Pagina 2 van 14 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 339 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dave
    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    Tommycat bedankt voor de info.

    De NL versie schijnt dus wel een 5.1 track te hebben op hun eerste jaargang. Dus ga ik de eerste jaargang de NL versie kopen en de rest de U.K. Want ik wil wel gewoon NL subs hebben.

    oke ik ben er uit.
    Hoeft niet, de nieuwe boxen (sinds Nov 2003) _HUB met 4 discs_ zijn alle 16:9 DD5.1 in NL dus pak gewoon de NL als je alles hetzelfde wilt houden
    Let wel: Seizoen 2 heeft in de UK uitvoering geen NL subs! Heeft ook een andere cover dan de NL versie..Seizoen 1 & 3 zijn wel identiek.

  2. #27

    Standaard

    Op die manier Martin, geef je gelijk, scheelt weer
    Ik zou zelf het leifst alles hetzelfde houden
    StarTrader

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pepijn Wildbret
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dave
    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    Tommycat bedankt voor de info.

    De NL versie schijnt dus wel een 5.1 track te hebben op hun eerste jaargang. Dus ga ik de eerste jaargang de NL versie kopen en de rest de U.K. Want ik wil wel gewoon NL subs hebben.

    oke ik ben er uit.
    Hoeft niet, de nieuwe boxen (sinds Nov 2003) _HUB met 4 discs_ zijn alle 16:9 DD5.1 in NL dus pak gewoon de NL als je alles hetzelfde wilt houden
    Let wel: Seizoen 2 heeft in de UK uitvoering geen NL subs! Heeft ook een andere cover dan de NL versie..Seizoen 1 & 3 zijn wel identiek.
    Hier krijg ik nou een slappe van. Dacht ik even dat ik dacht wat ik dacht Heeft de UK versie seizoen 2 weer geen NL subs....heb ik niet goed gekeken.

    Nouja dat wordt weer zoeken voor de goedkoopste in NL. ach zo houd het wel allemaal lekker spannend

    bedankt voor de tip Pepijn.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  4. #29

    Standaard

    IK heb het allemaal nog even gechecked voor je, zomaar een willekeurige DVD van zowel seizoen 1 als 2.

    beiden bevatten:
    aspect ratio:1,77:1 (16x9 anamorph)
    audio: DD5.1 (English) DD5.1 (French)
    Subs: o.a. Dutch

    Dit is wel de nieuwe digipack uitvoering die bij play 29,99 (+- 43 euro).


  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pepijn Wildbret
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dave
    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    Tommycat bedankt voor de info.

    De NL versie schijnt dus wel een 5.1 track te hebben op hun eerste jaargang. Dus ga ik de eerste jaargang de NL versie kopen en de rest de U.K. Want ik wil wel gewoon NL subs hebben.

    oke ik ben er uit.
    Hoeft niet, de nieuwe boxen (sinds Nov 2003) _HUB met 4 discs_ zijn alle 16:9 DD5.1 in NL dus pak gewoon de NL als je alles hetzelfde wilt houden
    Let wel: Seizoen 2 heeft in de UK uitvoering geen NL subs! Heeft ook een andere cover dan de NL versie..Seizoen 1 & 3 zijn wel identiek.
    Degene die ik heb wel, is ook een andere cover dan het plaatje op de site van play. Toch komt hij toch echt bij hun vandaan


  6. #31

    Standaard



    Volgens mij is dit de meest verwarrende topic over The Sopranos.

    Ik denk dat ik maar de serie swiebertje ga sparen die praten gewoon nederlands. :wink:
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pepijn Wildbret
    Let wel: Seizoen 2 heeft in de UK uitvoering geen NL subs! Heeft ook een andere cover dan de NL versie..Seizoen 1 & 3 zijn wel identiek.
    Volgens Blackstar heeft seizoen 2 wel dutch subs

    http://www.blackstar.co.uk/video/item/7000000084015

    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham

    Let wel: Seizoen 2 heeft in de UK uitvoering geen NL subs! Heeft ook een andere cover dan de NL versie..Seizoen 1 & 3 zijn wel identiek.
    Degene die ik heb wel, is ook een andere cover dan het plaatje op de site van play. Toch komt hij toch echt bij hun vandaan
    Kun je dan daarvan alsjeblieft even een plaatje online zetten. Ikzelf ben nog steeds niet in het bezit van serie 2 (1 & 3 heb ik al wel) en ik wil graag wel dat het een beetje bij elkaar past. voor 43 euro ook nog NL-subs erbij is wel heel prettig!)
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  9. #34

    Standaard

    Bij Play zie je deze cover staan



    En bij Blackstar zie je deze cover staan

    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  10. #35

    Standaard

    Ik heb seizoen 2 bij play besteld en kreeg de box zoals hij bij blackstar staat afgebeeld. Ook met Dutch subs.


  11. #36

    Standaard




    Oooops.....


    Zomaar per ongeluk op de confirm-knop gedrukt bij Play 8)
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  12. #37

    Standaard

    Die digipacks van Play, hoe zien die er precies uit (liefst zo gedetailleerd mogelijk) ?

    En weet iemand waar ze nog goedkoper te vinden zijn (betwijfel het, maar wie weet ) ?
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  13. #38

    Standaard

    heb de nieuwe boxen bij Free record shop gezien voor 69€
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Die digipacks van Play, hoe zien die er precies uit (liefst zo gedetailleerd mogelijk) ?

    En weet iemand waar ze nog goedkoper te vinden zijn (betwijfel het, maar wie weet ) ?
    Als je een grote mail-box hebt dan stuur ik je wel een paar foto's


  15. #40

    Standaard

    Ja hoor, is goed. Stuur maar naar mark@dr-download.com.

    Bedankt
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  16. #41

    Standaard

    De digipacks bij Play en EzyDVD zien er niet hetzelfde uit, wat zijn de verschillen?
    Zijn het allebei 4 DVD's?

    En de nieuwe digipack serie 1, is deze 16:9 en DD5.1?

  17. #42

    Standaard

    Gisteren avond hebben we de Pilot en de eerste aflevering gekeken, en ik moet zeggen TOPPIE!! Ik wist niet dat het zo gaaf zou zijn. Die Oma is echt cool, de humor die ze laten zien is echt gaaf. Vanavond weer gauw kijken

    Alleen Box 2 en 3 is moeilijk te vinden.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  18. #43

    Standaard

    And it just keeps on getting better hoor Martin

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Die digipacks van Play, hoe zien die er precies uit (liefst zo gedetailleerd mogelijk) ?

    En weet iemand waar ze nog goedkoper te vinden zijn (betwijfel het, maar wie weet ) ?
    Iemand ?

    En wellicht dat Joost nog een keer de foto's wil doorsturen ? Waren wat problemen met de e-mail/website de laatste paar dagen en alle mail staat momenteel nog op de server (maar kan er niet worden afgehaald en het is nog maar de vraag of dat ooit zal lukken).
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  20. #45
    Terminator
    Guest

    Standaard

    Als je op Play zoekt op Sopranos zijn er twee smaken van deel 3.
    De complete serie 3 en het 'digipack'.
    Het prijsverschil is nogal groot, maar de content is vrijwel identiek.
    Weet iemand wat HET grote verschil is tussen de twee? (op de anamorphic transfer na).

  21. #46

    Standaard




    En hij is binnen hoor....bovenstaande digipack van serie 2....MET Nederlandse ondertitels.

    op de voorkant na is de doos voornamelijk rood, ± 2,5 cm dik. Als je de doos openklapt (de voorkant klapt samen met de zijkanten naar boven open) dan vind je in de doos een uitklapper (voornamelijk zwart) met daarin 4 Single-Sided dvd's (VREEMD want serie 3 heeft één Doublesided schij en 3 gewone).

    Het geheel ziet er keurig verzorgd uit en is een enorme verbetering t.o.v. die vreselijke 6-disk seizoenboxen met al die nare snappers....
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  22. #47

    Standaard

    Toch vind ik de R1 boxen nog nèt even ietsje mooier, maar het gemis van UK-subs weegt niet op tegen het iets mooiere doosje.
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  23. #48

    Standaard

    Ik heb Series 1 maar weer besteld. Eens kijken of ik 'em goed vind als ik 'em vanaf het begin kijk. Play had 'em niet meer, dus heb 'em maar bij Amazon.co.uk laten bestellen. Krijg je 'em ook nog eens goed verpakt binnen, en dat is bij mij het belangrijkste
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  24. #49

    Standaard

    We zitten nu bij aflevering 1.9 dat is wel leukste aflevering die we gezien hebben.

    [spoiler:b80384dfb3]Als de vriendin van Junior vraagt om haar te beffen, moet junior zeker weten dat zij haar mond houd vanwege zijn reputatie. Als Tony er dan toch achterkomt is de scene bij het golfen echt super. Tony vraagt zich af waar die vieze sushi lucht vandaan komt en die ouwe junior schaamtzich dood.[/spoiler:b80384dfb3]

    Nog een leuk klein detail: Tony heeft een tattoo op zijn arm van een tijger, ik heb precies dezelfde op mijn schouderblad zitten...
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    Nog een leuk klein detail: Tony heeft een tattoo op zijn arm van een tijger, ik heb precies dezelfde op mijn schouderblad zitten...
    Daar heb je 'em natuurlijk voor gekocht, geef nou maar toe
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

Pagina 2 van 14 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •