Pagina 3 van 29 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 715 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Ik kwam daarnet een mooie compilatie tegen van Season One met mooie muziek eronder. Er staan verder ook mooie compilaties op van smallville en star trek. Houdt er wel rekening mee dat er spoilers in kunnen zitten al maakte ik er niet veel uit op van Battlestar Galactica.

    Je kunt die compilatie hier vinden http://montages.onivertneb.com/index.php

  2. #52

    Standaard

    Als eigenaar van de complete oude serie, kan ik maar niet wennen aan de nieuwe serie. Slechts 1 aflevering gezien en dat was voor mij voldoende! Niemand kan maar ook tippen aan de charme van starbuck, bijvoorbeeld! Ook lorne greene heeft veel meer "caracter" als de nieuwe adema! Deze serie is aan mij helaas niet besteed! :wink:

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Als eigenaar van de complete oude serie, kan ik maar niet wennen aan de nieuwe serie. Slechts 1 aflevering gezien en dat was voor mij voldoende! Niemand kan maar ook tippen aan de charme van starbuck, bijvoorbeeld! Ook lorne greene heeft veel meer "caracter" als de nieuwe adema! Deze serie is aan mij helaas niet besteed! :wink:
    Persoonlijk met ik het niet met je eens. Ik vind het vergeleken met de nieuwe serie wel erg vriendelijk en vrolijk allemaal, terwijl net een volledige beschaving is weggevaagd.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  4. #54

    Standaard

    Ik kan niet meepraten over de oude serie aangezien ik die nooit heb gezien. Maar aangezien ze een derde seizoen gaan opnemen van de huidige serie zegt mij toch wel dat een heleboel mensen het wel goed vinden (inclusief ik), anders was na seizoen één de stekker er al uitgegaan.

  5. #55

    Standaard

    Ik zeg ook niet, dat de oude serie niet leuk was. Die heb ik pas weer zitten kijken. Maar als je bepaalde dingen gaat vergelijken, dan vind ik de nieuwe serie wel een stuk realistischer. Voor zover Battlestars realistisch kunnen zijn.
    Een mooi voorbeeld zijn bijvoorbeeld de Cylons. Die werden te duur om steeds op te blazen, dus die werden steeds meer uit de serie geschreven. En als er al cylons in een aflevering voor kwamen, dan werden ze nooit echt gevaarlijk. Terwijl de cylons in de nieuwe serie toch echt wel een (voelbare) bedreiging vormen.

    Maar vergeet ook niet, dat BG '79 een familieserie was. Net als bijvoorbeeld The A-Team. De nieuwe serie is duidelijk voor een volwassener publiek.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  6. #56

    Standaard

    Beste mensen ik vraag het toch nog maar een keertje. Is er al iets bekend over een season one box release in Nederland, want dit soort series verdienen gewoon het aanschaffen op dvd :wink:

  7. #57

    Standaard

    Net de laatste aflevering gekeken van seizoen één en ik moet zeggen dat ik vrij onder de indruk ben. Nu is het alleen hopen dat Veronica het ook een succes vond en doorgaat met seizoen twee. Anders moet ik toch op een andere manier aan seizoen twee zien te komen

  8. #58

    Standaard

    Heb zojuist het hele 2e seizoen afgekeken.
    Ik moet zeggen, bij vlagen wel langdradig maar toch ook weer spannend en verrassend.

    Vooral de remake van The living Legend episode is zeer volwassen en echt goed gemaakt.
    De season finale is echt verbluffend. Ze gaan eens een andere kant op en dat maakt me ook heel nieuwsgierig naar het 3e seizoen.

  9. #59

    Standaard

    Klinkt goed dus. Ik heb van velen gehoord dat seizoen twee een grote stap vooruit doet kwa spanning en verhaal. En seizoen drie begint in oktober hoorde ik in Amerika. Het ziet er dus naar uit dat deze serie nog wel een paar seizoenen meegaat, aangezien ze zat prijzen winnen met deze serie.

  10. #60

    Standaard

    wanneer verschijnt de serie voor regio 2 ??

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door screamjennifer
    wanneer verschijnt de serie voor regio 2 ??
    Ik heb er research naar gedaan. Ik vond het geen gemakkelijke opgave en dit is wat ik te weten ben gekomen:

    De serie is al uit in the UK, dus de serie is al in regio 2 verschenen. Het probleem is dat de pilot en het eerste seizoen apart verkocht worden. Het allermooiste is dat er geen Nederlandse ondertiteling bijzit Verder leverde een trip naar het dvdhome forum op, dat er nog niks duidelijk is over een release in Nederland. Hij komt in mei uit in Frankrijk, maar daar zit ook geen nederlandse ondertiteling bij. Universal Benelux is opgeheven en valt nu onder de Franse vlag. Dit wil dus zeggen dat wij van de Franzen afhankelijk zijn. Laten we het hopen dat ze wijs worden en de pilot en seizoen gewoon uitbrengen in NL. Het problem dat er geen Nederlandse ondertiteling track is gaat niet meer op, want Veronica had ook gewoon ondertiteling. Het is hopen en afwachten dus, maar populaire series zoals Taken hebben ze ook niet uitgegeven, dus ik heb er een hard hoofd in.

  12. #62

  13. #63

    Standaard

    Het was 1 van de best bekeken TV series van het afgelopen seizoen in NL. Dus het lijkt mij erg stug als ze dit niet op DVD in NL gaan uitzenden.

    Persoonlijk zit ik eigenlijk meer te wachten op de US uitgave van het complete seizoen 2. Al dat gezeik met het in 2 delen uitgeven levert hun alleen maar meer geld op. Het is commercieel interessant maar als consument wil ik gewoon 1 box met heel seizoen 2. Ik wacht nog lekker even dat dei er komt (want na het uitbrengen van het 2e deel van seizoen 2 zullen ze best het als geheel met wat extra's of zo op de markt gaan gooien).

  14. #64

    Standaard

    Ik kon destijds niet wachten op de complete set dus ik heb nu zo'n halve boxset thuis staan van seizoen 2. Zal me benieuwen of het uiteindelijke product (geheel seizoen 2) veel verschilt van de losse uitgaven.

    Wat betreft de NL subtitles: als je daar zonder mee kan leven dan kun je de mini serie voor 10 euro en seizoen 1 voor 25 euro kopen op www.play.com = inclusief verzendkosten.

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scifi maniac
    Ik kon destijds niet wachten op de complete set dus ik heb nu zo'n halve boxset thuis staan van seizoen 2. Zal me benieuwen of het uiteindelijke product (geheel seizoen 2) veel verschilt van de losse uitgaven.

    Wat betreft de NL subtitles: als je daar zonder mee kan leven dan kun je de mini serie voor 10 euro en seizoen 1 voor 25 euro kopen op www.play.com = inclusief verzendkosten.
    Ik kan er wel mee zonder leven (ondertitieling), maar ik wacht toch nog even af. Universal kan nog het licht zien en een Nederlands talige release uitbrengen 8)

  16. #66

    Standaard

    in de afgelopen 2 dagen seizoen 2.0 gekeken, moet zeggen dat de verschillende verhaallijnen goed uitgewerkt worden.
    persoonlijk irriteer ik mij alleen aan die Baltar die mogen ze nu wel eens afmaken. Maar verder goede spanning, pegasus deel 1 is idd goede aflevering ben benieuwd naar het vervolg van 2e seizoen
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  17. #67

    Standaard

    Ik ben nu bij episode 2.14 aanbeland, omdat ik geen zin heb om hier op veronica te wachten, voordat zij met het tweede seizoen beginnen en vervolgens knippen ze nog in de afleveringen ook. En omdat ik in oktober gewoon gelijk wil beginnen/lopen met seizoen 3 in Amerika. Ik moet zeggen dat vergeleken met seizoen 1 in seizoen 2 de vaart veel hoger ligt, wat voor mij persoonlijk alleen maar goed is. Verder werd in de aflevering Pegasus mooi in beeld gebracht hoe ziek en gemeen de mensheid wel niet kan zijn. Gelukkig dat de hele mensheid niet zo is, anders zou je zeggen dat de mensheid het verdiend om uitgeroeid te worden door de Cylons. Anyway ik ga verder met kijken ik ga langzaam aan naar de seizoen finale 8)

  18. #68

    Standaard

    Weet iemand al iets over de release van seizoen 2.5?
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  19. #69

    Standaard

    Geruchten die op de officiële boards gaan is dat die een week ofzo voor de release van de eerste episode van seizoen 3 komt in de US. Anyway ik kijk heel erg uit naar seizoen 3. Ik vond de seizoenfinale van seizoen 2 geweldig en kijk reikhalzend naar seizoen 3 uit. Er gaat een hoop gebeuren in het derde seizoen, dat staat nu al vast.

  20. #70

    Standaard

    Ik zie net op Amazon UK dat Battlestar Galactica seizoen 2 (regio 2 versie) gepland staat voor 14 augustus!

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DL
    Geruchten die op de officiële boards gaan is dat die een week ofzo voor de release van de eerste episode van seizoen 3 komt in de US. Anyway ik kijk heel erg uit naar seizoen 3. Ik vond de seizoenfinale van seizoen 2 geweldig en kijk reikhalzend naar seizoen 3 uit. Er gaat een hoop gebeuren in het derde seizoen, dat staat nu al vast.
    heb 2e seizoen nu ook afgekeken, en idd, wordt heftig
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DL
    maar populaire series zoals Taken hebben ze ook niet uitgegeven, dus ik heb er een hard hoofd in.
    Heb deze serie afgelopen vrijdag bij de "vrije platen zaak" gehaald, netjes met Nederlandse ondertiteling dus het kan wel, maar komt misschien alleen omdat de naam Spielberg eraan verbonden is.

    Maar BSG verdiend het zeker om uitgebracht te worden hier, het is een absolute topper.......hoop houden :wink:
    Grtz Ron

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DL
    Geruchten die op de officiële boards gaan is dat die een week ofzo voor de release van de eerste episode van seizoen 3 komt in de US. Anyway ik kijk heel erg uit naar seizoen 3. Ik vond de seizoenfinale van seizoen 2 geweldig en kijk reikhalzend naar seizoen 3 uit. Er gaat een hoop gebeuren in het derde seizoen, dat staat nu al vast.
    heb 2e seizoen nu ook afgekeken, en idd, wordt heftig
    [spoiler:8d6b0c3fb3] Het was raar om te zien dat Lee eigenlijk dit keer de wijste was. The old man wou gewoon blijven vanwege die mensen en wat er verder allemaal tussen Starbuck en Lee is gebeurd in dat verloren jaar is ook een raadsel. Ze leken geen buddies meer in ieder geval. Ik kijk er naar uit hoe ze die mensen van de planeet gaan afhalen terwijl de battlestars op skeletoncrews draaien[/spoiler:8d6b0c3fb3]

    En ik hoop ook gewoon dat universal wijs wordt en gewoon seizoen één uitgeeft hier.

  24. #74

    Standaard

    Bij de Fame in Amsterdam hebben ze in ieder geval de BSG import mocht je echt wanhopig zijn.

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DL
    Geruchten die op de officiële boards gaan is dat die een week ofzo voor de release van de eerste episode van seizoen 3 komt in de US. Anyway ik kijk heel erg uit naar seizoen 3. Ik vond de seizoenfinale van seizoen 2 geweldig en kijk reikhalzend naar seizoen 3 uit. Er gaat een hoop gebeuren in het derde seizoen, dat staat nu al vast.
    heb 2e seizoen nu ook afgekeken, en idd, wordt heftig
    [spoiler:2390728222] Het was raar om te zien dat Lee eigenlijk dit keer de wijste was. The old man wou gewoon blijven vanwege die mensen en wat er verder allemaal tussen Starbuck en Lee is gebeurd in dat verloren jaar is ook een raadsel. Ze leken geen buddies meer in ieder geval. Ik kijk er naar uit hoe ze die mensen van de planeet gaan afhalen terwijl de battlestars op skeletoncrews draaien[/spoiler:2390728222]

    En ik hoop ook gewoon dat universal wijs wordt en gewoon seizoen één uitgeeft hier.
    klopt, denk dat er misschien een aflevering komt met flashbacks?
    en natuurlijk wat de cylons gaan doen met de mensen op de planeet, maar dat het spannend zal worden staat zeker vast
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

Pagina 3 van 29 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •