als het waar is, is dat mooi nieuws.
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  3. #3

    Standaard

    Ik krijg de link niet geopend

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Dat zou wel bijzonder mooi zijn, nog wat meer bevestigingen hiervan?

  6. #6

    Standaard

    Was dacht ik al een draadje van en ja hoor :
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=12186
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #7

    Standaard

    Wel goed lezen:

    There's a remastered 10th anniversary US cinema re-release scheduled for Jan/Feb 2004, and a 10th anniversary Special Edition DVD scheduled for late 2004 (before christmas).
    Dus begin 2004 als re-release in de bioscoop in de VS, en pas eind 2004 op DVD... Nog even wachten dus, ben ik bang.

  8. #8

    Standaard

    Effe deze omhoog getrapt, maareeh ik zag vandaag bij de Mediamarkt dat deze film te koop is voor 9 euri, ikke natuurlijk

    Maar laaste tijd ben ik krititsch geworden over geluid en beeld. Geen 4:3 meer, gelukkig is deze filmversie (geen SE) 1.85:1, alleen bij geluid stond Dobly Prologic 4.1 => gewoon stereo 2.0/2.1 dus. Nou heb ik deze film al 2x gezien, en is 5.1 niet echt nodig, maar het heeft toch meerwaarde, zei toch al dat ik kritisch ben geworden.

    Ben ik nou te kritisch en gewoon kopen die hap of wachten op SE(gaat nu even niet om verhaal, maar om beeld en audio)?

  9. #9

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    wachten!!
    :P Kort maar krachtig

  11. #11

    Standaard

    kopen! (als je hem nog nooit gezien hebt)


  12. #12

    Standaard

    Als je hem dan toch nog niet gezien heb, kun je hem beter huren en w8en op een SE!

    Wanneer die komt is helaas een GROOT raadsel.

  13. #13

    Standaard

    Gewoon kopen voor 10 euro,kan wel weer uitgesteld worden.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Gewoon kopen voor 10 euro,kan wel weer uitgesteld worden.
    Nee ik heb de fim al gezien, maar als de DVD zo slecht is behandeld, met 2.0 geluid dan wacht ik wel op de SE

  15. #15

    Standaard

    Ondanks dat de kwaliteit niet zo fantastisch is, blijft deze film een verademing. Als zou ik een oude video hebben en deze film alleen op een versleten videoband hebben, zou ik er nog niet aan denken deze weg te doen. Deze film behoort zeker, naar mijn mening dan, tot de beste 25 film aller tijden!!!
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  16. #16

    Standaard

    Gelezen op comingsoon.net (en zij hebben het van variety.com):

    Darabont says he is working on the 10th-anniversary DVD of The Shawshank Redemption, which will include 90 minutes of extras such as his commentary, documentaries and a parody of the film. A theatrical re-release is planned for September, adds the trade.

    Dus de SE zal na september pas komen?
    Ik wacht hier al zolang op. Verschillende keren bijna de oude versie meegenomen, maar uiteindelijk toch gewacht.

  17. #17

    Standaard

    Ik heb momenteel die Three-disc special edition in bezit van de UK. Nette uitgave met behoorlijk aantal extra's. Maar wat ik me nu afvraag is... Komt deze dvd ook nog in Nederland uit? En belangrijker zo ja wanneer want ik heb toch liever dvd's met NL subs. Deze gaat dan ook weer in de uitverkoop.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Ik heb momenteel die Three-disc special edition in bezit van de UK. Nette uitgave met behoorlijk aantal extra's. Maar wat ik me nu afvraag is... Komt deze dvd ook nog in Nederland uit? En belangrijker zo ja wanneer want ik heb toch liever dvd's met NL subs. Deze gaat dan ook weer in de uitverkoop.
    Ondanks dat mn engels uitstekend is heb ik ook graag dat deze gewoon in NLO komt, ik heb wel de kale versie maar deze film verdiend gewoon beter..
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  19. #19

    Standaard

    Ik heb de film al wel gezien, maar om een film nu alleen te kijken? Toch leuk als er mensen meekijken, maar die willen alleen kijken als er NL subs bijzitten. Maar ik geloof nooit dat in Nederland zo'n nette editie uitkomt als in UK en de regio 1 versie.

  20. #20

    Standaard

    Er komen 2 edities uit in Nederland een 2-disc versie en een 2-disc limited edition met cd en boekje. Ga denk ik voor de limited edition omdat als ik het zo zie op de plaatjes die ik gezien heb lijkt of deze met digipack is.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Er komen 2 edities uit in Nederland een 2-disc versie en een 2-disc limited edition met cd en boekje. Ga denk ik voor de limited edition omdat als ik het zo zie op de plaatjes die geplaatst zijn bij filmtotaal deze met digipack is.
    Heb je hier ook plaatjes van en weet je ook wanneer deze uitkomen

  22. #22

    Standaard

    Ik zag net dat iemand bij algemeen een keer een website heeft doorgegeven.

    http://www.filmtotaal.nl/module.php?...ls&newsID=3468

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Ik zag net dat iemand bij algemeen een keer een website heeft doorgegeven.

    http://www.filmtotaal.nl/module.php?...ls&newsID=3468
    Deze link gaat over de Regio 1 versie

  24. #24

    Standaard

    Ik heb niet heel deze thread doorgeworsteld, dus misschien is het al vermeld, maar op play.com staat dat, ten opzichte van de orginele release, alleen de extra's anders zijn. Dus GEEN opgepoetst beeld en/of geluid...

  25. #25

    Standaard

    Dan heb ik een fout gemaakt sorry.

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •