Pagina 15 van 29 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 715 worden weergegeven.
  1. #351

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago Bekijk bericht
    slecht nieuws:

    Battlestar Galactica to End After Fourth Season

    070601battlestargalactica.jpg

    Katee Sackhoff and Jamie Bamber by Justin Stephens/Sci Fi Channel Photo
    First Gilmore Girls. Then Veronica Mars. And now this.

    Sci Fi has announced that Battlestar Galactica will come to an end after its upcoming 22-episode fourth season. The decision was made by exec producers David Eick and Ronald D. Moore.

    WTFrak?!

    "This show was always meant to have a beginning, a middle and finally, an end," the duo said in a statement. "Over the course of the last year, the story and the characters have been moving strongly toward that end and we've decided to listen to those internal voices and conclude the show on our own terms. And while we know our fans will be saddened to know the end is coming, they should brace themselves for a wild ride getting there -- we're going out with a bang."

    The fourth and final season kicks off in early 2008. As previously reported, the two-hour prequel pic "Razor" will premiere in November.

    Eick and Moore are holding a conference call this afternoon to discuss their decision. If you've got questions, post 'em below. Or if you just want to comment on BSG's passing, that's cool, too.

    Honestly, the news could be worse. I mean, we've still got 22 episodes left. You can jam a lot of frakkin' closure into 22 episodes.
    Ik vind dit ook eerder goed nieuws... liever dat ze een serie GOED eindigen dan laten uitsterven. Op die manier blijft je herinnering aan de serie veel beter, en zal je veel meer zin hebben om alles nog es opnieuw te zien. Een film blijft toch ook niet duren?
    Ik zie Battlestar Galactica als een lange epische film, en ik vind het leuk om te horen dat de schrijver/creator er ook zo over denkt ("it always was supposed to have a beginning, a middle and an end").

  2. #352

    Standaard

    Aan de ene kant wel goed nieuws, alleen jammer dat er een eind komt aan misschien wel de beste serie ooit.

  3. #353

    Standaard

    Daar ben ik het met je eens Vampire Hunter D. Battlestar Galactica staat ook bij mij genoteerd als één van de beste series ooit! Maar ik vind dat ze het beter afsluiten dan nodeloos rekken.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  4. #354

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Maar ik vind dat ze het beter afsluiten dan nodeloos rekken.
    Precies, anders krijg je zo'n Prison Break effect

  5. #355

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño Bekijk bericht
    Precies, anders krijg je zo'n Prison Break effect
    Idd 8)
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  6. #356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño Bekijk bericht
    Precies, anders krijg je zo'n Prison Break effect
    Dat moet we adopteren als vaste slagzin hier op het forum: 'Het Prison Break effect'.

    Geniaal
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  7. #357

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Aan de ene kant wel goed nieuws, alleen jammer dat er een eind komt aan misschien wel de beste serie ooit.
    MAAAARRRR daar moeten we wel nog iets negatiefs aan toevoegen...

    De schrijvers in Amerika staken, onder andere Ron Moore...
    De eerste 10 afleveringen van Battlestar Galactica seizoen 4 zijn gefilmd, maar op dit moment staat de serie stil door de staking.

    Men vroeg denk ik ofwel aan Ron Moore ofwel aan een van de acteurs hoe het nu zat, en het kwam ongeveer op dit neer:
    Alle acteurs waren akkoord gegaan om eens de staking voorbij is, terug te komen om de rest van Seizoen 4 te filmen, maar uiteraard kunnen er dan mogelijke botsingen zijn met andere werkschema's bij andere televisieshow's waar ze een contract voor hebben...
    Ze vroegen ook hoe groot de kans was dat de rest van het seizoen überhaubt nog ging gefilmd worden, en het antwoord kwam ongeveer op dit neer:
    "we hopen van wel, maar als de staking té lang duurt, bestaat er een kans dat ze de laatste aflevering dat we gefilmd hebben, de seizoen's midden-finale, als finale van het complete seizoen nemen... Zoals het nu zit KAN dat einde eventueel wel gebruikt worden als einde voor het seizoen, maar het is zeker niet wat we in gedachten hebben..."

    Dat is dan wel weer negatief... Het zou spijtig zijn dat ze zo'n fantastisch goeie serie net voor het einde zouden wegnemen, of terug opsplitsen of etc...

    p.s. Niemand van jullie die zo zin heeft om gans de serie op groot scherm in de cinema te zien? Het is zo pure cinema, die serie!

  8. #358

    Standaard

    Het was allang bekend dat BSG zou eindigen, volgens mij al vanaf dat ze aan de remake begonnen. Het is tenslotte een remake van een bestaande serie die allang is afgelopen. Je kunt dan niet zomaar het verhaal doorgaan trekken. Het verhaal gaat over de Cylons en de mens. De een roeit de ander uit. EINDE. Er waren wel geruchten over een spin off, maar daar heb ik helemaal niks meer over gehoord, jammer.
    There's a man... He's bald and wears a short-sleeved shirt, and somehow he's very important to me. I think his name is Homer

    DVD collectie

    http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/Noi-Procs

  9. #359

    Standaard

    Jup, BSG was aangekondigd voor 5 jaar normaal. 5 seizoenen... Uiteindelijk zijn er dit 4 geworden en voor mij geeft het niet.Zoals ik al eerder aangaf --> liever kort en krachtig dan dat ze beginnen met saaie en ongeïnspireerde verhalen te brengen.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  10. #360

    Standaard

    Voor mij is deze serie zonder twijfel één van de allerbeste serie's van de afgelopen paar jaar. Het valt me op dat deze serie niet dezelfde populariteits status heeft zoals, bijvoorbeeld , Lost, 24 en Prison Break. Het zal er wel mee te maken hebben dat het te boek staat als Sci Fi, en dat dat veel mensen afschrikt omdat ze denken dat deze serie hun niet zo zal aanspreken... Niet dat ik er echt mee zit , maar goed...
    Er zijn veel verschillende facetten waarom deze serie mij wél aanspreekt, zowiezo heb ik altijd al een zwak gehad voor Sci Fi, maar waar voor mij deze serie zo goed maakt zijn onder andere de intressante personages, de uitwerking daarvan en de (meeste ) acteurs. James Callis zet , voor mij, met zijn Baltar misschien wel de beste en facinerendste personage neer die je op dit moment kunt zien in TV-serie-land. Het mens/cylon aspect zorgt voor vele diepen lagen, waarin veel mogenlijkheden liggen, die dan ook weer (meestal) verrassend goed benut worden. Ook zorgt de algemene verhaal lijn, met al zijn mysterie, ( de zoektocht naar aarde, en de suggestie dat alles al een paar keer eerder is gebeurt ) voor een regelrechte verslaving die niet onder doet aan die van (bijvoorbeeld) Lost.
    De eerste seizoens finale/cliffhanger staat bij te boek als 1 van de allerbeste in zijn soort en na 3 over het algemeen goede seizoenen op rij ( vreemd genoeg vond ik eigenlijk het 3 e seizoen het beste) plus het feit dat de makers het lef hebben om het in het 4e seizoen naar een goed einde te schrijven, in plaats van de boel tergend lang te rekken, zal deze serie voor altijd een zijn warme plekje in mn hart behouden.
    (Of ze moeten het voor elkaar krijgen om het alsnog in het 4 e seizoen te verprutsen, maar die kans acht ik zeer klein.)

    Edit; die spoiler tags die hier word gebruikt is er vaag. ik heb de FQA gelezen, van alles uitgeprobeerd maar bij mij staat het er nog gewoon, en ik weet nu niet of dit dan alleen voor mij zo te lezen is, of dat voor anderen de spoiler tag nu zn werk doet..... beetje meer en iets duidelijkere uitleg voor noobs zoals mij graag. Alvast bedankt.
    Laatst aangepast door PsychoBoyJack : 17-01-2008 om 00:19

  11. #361

    Standaard

    Voor mij telt deze serie ook als een van de betere series die ik heb gezien en zal dan ook blij zijn als deze niet 'uitgemolken' gaat worden. Wat mij betreft mag er naar een mooie finale in seizoen 4 worden geschreven en dan is het klaar.

    Kijken we gewoon van voor af aan nog een keer

    Off-topic: op dit moment bezig om de tijd op te vullen met The 4400, ook deze serie is geweldig en ook hier mag wat mij betreft naar een eind geschreven worden in 5 seizoenen tijd.
    devices. Samsung PS50C7700 plasma met ZiggoCI+ ¦ Denon AVR-3808 receiver ¦ Sony BDP-S550 bluray ¦ Humax iHDR-5050C HD-recorder
    speakers. fronts Monitor Audio Radius 225 ¦ center Monitor Audio Radius 225 ¦ rears Monitor Audio Radius 90 ¦ subwoofer REL Quake II
    cabling. Supra hdmi ¦ Ixos hdmi ¦ Ixos scart ¦ Ixos speaker ¦ Ixos interlinks

  12. #362

    Standaard

    Spoileruitleg:

    [ spoiler ][ /spoiler ]

    Maar dan zonder de spaties

    Ontopic:
    Vind dit ook een topserie, ik kijk uit naar seizoen 4!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  13. #363

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DzjiDzji Bekijk bericht
    Voor mij telt deze serie ook als een van de betere series die ik heb gezien en zal dan ook blij zijn als deze niet 'uitgemolken' gaat worden. Wat mij betreft mag er naar een mooie finale in seizoen 4 worden geschreven en dan is het klaar.

    Kijken we gewoon van voor af aan nog een keer

    Off-topic: op dit moment bezig om de tijd op te vullen met The 4400, ook deze serie is geweldig en ook hier mag wat mij betreft naar een eind geschreven worden in 5 seizoenen tijd.
    The 4400 is gecancelled na 4 seizoenen.

  14. #364

    Standaard

    Ik heb nu na de miniserie heel seizoen 1 erop zitten en ben erg enthousiast. Deze sci fi is niet te vergelijken met b.v. Star Trek. De mix van sci fi, actie, drama in een filosofisch sausje is mij bijzonder goed bevallen. Met name het filosofische aspect spreekt mij bijzonder aan. Want wat is nu het grote plaatje van het verhaal? Continu vraag ik mezelf af wat zich nu werkelijk afspeelt. Wat willen de Cylons? Waar gaat het allemaal naar toe? En telkens doen zich weer dingen voor waardoor je je hypotheses weer moet bijstellen. Daarbij krijgt de kijker niet veel meer informatie dan de spelers. Kortom, ik heb bijzonder veel zin aan het 2e seizoen te beginnen, misschien vanavond al wel.

  15. #365

    Standaard

    ...Oe ! Had ik ook nog maar 2 seizoenen van BSG in het vooruitzicht.....
    Een klein beetje jaloezie kan ik hier niet onderdrukken, veel plezier in ieder geval !

  16. #366

    Standaard

    Is S3 al te krijgen?
    Turn around and feel the vibe.....

  17. #367

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge Bekijk bericht
    Is S3 al te krijgen?

    24-01 is de DVD release.
    Hey, you fat Irish prick! You put my fucking money to sleep. You go get my fucking money or I'll put your fucking brain to sleep.

  18. #368

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PsychoBoyJack Bekijk bericht
    ...Oe ! Had ik ook nog maar 2 seizoenen van BSG in het vooruitzicht.....
    Een klein beetje jaloezie kan ik hier niet onderdrukken, veel plezier in ieder geval !
    Op zondag geboren he, dan krijg je dat!

  19. #369

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R3puls3 Bekijk bericht
    24-01 is de DVD release.
    Het vreemde is dat ik bij Mediadis.be nog steeds de box niet zie opduiken om te bestellen en bij Bol.com zag ik vandaag een releasedatum staan van 01-08-2008.

    Ik hoop dat dit laatste niet waar is!

  20. #370

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rudy Mas Bekijk bericht
    Het vreemde is dat ik bij Mediadis.be nog steeds de box niet zie opduiken om te bestellen en bij Bol.com zag ik vandaag een releasedatum staan van 01-08-2008.

    Ik hoop dat dit laatste niet waar is!
    Op een aantal sites (waaronder NLstore) is de releasesatum ook veranderd maar zelfs naar 31 december 2008!
    Ben bang dat men dus nog lang moet wachten op seizoen 3...

  21. #371

    Standaard

    Universal!!! Ik kijk er zo naar uit. Dit vind ik toch wel enorm tegensteken. Telkens verzetten van de releasedatum. Breng hem toch gewoon uit. In andere landen hebben ze deze al weken tot maanden.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  22. #372

    Standaard

    Baal ik ook enorm van. Hij zou eerst op 11 oktober 2007 uitkomen, toen dus 24 januari........nu weer later

  23. #373

    Standaard

    En als je de sites mag geloven enorm veel later.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  24. #374

    Standaard

    Waarom verschuiven ze de release nou in godsnaam álweer, en zo veel later.... ???
    Hey, you fat Irish prick! You put my fucking money to sleep. You go get my fucking money or I'll put your fucking brain to sleep.

  25. #375

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Helaas, kreeg net een mailtje van cdwow. Heeft geen enkele ondertiteling.
    Razor komt toch hopelijk nog wel in NL uit ? Of niet ?
    Neem aan van wel, maar niet bij seizoen 3 denk ik. Op Ebay zag ik net de Franse box voor seizoen 3, en ik las niks over Razor. Wel zit er een schijf bij met de pilot van de serie Heroes... Lekker nuttig!

Pagina 15 van 29 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •