Pagina 19 van 29 EersteEerste ... 9151617181920212223 ... LaatsteLaatste
De resultaten 451 tot 475 van 715 worden weergegeven.
  1. #451

    Standaard

    Jajaja een medicijn tegen kanker is de sleutel tot vrede ofzoietsdergelijks. mijn god.. en dan dacht je dat die schrijvers heel wat fantasie hadden en alles heel erg diep uitdenken. en die doktor is toevallig degene die de puzzelstukjes bij mekaar legt net voordat er iets ergs gaat gebeuren , ik ben klaar met deze serie. Die schrijvers zijn een en al braintease. 't is net Prison-Break. Net voordat er grote dingen escaleren wordt het snel even 'conveniently' opgelost door wel hele grote toevalligheden. Slechte script. Christelijke schrijvers. Ze schrijven niet meer dan ingewikkelde jip en janneke verhaaltjes met hun ge"frack". 't is net alsof ik weer op de lagere school zit met dat "potverdriedubbeltjes" en ik hoor die juffen weer. Wie de fuck proberen ze te beleren? Ik haat amerikanen. Ik voel de verdere verfeminisering van de maatschappij. Uiterst irritant. Weer een serie die mij erg teleurstelt.
    Laatst aangepast door KILLER : 15-05-2008 om 00:02

  2. #452

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mettesboy Bekijk bericht
    eindelijk eindelijk

    seizoen 3 staat terug op de release lijst van www.dvd-zone.nl
    en voor augustus nog wel!

    Razor zal wel bij seizoen 4 komen hoop ik!
    7 augustus is het zover. Eindelijk

  3. #453

    Standaard

    De zesde aflevering was eindelijk terug sterk. Ik had de hoop al wat opgegeven. Dat gezeik met Baltar komt me enorm de strot uit en 2 eps over de dood van Cally (1 de opzet en 2de dan het verdriet van Chief) was wat teveel van het goeie. Vooral omdat het verhaal gewoon niet vooruitging. Normaal ben ik enorm te vinden voor dat drama element, omdat Galactica dat altijd enorm goed brengt, maar hier voelde het me enorm zeurderig overkomen.Zoals Miguel al zei: Het is in tegenstelling tot S1-3 te slap uitgewerkt. Wel mis ik de aanwezigheid van Edward James Olmos en Jamie Bamber.

    Over de releasedate ga ik me niet meer druk maken. Universal zal hem toch wel terug verplaatsen.
    Laatst aangepast door Lorre : 15-05-2008 om 16:57
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  4. #454

    Standaard wohooo

    Vond ik aflevering 6 al terug pakken beter, wat te zeggen over aflevering 7?

    Eindelijk terug serieuze spanning
    Superaflevering!!
    Voldoet stilaan terug aan de verwachtingen !

  5. #455

    Talking en yes yes

    www.dvd-home.nl

    09-10-2008 Battlestar Galactica - Razor (2 disc's)


    alles komt ooit op z'n pootjes

  6. #456

    Standaard

    Yup, aflevering zeven was alweer een flinke verbetering...

  7. #457

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mettesboy Bekijk bericht
    www.dvd-home.nl

    09-10-2008 Battlestar Galactica - Razor (2 disc's)


    alles komt ooit op z'n pootjes
    Geweldig nieuws

  8. #458

    Standaard

    1. Op Caprica in seizoen 1 of 2, komt een Boomer cylon-model Helo te hulp. Afentoe maakt ze geheime afspraakjes met de cylons om haar prgress te bespreken. Niet lang daarna besluit ze wel heel vlug om de kant te kiezen van "The colony" , dat gevoel kreeg ik. Wie vond dat ook een slecht geschreven stuk, dat de schrijvers wel heel ongeloofwaardig hier en daar dingen in ene om laten slaan. Of zie ik dat verkeerd?


    2. In seizoen 3 op new-caprica wordt een stel mensen van "The colony" opgepakt ter executie. 3 of 4 cylon-robots staan al paraat om te vuren. Calley rent. Even later zijn ze allemaal homefree. Het ging vrij makkelijk, maar ik heb niet gezien dat die robots werden uitgeschakeld.. Die robots zijn nogal taai dacht ik.

    3. In seizoen 2 zei een cylon tegen Rosalin. Dat Captain Adama een cylon was Of had ik dat verkeerd gehoord?

    4. Dus nu eind seizoen 3 zijn we erachter wie die laatste 5 cylons zijn namelijk
    rechterhand van Rosalin, The second in command met 1 oog, The Chief, nog een vrouw,
    en natuurlijk de vermoorde vrouw van "Kaptein een-oog" Ellen

    Dit zijn dus de speciale laatste 5 mdoellen waar alle cylons over zwijgen?

    whoa! ik ben benieuwd *kuch*
    Volgens mij hebben de schrijvers onder de acteurs lootjes zitten trekken ofzo.
    Laatst aangepast door KILLER : 18-05-2008 om 15:45

  9. #459

    Standaard

    4 van de 5. De vijfde moet nog onthuld worden.

    Met 1 heb ik nooit een probleem gehad.
    Uw tweede punt werd denk ik wel getoond. Ze werden dacht ik toch uitgeschakeld door het verzet die zich daar schuil hield?En de robots gaan wel vaker vlug naar de vaantjes.
    Het derde punt werd aangehaald in S1. En de kans zit er nog steeds in. Ook kan het zijn dat dit gewoon een afleidingsmanoeuvre was om een kloof te maken tussen de vloot.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  10. #460

    Standaard

    Weet niet wat die Killer allemaal loopt te brabbelen, maar volgens mij moet je alles maar eens opnieuw bekijken

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KILLER Bekijk bericht

    1.
    Op Caprica in seizoen 1 of 2, komt een Boomer cylon-model Helo te hulp. Afentoe maakt ze geheime afspraakjes met de cylons om haar prgress te bespreken. Niet lang daarna besluit ze wel heel vlug om de kant te kiezen van "The colony" , dat gevoel kreeg ik. Wie vond dat ook een slecht geschreven stuk, dat de schrijvers wel heel ongeloofwaardig hier en daar dingen in ene om laten slaan. Of zie ik dat verkeerd?
    Dat zie je inderdaad verkeerd. Als ik het mij goed herinner, bevinden ze zich sowieso het hele eerste seizoen op Caprica en komen ze pas het 2de weer terug in de vloot. Athena ontwikkeld gevoelens voor Helo en de enige manier dat ze zowel haar eigen als zijn leven kan behouden is 1 simpele oplossing. Als je echt om iemand geeft, is dat een snelle keuze ja.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KILLER Bekijk bericht
    2. In seizoen 3 op new-caprica wordt een stel mensen van "The colony" opgepakt ter executie. 3 of 4 cylon-robots staan al paraat om te vuren. Calley rent. Even later zijn ze allemaal homefree. Het ging vrij makkelijk, maar ik heb niet gezien dat die robots werden uitgeschakeld.. Die robots zijn nogal taai dacht ik.
    Waar jij hier mee in de war bent, is volgens mij het moment dat die Cylons op de Galactica zijn ge-entered. De mensen die terug schoten hadden HANDpistolen (klein kaliber). De cylons op caprica werden geschoten met een assault riffle of sniper rifle. Een groter kaliber iig.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KILLER Bekijk bericht
    3. In seizoen 2 zei een cylon tegen Rosalin. Dat Captain Adama een cylon was Of had ik dat verkeerd gehoord?
    Dat was Leoben. De cylon die bekend staat om zijn uitzonderlijke mix van waarheid en leugens. Alles ligt nog open wat dat betreft. Deze hoorde alleen niet de muziek in het schip, dus naar alle waarschijnlijkheid is hij het niet.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KILLER Bekijk bericht
    4. Dus nu eind seizoen 3 zijn we erachter wie die laatste 5 cylons zijn namelijk
    rechterhand van Rosalin, The second in command met 1 oog, The Chief, nog een vrouw,
    en natuurlijk de vermoorde vrouw van "Kaptein een-oog" Ellen

    Dit zijn dus de speciale laatste 5 mdoellen waar alle cylons over zwijgen?

    whoa! ik ben benieuwd *kuch*
    Volgens mij hebben de schrijvers onder de acteurs lootjes zitten trekken ofzo.
    Eh, als je de laatste aflevering van seizoen 3 hebt bekeken, weet je dat er van de Final Five, nu dus4 onthuld zijn. Namelijk: Galen Tyrol, Samual Anders, Saul Tigh en Tory Foster
    meer is er niet bekent en is enkel speculatie. Mijn geld voor de laatste cylon staat nog altijd op Starbuck. Maar dat zullen we waarschijnlijk nog lang niet weten welke dat is.

  11. #461

    Standaard

    Ow, en aflevering S04E07 schopt weer kont Weer zo'n lekkere: OMFG!!! NOOOOOO!!!! einde

  12. #462

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KILLER Bekijk bericht
    Jajaja een medicijn tegen kanker is de sleutel tot vrede ofzoietsdergelijks. mijn god.. en dan dacht je dat die schrijvers heel wat fantasie hadden en alles heel erg diep uitdenken. en die doktor is toevallig degene die de puzzelstukjes bij mekaar legt net voordat er iets ergs gaat gebeuren , ik ben klaar met deze serie. Die schrijvers zijn een en al braintease. 't is net Prison-Break. Net voordat er grote dingen escaleren wordt het snel even 'conveniently' opgelost door wel hele grote toevalligheden. Slechte script. Christelijke schrijvers. Ze schrijven niet meer dan ingewikkelde jip en janneke verhaaltjes met hun ge"frack". 't is net alsof ik weer op de lagere school zit met dat "potverdriedubbeltjes" en ik hoor die juffen weer. Wie de fuck proberen ze te beleren? Ik haat amerikanen. Ik voel de verdere verfeminisering van de maatschappij. Uiterst irritant. Weer een serie die mij erg teleurstelt.
    Kritiek mag je hebben, een mening ook, maar schuif het niet af op de serie, de schrijvers, of iemand anders. De teleurstelling is JOUW gevoel en van niemand anders. Je bent er zelf verantwoordelijk voor. Je kan toch niet anderen als ´schuldigen´ aanwijzen als hun werk jou teleurstelt? Richt je liever op jezelf en laat anderen erbuiten. Je doet net alsof je een slachtoffer bent als gevolg van het feit dat de serie jou teleurstelt. Kom op zeg. Kijk gewoon niet als het je niet bevalt.

  13. #463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier van der Drift Bekijk bericht
    Kritiek mag je hebben, een mening ook, maar schuif het niet af op de serie, de schrijvers, of iemand anders. De teleurstelling is JOUW gevoel en van niemand anders. Je bent er zelf verantwoordelijk voor. Je kan toch niet anderen als ´schuldigen´ aanwijzen als hun werk jou teleurstelt? Richt je liever op jezelf en laat anderen erbuiten. Je doet net alsof je een slachtoffer bent als gevolg van het feit dat de serie jou teleurstelt. Kom op zeg. Kijk gewoon niet als het je niet bevalt.

    En wat voegt jou filosofische kijk op zijn bericht voor meerwaarde aan deze tread ??? Als je iemand een andere kijk op het leven wilt geven doe dat dan ALSJEBLIEFT via de PM functie. Ik kijk altijd met smart uit naar reacties van mensen op de tv serie. Geen aanvallen op personen.

  14. #464

    Standaard

    Die Olivier is echt zeer irritant. Hij vind zichzelf de nieuwe messias ofzo......constant proberen mensen op hun fouten/gebreken te wijzen.

    Dit topic gaat over Battlestar Galactica, laten we het daar weer over hebben.

  15. #465

    Standaard

    Iemand de 'mid-season finale' ook reeds gezien? Op zich een prima aflevering, alleen die cliffhanger... Daar had toch wat meer ingezeten, maar goed, dat geldt eigenlijk wel voor dit hele vierde seizoen, dat op enkele uitzonderingen na (voor mijn gevoel althans) echt dramatisch was...

  16. #466

    Standaard

    Ik vind dit seizoen zelfs zo dramatisch dat ik 5 afleveringen achterloop. En dit terwijl de seizoenen 2 en 3 briljant waren.

    En dan lees ik ook nog eens dat ze nu weer een jaar! pauze nemen, voordat we de laatste 10 episodes en dus ook de series finale te zien krijgen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  17. #467

    Standaard

    De eerste eps zijn idd enorm zwak voor de gebruikelijke BSG-normen, maar de laatste eps vond ik toch terug enorm goed. Ze zullen er nu idd een jaar tussen gooien terwijl de laatste ep nu opgenomen word. Moore geeft als excuus dat het ligt aan de VFX etc. die nog afgewerkt moeten worden. Flauwekul als je het mij vraagt en is dit gewoon terug een stunt die ze bij S2 ook uitgehaald hebben. Daar mochten de Amerikanen dankzij het lange S2 in 2 delen kopen op DVD. Ze zullen dit nu ook vast doen met S4.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  18. #468

    Standaard

    Ik begrijp de negatieve reacties op seizoen 4 echt niet....er is veel aandacht voor de karakters (die zich verder ontwikkelen), er is veel spanning met een aantal prachtige cliffhangers, het hoofdverhaal wordt verder uitgediept zonder het uit te melken, de "bij"verhalen zijn erg interessant en sluiten aan op het hoofdverhaal, de acteerprestaties zijn goed tot erg goed, de SFX zijn schitterend, de muziek is en blijft prachtig, de "sfeer" van de serie is constant door alle seizoenen heen......

    Kortom, deze serie steekt voor mij nog steeds met kop en schouders boven alle andere (huidige) series uit.
    En ik vond de cliffhanger van de mid-season finale zeer sterk....die laatste minuten voegen net nog meer toe. Kom maar op met die box van de eerste helft van seizoen 4 zou ik zeggen.
    Laatst aangepast door rogue : 24-07-2008 om 14:59

  19. #469

    Standaard

    Tof einde voor een mid-season break. Maar er zit ook duidelijk een manier van filmen in dit 4de seizoen dat ze hem makkelijk konden eindigen met 10 afleveringen als de WGA-strike was door gegaan.

    Ik las ergens dat we weer Webisodes krijgen en een film om ons te vermaken met de herfst?

  20. #470

    Standaard

    Deze keer niet uitgesteld blijkbaar. Jammer dat we de R1 cover niet gekregen hebben. Ook hoop ik dat het net zoals Mediadis zegt is. Een box en geen thins.

    http://www.mediadis.com/video/detail.asp?id=171684
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  21. #471

    Standaard

    Jammer dat we de R1 cover niet hebben gekregen? Vind dat deze juist mooi bij de andere 2 seizoenen past. Universal is al zo goed bezig als t gaat om 1 dezelfde look voor een serie... NIET DUS!!... laat ze nu alsjeblieft niet horen dat je nu weer wat anders wilt zien, anders past seizoen 4 er straks niet meer bij. Krijg je zo'n Miami Vice effect... Niet nog eens

  22. #472

    Standaard

    Ik vind de hoes juist prachtig. Ook vind ik die dunne keepcases erg makkelijk, veel mooier dan zo'n kartonnen box. Maar zo heeft iedereen z'n eigen voorkeur.

    Ben al lang blij dat het 3 seizoen eindelijk uitkomt

  23. #473

    Standaard

    Krijg net een berichtje van Amazon.co.uk dat de Seizoen 4 dvd-box van Galactica op 6 oktober verschijnt:
    http://www.amazon.co.uk/gp/product/B...pf_rd_i=468294

  24. #474

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Krijg net een berichtje van Amazon.co.uk dat de Seizoen 4 dvd-box van Galactica op 6 oktober verschijnt:
    http://www.amazon.co.uk/gp/product/B...pf_rd_i=468294
    Ik wacht nog even of hij ook op Blu-ray komt.

  25. #475

    Standaard

    Is toch eigenlijk niet normaal........ik zit hier nog steeds te wachten op seizoen 3 terwijl in de UK seizoen 4 al over 2 maanden verschijnt. Zal mij benieuwen waneer seizoen 4 hier uitkomt..........

    Maar als ik het goed begrijp is seizoen 4 het allerlaatste seizoen ?

Pagina 19 van 29 EersteEerste ... 9151617181920212223 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •