Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 72 worden weergegeven.

Discussie: Van Helsing [DVD]

  1. #1

    Standaard Van Helsing [DVD]

    Van Helsing [DVD]

    Stephen Sommers’ spektakelvisie op Dracula en zijn grootste vijand Van Helsing.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Goed review weer!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  3. #3

    Standaard

    Ik vond dt echt een waardeloze film, en het ergste is nog wel dat ik deze inde bios heb gezien aaaargh!!!!!
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  4. #4

    Standaard

    Een zeer matige film, ik had veel hogere verwachtingen na het zien van de trailers. Een 5,5/10

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Baeckelandt
    Een zeer matige film, ik had veel hogere verwachtingen na het zien van de trailers. Een 5,5/10
    Helemaal mee eens. Ik had geen superfilm verwacht maar dit was gewoon heel matig.

  6. #6

    Standaard

    Heb hem na een half uur afgezet dit is niks voor mij.

    Ook vreemd is dat in de 2disc versie ruimte is voor een boekje oid, maar er zit niks in
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  7. #7

    Standaard

    Slecht is deze film wel degelijk. Ik hou erg veel van het genre maar Sommers verklooit het hier volledig. Slecht geacteerd, veel te veel en veel te veel onnodige special effects en een legacy die volledig vermoord wordt.
    Een film à la League of Extraordinary Gentlemen, ook al zo'n wanprodukt.
    Wie hem goed vond, voor mij geen probleem. Ieder zijn eigen mening. Dus ik ook. :wink:

  8. #8

    Standaard

    Een typisch voorbeeld van een film waarin duidelijk wordt dat alleen een hoop actie en special effects nog geen goede film maken.

  9. #9

    Standaard

    Erg hoge waardering vind ik voor deze flutfilm. Echt een van de slechtste films van het jaar. Jammer voor Hugh Jackman want die vind ik een aardige acteur.De Dracula in deze film moet toch wel de slechtste Dracula zijn die ik ooit heb gezien en hou maar op over de overdaad van SFX, het lijkt wel of iemand zn Playstation 2 heeft aangezet.
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  10. #10

    Standaard

    Vond deze film noch goed noch slecht het hangt er een beetje tussenin zeg maar, matig dus. Ontzettend mooi gemaakt allemaal daar niet van maar dat is het dan ook zo`n beetje. Acteerwerk vond ik ook best meevallen na alle negatieve reacties en vond ik voor deze film juist goed, het is ja ook geen dramawerk wat je hier moet verwachten. De geluidstrack viel me hier ook vies tegen, had toch écht een state of the art track verwacht á la Underworld, niet dus. Niet dat ie nu slecht was maar het was niks bijzonders vond ik, gewoon standaard vandaag de dag en HT liefhebbers zullen dan ook lichtelijk teleurgesteld zijn. Mensen die deze nog niet gezien zou ik niet adviseren deze blind te kopen maar eerst te huren want daar leent ie zich met een bakje popcorn op de bank uitstekend voor...
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  11. #11

    Standaard

    Een werkelijk schitterende film. Vergis je niet, er is weinig verhaal en echte karaktertekeningen zijn er niet. Ik verwijs u dan door naar duizenden andere films die dit wel doen.
    Dit is zoals in de bespreking staat een rollercoaster. Je ogen krijgen geen moment rust, de SFX staan echt in de hoogste versnelling. Het ene verbluffende is nog niet voorbij of er staat al een ander monster te wachten. Het shapshiften van mens naar weerwolf is voortreffelijk. Gary Oldman is de beste Dracula en deze komt niet aan diens kleine teen MAAR dat heeft me geen moment uit mijn amusement gebracht.

    Wil je je amuseren. Kopen of huren. Wil je hoogwaardige verhaallijnen enz enz ... laten liggen.

    Een bovendien nog es heel mooie uitgave. Ik geef deze dvd over alle punten een vette 10. En dat er hier niemand mijn smaak durft te bekritiseren hè.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  12. #12

    Standaard

    Een ontspannen avond? Ik krijg hoofdpijn van deze film. Veel te veel actie die zich te snel opvolgd. De makers gunnen de kijker werkelijk geen seconde rust door even een (in dit soort films meestal zinloze, maar grappige) kalme scene erin te stoppen. Nee, dit is voor mij het tegenovergestelde van ontspannen...
    Welcome to... "The Family"

  13. #13

    Standaard

    Lekker filmpje hoor 8)
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  14. #14

    Standaard

    idd lekker om eens te genieten.............
    gene topper maar toch

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fokkeyou
    Een ontspannen avond? Ik krijg hoofdpijn van deze film. Veel te veel actie die zich te snel opvolgd. De makers gunnen de kijker werkelijk geen seconde rust door even een (in dit soort films meestal zinloze, maar grappige) kalme scene erin te stoppen. Nee, dit is voor mij het tegenovergestelde van ontspannen...
    Hoofdpijn had ik niet, een ontspannen avond wel aangezien ik de film zo fantastisch vond dat ik halverwege in slaap ben gevallen

  16. #16

    Standaard

    De 1disc versie in Belgie heeft geen extra's (of ze zijn toch niet op de doos vermeld). Heb hem nog niet gezien, maar aangezien ik league of extraordinary gentlemen echt goed vond denk ik dat ik deze ook leuk vind. The league was zo erover dat het er weer op was De meeste mensen die ik ken vonden league slecht omdat ze de achtergronden van de verschillende personages niet kenden. Als je inderdaad nog nooit gehoord hebt van Dorian Gray of Jekkyl and Hide, ja dan is the league raar aangezien ze niet de tijd nemen om de personages hun voorgeschiedenis te vertellen.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Verheyden
    De 1disc versie in Belgie heeft geen extra's (of ze zijn toch niet op de doos vermeld).
    De extra's worden inderdaad niet genoemd op de cover.

  18. #18

    Standaard

    3 en half schijfje voor de inhoud?!? Gaat het?!? Zou d'r nog geen 2 geven.

    Maja, mijn mening natuurlijk, hè?
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  19. #19

    Standaard

    Inhoudelijk zwakke, maar spectaculaire en vermakelijke film. Schitterende special effects en veel actie. Je moet van deze film geen diepgaand verhaal en wereldschokkende acteerprestaties verwachten, maar als je een avondje vermaak zoekt is dit de film!

  20. #20

    Standaard

    Met alle wisselende reacties die ik overal lees, ga ik deze maar eerst eens huren.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich
    Een werkelijk schitterende film. Vergis je niet, er is weinig verhaal en echte karaktertekeningen zijn er niet. Ik verwijs u dan door naar duizenden andere films die dit wel doen.
    Dit is zoals in de bespreking staat een rollercoaster. Je ogen krijgen geen moment rust, de SFX staan echt in de hoogste versnelling. Het ene verbluffende is nog niet voorbij of er staat al een ander monster te wachten. Het shapshiften van mens naar weerwolf is voortreffelijk. Gary Oldman is de beste Dracula en deze komt niet aan diens kleine teen MAAR dat heeft me geen moment uit mijn amusement gebracht.

    Wil je je amuseren. Kopen of huren. Wil je hoogwaardige verhaallijnen enz enz ... laten liggen.

    Een bovendien nog es heel mooie uitgave. Ik geef deze dvd over alle punten een vette 10. En dat er hier niemand mijn smaak durft te bekritiseren hè.
    Ben 't helemaal met je eens jong!
    Ik heb genoten met een grote "G" van deze film!
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  22. #22

    Standaard

    Soms zijn films als deze ook wel eens lekker. Gewoon verstand op 0 en kijken maar. Kate Beckinsale in een heerlijke outfit 8) , leuke sfx-en. Ik vraag me bij het lezen van al die negatieve reacties af : wel eens een Dracula film gezien mét verhaallijn??? :wink:
    It's life Jim, but not as we know it

  23. #23
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Ja hoor hoezo???
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  24. #24

    Standaard

    Slechte film. Twee redelijk goede hofdrolspelers maar een verhaallijn dat nog slechter is als...uhm... ja die en het is allemaal wel ZO nep dat er gewoonweg niet veel aan is. Tenzij je helemaal weg bent van die computereffecten dan kun je je lol op.
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  25. #25

    Standaard

    Vond dit echt een leuke film. Heb m dan ook gelijk gekocht als 2disc.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •