De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.

Discussie: Bassie & Adriaan

  1. #1

    Standaard Bassie & Adriaan

    Weten jullie ook of er een box is of komt van Bassie & Adriaan?
    Alles los kopen is ook zo'n werk.
    "I am a servant of the Secret Fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you, flame of Udûn!"

  2. #2

    Standaard

    Er is en komt volgens mij geen complete box wel komt er naar mijn weten een box van alle "reis door europa" avonturen.

  3. #3

    Standaard

    Als je de zender Nickelodeon kan ontvangen zie je ook alles van B&A
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Als je de zender Nickelodeon kan ontvangen zie je ook alles van B&A
    Ik ben 24 uur wakker geweest

  5. #5

    Standaard

    Zo'n beetje alles van ze is al HEEL goedkoop op dvd te krijgen. M'n moeder heeft zelf een paar van die dvds aangeschaft: een complete serie (ik meen 'op jacht naar de schat' of zoiets) van ongeveer 15 afleveringen op 2 (losse) dvd's voor iets van 6 of 7 euro per dvd. Bassie & Adriaan verzamelen is echt een kostbare business...

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Als je de zender Nickelodeon kan ontvangen zie je ook alles van B&A
    I know! Geef me toch maar dvds.
    "I am a servant of the Secret Fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you, flame of Udûn!"

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Zo'n beetje alles van ze is al HEEL goedkoop op dvd te krijgen. M'n moeder heeft zelf een paar van die dvds aangeschaft: een complete serie (ik meen 'op jacht naar de schat' of zoiets) van ongeveer 15 afleveringen op 2 (losse) dvd's voor iets van 6 of 7 euro per dvd. Bassie & Adriaan verzamelen is echt een kostbare business...
    Hoe is de beeld en geluidskwaliteit van die dvd"s ?
    Ik heb ooit een serie op video gehad, maar de kwaliteit was bagger. Als het op dvd nu wat beter is, dan geeft die weer wat mogelijkheden voor me

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •