Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 57 van 57 worden weergegeven.

Discussie: Elephant

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran

    Dus die hele India verklaring lijkt me vergezocht, alhoewel die leuk bedacht is.
    Heb me de pleuris lopen zoeken naar waar ik het gelezen heb, kon het niet meer vinden, maar wel dit gevonden:

    www.beoscoop.com/Menu2/E/lesbrief_Elephant.pdf

    Dit vind ik opzich wel een leuke verklaring

  2. #52

    Standaard

    Gus van Sant zegt ook in een interview op de dvd dat die titel daar op wijst.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scott Donkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rutger
    Even wachten tot de film betaalbaar is of dat ik de titel ergens goedkoop tweede hands kan kopen. Het blijft in iedersgeval kriebelen om de film te zien.
    Ik geloof dat de film zeer binnenkort in de Quality Film Collection wordt uitgegeven. De films uit die collectie zijn altijd goed betaalbaar. :wink: Zelf moet ik niks hebben van die QFC uitgaves...
    Is ie al. Heb die editie inmiddels liggen (zit nu ook in 3 voor 25 euro actie van FRS en Van Leest). Ik heb overigens niet minder genoten van de film omdat ie een QFC-doosje zit

  4. #54

    Standaard

    O mooi. Eerdaags maar halen dan.
    Rutger .:: Alles te koop ::.
    ====================
    "Trachten leven toe te voegen aan de dagen,
    waar geen dagen meer kunnen worden toegevoegd aan het leven"
    ====================

  5. #55

    Standaard

    Hm, klinkt(of beter gezegd: leest) niet echt als een film voor een 14 jarige, me zusje had deze namelijk gehuurd bij de bibliotheek, gaat ze morgen met haar vriendinnetje bekijken :wink:

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    M'n mening was wel duidelijk volgens mij, maar ik vond dit ook zo'n gebrek aan figuranten! Een grote school, met zo weinig leerlingen?
    Nu zit ik zelf op een vrij grote school (pakweg 3000 leerlingen) en het is opvallend hoe rustig het daar is. Ik heb er alleen het gevoel dat het er echt druk is als iedereen op de gang staat, wachtend op zijn les of wanneer het tentamenweek is.
    Dus het klinkt vreemd, maar in zekere zin is het wel realistisch als het gaat om de hoeveelheid figuranten.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deweb
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    M'n mening was wel duidelijk volgens mij, maar ik vond dit ook zo'n gebrek aan figuranten! Een grote school, met zo weinig leerlingen?
    Nu zit ik zelf op een vrij grote school (pakweg 3000 leerlingen) en het is opvallend hoe rustig het daar is. Ik heb er alleen het gevoel dat het er echt druk is als iedereen op de gang staat, wachtend op zijn les of wanneer het tentamenweek is.
    Dus het klinkt vreemd, maar in zekere zin is het wel realistisch als het gaat om de hoeveelheid figuranten.
    Heb je helemaal gelijk in, zit op een school van circa 2000 leerlingen, en dat zou je echt niet zeggen als je door de gangen loopt.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •