Pagina 3 van 14 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 339 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Gisterenavond hebben we de laatste 4 afleveringen gezien van serie 3.
    Dus nu zijn we door onze sopranos voorraad heen

    Ik moet zeggen dat we wel hebben genoten van de serie, we hadden niet gedacht dat het zo goed zou zijn. Soms had ik het gevoel dat het voorspelbaar zou worden en als je dan dacht dat er iets ging gebeuren, gebeurde er niks. Soms krijg je medelijden met de grootste mafia baas Tony Soprano, hoe hij zijn leven moet leiden met korte "ei" of lange "ij" zijn gezin zijn familie zijn vriendinnen en de FBI die maar geen grip op het geheel kan krijgen.

    Dus we kijken alweer met smart naar serie 4, die waar ik van horen zeggen pas in Juni uitkomt.

    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  2. #52

    Standaard

    Serie 4 is al een tijdje uit
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Serie 4 is al een tijdje uit
    Wil graag NL subs erbij.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Serie 4 is al een tijdje uit
    Wil graag NL subs erbij.
    Begrijpelijk. Seizoen 2 en 3 hebben wel NL ondertiteling ? Seizoen 1 in ieder geval wel, die heb ik hier ook liggen. Waarom seizoen 4 eigenlijk niet ? Beetje vreemd...
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  5. #55

    Standaard

    Ik heb deze serie ook nog nooit gezien en twijfel ook al lang om ze te kopen...
    Maar jullie hebben mij overtuigd , ik heb seizoen 1 gisteren nog zien liggen voor 45€, ga ze zo meteen halen.

    shit ik ben echt een dvd-junkie

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TauRuS
    Ik heb deze serie ook nog nooit gezien en twijfel ook al lang om ze te kopen...
    Maar jullie hebben mij overtuigd , ik heb seizoen 1 gisteren nog zien liggen voor 45€, ga ze zo meteen halen.

    shit ik ben echt een dvd-junkie
    Ik moest ook eerst even overtuigd worden maar de serie is echt cool, als je er eenmaal aanbegint wil je alle delen zien.
    Ik ben er super tevreden over.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  7. #57

    Standaard

    Heb ondertussen seizoen 4 ook al weer een tijdje geleden gezien..Blijft top.

    Veel leuker nieuws: Op 7 maart begint in de VS seizoen 5 op TV. De Officiele Website is nu online (met de seizoen 5 update bedoel ik). Het kan aan mij liggen maar volgens mij zie ik Steve Buscemi rechtsonderin op de foto staan

    Lijkt me een goede zaak!

    PS. Zie net op IMDB.com dat Buscemi al eerder in de Sopranos heeft gespeelt...Zeker niet zitten opletten...

    Officiele Website|

  8. #58

    Standaard

    Bucsemi had toch een paar afleveringen geregiseerd ??

    bv in de derde jaargang met die rus/yugoslaaf in het bos, waarbij Paulie en christofer verdwaald raakte in het bos.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  9. #59

    Standaard

    ik zit onderhand al weer 10 dagen te wachten tot dvdsoon eindelijk eens besluit dat ik belangrijk genoeg ben om mijn season 1 te mogen ontvangen .
    Hij staat al 10 dagen in back-order. Ach ja. Komt wel goed allemaal. Moet toch eerst seizoen 1 van The Simpsons kijken.
    Maar, The Soprano's zijn fantastisch . Hele leuke droge humor erin.

  10. #60

    Standaard

    Vandaag Season 2 mogen ontvangen van Amazon.co.uk (snelle levering). Maar eens snel gaan kijken binnenkort (na wat andere series te hebben afgekeken; kost veel tijd ).
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  11. #61

  12. #62

    Standaard

    Heb Season 2 een tijd geleden afgekeken, maar vond dat er verschrikkelijk weinig in gebeurde... heeft iemand hetzelfde gevoel ? Schijnt dat in de komende seizoenen ook niet zoveel gebeurt. En dat vind ik jammer, want daar kijk je toch voor (ik in ieder geval wel) ?
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  13. #63
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Kijk anders gewoon morgenavond op Nederland 3.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Heb Season 2 een tijd geleden afgekeken, maar vond dat er verschrikkelijk weinig in gebeurde... heeft iemand hetzelfde gevoel ? Schijnt dat in de komende seizoenen ook niet zoveel gebeurt. En dat vind ik jammer, want daar kijk je toch voor (ik in ieder geval wel) ?
    Nou dat gevoel had ik dus niet echt, er is niet echt constant aktie maar gewoon al die gezegdes en hoe die lui zich gedragen enzo vindt ik al boeiend. seizoen 3 is alweer een heel stuk beter of beter gezegd meer aktie. Ik en mijn vrouw kijken al weer een tijdje uit naar seizoen 4 maar dat wordt pas juni (dacht ik)
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  15. #65

    Standaard

    Seizoen 5 komt in november op DVD uit. Staat op de officiele Nederlandse Warner Bros site...

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lourens
    Seizoen 5 komt in november op DVD uit. Staat op de officiele Nederlandse Warner Bros site...
    Wat ontzettend goed zeg! Laat ik toevallig ook nog eens jarig zijn in november. Ten opzichte van de release van serie 4 (die ik onlangs in een ruk heb afgekeken) komt deze toch wel erg snel. Maar goed, het staat op de site van Warner (http://www.nl.warnerbros.com/televis...touts_sopranos). Zal dus wel goed zijn...

  17. #67

    Standaard

    Heb gisteren seizoen 1 t/m 3 opgehaald bij de FRS en seizoen 4 moet nog geleverd worden. Heb naar aanleiding van de positieve reacties de serie aangeschaft dus ben zeer benieuwd! Mafia spreekt mij sowieso erg aan! Vanavond waarschijnlijk beginnen aan de eerste afleveringen...
    Four-Star Trader (236)

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Heb gisteren seizoen 1 t/m 3 opgehaald bij de FRS en seizoen 4 moet nog geleverd worden. Heb naar aanleiding van de positieve reacties de serie aangeschaft dus ben zeer benieuwd! Mafia spreekt mij sowieso erg aan! Vanavond waarschijnlijk beginnen aan de eerste afleveringen...
    nou je kan geen miskoop hebben gedaan dacht ik zo. werkelijk een top serie. heb ze ook allemaal in 1 keer gekocht. kan niet wachten tot 5 november

  19. #69

    Standaard

    Dit is simpelweg een briljante serie en ik snap niet waarom hij hier maar niet van de grond komt. Nu wordt het ook wel vaak op een rampentijdstip uitgezonden, maandagavond rond 22.45, maar het is een super goede serie. Jammer dat de boxsets zo duur zijn. Ik zou ze graag hebben maar als ik het zou kopen moet ik te veel andere mooie uitgaves laten schieten.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    heb ze ook allemaal in 1 keer gekocht.
    Zeker ook allemaal met Free-ID en prijsjerijk korting?! :wink:
    Four-Star Trader (236)

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    heb ze ook allemaal in 1 keer gekocht.
    Zeker ook allemaal met Free-ID en prijsjerijk korting?! :wink:
    ja, precies wel allemaal apart anders heb je maar 1 keer korting. maar ook nog bonnen van dvd-home, die zijn alleen geldig met een bedrag boven de 30 euro dus dat kwam wel mooi uit. heb er in totaal 150 euro voor betaald. waarschijnlijk kost seizoen 5 ook 50 euro dus dat valt mee.

  22. #72

  23. #73

    Standaard

    ff een tipje:

    de versies van cdwow die met link en voucher ong 30 euro zijn zijn GEEN dipipacks, maar dikke keepcases.

    Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    heb ze ook allemaal in 1 keer gekocht.
    Zeker ook allemaal met Free-ID en prijsjerijk korting?! :wink:
    ja, precies wel allemaal apart anders heb je maar 1 keer korting. maar ook nog bonnen van dvd-home, die zijn alleen geldig met een bedrag boven de 30 euro dus dat kwam wel mooi uit. heb er in totaal 150 euro voor betaald. waarschijnlijk kost seizoen 5 ook 50 euro dus dat valt mee.
    Je moet ze inderdaad wel allemaal apart bestellen want je kunt maar één bon per bestelling gebruiken. Kwam zo ook op 150 euro uit voor de 4 seizoenen. Seizoen 4 zat namelijk ook nog is in de internet only korting dus dat was ook weer mooi meegenomen. Gisteren de eerste afleveringen gezien trouwens, toppertje!
    Four-Star Trader (236)

  25. #75

    Standaard

    Misschien een dom iets, maar als ik van GodFather houdt is dan deze serie ook een aanrader?? Of sla ik de plank totaal mis.
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

Pagina 3 van 14 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •