Pagina 16 van 16 EersteEerste ... 61213141516
De resultaten 376 tot 392 van 392 worden weergegeven.
  1. #376

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Alles wat nog op "pending" staat kun je gewoon annuleren en je geld terugkrijgen (met enig geduld)
    Het wordt meteen van je CC afgeschreven, dus je krijgt tegoed bij dvdsoon. Je geld krijg je volgens mij niet terug.
    Komt ie (uit de FAQ van DVDSoon):

    23. I got a store credit for a voided item / order, but I want my money back.

    We understand our obligation to deliver the goods for which you paid for or issue a refund if you so desire. To obtain the refund of your store credit, login to your account and request the "Credit Refund" form. When you click on that link, you will be brought to an instruction page to fill that form.
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  2. #377
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Het lijkt er bij mij op dat de achterstand die ze hadden nu langzaam aan het weggewerkt is. Mijn laatste bestelling stond minder dan een dag bij packaging en is al verstuurd.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  3. #378

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Alles wat nog op "pending" staat kun je gewoon annuleren en je geld terugkrijgen (met enig geduld)
    Het wordt meteen van je CC afgeschreven, dus je krijgt tegoed bij dvdsoon. Je geld krijg je volgens mij niet terug.

    @ Charley: echt zeuren is dit niet. Het is gewoon een matige klantenservice als je mensen weeeeeeken op een bestelling laat wachten.
    Moeten ze bij de FRS eens proberen
    De FRS zijn ook niet supersnel hoor... ook wel eens weken moeten wachten op een bestelling
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  4. #379

    Standaard

    Dan zou ik de hele dvd gewoon in de winkel halen
    Of het moet een titel zijn die echt speciaal besteld moet worden natuurlijk, dan wordt het lastiger.
    Van dat geld terugkrijgen: thanks! Dat wist ik inderdaad niet dat je het gewoon teruggestort kan krijgen. Had ik dat bij de release van de vorige Treasures maar geweten
    Weer wat slimmer geworden daarnet

  5. #380

    Standaard

    afgelopen donderdag is m`n Total Recall verstuurd. krijg m dus zeker deze week binnen. viel me nog mee: 2 dagen nadat de dvd is uitgebracht is ie verzoden

    Zouden ze dan eindelijk weer eens naar hun oude niveau terug gaan? ben benieuwd
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #381

    Standaard

    Ja, ze hebben belooft om in vervolg sneller te verzenden. En ach, mij maakt het op zich niet uit, wanneer ik iets ontvang, àls ik het maar ontvang! En dat is bij Soon nog nooit misgegeaan. Dit i.t.t. Play...

    Ze zijn soms spotgoed (v.b.: Seizoen 2 & 3 van "24" voor 52 euro totaal!), en dan wil ik best even wachten...

  7. #382
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy
    Het lijkt er bij mij op dat de achterstand die ze hadden nu langzaam aan het weggewerkt is. Mijn laatste bestelling stond minder dan een dag bij packaging en is al verstuurd.
    En nog geen vier dagen later al weer in huis. Ik krijg het idee dat de achterstanden zijn weggewerkt en dat alles weer bij het oude is.

    DVD Soon was altijd goedkoop en is dat nog steeds. In dat geval maakt het inderdaad niet zo veel uit of je het binnen een week in huis hebt of dat het wat langer duurt. Ik kan me echter herinneren dat er ook een paar jaar geleden iets was met Splash. Ook zij begonnen steeds trager te worden qua verzending, maar die ging even later failliet. Gelukkig lijkt het met DVD Soon een stuk beter te gaan.

    Wel jammer is dat grote pakketten van DVD Soon regelmatig door de douane worden onderschept. Dat maakt de prijzen wel weer een stukje duurder.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  8. #383

    Standaard

    De achterstanden zijn nog niet geheel weggewerkt. Een aantal van mijn bestelling op 26 december staan nog op 'packaging'.

    Ik vind het bericht met de redenen van vertraging zeer netjes en goede klantenservice. Ok, dan maar wat langer wachten. In ieder geval is het nu duidelijk waarom we langer moeten wachten en dat vind ik gewoon zeer positief te nomen.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  9. #384

    Standaard

    FF een vraagje: sinds wanneer vermeld dvdsoon niet meer of een item in stock is, of dat ze t moeten bestellen ofzo? zo irritant
    weet iemand wellicht waar je dat tegenwoordig kan zien? want t lijkt me toch niet dat die Gangster Collection van Warner niet in stock is?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #385

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    FF een vraagje: sinds wanneer vermeld dvdsoon niet meer of een item in stock is, of dat ze t moeten bestellen ofzo? zo irritant
    weet iemand wellicht waar je dat tegenwoordig kan zien? want t lijkt me toch niet dat die Gangster Collection van Warner niet in stock is?
    Het ligt gewoon puur aan de achterstanden die ze hebben bij dvdsoon. Mijn bestelling van 20 december 2004 is nog niet afgehandeld. Het kan dus zo zijn dat je nog wel even moet wachten op je Gangster Collection.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  11. #386

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    FF een vraagje: sinds wanneer vermeld dvdsoon niet meer of een item in stock is, of dat ze t moeten bestellen ofzo? zo irritant
    weet iemand wellicht waar je dat tegenwoordig kan zien? want t lijkt me toch niet dat die Gangster Collection van Warner niet in stock is?
    Het ligt gewoon puur aan de achterstanden die ze hebben bij dvdsoon. Mijn bestelling van 20 december 2004 is nog niet afgehandeld. Het kan dus zo zijn dat je nog wel even moet wachten op je Gangster Collection.
    tis niet dat ik die gangster collection heb besteld, maar dat was de eerste titel die in me op kwam :P
    ondertussen staat m`n Donnie Brasco SE al weer een week op pending (on order) :x
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #387

    Standaard

    Heeft iemand al ervaring met de nieuwe shipping rates bij dvdSoon?
    Standard shipping kost nu maar 1,49 CAD, maar zijn de bestellingen dan ook nog zo snel binnen als normaal?
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  13. #388

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    Heeft iemand al ervaring met de nieuwe shipping rates bij dvdSoon?
    Standard shipping kost nu maar 1,49 CAD, maar zijn de bestellingen dan ook nog zo snel binnen als normaal?
    Snel?! Mijn bestellingen stonden altijd wéken op pending

    Ok, als ze eenmaal verzonden waren, ging het best vlot. Maar dat pending ... brrr
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  14. #389

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    Heeft iemand al ervaring met de nieuwe shipping rates bij dvdSoon?
    Standard shipping kost nu maar 1,49 CAD, maar zijn de bestellingen dan ook nog zo snel binnen als normaal?
    Snel?! Mijn bestellingen stonden altijd wéken op pending

    Ok, als ze eenmaal verzonden waren, ging het best vlot. Maar dat pending ... brrr
    ik bedoel natuurlijk ook na verzending!
    Want dat gaat altijd super snel bij hun!!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  15. #390

    Standaard

    laatst een maand op mijn box van die hard moeten wachten
    "Are you gonna bark all day little doggy?"
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/ormsambeek

  16. #391

    Standaard

    The Master of Suspense flikt het weer!

    Vol verwachting klopt mijn hart in afwachting van de geweldige Hitchcock Collection die ik besteld heb.
    20 januari is ie door dvdsoon op de post gezet en nog steeds is er geen spoor te bekennen
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  17. #392

    Standaard

    bji mij staat een order alweer 8 dagen op pending
    schiet niet op
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 16 van 16 EersteEerste ... 61213141516

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •