Pagina 25 van 29 EersteEerste ... 15212223242526272829 LaatsteLaatste
De resultaten 601 tot 625 van 715 worden weergegeven.
  1. #601

    Standaard

    Ik heb zojuist de gehele podcast gehoord van de directer Ronald D Moore.
    De podcast was de laatste in de rij van Battlestar galactica Daybreak

    Je hoort meerde male dat ze eigenlijk niet echt een vast plan hadden voor de finale.
    Wel hadden ze een soort idee maar daar wijkte ze vaak vanaf.

    Ook vertelde hij dat hij bewust koos het verhaal van Kara trace mysterieus te houden en het niet te veel uit te leggen.

    Nou ja luister zelf maar eens zeer interessant.

    http://www.scifi.com/battlestar/downloads/podcast.php
    Laatst aangepast door Dead Like Me : 24-03-2009 om 15:16

  2. #602

    Standaard

    De dvd-box met daarin seizoen 1 t/m 4 (althans 4.1) is nu voor wel een hele redelijke prijs te koop bij Play. 20 discs voor 43 euro...

  3. #603

    Standaard

    Ik heb trouwens ook nog wat inside information van Universal nederland..
    op 27-08-09 zal seizoen 4 uitkomen in Nederland.

  4. #604

    Standaard

    Ik vertrouw de datum maar als ik de box wel degelijk in de winkel zie liggen. Met S3 is er ook enorm gerotzooid. Werd telkens uitgesteld.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  5. #605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Ik vertrouw de datum maar als ik de box wel degelijk in de winkel zie liggen. Met S3 is er ook enorm gerotzooid. Werd telkens uitgesteld.
    Klopt maar deze datum komt rechtstreeks van Universal NL ik heb ze vandaag gemaild.
    Dus ik neem aan dat dit betrouwbaar is. Ook gezien de datum seizoen 3 kwam ook rond die tijd uit. 8)

  6. #606

    Standaard

    Universal heeft wel vaker releasedates aangegeven om ze dan net voor de release te verplaatsen. The Office S3 heeft ook een paar keer geswitched en BSG S3 was een ramp. BSG S3 is volgens mij 3-5 keer verplaatst geweest, dus ik vertrouw de mails en aankondigingen van Universal al niet te veel meer. Ik wacht tot ik het zie in een persbericht of tot ik hem in de winkel zie liggen!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  7. #607

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rrrick Bekijk bericht
    De dvd-box met daarin seizoen 1 t/m 4 (althans 4.1) is nu voor wel een hele redelijke prijs te koop bij Play. 20 discs voor 43 euro...
    Deze box bevat niet het complete 4e seizoen. Dus ik zou even wachten,
    Zie ook reviews bij play

  8. #608

    Standaard

    Zoals ik eerder vertelde zal volgens Universal Nederland seizoen 4 uitkomen op 27-08-09.

    Seizoen 4 zal alle 22 afleveringen bevatten. dus het nederlandse 4e seizoen zal uit een box bestaan.

    Gelukkig ik had geen zin om nog eens een jaar te wachten op de laatste afleveringen.


    Bedankt Unversal Nederland

  9. #609

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Ik vertrouw de datum maar als ik de box wel degelijk in de winkel zie liggen. Met S3 is er ook enorm gerotzooid. Werd telkens uitgesteld.
    Seizoen 3 is 3x uitgesteld door Universal. Ik hoop dat de datum van 27-08-09 klopt.

  10. #610

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dead Like Me Bekijk bericht
    Seizoen 4 zal alle 22 afleveringen bevatten. dus het nederlandse 4e seizoen zal uit een box bestaan.

    Bedankt Unversal Nederland
    Er zijn maar 20 eps...
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  11. #611

    Standaard

    Als ik alle seizoenen tot en met 4.0 nog niet had op dvd, dan was ik toch voor die box bij play gegaan... das echt 'n koopje zeg...

  12. #612

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Er zijn maar 20 eps...
    Die 2 eps extra vormen samen de film Razor.

  13. #613

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW Bekijk bericht
    Die 2 eps extra vormen samen de film Razor.
    dat zou wel mooi zijn. aangezien je dan vier mooie boxen hebt en geen losse dvd hoesjes. Wel K*T dat ik razor al heb gekocht..

    Maarja wat vinden jullie eigenlijk van de NL release.

  14. #614

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiguelTegen Bekijk bericht
    Als ik alle seizoenen tot en met 4.0 nog niet had op dvd, dan was ik toch voor die box bij play gegaan... das echt 'n koopje zeg...
    Inderdaad geen geld, en bij Amazon UK is 'ie nu dezelfde prijs in pond (en, door de belachelijke omrekenkoers bij Play, zelfs incl. verzendkosten nog goedkoper)..

    Maar weet iemand hoe deze box in elkaar steekt? Zijn het de aparte seizoenen met een kartonnetje er omheen? Of is het echt een box? In dat laatste geval zou het wel erg lelijk gaan staan met het laatste seizoen (4.5 of 'The Final Season', noem het hoe je wilt) ernaast..

  15. #615

    Standaard

    heeft deze NL of UK subs of beide?

  16. #616

    Standaard

    Ik snap t even niet meer. Wie loopt er nu met 22 episodes te gooien? DeadLikeMe toch? Waar komt die info vandaan dat er 22 episodes zouden zijn? Razor bij seizoen 4 erbij, zou erg lekker zijn maar voor mij niet noodzakelijk. Vond er weinig aan eerlijk gezegd en weinig/geen toegevoegde waarde voor de serie.

  17. #617

    Standaard

    Beste Cris W,
    De informatie van die 22 Episodes komt rechtstreeks van Universal Nederland die mij deze informatie gaven via Email. Net als de release datum van 27-08-08.

    Vervolgens werd er hier gespeculeerd dat het om Razor ging die samen tot 22 episodes kwamen. Omdat het vierde seizoen oorspronkelijk 20 episodes bevat.
    Maar daar deed universal geen mededeling over. Dus wat die 22 episodes maakt weet ik ook niet.


    P.s Ik zie niet in wat er mis is met de film Razor die geeft gewoon perfect weer. wat de pegasus heeft doorgemaakt naar de attack op de twaalf kolonien.
    Ik vindt het ook slim om dit middels een film te doen omdat de pegasus idd niets met BSG te maken heeft in die zin dat het komt en gaat. Maar wel hints worden gegeven naar de gebeurtenissen op de pegasus.

    Zo ook de nieuwe film die er aan zit te komen {The Plan}
    Die dus weer perfect weer zal geven wat nu eigenlijk het plan van de cylons was met de aanval op de twaalf kolonien. " Mischien is dit idd mosterd na de maaltijd, maar dat kunnnen we pas zeggen als we m gezien hebben. "

    So say we all

  18. #618

    Standaard

    Hmmm, ik vond Razor toch echt ijzersterk...

    Ondanks dat de zogenaamde revelation betreffende Starbuck geen ene klap waard bleek te zijn...

  19. #619

    Standaard

    OOO ze hebben vandaag de site geupdate.. nu staat het ook op de website.. :wink:

    http://www.universalpictures-dvd.nl/...db_next_page=4

  20. #620

    Standaard

    Maar dan nog, 22 episodes? Razor is toch niet te zien als 2 episodes?

    Razor was trouwens echt wel sterk!
    Hey, you fat Irish prick! You put my fucking money to sleep. You go get my fucking money or I'll put your fucking brain to sleep.

  21. #621

    Standaard

    Volgens mij is razor in Amerika uitgezonden in 2 epsiodes.. aan het begin van Seizoen 4

    Kijk hier maar http://www.scifi.com/battlestar/episodes/episodes.php

  22. #622

    Standaard

    Ik denk dat het 'em ergens anders in zit. Je hebt de 20 normale episodes van S04. Daarbij heb je Razor, die de opmaat is voor S04. Dat zou dus geteld kunnen worden als de 1e episode.
    Daarnaast (en daar heeft men hier geen erg in) is op de maandagavond voor de laatste aflevering een special uitgezonden: Battlestar Galactica: the last frakkin' special. Ik denk dat dat episode nr. 21 is dan. En de laatste natuurlijk dan nr. 22.

  23. #623

    Standaard

    Ik denk niet dat een special als episode wordt gerekend dat zou pas onzin zijn.

    Maar ik weet het al..
    Met Razor mee gerekend kom ik op 21 episodes uit de lijst van bovenstaande Sci-fi site. Alleen staat daar daybreak part 2 als de laatste aflevering. Wat natuurlijk ook zo was in het uitzend shema. Maar er was wel degelijk een daybreak 3. alleen is die door sci-fi aan elkaar geplakt tot een 2 uur duurende finale.

    Dit verteld Ronald D Moore ook in zijn podcast. en ook staat er op tv.com gewoon daybreak part 3. en dan kom ik toch echt op 22.

  24. #624

    Standaard

    Het zit zo: Razor werd besteld als onderdeel van Seizoen 4. Officieel maakt Razor de eerste 2 afleveringen van Seizoen 4 uit. Dat is ook de reden waarom Ronald D. Moore op de podcasts een andere nummering gebruikt (wat voor ons de eerste aflevering is van Seizon 4 noemt hij aflevering 3.) Als je de podcast van de afleveringen download, zie je dat ook aan de namen van de bestanden. Zo heeft de podcast van "He that Believeth in Me" (eerste aflevering na Razor) als naam : bsg_ep403_FULL.mp3

    RDM zegt dit trouwens zelf ook in een van de eerste podcasts van seizoen 4.

    Daybreak part 2 wordt echter wel degelijk maar als 1 aflevering aanschouwd (sterker nog, ze zouden deel 1 en deel 2 moeten samenvoegen voor de dvd vind ik. Deel 1 was immers duidelijk geen op zichzelf staande aflevering). Het feit dat deze uiteindelijk een driedubbele aflevering geworden is is pas veel later besloten. En heeft niets te maken met de het op 22 afleveringen komen van het vierde seizoen (die al van in 2007 waren aangekondigd, met Razor inbegrepen).
    Laatst aangepast door Jerry2 : 26-03-2009 om 23:33

  25. #625

    Standaard

    Daybreak komt ook als 1 aflevering op de DVD te staan.
    Maar bovenstaand verhaal is waar. Razor staat in productieboeken bekend als 4X01 en 4X02.

Pagina 25 van 29 EersteEerste ... 15212223242526272829 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •