Pagina 27 van 29 EersteEerste ... 1723242526272829 LaatsteLaatste
De resultaten 651 tot 675 van 715 worden weergegeven.
  1. #651

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Bronvermelding zou wel netjes zijn. En dan bedoel ik niet Universal; deze layout komt me bekend voor...
    bron : dvdinfo.be
    Geplaatst door: Werner

  2. #652

    Standaard

    Dus de volledige serie komt in de USA al eind juli op bluray uit en in Nederland krijgen we in september seizoen 1 en 4 en later nog de rest? Heb ikhet zo goed begrepen?

  3. #653

    Standaard

    S1 komt hier uit op BR, maar S4 nog niet. Die krijgt enkel de DVD-uitgave. Hoop dat de Blu-ray box in de UK ondertiteld is, maar zal wel niet.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  4. #654

    Standaard

    Goh, weer een Universal serie uitgesteld. Wat een PRUTSERS werken daar zeg. Tering.... Kan daar echt niet met mn hoofd bij.

  5. #655

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Na lang zeuren van een maat van me, toch maar toegegeven en begonnen aan BSG. Gisteren de mini-series gezien. Erg goed, maar niet bepaald mindblowing. Ik ga wel zeker verder kijken! Ik kom hier weer terug over 4 seizoenen
    En daar ben ik weer. BSG gezien (minus Razor en de webisodes) Over het algemeen een prima serie, maar het einde van seizoen 4 is wel slecht. Ik heb een beetje gemengde gevoelens, aan de ene kant was het allemaal best wel tof, maar aan de andere kant .. meh.

  6. #656

    Standaard

    Er komd nog een film die S4 Echt gaat afsluiten.

    Heb alles van Bsg gezien + Razor.

  7. #657

    Standaard

    niet helemaal correct. Seizoen 4 is afgesloten en wat een afsluiting was dat zeg.
    Superorigineel en prachtig in beeld gebracht.

    The Plan gaat zich afspelen ten tijde van the miniseries en seizoen 1 en wordt verteld vanuit de Cylon point of view.
    We zullen in ieder geval te weten komen wat er met Ellen Tigh en Shelley Godfrey is gebeurd.

  8. #658

    Standaard

    Haja das juist promat, en er komd ook een spin off van battlestar galactica en die gaat Carpica noemen, deze gaat zich ongeveer 58 jaar voor de gebeurtenissen uit Battlestar Galactica afspelen en gaat vooral over de eerste cylon war gaan.

  9. #659

    Standaard

    Heb de pilot al gezien en ik kan wel zeggen dat er geen ruk aan is.
    Wel leuk was om te zien hoe de Cylons zijn gemaakt, maar dat was alles.

  10. #660

    Standaard

    Daar denk ik dus heel anders over. De pilot van Caprica vond ik werkelijk fantastisch.
    Het ziet er prachtig uit, goed acteerwerk (Eric Stoltz en Paula Malcomson doen het geweldig) en het verhaal zeer boeiend.

    Het is heel anders dan Battlestar Galactica maar zeker niet slechter.
    Januari 2010 begint de show in de VS. Zal nog wel een tijdje duren voordat het hier op de buis komt.

    Samen met 'V' de TVserie waar ik het meest naar uitkijk.

  11. #661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    En daar ben ik weer. BSG gezien (minus Razor en de webisodes) Over het algemeen een prima serie, maar het einde van seizoen 4 is wel slecht. Ik heb een beetje gemengde gevoelens, aan de ene kant was het allemaal best wel tof, maar aan de andere kant .. meh.
    Tja, je hebt er nu in een maand 4 seizoenen doorheen gejaagd. Normaliter zit daar een week tussen de afleveringen

  12. #662

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Tja, je hebt er nu in een maand 4 seizoenen doorheen gejaagd. Normaliter zit daar een week tussen de afleveringen
    Ja, klopt. Maar ik snap niet wat je hiermee bedoeld te zeggen. Het enige wat ik dus 'mistte' was het niet-kunnen-wachten-op-de-volgende-episode, omdat ik gewoon lekker door kon kijken. Volgens mij heb dan wel gewoon dezelfde kijkervaring.

    En ik vond de eerste helft van seizoen 4 fucking tof, maar na episode 11 voelde het onnodig.

  13. #663

  14. #664

    Standaard

    Ik had het precies andersom: de eerste helft van seizoen 4 was naar mijn idee het zwakste dat deze serie te bieden heeft... Het tweede deel bevatte toch wat ouderwets bloedstollende momenten met die opstand van Gaeta en al die personages die uiteindelijk de eindstreep niet halen. Het slot van de serie heb ik nog steeds gemengde gevoelens over: aan de ene kant: fraai, spannend en ontroerend, aan de andere kant weer onlogisch en niet echt satisfying wat betreft de losse eindjes oplossen. ... Ik ben er in ieder geval dusdanig klaar mee dat ik Caprica niet eens hoef te zien...

  15. #665

    Standaard

    Waarom zou je Caprica geen kans geven ? Is echt heel wat anders dan BG........

  16. #666

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Ja, klopt. Maar ik snap niet wat je hiermee bedoeld te zeggen. Het enige wat ik dus 'mistte' was het niet-kunnen-wachten-op-de-volgende-episode, omdat ik gewoon lekker door kon kijken. Volgens mij heb dan wel gewoon dezelfde kijkervaring.

    En ik vond de eerste helft van seizoen 4 fucking tof, maar na episode 11 voelde het onnodig.
    Ik kan mij herinneren dat ik reikhalzend uitkeek naar de volgende aflevering van de X-files. De spanning van een week wachten totdat je verder kon deed toch wel iets met mijn kijkervaring. Als je alles achter elkaar afspeelt is de spanningsboog wel relatief kort.

  17. #667

    Standaard

    Vond het einde geweldig. Voor mijn gevoel waren de meeste losse eindjes netjes opgelost.

  18. #668

    Standaard

    S4 kwam ook voor mij traag op gang. Hier en daar een zalig moment, maar voor een final season vaak erg saai. Toen kwam ep 10 en daarna ging alles veel vlugger en sterker. De finale stelde me ook niet teleur.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  19. #669

    Standaard

    Ik ben een aantal maanden geleden opnieuw begonnen met kijken (ik had de 1e 3 seizoenen in mijn eentje gekeken, maar mijn meisje wilde ze ook graag zien). De eerste drie seizoenen staan als een huis, de afsluiter van seizoen drie is nog steeds een van de meeste enerverende cliffhanger afleveringen die ik ook gezien heb. Ik heb die aflevering voor het eerst al een lange tijd geleden gezien, ik heb dus lang gewacht op seizoen 4. Het eerste deel van seizoen 4 is een beetje een tegenvaller, een hoop matige afleveringen die mij toch net wat te ver gingen. Het tweede deel vond ik alweer een heel stuk beter. Origineel was de serie volgens mij ingeschat op 5 seizoenen. Door de schrijversstaking is dit er echter niet van gekomen. En dat merk je in het tweede seizoen van deel 4. Het gaat allemaal net wat te snel. En er worden teveel zaken afgeraffeld.
    De laatste aflevering (of 2) en het einde is echter wel weer naar tevredenheid, en zeker niet wat ik gedacht had.

    Ondanks dat ik het laatste seizoen wat minder geslaagd vond, vind ik deze serie nog steeds een van de beste die ik gezien heb (misschien wel de beste).
    Bij de 2e keer kijken zat ik weer elke aflevering aan de buis gekluisterd, en kon niet wachten om gelijk weer door te gaan met kijken. Ik was dan ook wel teleurgesteld toen de serie was afgelopen.... geen battlestar galactica afleveringen meer om naar uit te kijken

    9/10
    Turn around and feel the vibe.....

  20. #670

    Standaard

    Er gaan geruchten op het net dat Bryan Singer een Battlestar Galactica film gaat maken.

    http://scifiwire.com/2009/08/rumor-i...singer-att.php

  21. #671

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Er gaan geruchten op het net dat Bryan Singer een Battlestar Galactica film gaat maken.

    http://scifiwire.com/2009/08/rumor-i...singer-att.php
    http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/8201397.stm

    waarom? Superman is nog steeds niet herstelt van zijn laatste avontuur. Geen kryptonite nodig omdat voor elkaar te krijgen.

  22. #672

    Standaard

    Vanavond de laatste aflevering bekeken, en ik vond het een beetje een onbevredigend einde. Ik had echt zoiets van "ze willen nog even de losse eindjes samenbinden". En de manier waarop dat ging was alles behalve subtiel.

    Het enige wat me trouwens wel beviel was de manier waarop de verhaallijn rondom Kara werd afgewikkeld. Maar daar hadden ze misschien wel wat meer tijd in mogen steken, want dat smaakte naar meer.

  23. #673

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Vanavond de laatste aflevering bekeken, en ik vond het een beetje een onbevredigend einde. Ik had echt zoiets van "ze willen nog even de losse eindjes samenbinden". En de manier waarop dat ging was alles behalve subtiel.

    Het enige wat me trouwens wel beviel was de manier waarop de verhaallijn rondom Kara werd afgewikkeld. Maar daar hadden ze misschien wel wat meer tijd in mogen steken, want dat smaakte naar meer.
    Inderdaad wat afgeraffeld, maar ik vond de twist aan het einde van de serie wel geweldig. Wat een mokerslag! Totaal onverwacht voor mij.
    Gedurende de hele serie dacht ik naar een toekomstserie te kijken, blijkt helemaal aan het einde dat Battlestar Galactica juist de basis legt voor de moderne mens en zich dus afspeelt in het(fictieve) verleden. Een briljante vondst!

  24. #674

    Standaard

    Door de schrijversstaking en vele andere grote hiaten in het uitzendschema heb ik deze serie nooit afgerond. Ik vond het echt erg goed, maar wonderbarig genoeg was het laatste seizoen opeens van een bedenkelijk niveau.
    Misschien in de toekomst toch nog eens een poging aan wagen, maar dan weer vanaf het begin.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  25. #675

    Standaard

    Is er iemand die kan bevestigen dat de Amerikaanse blu-ray set regiovrij is?

    Het gaat om deze set:
    http://www.amazon.com/Battlestar-Gal...f=cm_cd_t_pb_t
    **** me gently with a chainsaw.

Pagina 27 van 29 EersteEerste ... 1723242526272829 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •