Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 30 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Queen - Greatest Video Hits 2 [DVD]

    Queen - Greatest Video Hits 2 [DVD]

    Freddie Mercury en cs. scoorden óók in de tachtiger jaren: een video overzicht.

    Lees dit artikel

  2. #2
    ayreon
    Guest

    Standaard idd, perfect geluid!

    Deze DVD heeft inderdaad schitterend DTS geluid. Vooral 'heavy'nummers als I want it all knallen er echt uit!

    Brian May is bezig om alle Queen nummers surround te mixen, vandaar ook dus dat de twee Hot Space clips op CD2 ook DTS 5.1 zijn.

    Van deze mixen komem overigens alle Queen albms op DVD-Audio uit. Is ook zeer de moeite waard. A night at the opera en The Game zijn al uit!

  3. #3

    Standaard

    Weer een mooie uitgave hoor, misschien dat de beeldkwaliteit niet optimaal is, maar het geluid is top en daar gaat het in dit geval om.
    Wat een collectie van schitterende nummers weer, en ook leuke clips
    Het menu met de morphende hoofden vind ik trouwens ook erg mooi gedaan.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #4

    Standaard

    Ik vind het latere werk toch een stuk minder dan hun eerste periode. Allen de nog latere Innuendo kon me weer volledig boeien. Sommige tracks zijn natuurlijk zwaar o.k. (radio gaga, I want it all) maar de commerciele troep als I want to break free is Queen onwaardig.

    En wat is er nog "Easter Egg" aan de Easter Egg als deze gewoon als extra staat vermeld?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #5

    Standaard

    Een terechte keuze om deze uitermate geslaagde DVD release te recenseren
    Ondanks een op zijn zachtst gezegd matige beeldkwaliteit is dit toch een toppertje die in geen enkele collectie van de zichzelf respecterende Queen fan mag ontbreken. Persoonlijk vind ik deze uitgave, voor wat betreft het geluid, zelfs van een hoger niveau dan de eerder uitgebrachte Video Hits 1.
    De muziek is nagenoeg perfect gemixt met voor mij als hoogtepunt de nummers A Kind of Magic en het onvergetelijke Who Wants to Live Forever.

  6. #6

    Standaard

    Inderdaad een hele mooie muziek DvD. Heb hem gisteren na het lezen van de recensie gekocht. En hij is het geld dubbel en dwars waard. Alleen inderdaad zijn 'I Want to Break Free en The Invisible Man' wat haperig op mijn Philips 963 SA maar dat mag de pret niet drukken.

    Toppie

    Ronald
    "Never take your eyes off your opponent" Bruce Lee, Enter the Dragon

    Mijn dvds

  7. #7

    Standaard Re: idd, perfect geluid!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ayreon
    Deze DVD heeft inderdaad schitterend DTS geluid. Vooral 'heavy'nummers als I want it all knallen er echt uit!

    Brian May is bezig om alle Queen nummers surround te mixen, vandaar ook dus dat de twee Hot Space clips op CD2 ook DTS 5.1 zijn.

    Van deze mixen komem overigens alle Queen albms op DVD-Audio uit. Is ook zeer de moeite waard. A night at the opera en The Game zijn al uit!
    Is The Game er ook al op Audio-DVD??? Kom alleen steeds Night at the Opera tegen. Ik vind de mixen echt vakwerk hoor.
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  8. #8

    Standaard

    Ben ik nou gek, ik kijk in de scorelijst en zie dan al met al een bendenden verwachting score staan. Mager 6je.
    Terwijl ik zelf de Queen mixen op een 9 zet.
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Ben ik nou gek, ik kijk in de scorelijst en zie dan al met al een bendenden verwachting score staan. Mager 6je.
    Terwijl ik zelf de Queen mixen op een 9 zet.
    Maar al te vaak levert die lijst een vertekend beeld op. Ik denk ook niet dat je die als maatstaf moet nemen, maar gewoon je eigen oordeel, Henk. :wink:
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #10

    Standaard Re: idd, perfect geluid!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Is The Game er ook al op Audio-DVD??? Kom alleen steeds Night at the Opera tegen. Ik vind de mixen echt vakwerk hoor.
    Yep, de DVD-Audio schijf is te koop bij o.a. Play.com: check
    Wat die wat lage score betreft...tja...aan de geluidskwaliteit en de uitvoering kan het zeker niet liggen. Je eigen oordeel is, zoals Lex terecht stelt, het voornaamste. En die van ons natuurlijk.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roboter
    Ik vind het latere werk toch een stuk minder dan hun eerste periode.
    ik heb de omgekeerde mening over Queen
    latere werk super, werk in de jaren 70 (behalve boh. raph.) iets minder maar natuurlijk nog altijd goed!
    Queen, gewoon het allerbeste , ik kijk al uit nr de volgende dvd, weet iemand wanneer die ongeveer uitkomt, en welk live concert... of terug greatest hits? En wat gaan ze doen met die videoclips die niet tot de greatest hits behoren..? tja misschien domme vragen dat ik stel maar misschien weet iemand het antwoord
    remember Queen rules, en voor mij is Queen dood zonder freddie en john.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maxlenpus
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roboter
    Ik vind het latere werk toch een stuk minder dan hun eerste periode.
    ik heb de omgekeerde mening over Queen
    latere werk super, werk in de jaren 70 (behalve boh. raph.) iets minder maar natuurlijk nog altijd goed!
    Queen, gewoon het allerbeste , ik kijk al uit nr de volgende dvd, weet iemand wanneer die ongeveer uitkomt, en welk live concert... of terug greatest hits? En wat gaan ze doen met die videoclips die niet tot de greatest hits behoren..? tja misschien domme vragen dat ik stel maar misschien weet iemand het antwoord
    remember Queen rules, en voor mij is Queen dood zonder freddie en john.
    jaa, ben ook wel benieuwd wat er allemaal nog gaat uitkomen, Live in Boedapest

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Swanski
    jaa, ben ook wel benieuwd wat er allemaal nog gaat uitkomen, Live in Boedapest
    ik weet zelf niet eens hoeveel grote live concerten er van Queen zijn...

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maxlenpus
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Swanski
    jaa, ben ook wel benieuwd wat er allemaal nog gaat uitkomen, Live in Boedapest
    ik weet zelf niet eens hoeveel grote live concerten er van Queen zijn...
    ik ook niet eerlijk gezegd, maar die in Boedapest was op video ook te krijgen en was heel mooi, vooral als Freddy een nummer in het Hongaars zingt (krijg er nu al weer kippenvel van als ik er aan denk )

    kan ook best een bootleg zijn geweest, maar is iig nog een best bekende live concert van ze,

    hoe dan ook, van mij mogen ze er nog wel 100 uitbrengen...

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Swanski
    hoe dan ook, van mij mogen ze er nog wel 100 uitbrengen...
    ik hoop dat die "Queen dvd collection" een lange reeks wordt , I buy them all because QUEEN ROCKS

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maxlenpus
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Swanski
    hoe dan ook, van mij mogen ze er nog wel 100 uitbrengen...
    ik hoop dat die "Queen dvd collection" een lange reeks wordt , I buy them all because QUEEN ROCKS
    kan ik nix meer aan toevoegen :wink:

    denk dat ik 1 v/d dvd's van ze maar eens ga bekijken

  17. #17

    Standaard

    Favoriete band aller tijde. Tijd voor deel 3. Deze schijnt pas eind 2005 te komen. Men wil elk jaar in de laatste kwartaal een nieuwe release brengen en dit jaar koos men voor Live On Fire At Bowl. Er wordt veel tijd en moeite in de kwaliteit van de releases gestoken dus vandaar dat men niet de markt overspoelt met nieuwe release. Prima besluit al kost het wel moeite om niet ongeduldig te worden.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Homer72
    Favoriete band aller tijde. Tijd voor deel 3. Deze schijnt pas eind 2005 te komen. Men wil elk jaar in de laatste kwartaal een nieuwe release brengen en dit jaar koos men voor Live On Fire At Bowl. Er wordt veel tijd en moeite in de kwaliteit van de releases gestoken dus vandaar dat men niet de markt overspoelt met nieuwe release. Prima besluit al kost het wel moeite om niet ongeduldig te worden.
    Ja, zit steeds wel veel tijd tussen. Niet alleen met de DVd's maar ook met de DVD-Audio's, eerst kwam Night at the Oprea, toen veel later games, en nu al meer dan een jaar niks meer.
    Zit uit te kijken naar Innuendo in 5.1. DTS :P :P :P 8)
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    ...maar ook met de DVD-Audio's, eerst kwam Night at the Oprea, toen veel later games, en nu al meer dan een jaar niks meer.
    Zit uit te kijken naar Innuendo in 5.1. DTS :P :P :P 8)
    Niet getreurd Henk! Brian May heeft aangekondigd dat "A Day at the Races" het volgende album is dat een DVD-A release gaat krijgen!
    Deze maand verschijnt de Live at the Bowl DVD. En ik denk zelf dat komend voorjaar/begin zomer de DVD-A van ADATR zal verschijnen. GVH3 zal dan vermoedelijk rond kerst 2005 verschijnen.

  20. #20

    Standaard

    Uit welke periode komt die "Live at the Bowl"?!?

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Uit welke periode komt die "Live at the Bowl"?!?
    Het concert in de Milton Keynes Bowl dateert uit 1982, de Hot Space tournee.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Het concert in de Milton Keynes Bowl dateert uit 1982, de Hot Space tournee.
    Hmmm, thanx Alexander. Interessante periode van de band. Op zijn zachtst gezegd niet de beste CD van Queen. Staat Under Pressure en Body Language niet op deze CD. Dat zijn natuurlijk weer wel toppers. Zeker Under Pressure.

    Heb je iets van een setlist? Want je hebt me nu wel reuze nieuwsgierig gemaakt!

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Heb je iets van een setlist? Want je hebt me nu wel reuze nieuwsgierig gemaakt!
    Under Pressure en Body Language staan inderdaad op het 'Hot Space'-album.

    Voor de tracklisting zie het eerder geplaatste nieuwsbericht HIER.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Voor de tracklisting zie het eerder geplaatste nieuwsbericht HIER.
    Wow! Impressive setlist indeed!
    Ik wacht even jullie review af, maar dit ziet er heel erg aantrekkelijk uit.
    Nummers die je elders niet zo vaak meer hoort: Flash, The Hero, Action this Day, Staying Power, Back Chat...

    De rest is dan weer vrij standaard en staat op Live Killers dan wel Live Magic...

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Voor de tracklisting zie het eerder geplaatste nieuwsbericht HIER.
    Wow! Impressive setlist indeed!
    Ik wacht even jullie review af, maar dit ziet er heel erg aantrekkelijk uit.
    Nummers die je elders niet zo vaak meer hoort: Flash, The Hero, Action this Day, Staying Power, Back Chat...

    De rest is dan weer vrij standaard en staat op Live Killers dan wel Live Magic...
    Live Magic en Live Killers ontstijgen het bootleg niveau nog niet eens.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •