Pagina 4 van 29 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 715 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Er komen waarschijnlijk zogenaamde webisodes: oftewel korte filmpjes op de website om te laten zien wat er is gebeurd in dat jaar en er wordt zeker wat van laten zien in seizoen 3.

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scifi maniac
    Er komen waarschijnlijk zogenaamde webisodes: oftewel korte filmpjes op de website om te laten zien wat er is gebeurd in dat jaar en er wordt zeker wat van laten zien in seizoen 3.
    Ja klopt dat heb ik ook gelezen. Wel te hopen dat ze erover nagedacht hebben en hopen dat het geen dingen spoilled. Achtergrond info is altijd welkom maar latenz e de grote gebeurtenissen maar houden voor in de serie zelf. [spoiler:3a9768075d] Sterke geruchten trouwens dat Battlestar Pegasus snel het loodje zal leggen met een hoofdpersonage aan boord[/spoiler:3a9768075d]

  3. #78

    Standaard

    Ja ik ben bang dat ik al weet wie het gaat worden
    maar kan het mis hebben natuurlijk.

  4. #79

    Standaard

    YESSSS! Volgens DVD-Home komt het eerste seizoen en de miniserie op 24-08-2006 uit in nederland.

    Die gaan meteen in mijn collectie komen.

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evenflow123
    YESSSS! Volgens DVD-Home komt het eerste seizoen en de miniserie op 24-08-2006 uit in nederland.

    Die gaan meteen in mijn collectie komen.
    Universal is dus eindelijk slim geworden en dan mogen wij het volle pond ervoor betalen. Dit duidt er waarschijnlijk ook op dat seizoen 2 in NL op tv komt. Dat is mooi voor de mensen die wachten en in Oktober begint seizoen 3 in the states. Ik hoop dat ze d eminiserie en seizoen 1 bij elkar voegen, want dat zou geld schelen. Ik koop ze zowieso toch wel.

  6. #81

    Standaard

    Universal is eindelijk aan een grote inhaalrace begonnen. De samenwerking met Frankrijk begint nu goed te starten. Alleen hoop ik dat de prijzen redelijk zijn.
    En over BSG op TV. Dat is hier gewoonweg in Vlaanderen nog nergens te zien en de serie komt al uit op DVD in augustus. Het klassieke vlaamse verhaal, beginnen uitzenden als het al op DVD uit is.

    En seizoen 2 van battlestar Galactica zou op 21 spetember 2006 al uitkomen. Dus alle drie op iets meer dan een maand tijd uit!
    Tv serie fan

  7. #82

    Standaard

    June 27, 2006 - On September 19, 2006, Universal Studios Home Entertainment will release Battlestar Galactica 2.5 on DVD. Featuring an extended version of the cliffhanger episode "Pegasus," this continuation of the epic second season follows the ongoing battle of President Laura Roslin (Mary McDonnell) and Commander William Adama (Edward James Olmos) in their heart-pounding crusade to save humanity from the deadly robot Cylons. According to the press release provided by Universal, the set is "packed with special features, including deleted scenes, podcasts and Producer David Eick's video blog." The set will be available for the MSRP (Manufacturer's Suggested Retail price) of $49.98.



    The Battlestar galactica 2.5 DVD set will feature the following extras:


    Audio commentary for extended "Pegasus" episode by executive producers Ron Moore and David Eick

    Audio commentaries (podcast commentaries from Scifi.com) by Ron Moore

    Deleted scenes

    David Eick's video blogs


    Check out the artwork for the Battlestar Galactica 2.5 DVD set below:


    Voor de mensen die erg zitten te wachten op seizoen 2.5 op dvd. hier het verlossende word. Bron IGN

  8. #83

    Standaard

    DVDPacific.com heeft deze nu ook in de lijst staan.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  9. #84

    Standaard

    21-09-2006 Battlestar Galactica - Seizoen 2 TV film/serie Universal

  10. #85

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Van de Casteele
    Battlestar Galactica: Series 1

    Battlestar Galactica: The Miniseries

    Moet je ze alletwee kopen om het verhaal te kunnen volgen?
    Ja. De Miniseries is eigenlijk een 4 uur durende pilot. Dus als je die niet kijkt, dan zal je een hoop verhaallijnen misschien minder kunnen volgen.
    De regio 1 versie heeft beide in één box. Kijk hier hier maar eens.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Van de Casteele
    Battlestar Galactica: Series 1

    Battlestar Galactica: The Miniseries

    Moet je ze alletwee kopen om het verhaal te kunnen volgen?
    Ja. De Miniseries is eigenlijk een 4 uur durende pilot. Dus als je die niet kijkt, dan zal je een hoop verhaallijnen misschien minder kunnen volgen.
    De regio 1 versie heeft beide in één box. Kijk hier hier maar eens.
    Dus de miniseries is gewoon de 'voorloper' van de serie (1)?(de 'film' ervan zullen we maar zeggen)

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald_VR
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Van de Casteele
    Battlestar Galactica: Series 1

    Battlestar Galactica: The Miniseries

    Moet je ze alletwee kopen om het verhaal te kunnen volgen?
    Ja. De Miniseries is eigenlijk een 4 uur durende pilot. Dus als je die niet kijkt, dan zal je een hoop verhaallijnen misschien minder kunnen volgen.
    De regio 1 versie heeft beide in één box. Kijk hier hier maar eens.
    Dus de miniseries is gewoon de 'voorloper' van de serie (1)?(de 'film' ervan zullen we maar zeggen)
    Nou, voorloper mischien wel, maar dat is erg letterlijk.

    Men wilde een nieuwe serie gaan maken gebaseerd op de "oude verhaallijn" van BSG (het is geen identieke remake, maar volgt zijn eigen koers).

    Om te peilen of er animo voldoende was heeft men een pilot in 2 delen uitgezonden (de miniserie) en toen dit een groot succes bleek volgde de serie.

    Het verhaal loopt gewoon door. Bij de oude serie kon je nog wel eens aflevering apart bekijken, deze moet je chronologisch zien. Begin je met seizoen 1 zonder de pilotaflevering, dan val je er middenin. Daarnaast is de pilotaflevering een keigoede film op zich (maar met zodanig open eindjes dat je daarna meteen de serie wil zien).
    Send a maniac to catch a maniac...

  14. #89

    Standaard

    Vandaag wordt de season 3 sneak peak trailer gelanceerd en voor de echte fans schijnt het dat de eerste 2 afleveringen van season 3 achter elkaar uitgezonden worden als een 2 uur durende tv film, zodat de fans antwoorden krijgen op de recente gebeurtenissen aan het einde van seizoen twee. Ik kijk er nu al naar uit

  15. #90

    Standaard

    Ik vraag me af wat er van Caprica terecht komt, de nieuwe spin-off en prequel van deze serie. Er wordt steeds meer van bekend en op zich klinkt het goed, maar ik heb echt geen zin om een jonge Adama te zien zoals Anakin Skywalker blegh....

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scifi maniac
    Ik vraag me af wat er van Caprica terecht komt, de nieuwe spin-off en prequel van deze serie. Er wordt steeds meer van bekend en op zich klinkt het goed, maar ik heb echt geen zin om een jonge Adama te zien zoals Anakin Skywalker blegh....
    Ik weet zelf ook niet wat ze gaan doen met de spin off. In mijn ogen komt deze spin off veels te vroeg en dan slaan ze nog eens een andere weg in ook. Als ze nou eens meer de kant van de Cylons zouden belichten en hun voorbereiding op wat er is gebeurde in Battlestar, dan kan het wel eens een goede show zijn. Ik geef je groot gelijk over het jonge Adama verhaal dat zie ik zelf ook niet zitten.

  17. #92

  18. #93

    Standaard

    Heb inmiddels in de mediamarkt de miniserie + seizoen 1 in één box gekocht voor 34.90 euro.
    het is een vijf disk box , en op disk één staat de miniserie ( 3uur) en de docmentaire low down.
    Op de andere vier staat dan seizoen 1.
    De verpakking ben ik minder over te spreken. Solide zeker, maar de box blijft gewoonweg openstaan als je de buitenverpakking er niet terug oversteekt.
    Maar het is de inhoud die telt. En als fan van de originele serie ben ik aangenaam verrast hoe ze het hele concept hebben veranderd maar toch enige herkenbaarheid is blijven bestaan.
    Ik kan me met mijn huidige smaak voor dramaseries me heel gemakkelijk in verplaatsen, ondanks alle wijzigingen , de radicale ook.
    Eindelijk weer eens een verfrissende serie om naar te kijken.
    Tv serie fan

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door locutus71
    Heb inmiddels in de mediamarkt de miniserie + seizoen 1 in één box gekocht voor 34.90 euro.
    het is een vijf disk box , en op disk één staat de miniserie ( 3uur) en de docmentaire low down.
    Op de andere vier staat dan seizoen 1.
    De verpakking ben ik minder over te spreken. Solide zeker, maar de box blijft gewoonweg openstaan als je de buitenverpakking er niet terug oversteekt.
    Maar het is de inhoud die telt. En als fan van de originele serie ben ik aangenaam verrast hoe ze het hele concept hebben veranderd maar toch enige herkenbaarheid is blijven bestaan.
    Ik kan me met mijn huidige smaak voor dramaseries me heel gemakkelijk in verplaatsen, ondanks alle wijzigingen , de radicale ook.
    Eindelijk weer eens een verfrissende serie om naar te kijken.
    Perfect hij is dus uit morgen gelijk effe halen. Een vraagje; het lijkt me heel gek maar de afleveringen die veronica uitzond daar was in geknipt zeker in de seizoensfinale. De vraag is is dat op deze dvd's ook zo is of zijn dit gewoon de uncut versies?

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door locutus71
    Heb inmiddels in de mediamarkt de miniserie + seizoen 1 in één box gekocht voor 34.90 euro.
    het is een vijf disk box , en op disk één staat de miniserie ( 3uur) en de docmentaire low down.
    Op de andere vier staat dan seizoen 1.
    De verpakking ben ik minder over te spreken. Solide zeker, maar de box blijft gewoonweg openstaan als je de buitenverpakking er niet terug oversteekt.
    Maar het is de inhoud die telt. En als fan van de originele serie ben ik aangenaam verrast hoe ze het hele concept hebben veranderd maar toch enige herkenbaarheid is blijven bestaan.
    Ik kan me met mijn huidige smaak voor dramaseries me heel gemakkelijk in verplaatsen, ondanks alle wijzigingen , de radicale ook.
    Eindelijk weer eens een verfrissende serie om naar te kijken.
    Welke MM heb je die box gekocht? Was zaterdag bij MM Rijswijk, maar daar lag 'ie mooi nog niet....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  21. #96

    Standaard

    in oostakker , belgie . Was zelf al verbaasd dat ze er lagen , aangezien 21/09 de releasedatum was. Maar een gegeven paard moet je niet in de mond kijken. Dus als hij er al lag, dus niet over klagen maar meenemen.
    Waarschijnlijk zal wel iemand te overijverig zijn geweest.

    Trouwens Seventh heaven seizoen 1 lag er ook al , en daar staat nu volop 1 oktober als releasedatum.
    Tv serie fan

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door locutus71
    in oostakker , belgie . Was zelf al verbaasd dat ze er lagen , aangezien 21/09 de releasedatum was. Maar een gegeven paard moet je niet in de mond kijken. Dus als hij er al lag, dus niet over klagen maar meenemen.
    Waarschijnlijk zal wel iemand te overijverig zijn geweest.

    Trouwens Seventh heaven seizoen 1 lag er ook al , en daar staat nu volop 1 oktober als releasedatum.
    hier in rotterdam lag hij (helaas nog) niet

  23. #98

    Standaard

    In het begin van de week lag BSG ook al bij FRS in Rotterdam. (19e).

  24. #99

    Standaard BSG Seizoen 2 UK beeldprobleem

    Ik heb de UK-versie van seizoen 2 net in huis (van CD-WOW) maar het viel me op dat bij een aantal afleveringen het zwartniveau niet goed is (zwart is daar grijs), echt heel storend. Iemand anders dit ook opgevallen?
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  25. #100

    Standaard

    Jij, viel mij ook op. Seizoen is overigens zeer verassend. Ben benieuwd wat je er van vind!
    *** Star-trader / SafeTrader

Pagina 4 van 29 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •