Bekijk uitslag poll: Wat is jou cijfer voor de hele LOTR trilogy?

Stemmers
168. Je mag niet stemmen in deze poll
  • 10+

    36 21,43%
  • 10

    29 17,26%
  • 9

    63 37,50%
  • 8

    18 10,71%
  • 7

    6 3,57%
  • 6

    2 1,19%
  • 5

    1 0,60%
  • 4

    0 0%
  • 3

    0 0%
  • 2

    1 0,60%
  • 1

    5 2,98%
  • Geen mening; nog niet gezien

    7 4,17%
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 67 van 67 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Oh ik vat hem al. Hoe moet ik nou weten wat een spoiler is als ik hier weer eens kom sinds 2 maanden of meer geleden. Je hebt gelijk dat zo'n spoiler hier op zijn plaats is. Maar iemand die nog niet alle 3 de films heeft gezien kan zijn mening ook niet geven en kan dus als het goed is ook niet mijn stuk wat ik hierboven typte lezen. Ja tenzij hij het zichzelf wil verklappen. Ik ga ook niet lezen in de thread van Finding Nemo omdat ik die ook nog niet heb gezien. Nou hecht ik er weinig waarde aan omdat ik die film niet in de bios ga kijken, die koop ik rechtstreeks op dvd en het zou aan mij best verklapt mogen worden. Maar het was ff om een voorbeeld te geven voor als ik er wel waarde aan zou hechten.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Glenn Smits
    Maar iemand die nog niet alle 3 de films heeft gezien kan zijn mening ook niet geven en kan dus als het goed is ook niet mijn stuk wat ik hierboven typte lezen.
    Heb je ook wel weer gelijk in....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Glenn Smits
    een 9, ik heb de boeken niet gelezen, maar mijn film had er toch echt anders uitgezien qua gevecht. Deel 3 had ik me anders voorgesteld. Ik had ervoor gezorgd dat de dwergen ook opeens zich in de strijd zouden mengen en de enten en weet ik wat voor andere goeden. Ik vond het een beetje teveel mensheid tegen orks. Verder vond ik het best stom dat een paar geesten een hele kudde orks platwalsen alsof ze er niet waren, dat maakt de strijd niet spannender. Het had ook leuk geweest als er bepaalde dingen werden omgezet dat als die ring in het vuur viel dat dan Gollem weer Smeagol werd bijvoorbeeld of gewoon z'n dood werd gegund en dat die Nazgul hun rust vonden en dergelijken en dat je echt de Sauron zoals ie als mens was zou zien enzo. Maar ja het oog ontplofte gewoon, dat zag er beetje saai uit. Ik vond die adelaars trouwens wel heel goed gevonden. Die oliphaunts vond ik niks aan want dat waren gewoon overdreven grote olifanten. Kortom er waren genoeg dingen om de oorlog veel spectaculairder te maken als dat hij was.
    Het zijn me lievelingsfilms maar deel 3 kon naar mijn idee dus wel wat anders .
    Ja , maar dat gebeurd in het boek ook niet hoor, het is en blijft de verfilming van het boek toch ? :wink:
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Glenn Smits
    en dat die Nazgul hun rust vonden en dergelijken en dat je echt de Sauron zoals ie als mens was zou zien enzo. Maar ja het oog ontplofte gewoon, dat zag er beetje saai uit.
    Sauron is nooit een mens geweest, hij heeft alleen gedaantes van mensen aangenomen (en ook andere vormen) En de Nazgul waren wel ooit Mensen, maar hun fysieke lichaam is allang verdwenen, het zijn slechts geesten. :wink:
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Glenn Smits
    Ik vond het een beetje teveel mensheid tegen orks.
    Dat vond ik nou juist zo gaaf. De mensheid is de oorzaak dat de ring nog niet vernietigd was. Nu gaan twee kleine hobbitjes de ring proberen te vernietigen en doet de mensheid waar het nou juist zo goed in is. Ook tegen een geweldige overmacht moed tonen en vechten tot de laatste snik. Je kan gerust zeggen dat de mensheid voor een groot deel van de overwinning heeft gezorgd (afgezien dan een paar hobbitjes en wat enten enz.). Ik vind dat echt een prachtig verhaal. En ik vond het juist jammer dat Elfen mee gingen helpen bij Helms Deep. Het haalt weer een beetje eer weg voor de mensheid. Net als [spoiler:ebc4807bbc]Elrond zegt op het eind: it's time for mankind to rule middle earth now (zoiets) en dat hebben ze zeker verdiend[/spoiler:ebc4807bbc]. Lang leve de mensheid .
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  6. #56
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Dark side of the moon

    Standaard

    ik heb hem een 10 gegeven , ik ben benieuwd wie hem een 1 heeft gegeven?! 5x?
    "Peace is a lie, there is only passion. Through passion I gain strength.
    Through strength I gain power. Through power I gain victory.
    Through victory my chains are broken. The Force shall set me free."

  7. #57

    Standaard

    Voor de eerste keer een 10+. Om 2 redenen: heb nog nooit een 10+ gegeven en zal dat in de toekomst niet gauw meer kunnen. Meestal gaat het van 1 - 10, dus...

    2e reden: dit is gewoon het beste wat ik al heb gezien. Andere schitterende trilogieën en films zoals The Godfather, Back to the Future, Indiana Jones, Saving Private Ryan, Gladiator, Moulin Rouge... Allemaal toppertjes, maar LOTR staat net nog iets hoger, vandaar de +


  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ettepet
    Een 9. Ik vond ROTK duidelijk de minste, met name door de matige afwerking en al het geknip.
    Ik vond ROTK ook de minste (niet duidelijk,maar wel de minste). Overigens zit in dit deel wel de mooiste veldslag. ROTK blijft natuurlijk een geweldige film. Ik heb ook een 9 gegeven.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JDT
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    van mij een 2,er zijn namelijk al veel betere trilogieen(eigenlijk maar 1 maar goed )

    mazzel,niels
    En er staat trouwens geen 2 ingevuld in de ?
    Nu wel

  10. #60

    Standaard

    Een dikke 9 van mij. Een film is volgens mij nooit perfect om artistieke of persoonlijke redenen. Deze films zijn met zeer veel aandacht gerealiseerd en voor mij persoonlijk nadert het perfectie. Alleen [spoiler:4ab71e99d6] de aanval van de spookleger vond ik afgeraffeld [/spoiler:4ab71e99d6].
    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold Bomers
    Van mij krijgt ie een 9. Heel simpel om het feit dat een film nooit echt perfect is. Er zal altijd een film komen die beter is in de toekomst. Maar ik moet zeggen dat dit pas over een hele lange tijd zal gaan gebeuren.
    Ben ik niet mee eens. Tuurlijk kunnen er betere films komen, maar die krijgt dan ook een 10. Anders kun je nooit een 10 geven en geef je een betere film in de toekomst dus ook een 9. Resultaat is dan dat je op de schaal van 1-9 werkt i.p.v. 10.

    Dus een 10 is hier goed op zijn plaats! 8)

    Vroeger waren er ook van die leraren die nooit een 10 gaven.
    Aan de ander kant heb ik ook eens een 11 gehad.
    Nou, het gaat meer om het feit dat je voor jezelf de lat hoger kunt leggen. En dat kan bij een 10 wel eens moeilijk worden. Het heeft in mijn geval dus een symbolische waarde.
    <> Safetrader!! en MegaStarTrader<>

    De misdaad is al georganiseerd, nu de politie nog :P

  12. #62

    Standaard

    Voor het eerst heb ik een 10+ (heb zelfs nog nooit een 10 gegeven) gegeven. Ik heb eigenlijk nog nooit zoiets beleefd als bij deze films, werkelijk ongeevenaard. In tegenstelling tot elke andere trilogie, noem ze maar op: Godfather, Matrix, Star Wars, Matrix etc., zit er geen één zwakkere broeder tussen die het niet helemaal waar maakt. Alle films in deze trilogie zijn van een ongekend hoog niveau en wat nog lovender is is dat elke volgende weer beter is dan de vorige! Ik denk dat het nog héééél lang gaat duren eer we weer zoiets mogen meemaken dat van dezelfde aanpak is, als het er al uberhaupt nog eens van komt. Nee mensen, hier is een uniek stukje filmgeschiedenis gemaakt...
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  13. #63

    Standaard

    aha ff offtopic: Mwah ik vind het leuk dat de mensen voor de overwinning zorgen, maar het leuke aan Lord Of The Rings vind ik juist die wezens die niet mens zijn. Daar wil ik het meeste van zien Voor mensen kan ik ook Braveheart en the Patriot en Gladiator en weet ik wat gaan kijken.

  14. #64

    Standaard

    Een 6..

    Toen ik deel 1 had gezien dacht ik, damn, langdradig, die hoef ik niet op DVD.
    Wel een heel dubbelzinnig gevoel omdat het geweldig in beeld gebracht is, geweldige effecten, geweldige muziek, en ga zo maar door. Maar zoooo langdradig.

    Toen kwam deel 2.. Aha dacht ik. Vet! Als 3 ook goed is koop ik de trilogy.

    Ben pas naar 3 geweest in de bios. Zelfde als deel 1. Vette scenes, maar weer te langdradig IMO.

    Conclusie voor mij: ik laat hem lekker in de winkel liggen, alhoewel ik nog steeds dat dubbelzinnige gevoel houdt
    My DVD Collection
    Laatste aankoop: xXx, American Pie, American Pie 2, Top Gun...

  15. #65

    Standaard

    Verreweg de allerbeste film ooit gemaakt!

    Het zal mij benieuwen of er ooit nog een betere komt!

    10+!!

  16. #66

    Standaard

    mensen wat ik haat ik LOTR!.. ik heb de eerste film op video gezien na lang aandringen van mijn vriend! nou daar heb ik dus 2 dagen over gedaan en wat was ik blij dat dat langdradige verhaal eindelijk voorbij was. tijdje later kwam the two towers uit, heb ik op dvd gezien samen met mijn vriend..na lang aandringen van zijn kant! halverwege de film in slaap gevallen! gisteravond naar rotk geweest....heb me 3 en half uur verveeld, en wat was ik blij toen frodo eindelijk die ring vernietigde, maar oh wat baalde ik toen de film daarna nog langer dan een half uur bleek te duren! bah wat een rotfilms, er komen af en toe wel eens leuke stukjes in voor, en dan bedoel ik de momenten met frodo. de rest was te langdradig, te saai, kortom!! een vreselijke overgewaardeerde film!

  17. #67

    Standaard

    Een 9. Niet is perfect maar het komt er wel heel dichtbij :P

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •