Pagina 29 van 29 EersteEerste ... 192526272829
De resultaten 701 tot 715 van 715 worden weergegeven.
  1. #701

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KazMarBe Bekijk bericht
    Heb deze nog altijd niet gekocht... (shame on me). Maar als alles wat meevalt zou ik deze in januari of februari dan toch kopen. Ik zie dat er terug een paar nieuwe boxen uit zijn, waaronder een EU release met NL subs. Welke versie raden jullie aan? Ik lees soms negatieve zaken over beeldkwaliteit in zowel DVD als Blu-Ray. Of zijn die wat gelijk tegenover elkaar?

    De recentste boxen zou volgens amazon.fr van 2010 moeten zijn en zou ook de laatste tv film (the plan) moeten bevatten. Ik neem aan dat ook alle andere extra's en web episodes daarin vervat zitten?

    Is er een verschil ik kwaliteit en inhoud (extra's, extended episodes ed) tussen de 2010 boxen? DVD of Blu-ray versie? Ene heeft 26 dvd disks andere 22 blu-ray disks, dvd kost beduidend minder, 77,98 Euro tegenover 117.98.

    Links;
    DVD versie (2010) 26 disks (FR) (Met Nederlandse ondertiteling?)
    Blu-ray versie (2010) 22 disks (FR) (Met Nederlandse ondertiteling)
    De Blu-ray versie bevat een paar Extended Episodes die je niet zal terugvinden op de DVD versie. Ook komt er telkens op dat het beeld bestemd is zoals de makers dit wilden en er dus niets mis is met de transfer. Het beeld ziet er op zowel DVD als Blu-ray gewoon enorm goed uit voor een TV-serie!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  2. #702

    Standaard

    Is Kobol's Last Gleaming part 2 mogelijk 1 van de beste delen ooit van welke serie dan ook?
    Ik denk het wel. Het stuk in de opera house is misschien het beste stukje tv dat ik ooit heb gezien.
    Zelden kom je zo n perfecte synergie van beeld en geluid tegen....

  3. #703

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Is Kobol's Last Gleaming part 2 mogelijk 1 van de beste delen ooit van welke serie dan ook?
    Ik denk het wel. Het stuk in de opera house is misschien het beste stukje tv dat ik ooit heb gezien.
    Zelden kom je zo n perfecte synergie van beeld en geluid tegen....
    En samen met "Mr Worf.....fire" een van de beste cliffhangers ooit.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  4. #704

    Standaard

    Ik heb nu de hele serie, inclusief webisodes, aparte films e.d. (behalve The Plan, Blood & Chrome en Caprica, die komen nog) voor de 3e of 4e keer weer bekeken en wat blijft dit een ongelooflijk goede serie. Voor mij zeker de beste sci-fi- serie met een serialised verhaal (dus beter dan Babylon 5 of DS9), maar misschien ook buiten sci-fi simpelweg de beste.

    Ik werd wederom weggeblazen. Er zitten delen bij die zo enorm goed zijn, niet normaal. En het einddeel (eigenlijk 2, maar op de blu-ray zijn ze samengevoegd met extended scenes) Daybreak.......wat een einde.

    Het deed mij ook meteen beseffen dat ik redelijk wat tijd verdoe met tv- series die erg middelmatig zijn. Daar ga ik de komende tijd over nadenken, dat ik de lat wat hoger moet leggen en eerder moet stoppen met series.

    Enorme aanrader, deze serie, en zeker de blu-ray omdat er veel extended delen op staan die niet op de DVD staan.
    Laatst aangepast door rogue : 26-12-2019 om 14:56

  5. #705

    Standaard

    Erg goeie serie inderdaad en ook Caprica vond ik zeer de moeite waard. Staat wel op mijn lijstje om ooit nog eens te kijken. En dat met de muziek van één van m’n favo componisten, Bear McCreary.

  6. #706

    Standaard

    Ik ben deze week ook weer met de serie begonnen. Blijft 1 van de beste scifi space series, wellicht wel de beste (doch B5 en Buck Rogers blijven mijn favorieten). Het verhaal met alle subplots zit goed in elkaar en hoe Balthar met Number 6 acteert is fantastisch. Ik heb geprobeerd de originele serie te kijken, maar heb moeite mijn interesse te houden.

    Wel jammer te bemerken dat BR 2 van seizoen 1 bij mij vrijwel niet opstartte (en de laatste aflevering op die BR was voor de laatste 2 minuten corrupt). Ik moest de BR er wel 20x in doen op mijn BR speler voordat hij werkte. Ik heb maar een tweedehands S1 besteld om de BR om te wisselen.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  7. #707

    Standaard

    Ik heb gelukkig met geen enkele blu-ray problemen gehad met opstarten.
    Ik heb qua kijken trouwens nu deze volgorde aangehouden, op The Plan na dan, omdat het zo enorm spannend was dat ik echt door wilde gaan met de serie te kijken.

    In die link staat ook een link waar je Face Of The Enemy kunt kijken, dit is echt wel een essentieel deel (duurt ongeveer een half uur) die je na 4.11 moet kijken om Gaeta beter te begrijpen. Face Of The Enemy is verder alleen uitgekomen op de Japanse blu-ray van seizoen 4, helaas.

  8. #708

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb gelukkig met geen enkele blu-ray problemen gehad met opstarten.
    Ik heb qua kijken trouwens nu deze volgorde aangehouden, op The Plan na dan, omdat het zo enorm spannend was dat ik echt door wilde gaan met de serie te kijken.

    In die link staat ook een link waar je Face Of The Enemy kunt kijken, dit is echt wel een essentieel deel (duurt ongeveer een half uur) die je na 4.11 moet kijken om Gaeta beter te begrijpen. Face Of The Enemy is verder alleen uitgekomen op de Japanse blu-ray van seizoen 4, helaas.
    Volgens mij heb ik de vorige keer ook die volgorde aangehouden (maar telkens helaas per ongeluk de normale uitzendingen van bepaalde episodes gekeken omdat ze voor de lange versie stonden...). Die extra episodes heb ik ook ooit binnengehaald en staan nu op CD die bij de box zit.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  9. #709

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Erg goeie serie inderdaad en ook Caprica vond ik zeer de moeite waard. Staat wel op mijn lijstje om ooit nog eens te kijken. En dat met de muziek van één van m’n favo componisten, Bear McCreary.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb gelukkig met geen enkele blu-ray problemen gehad met opstarten.
    Ik heb qua kijken trouwens nu deze volgorde aangehouden, op The Plan na dan, omdat het zo enorm spannend was dat ik echt door wilde gaan met de serie te kijken.

    In die link staat ook een link waar je Face Of The Enemy kunt kijken, dit is echt wel een essentieel deel (duurt ongeveer een half uur) die je na 4.11 moet kijken om Gaeta beter te begrijpen. Face Of The Enemy is verder alleen uitgekomen op de Japanse blu-ray van seizoen 4, helaas.
    Ben begonnen met herkijken. Nu eerst Franse blu-ray van Caprica (over de helft), dan Blood & Chrome en dan BSG. Ga eens kijken of ik bovenstaande volgorde ga aanhouden.
    Laatst aangepast door tmvde : 17-07-2020 om 09:17

  10. #710

    Standaard

    Goed bezig!
    Ik heb uiteraard ook de Franse blu-ray van Caprica , en moet die nog opnieuw kijken, maar eerst de series op blu-ray die ik nog niet heb bekeken.....

  11. #711

    Standaard

    Klaar met Caprica en weer genoten. Ondanks dat de serie na één seizoen stopte, voelt het door de epiloog, die eigenlijk als preview op seizoen 2 diende, toch als een soort van afgerond geheel. Het nummer The Differently Sentient van Bear McCreary, de componist van de serie, tijdens de epiloog is voor mij één van de beste tv soundtrack nummers aller tijden, kippenvel.

    Vanavond Blood & Chrome kijken en morgen de miniseries en dan wordt het tijd voor seizoen 1 van BSG.

  12. #712

    Standaard

    De serie staat nu ook op Amazon prime video.

    Is inderdaad 1 van de allerbeste series heb ze ook allemaal op blu ray behalve Caprica die heb ik alleen op dvd.

  13. #713

    Standaard

    Jullie maken het wel moeilijk om te wachten met Caprica......maar eerst ga ik Space 1999 seizoen 1 afmaken .

  14. #714

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb gelukkig met geen enkele blu-ray problemen gehad met opstarten.
    Ik heb qua kijken trouwens nu deze volgorde aangehouden, op The Plan na dan, omdat het zo enorm spannend was dat ik echt door wilde gaan met de serie te kijken.

    In die link staat ook een link waar je Face Of The Enemy kunt kijken, dit is echt wel een essentieel deel (duurt ongeveer een half uur) die je na 4.11 moet kijken om Gaeta beter te begrijpen. Face Of The Enemy is verder alleen uitgekomen op de Japanse blu-ray van seizoen 4, helaas.
    De link met Face of the Enemy was niet meer beschikbaar, maar ik kon de afleveringen nog wel op YouTube vinden. Inderdaad de moeite waard. Nog 8 afleveringen en The Plan te gaan en het is weer geweldig.

  15. #715

    Standaard

    Nou, dan weet je dat het nog heel, heel goed wordt in de laatste delen ......

Pagina 29 van 29 EersteEerste ... 192526272829

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •