Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 96 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Zéker doen; niet alleen is de bitrate van dts wat beter, de audiotrack van de nieuwere dts-versie bevat de digitale foutjes aan het eind van de film niet.
    Vanaf het moment dat ze in het dorp zitten en in de toren de aanval op de duitsers starten, hoor je in de 5.1 versie overduidelijk digitale tikken op je speakers die er absoluut niet horen (zie dus de DTS-versie).
    Ik heb em ook verkocht en de DTS-versie gekocht, en heb er absoluut geen spijt van.

  2. #52

    Standaard

    Echt een MUST gewoon voor iedere jongen. Voor de vrouwen, alleen als je oorlog liefhebber bent echt SUPER gewoon. Heb (uiteraard) de dts versie. En ik moet eerlijk zeggen, als ik dvd's heb die dts HEBBEN, luister ik sowieso niet naar de DD soundtrack... Klinkt misschien stom, maar 99 van de 100 keer is dts dan toch beter, dus waarom dan dd luisteren als dts er op staat? Ik zal er wel weer naast zitten, maarja :P in mijn collectie nog geen last gehad van anders ... idd geen tikken in dts, maar zitten die dan ECHT in die dd track? das ook slordig dan. Vooral van zo iemand als Spielberg, die daar toch de laatste hand in heeft lijkt mij

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Echt een MUST gewoon voor iedere jongen. Voor de vrouwen, alleen als je oorlog liefhebber bent echt SUPER gewoon. Heb (uiteraard) de dts versie. En ik moet eerlijk zeggen, als ik dvd's heb die dts HEBBEN, luister ik sowieso niet naar de DD soundtrack... Klinkt misschien stom, maar 99 van de 100 keer is dts dan toch beter, dus waarom dan dd luisteren als dts er op staat? Ik zal er wel weer naast zitten, maarja :P in mijn collectie nog geen last gehad van anders ... idd geen tikken in dts, maar zitten die dan ECHT in die dd track? das ook slordig dan. Vooral van zo iemand als Spielberg, die daar toch de laatste hand in heeft lijkt mij
    Die luisterd ook alleen maar naar DTS... :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Citaat Oorspronkelijk gepost door GalO


    ik vind juist wel oorlogs films mooi!
    The thin Red line was cool,
    Platoon was een van de beste,
    Apocalyps now was heel tof...

    Maar Saving Ryans Private was gewoon geen goeie film vond ik....
    iedereen zijn eigen mening maar ik vond het een goede film en dat zijn een hele hoop mensen met mij eens en minder met jou mening over deze film.

    nu nog wachten op het briljante 'Band Of Brothers'.
    Hoe weet je nou dat die briljant is,als je hem nog nooit gezien hebt?

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Citaat Oorspronkelijk gepost door GalO


    ik vind juist wel oorlogs films mooi!
    The thin Red line was cool,
    Platoon was een van de beste,
    Apocalyps now was heel tof...

    Maar Saving Ryans Private was gewoon geen goeie film vond ik....
    iedereen zijn eigen mening maar ik vond het een goede film en dat zijn een hele hoop mensen met mij eens en minder met jou mening over deze film.

    nu nog wachten op het briljante 'Band Of Brothers'.
    Hoe weet je nou dat die briljant is,als je hem nog nooit gezien hebt?
    Is het nou echt nog nodig om te reageren op een bericht van anderhalf jaar oud?

    Ontopic: Prachtige film dit! Zoals iedereen al zegt prachtig geluid, beeld is ook perfect en de film is verder ook dik in orde! Een must have voor iedere collectie.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Citaat Oorspronkelijk gepost door GalO


    ik vind juist wel oorlogs films mooi!
    The thin Red line was cool,
    Platoon was een van de beste,
    Apocalyps now was heel tof...

    Maar Saving Ryans Private was gewoon geen goeie film vond ik....
    iedereen zijn eigen mening maar ik vond het een goede film en dat zijn een hele hoop mensen met mij eens en minder met jou mening over deze film.

    nu nog wachten op het briljante 'Band Of Brothers'.
    Hoe weet je nou dat die briljant is,als je hem nog nooit gezien hebt?
    toen ik dit zei was ie net op tv geweest en ik bedoelde dus, nu nog wachte tot deze briljante tv-serie op dvd komt. sommige mensen hebben wat hulp nodig

  7. #57

    Standaard

    Dat moet jij wat duidelijker zijn.Zeg dan:

    Nou nog wachten tot het briljante Band of brothers op dvd uitkomt! :x

  8. #58

    Standaard

    Prima film - indrukwekkende manier van filmen (Spielberg = koning).

  9. #59

    Standaard

    Zeker indrukwekkende film, ik vind persoonlijk alleen Tom Hanks verkeerd gecast, blijft toch een te "lieve" uitstraling hebben en komt niet over als een doorgewinterde "die hard" soldaat.
    Het lijkt erop alsof hij erbij gehaald is om toch mensen te trekken terwijl deze film dat niet nodig heeft want is een sterke film.

    Grtz Ron

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron-G
    Zeker indrukwekkende film, ik vind persoonlijk alleen Tom Hanks verkeerd gecast, blijft toch een te "lieve" uitstraling hebben en komt niet over als een doorgewinterde "die hard" soldaat.
    Het lijkt erop alsof hij erbij gehaald is om toch mensen te trekken terwijl deze film dat niet nodig heeft want is een sterke film.

    Grtz Ron
    Dat kwam mij ook over in het begin.. alleen nu ik hem een paar keer heb gezien kan ik nu niet zo snel bedenken wat voor andere acteur die rol kan spelen
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron-G
    Zeker indrukwekkende film, ik vind persoonlijk alleen Tom Hanks verkeerd gecast, blijft toch een te "lieve" uitstraling hebben en komt niet over als een doorgewinterde "die hard" soldaat.
    Het lijkt erop alsof hij erbij gehaald is om toch mensen te trekken terwijl deze film dat niet nodig heeft want is een sterke film.

    Grtz Ron
    Dat kwam mij ook over in het begin.. alleen nu ik hem een paar keer heb gezien kan ik nu niet zo snel bedenken wat voor andere acteur die rol kan spelen
    Alsof er in de tweede wereldoorlog alleen maar die hard soldaten streden... ik denk dat Hanks juist de film meerwaarde geeft door niet een voor de hand liggend harde soldaat te spelen..... :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron-G
    Zeker indrukwekkende film, ik vind persoonlijk alleen Tom Hanks verkeerd gecast, blijft toch een te "lieve" uitstraling hebben en komt niet over als een doorgewinterde "die hard" soldaat.
    Het lijkt erop alsof hij erbij gehaald is om toch mensen te trekken terwijl deze film dat niet nodig heeft want is een sterke film.

    Grtz Ron
    Dat kwam mij ook over in het begin.. alleen nu ik hem een paar keer heb gezien kan ik nu niet zo snel bedenken wat voor andere acteur die rol kan spelen
    Alsof er in de tweede wereldoorlog alleen maar die hard soldaten streden... ik denk dat Hanks juist de film meerwaarde geeft door niet een voor de hand liggend harde soldaat te spelen..... :wink:
    Dat vind ik ook.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  13. #63

    Standaard

    Zou zomaar kunnen, maar toch vind ik Tom Hanks te soft overkomen, ok in real live werd/word ook jan en alleman de oorlog ingestuurd, maar ik vind Tom Hanks toch niet helemaal overtuigend overkomen.

    Heb net Platoon gekeken en vind bv een Tom Beringer veel overtuigender overkomen als soldaat of een William Dafoe, is natuurlijk een heel andere film maar het gaat over de casting van een film.

    Maar ok het is nu eenmaal zo dat Tom Hanks de film heeft gemaakt maar is voor mij toch een reden om deze zeer sterke film verder,toch niet zelf aan te schaffen puur omdat Tom Hanks in deze film meespeelt, moet ook heel eerlijk bekennen dat ik absoluut geen Tom Hanks fan ben, heb bv zijn topper Forest Gump gezien waar iedereen laaaaaaaaaaiend enthousiast over was maar kon me totaal niet boeien en heb de film halverwege afgezet, laatst Green Mile gezien was hij iets beter in.....

    Grtz Ron.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron-G
    Heb net Platoon gekeken en vind bv een Tom Beringer veel overtuigender overkomen als soldaat of een William Dafoe, is natuurlijk een heel andere film maar het gaat over de casting van een film.
    Even buiten de acteerprestaties om, Hanks zijn rol was die van officier die in het echte leven schoolleraar is, de twee mannen van Platoon doorgewinterde beroepssergeanten. Het is een beeld die vaak voorkomt dat de onderofficieren overtuigender overkomen dan hun directe superieur. Denk maar aan de onervaren luitenant in Platoon. Al is dit misschien een iets te ver doorgeslagen voorbeeld, want die had totaal geen gezag meer. :wink:
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #65

    Standaard

    Klopt ben ik helemaal met je eens, maar de rol van luitenant in Platoon was ook niet hoofdrol in deze film, die is in deze film weggelegd voor Beringer, Dafoe en Sheen, maar de rol van Hanks in Saving Private Ryan is wel de hoofdrol maar ik kan me niet inleven in zijn rol ik vind het een hele sterke film maar toch pakt hij me niet als een Platoon bv.

    Grtz Ron

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron-G
    ik vind het een hele sterke film maar toch pakt hij me niet als een Platoon bv.
    Dat geldt ook voor mij, ik vind Platoon en met name Full Metal Jacket vele malen beter dan SPR.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #67

    Standaard

    Zijn we het toch eens geworden :wink: , en ja Full Metal Jacket is ook een topper.

  18. #68

    Standaard

    Gister Saving Private Ryan gekocht op 2-dvd bij de FRS voor 14,99.Blijft 1 van mijn favoriete films.Het begin en het einde waren top en de rest was ook allemaal heel goed.

  19. #69

    Standaard

    ik heb saving private ryan paar dagen geleden gekocht 3 halen 2 betalen :wink: pas gisteren gekeken echt een geweldige film ........ik moet alleen disc 2 nog bekijken

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AlperCino
    ik moet alleen disc 2 nog bekijken
    Daar heb je maar een klein half uurtje voor nodig....

  21. #71

    Standaard

    Ten eerste....DTS geluid met SPR si absoluut top. Reden waarom ik de R1 versie heb gekocht toendertijd.

    Om je HTset te showen absoluut een must. En als je echt je sub wil showen...de scene wanneer de tanks aanvallen. Alleen de echte subs kunnen het laag weergeven. Als het goed is moet je 3 duidelijke gradaties van sublaag kunnen horen/merken. GEWELDIG.

    Anyway wat krijg je in de 2e disc van SPR?
    En heeft iemand al de DDay versie gekocht van SPR? Zijn er nog meer extras erop?

    PS Hanks is perfect gecast. Eigenlijk moet hij een contrast vormen met de Sergeant. Een echte ijservreter, alleen vond ik dat toch iets te zwak. Contrast kon denk ik groter..al weet/kan ik me niet bedenken wie het zou kunnen vervullen.

  22. #72

    Standaard

    Is een geweldige film met een formidabele beeld,- en geluidskwaliteit. Vooral de invasie lijkt in de kamer plaats te vinden. Een meesterwerk!!!

  23. #73

    Standaard

    Hij is beter dan "Shaving Ryan's Privates" :wink:
    The movieman

  24. #74

    Standaard

    Alleen de eerste 30 minuten van de film al... de scenes op het strand... Prachtig gefilmd. Geweldig geluid dat uit de surround speakers knalt....

  25. #75

    Standaard

    De beginscene is inderdaad geweldig. De rest is ook zeer goed maar weet imo niet het niveau van BOB te halen.

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •