Pagina 3 van 12 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 280 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jacub86
    waarom zit er hier in de buurt van eindhoven nou weer geen MM?!? et is niet eerlijk, nou moet ik weer 17-18 euro gaan dokken bij de makro :s
    Nog even geduld. Over een paar maanden heeft Eindhoven een MM.

  2. #52

    Standaard

    semi off topic: Is iemand al bij de MM Utrecht geweest en kan vervolgens bevestigen of 'ie daar ligt met slipcase en bonus DVD...?

  3. #53
    Mikeymo
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xcite
    en dan weer zonder hoesje...pff ze maken het je wel moeilijk
    ik wil en die hoes en die bonus dvd...
    ach dan schaf je die toch proletarisch aan bij een FRS filiaal ofzo...

    niet dat ik je wil aanzetten tot illegale praktijken ofzo :P

  4. #54

    Standaard

    zo ver wou ik niet gaan....
    ik zie wel wat ze hebben in den haag vandaag
    Spared no expense.
    DVD Collectie |

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    semi off topic: Is iemand al bij de MM Utrecht geweest en kan vervolgens bevestigen of 'ie daar ligt met slipcase en bonus DVD...?
    Alex, ik laat het je weten. Ben op dit moment in Utrecht en ga zo de stad in en ik zal even kijken. Als hij er ligt met slipcase en bonus DVD dan neem ik er zeker 1 mee.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  6. #56

    Standaard

    Volgens mij zijn de versies zonder kartonnetje gewoon de display modellen.

    Bij AH hadden ze in de stelling alleen de keepcase (omruilexemplaar) Als je hem koopt krijg je een gesealde met kartonnetje er omheen.

  7. #57

    Standaard Finding Nemo NL

    Bij Correct in Rotterdam 14,95 - dinsdagavond na 19.00 met bon uit AD 9,95!

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door basset
    Volgens mij zijn de versies zonder kartonnetje gewoon de display modellen.

    Bij AH hadden ze in de stelling alleen de keepcase (omruilexemplaar) Als je hem koopt krijg je een gesealde met kartonnetje er omheen.
    Klopt, maar dit geldt uiteraard niet voor de MediaMarkt, want daar krijg je gewoon wat je uit het schap haalt. Dus dan moet je wel opletten.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  9. #59

    Standaard

    Makro €14,28 (inc. BTW, €12 ex BTW). Met kartonnen hoes maar zonder bonus dvd.
    AKA Jes

  10. #60

    Standaard

    Iemand die hem voor mij bij de Makro wil halen en opsturen?. Prijs overleggen we dan wel samen. PM aub

  11. #61

    Standaard

    Bij MM Alexandrium Euro 9,99 !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Maximaal 1 per klant en de meeste zonder kartonnen hoesje. Goed zoeken dus.
    V.w.b. de bonus DVD, daarvoor moet je volgens personeel helemaal goed naar zoeken. Dat zijn de doosjes met kartonnen hoesje en aan de achterkant zie je of de bonus DVD er bij zit.
    Je kan het natuurlijk ook vragen aan een van de medewerkers, want ze hebben er nog een aantal achter liggen
    Het betreft hier trouwens niet de bonus DVD waar ze mee adverteren (Best of Pixar), maar een demonstratie DVD van Finding Nemo.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jacub86
    waarom zit er hier in de buurt van eindhoven nou weer geen MM?!? et is niet eerlijk, nou moet ik weer 17-18 euro gaan dokken bij de makro :s
    Nog even geduld. Over een paar maanden heeft Eindhoven een MM.
    eindelijk

  13. #63

    Standaard

    Als ik het goed begrijp kun je dus OF een demo dvd krijgen OF een pixar dvd?

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chrissnow
    Als ik het goed begrijp kun je dus OF een demo dvd krijgen OF een pixar dvd?
    Volgens mij zijn er inderdaad deze twee mogelijkheden. Misschien dat ze verschillend filialen andere bonus DVD's hebben geleverd. de medewerker had het erover dat ze er 350 van hadden. Lijkt me dat alle MM-vestigingen in NL deze in een uurtje toch wel kwijt kunnen raken.

  15. #65

  16. #66

    Standaard

    Utrecht MM verkoopt hem al, de bonus disc kan, waarschijnlijk morgen, (met bon) gehaald worden.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert Gerards
    Bij MM Alexandrium Euro 9,99 !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Maximaal 1 per klant en de meeste zonder kartonnen hoesje. Goed zoeken dus.
    V.w.b. de bonus DVD, daarvoor moet je volgens personeel helemaal goed naar zoeken. Dat zijn de doosjes met kartonnen hoesje en aan de achterkant zie je of de bonus DVD er bij zit.
    Je kan het natuurlijk ook vragen aan een van de medewerkers, want ze hebben er nog een aantal achter liggen
    Het betreft hier trouwens niet de bonus DVD waar ze mee adverteren (Best of Pixar), maar een demonstratie DVD van Finding Nemo.
    Dus die bonus dvd "best of pixar" hebben ze zoiezo niet bij MM Alexandrium of heb je daar niet naar gevraagt.
    En weet iemand of die "best of pixar" wel tekrijgen is bij MM rotterdam centrum ??
    [Mijn DVD Collectie]
    [3-Star Trader] & [Silver Trader]

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter -1984-
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert Gerards
    Bij MM Alexandrium Euro 9,99 !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Maximaal 1 per klant en de meeste zonder kartonnen hoesje. Goed zoeken dus.
    V.w.b. de bonus DVD, daarvoor moet je volgens personeel helemaal goed naar zoeken. Dat zijn de doosjes met kartonnen hoesje en aan de achterkant zie je of de bonus DVD er bij zit.
    Je kan het natuurlijk ook vragen aan een van de medewerkers, want ze hebben er nog een aantal achter liggen
    Het betreft hier trouwens niet de bonus DVD waar ze mee adverteren (Best of Pixar), maar een demonstratie DVD van Finding Nemo.
    Dus die bonus dvd "best of pixar" hebben ze zoiezo niet bij MM Alexandrium of heb je daar niet naar gevraagt.
    En weet iemand of die "best of pixar" wel tekrijgen is bij MM rotterdam centrum ??
    Heb er niet naar gevraagd. Kwam er pas achter toen ik buiten stond. Gezien de items op de Best of Pixar DVD ook op de andere DVD's te vinden zijn, vond ik het verder niet zo erg. Het enige nieuwe hierop is het voorstukje van de volgende Pixar film (waarschijnlijk The Incredibles), maar die staat ook op de Finding Nemo DVD.
    Voor de volledigheid, dit staat op de Nemo Demonstratie DVD:
    - De continuous loop
    - Clips uit Finding Nemo met 5.1 Surround
    - "Beyond the sea" muzikale animatietrailer - door Robbie Williams
    - Vissenraadsels speldemo
    - Achter de schermen bij pixar
    - Exclusieve interviews met karakters uit de film
    - Trailers
    Oftewel dit krijg je ook bij de 2 DVD. Heb de bonus DVD nog niet bekeken, dus weet niet of er echt iets anders en nieuws tussen zit.

  19. #69

    Standaard

    Zojuist ff gebeld naar MM: Alexandrium en die vertelde in iedergeval
    dat ze die "best of pixar" niet hadden. Alleen dat schijfje dan waar robert het over had. En tot er echt heel weinig van zijn dus als je die extra bonus dvd wil hebben moet je er heel snel bij zijn.
    [Mijn DVD Collectie]
    [3-Star Trader] & [Silver Trader]

  20. #70

    Standaard

    Niemand die hem voor mij kan halen?

  21. #71

    Standaard

    heb net Finding Nemo gehaald bij MM Den haag voor €14,99.
    Kreeg gratis de demo-dvd en een PICK & MIX 3-DVD blik, dus gewoon een mickey mouse blik voor 3 dvd's.

    Maar dan heb ik voorals nog die bonus dvd niet? Kan je die dan met de bon woensdag ophalen? weet iemand dit?
    Spared no expense.
    DVD Collectie |

  22. #72

    Standaard

    Wil je echt de bonus dvd hebben of gaat het gewoon om alleen finding nemo van 9,99.

    Ik ga morgen naar de mediamarkt alexandrium maar ik kan je niet de zekerheid geven dat je die bonus dvd er dan ook bij hebt.

    Als dat niet uitmaakt wil ik hem wel halen bij Alexandrium dan loop ik gewoon 2x de winkel in en uit :P
    [Mijn DVD Collectie]
    [3-Star Trader] & [Silver Trader]

  23. #73

  24. #74

    Standaard Finding Nemo

    Heb ik hem vanmorgen gehaald bij de Media Markt Rotterdam centrum
    voor 14,99 euro zie ik hier dat hij nu te koop is voor 9,99 euro .
    Zou ik die 5 euro terug kunnen vragen ?

  25. #75

    Standaard Re: Finding Nemo

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reinier dirk
    Heb ik hem vanmorgen gehaald bij de Media Markt Rotterdam centrum
    voor 14,99 euro zie ik hier dat hij nu te koop is voor 9,99 euro .
    Zou ik die 5 euro terug kunnen vragen ?
    Nope, is mij in een eeerdere situatie niet gelukt. Maar als je niet al te veel moeite hoeft te doen om er te komen kun je natuurlijk altijd even langs gaan om het te proberen. Of je belt ze even op.

    Tip: je kan hem (als hij verzegeld is) terugbrengen bij Alexandrium, je geld terug vragen en een nieuwe halen.

Pagina 3 van 12 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •