De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.

Discussie: Filmtitel gezocht!

  1. #1

    Standaard Filmtitel gezocht!

    Toen ik nog een klein Reneetje was keek ik altijd dezelfde film als ik ziek was. Ik heb echter geen flauw benul wat de titel van deze film was, beter nog: Ik weet bijna niets meer over deze film.

    Het enige wat ik nog weet is dat het over een (pratende) vogelverschikker ging en dat het een tekenfilm was. Wat me bijstaat is dat ik de film destijds altijd heel zielig vond, maar verder weet ik er dan ook niets meer van.

    Misschien iemand die me wat op weg kan helpen, ondanks deze zeer vage beschrijving?
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  2. #2

    Standaard

    Toen ik vogelverschrikker las, moest ik ook gelijk aan 'n tekenfilm denken, heb ff op imdb gezocht en kwam hierop uit .
    http://us.imdb.com/title/tt0073814/.
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  3. #3

    Standaard

    Je bent me net te snel af, want ook ik dacht meteen aan "Trapito".

  4. #4

    Standaard

    Jullie zijn geweldig, helemaal toppertje mensen

    Weet iemand toevallig of deze film ooit op DVD is verschenen?
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  5. #5

    Standaard Re: Filmtitel gezocht!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen
    Toen ik nog een klein Reneetje was keek ik altijd dezelfde film als ik ziek was. Ik heb echter geen flauw benul wat de titel van deze film was, beter nog: Ik weet bijna niets meer over deze film.

    Het enige wat ik nog weet is dat het over een (pratende) vogelverschikker ging en dat het een tekenfilm was. Wat me bijstaat is dat ik de film destijds altijd heel zielig vond, maar verder weet ik er dan ook niets meer van.

    Misschien iemand die me wat op weg kan helpen, ondanks deze zeer vage beschrijving?
    The Wizzard of Oz - de tekenfilm versie, hoogst waarschijnlijk zat er ook een meisje bij dat Doortje heten. En de Tinman.

  6. #6

    Standaard

    Het was echt Trapito, heb even op internet gezocht en het komt idd overéén met de film die ik zocht.

    Mocht iemand weten waar de video / dvd (denk het niet) te koop is, dan hoor ik het graag
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen
    Het was echt Trapito, heb even op internet gezocht en het komt idd overéén met de film die ik zocht.

    Mocht iemand weten waar de video / dvd (denk het niet) te koop is, dan hoor ik het graag
    Van wat ik heb begrepen is de film inderdaad niet op dvd, mischien dat de originele argentijnse versie ergens op vhs te koop is, maar denk 't niet.
    Misschien dat ie ooit weer 's op tv word uitgezonden.
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  8. #8

    Standaard

    Ga ik zeker op letten, nogmaals dank mensen
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  9. #9

    Standaard

    Heb er hier een DVDtje van liggen (source VHS).. Jeugdsentiment die film

    Gr.
    Edwin
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •