Pagina 1 van 14 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 339 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Soprano's. Wie haalt mij over.

    Hoi.

    Ik heb veel goede dingen gehoord over deze serie van The Soprano's. Maar ik heb er eigenlijk nog nooit wat van gezien. Ik las dat er ook verschillende boxen in omloop zijn, dus welke te kopen? ( zijn ze BV nu allemaal 16:9 en 5.1).

    Is de serie de moeite waard qua aktie en verhaal?
    Hoeveel jaargangen zijn er nu in omloop en hoeveel gaan ze er maken?
    Waar zijn ze het scherpst geprijst (met NL subs)

    Nou ik hoor/lees het wel.

    Bedankt alvast.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  2. #2

    Standaard

    Ik kan er niet veel over vertellen, maar ik kan je wel vertellen dat je gewoon met seizoen 1 moet beginnen want het zijn geen afzonderlijke afleveringen (dacht dat ik het wel kon volgen als ik bij seizoen 3 begon, maar dat had ik een beetje verkeerd ingeschat :P).
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  3. #3

    Standaard

    Hoi Mark.

    Ik wil wel gewoon met jaargang 1 beginnen. Maar ik zie verschillende boxen met 3 of 6 disc's versies op internet. Ik wil wel de goede versie hebben/kopen.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  4. #4

    Standaard Re: The Soprano's. Wie haalt mij over.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    Hoi.

    Ik heb veel goede dingen gehoord over deze serie van The Soprano's. Maar ik heb er eigenlijk nog nooit wat van gezien. Ik las dat er ook verschillende boxen in omloop zijn, dus welke te kopen? ( zijn ze BV nu allemaal 16:9 en 5.1).

    Is de serie de moeite waard qua aktie en verhaal?
    Hoeveel jaargangen zijn er nu in omloop en hoeveel gaan ze er maken?
    Waar zijn ze het scherpst geprijst (met NL subs)

    Nou ik hoor/lees het wel.

    Bedankt alvast.
    Seizoen 1 is 4:3 beeld en gewoon stereogeluid als ik het goed heb. Ik heb de regio 4 box, maar volgens mij is dat overal hetzelfde. Deze box is trouwens ook gewoon regio 2 afspeelbaar en heeft NL subs.

    Seizoen 2 is 16:9 beeld, ik meen 1.77:1 of iets in die geest. Deze box heeft ook een DD5.1 track. Als je geen regiovrije speler hebt en graag NL subs wil hebben moet je de regio 2 bestellen, want de regio 4 versie is hier dus anders als seizoen 1.

    De nieuwere seizoenen heb ik nog niet en kan daar dus niet meer over vertellen dan dat deze allemaal wel 16:9 en DD5.1 schijnen te hebben.

    In eerste instantie zouden ze 5 seizoenen gaan maken maar de geruchten gaan dat dat niet genoeg was voor een passend einde en dat ze daarom nog een kortere 6e seizoen gaan maken.

    Persoonlijk vind ik het een goede serie en dus de moeite waard, maar dat is verschillend uiteraard.

    Het eerste seizoen was een half jaar geleden het voordeligste bij EzyDVD.com.au, dus regio 4/2 met NL subs.
    Het tweede seizoen heb ik voor ongeveer €50,- bij de Makro gekocht.
    En het derde seizoen zal ik waarschijnlijk weer bij Ezy gaan bestellen, deze is dan als het goed is weer regio 4/2 met NL subs.

    Succes.

    Zie ook www.dutchsopranos.net en
    www.the-sopranos.com

    PS: als je de 6DVD box koopt heb je een volledige serie, als je een 3DVD box koopt heb je een halve serie. Serie 2 staat bij mij kompleet op 4DVD's.

  5. #5

    Standaard

    Ik heb de nieuwe R2 NL box van seizoen 1 te koop staan. Hij is inderdaad 177:1 (16:9) en heeft DD 5.1 en wat extra's.
    Indien je interesse hebt kan je me mailen/PMen.

  6. #6

    Standaard

    De box die je moet kopen is de nieuwe digipack uitgave van S1 en S2 en de gewone uitgave van S3, die was immers al digipack zoals de 2 eerste nu zijn herverschenen. Alles is dan 16/9 en DD5.1. De 6 boxen zijn de oude uitgaves.

    The Sopranos is een must gewoon!

  7. #7

    Standaard

    Ik wil hem ook gewoon kopen, alleen geen geld op dit moment! vind het naast 24 gewoon zo'n super serie!!
    James Gandolfini speelt zo geweldig en er zitten verassende momenten in(heb seizoen 1 en 2 op tv gevolgd)


  8. #8

    Standaard

    De buitenlandse versies zijn volgens mij trouwens beter qua uitgaves (misschien niet het technische gedeelte). Maar in NL komen ze dacht ik per 3DVD's uit terwijl ze in het buitenland in een mooie box zitten.
    Kan het fout hebben hoor, maar dat moet iemand dan maar even zeggen

    Seizoen 3 is trouwens in de aanbieding bij ChaosMusic (iets meer dan €45):

    http://www.chaosmusic.com/shop/searc...&store=0&dep=0
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    De buitenlandse versies zijn volgens mij trouwens beter qua uitgaves (misschien niet het technische gedeelte). Maar in NL komen ze dacht ik per 3DVD's uit terwijl ze in het buitenland in een mooie box zitten.
    Kan het fout hebben hoor, maar dat moet iemand dan maar even zeggen

    Seizoen 3 is trouwens in de aanbieding bij ChaosMusic (iets meer dan €45):

    http://www.chaosmusic.com/shop/searc...&store=0&dep=0
    Seizoen 1 en 2 zijn uitgekomen via twee boxen.

    Seizoen 1 - box 1(bevat 3 DVD's) 4:3 beeld
    Seizoen 1 - box 2(bevat 3 DVD's) 4:3 beeld

    Seizoen 2 zelfde verhaal

    Seizoen 3 heeft een mooie box.

    Maar nu hebben ze van seizoen 1 en 2 ook een mooie box uitgebracht, maar hoe zit het met het beeld weet ik niet.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door VincentBroccoli
    Seizoen 1 en 2 zijn uitgekomen via twee boxen.

    Seizoen 1 - box 1(bevat 3 DVD's) 4:3 beeld
    Seizoen 1 - box 2(bevat 3 DVD's) 4:3 beeld

    Seizoen 2 zelfde verhaal

    Seizoen 3 heeft een mooie box.
    Klopt niet helemaal. Seizoen 2 is 16:9 anamorf en vanaf de derde of versie episode in Season 2 is het geluid ook DD 5.1, daarvoor is het DD 2.0 (ook Season 1 is DD 2.0).

    Season drie is alleen als boxset verkrijgbaar en is geheel 16:9 anamorf met DD 5.1
    Eric van Ballegoie

  11. #11

    Standaard

    Ik heb al een hele tijd serie 1, 2 en 3 op DVD. Gewoon gelijk gekocht toen ze uit waren en ze bevallen me prima, voor die nieuwe digi-packs van serie 1 en 2 ga ik niet weer een hoop geld voor neerleggen. De beeld- en geluidkwalificaties zijn volgens mij ook nog gewoon gelijkwaardig aan elkaar. Echt de beste tv-serie voor mij in jaren. Serie 4 is al te krijgen voor regio 1 en 2 alleen niet Nederlands ondertiteld, daarom wacht ik nog even met het aanschaffen daarvan...

  12. #12

    Standaard

    Ik zie alweer wat tegenstrijdigheden betreft de eerste jaargang. ik ga nog even op onderzoek uit.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  13. #13

    Standaard

    Bij ro-disc kwam ik deze NL versie tegen

    Sopranos jaargang 1 een 4 DVD setbox ( € 79.99)



    Regio 2 (Europa, Japan, ..)
    Release 26-11-2003
    Herkomst Nederland
    Distributeur Warner Home Video
    Verpakking Box Set
    Beeld 1:1.77
    Geluid Engels (AC-3 5.1)
    Frans (AC-3 5.1)
    Ondertiteling Engels
    Fins
    Frans
    Nederlands
    Noors
    Roemeens
    Zweeds

    Volgens mij moet dit de juiste versie zijn.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  14. #14

    Standaard

    Yep die laatste is de nieuwe box-set ook van Serie (season) 2 is zo'n box uitgekomen en S 3 was gelukkig al in zo'n bx

    p.s. de serie zelf is echt een AANRADER !!!
    StarTrader

  15. #15

    Standaard

    Ik heb gisteren de UK Season 4 box besteld. 'k Ging eerst wachten tot de Nl editie voor de NL subs maar ach, juni is nog té lang & met engelse subs is het ook ok. En het spaart me zo'n 35 euro uit want de UK boxen zijn gewoonweg véél goedkoper.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door VincentBroccoli
    Seizoen 1 en 2 zijn uitgekomen via twee boxen.

    Seizoen 1 - box 1(bevat 3 DVD's) 4:3 beeld
    Seizoen 1 - box 2(bevat 3 DVD's) 4:3 beeld

    Seizoen 2 zelfde verhaal

    Seizoen 3 heeft een mooie box.
    Klopt niet helemaal. Seizoen 2 is 16:9 anamorf en vanaf de derde of versie episode in Season 2 is het geluid ook DD 5.1, daarvoor is het DD 2.0 (ook Season 1 is DD 2.0).

    Season drie is alleen als boxset verkrijgbaar en is geheel 16:9 anamorf met DD 5.1
    Je hebt gelijk. Stom van me, aangezien ik zelf seizoen 1 en 2 in de 'slechte' uitgave in huis heb.
    Ik zit nog te twijfelen om box 1 en 2 te gaan halen in de nieuwe uitvoering, want ik ben wel fan 8) .

    Dus de nieuwe box 1 heeft mooi geluid en beeld? En nog noemenswaardige extra's?

  17. #17

    Standaard

    Echt een Top-serie!. De nieuwe digipacks zijn de beste uitvoeringen die het goedkoopst zijn bij www.play.com


  18. #18

    Standaard

    Het kan dat alles hier al voor stond maar ja.
    Oke hier het r2 verhaal. Eerste 2 seizoenen waren eerst in 2 boxen ingedeelt per seizoen. In Engeland had je al de boxen gewoon met 4 discs inplaats van 2 boxen per seizoen. Maar dan wel 4:3 en dd 2.0. Nu zijn er nieuwe releases aangekomen die ook gewoon breedbeeld zijn met dolby 5.1 net als het 3e seizoen en die de r1 boxen al vanaf het begin hadden. Volgens mij kan je die het beste kopen omdat daar ook meer extras staan.

    Oja en moet je het kopen? ABSOLUUT samen met OZ de beste serie in jaren. Humor, spanning en drama in 1 fantastische show. Bijna alle rollen zijn perfect. Mijn persoonlijke favorieten zijn Tony en Furio (we zien te weinig van deze gast). Grappig is het dat elke aflevering weer door een andere regiseur wordt gemaakt (zoals steve buscemi) waardoor het altijd weer een frisse aflevering blijft. In the states zitten ze nu bij seizoen 5. Vanaf eind februari komt de serie weer op de Nederlandse tv (ned 3) maar dan seizoen 3.
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  19. #19

    Standaard

    Oke ik ben overgehaald, Maffia films doen het bij mij altijd wel goed. Maar was een beetje huiverig vanwege de lange looptijd van die serie, het moet immers wel boeiend blijven.

    Nou, nu nog de aanschaf $$$
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Echt een Top-serie!. De nieuwe digipacks zijn de beste uitvoeringen die het goedkoopst zijn bij www.play.com
    Hi Joost.
    waarom staat er nu weer dat de eerste jaargang 4 disc digipack een DD 2.0 track heeft?

    http://www.play.com/play247.asp?page...9&p=57&c=&g=72

    hoeveel is £29.99 in euro's ??
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Echt een Top-serie!. De nieuwe digipacks zijn de beste uitvoeringen die het goedkoopst zijn bij www.play.com
    Hi Joost.
    waarom staat er nu weer dat de eerste jaargang 4 disc digipack een DD 2.0 track heeft?

    http://www.play.com/play247.asp?page...9&p=57&c=&g=72

    hoeveel is £29.99 in euro's ??
    42 euro ( http://www.x-rates.com/calculator.html )

    daarom kun je ook beter de eerste seizoenen kopen op r1 (1e seizoen wel 5.1)

    http://www.playusa.com/playusa.asp?p...1&title=100924
    http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=2176
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  22. #22

    Standaard

    Tommycat bedankt voor de info.

    De NL versie schijnt dus wel een 5.1 track te hebben op hun eerste jaargang. Dus ga ik de eerste jaargang de NL versie kopen en de rest de U.K. Want ik wil wel gewoon NL subs hebben.

    oke ik ben er uit.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    Tommycat bedankt voor de info.

    De NL versie schijnt dus wel een 5.1 track te hebben op hun eerste jaargang. Dus ga ik de eerste jaargang de NL versie kopen en de rest de U.K. Want ik wil wel gewoon NL subs hebben.

    oke ik ben er uit.
    Hoeft niet, de nieuwe boxen (sinds Nov 2003) _HUB met 4 discs_ zijn alle 16:9 DD5.1 in NL dus pak gewoon de NL als je alles hetzelfde wilt houden
    StarTrader

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dave
    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    Tommycat bedankt voor de info.

    De NL versie schijnt dus wel een 5.1 track te hebben op hun eerste jaargang. Dus ga ik de eerste jaargang de NL versie kopen en de rest de U.K. Want ik wil wel gewoon NL subs hebben.

    oke ik ben er uit.
    Hoeft niet, de nieuwe boxen (sinds Nov 2003) _HUB met 4 discs_ zijn alle 16:9 DD5.1 in NL dus pak gewoon de NL als je alles hetzelfde wilt houden
    Hoi Dave.
    Je hebt gelijk qua liever alles in NL versies, maar de UK ziet er qua hoesje het zelfde uit en de prijs is bijna de helft als hier in NL. dus tja....voormij is NL subs het belangrijkst en 16:9 en 5.1 ( is er nog meer te wensen )
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  25. #25

    Standaard

    Super serie

    Zelfs zo goed dat ik dus een van die sukkels ben die seizoen 1&2 opnieuw gekocht heeft...Maar heb nu wel alle 3 de seizoenen in "dezelfde" uitvoering..Mooie boxen met dezelfde covers als de covers van de R1 uitgaves.

    Op het gebied van extra's weet ik niet helemaal zeker of de R1 meer of betere extra's heeft dan de R2. Weet echter wel zeker dat de uitgaves voor de rest identiek zijn (dus 16:9 anamorph, 5.1 enz.) Uiteraard heeft de Nl ook NL Subs...

Pagina 1 van 14 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •