Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 36 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard There's Something About Mary (SE) [DVD]

    There's Something About Mary (SE) [DVD]

    Een nieuwe uitgave van deze hilarische comedy van de gebroeders Farrelly.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    het wachten wordt beloond! Ik vind dit echt een super film en heb de eerste uitgave nooit gekocht maar deze komt er binnenkort toch echt wel

  3. #3

    Standaard

    is goede komedie en heb hem nog niet en het ziet er wel een betere dvd-uitgave uit.
    als het niet te prijzig is, wil ik wel overwegen om hem aan te schaffen.
    achteraan in de kudde stapt men in de stront

  4. #4

    Standaard

    Koen, wat is posterisatie precies? Dit noem je bij de beeldkwaliteit.

  5. #5

    Standaard

    Een van de geslaagdere rom/com's, maar Ben Stiller is echt wel TOTAAL niet geloofwaardig in de weenscene
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanluijkman
    Koen, wat is posterisatie precies? Dit noem je bij de beeldkwaliteit.
    Posterisatie is het verschijnsel waarbij kleurverlopen niet netjes als geleidelijk verloop worden weergegeven, maar als duidelijke 'discrete' overgangen (zoals bijvoorbeeld te zien op het twee screenshot bij de recensie). Zie het achtergrondartikel over artefacting voor meer info.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Koene
    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanluijkman
    Koen, wat is posterisatie precies? Dit noem je bij de beeldkwaliteit.
    Posterisatie is het verschijnsel waarbij kleurverlopen niet netjes als geleidelijk verloop worden weergegeven, maar als duidelijke 'discrete' overgangen (zoals bijvoorbeeld te zien op het twee screenshot bij de recensie). Zie het achtergrondartikel over artefacting voor meer info.
    THNX!!!

  8. #8

    Standaard

    Ik vind dit een van de betere comedy's ooit, ben ook zeker van plan om hem de kopen.
    A clear conscience is usually caused by a short memory

  9. #9

    Standaard

    Zeker een leuke film en ben ook van plan 'em te kopen als ie niet te duur kost.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Zeker een leuke film en ben ook van plan 'em te kopen als ie niet te duur kost.
    ik denk rond de € 25 in de bekende winkels (FRS, Van Leest etc.)

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door King Dingeling
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Zeker een leuke film en ben ook van plan 'em te kopen als ie niet te duur kost.
    ik denk rond de € 25 in de bekende winkels (FRS, Van Leest etc.)
    Dan zal dat bij de Makro en MediaMarkt wel goedkoper worden, indien de prijs ook daadwerkelijk rond de €25 komt te liggen
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  12. #12

    Standaard

    Vandaag heb ik hem zien liggen bij MM Rotterdam Centrum, en daar was ie €24,99.... :x
    Hopelijk wordt ie nog wat goedkoper.

    Erg leuke film die ik zeker ga kopen! Ik ben blij dat ik niet de normale uitgave heb gekocht

  13. #13

    Standaard

    Was net bij in Helmond bij de FRS (€ 29.99) en bij van Leest (€ 28.99)

  14. #14

    Standaard

    erg leuke film. Ik heb de oude uitgave, en die vond ik best goed. Ik vervang hem alleen als ik deze voor een heel zacht prijsje zie en in een goede bui ben...
    Mijn DVD's
    StarTrader

  15. #15

    Standaard

    Goeie Comedy, maar toch zijn er betere te krijgen. 4,5 ster vind ik persoonlijk een beetje overdreven!
    Liefde, Leven, Geven

  16. #16

    Standaard

    Misschien ben ik gek geworden, maar ik heb vandaag deze dvd gekocht en volgens mij heb ik een verkeerde versie gekregen.
    Ik had de originele versie al eens gekocht maar deze versie is precies hetzelfde alleen de print aan de bovenkant van de disc is anders.
    Echt alles is hetzelfde, de menu's, de extra's (trailer, audiocommentaar, behind the zipper docu en karaoke) en zelfs de irritant korte tijd dat de ondertitels in beeld staan.
    Ik kan ook nergens een optie vinden om de extra scene's die zijn toegevoegd te selecteren.
    Hebben meer mensen dit of heb ik weer als enige een foute dvd?
    Well, thanks to the Internet, I'm now bored with sex. - Phillip J Fry - Futurama

  17. #17

    Standaard

    Hey Danny, dat heb ik ook ontdekt bij mijn versie van de nieuwe dubbel DVD. Ik heb lang gezocht naar de tweede versie van de film, en naar de tweede commentaartrack, maar nix gevonden.
    Erg balen!

  18. #18

    Standaard

    Ik heb ook dat probleem. Hoewel de nummering van de discs (F3 25221CE.1 en .2) klopt, is er geen seamless branching en geen tweede audiocommentaar. Deze gaat zeker terug !! Ofwel vergis ik me, ofwel is dit de klote-release van het jaar.
    Update :
    Ik ben net terug van de winkel. Ze hadden er net een fax ontvangen waarin het probleem wordt onderschreven. De volgende levering zou de juiste DVD bevatten. "Gewoon nog even afwachten tot die binnen is en dan komen omruilen" is wat ik te horen kreeg. Da's dus wat ik ga doen.

  19. #19

    Standaard

    Goed onderzoek Pat! - bij welke winkel heb jij de DVD gekocht?

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Everlast
    Goed onderzoek Pat! - bij welke winkel heb jij de DVD gekocht?
    Bij de FRS (sorry, vergeten te vermelden hierboven). Te duur, natuurlijk , maar ik wou hem per sé hebben.

  21. #21

    Standaard

    YES, ik kreeg net bij mijn plaatselijke FRS hetzelfde te horen. Het probleem met deze DVD is inmiddels bekend bij het personeel, en de DVD kan worden geruild.

  22. #22

    Standaard

    Kan je als je hem hebt kunnen ruilen hier eens iets laten weten (of een PM'etje) ? Ik zal hetzelfde doen. 't Is maar dat we weten wanneer de nieuwe levering er is.

  23. #23

    Standaard

    Gelukkig, ik dacht al dat ik gek aan het worden was.
    Dan zal ik ook effe bij mijn plaatselijke dvdboer vragen wanneer ik hem kan omruilen.
    Well, thanks to the Internet, I'm now bored with sex. - Phillip J Fry - Futurama

  24. #24

    Standaard

    *NEWSFLASH* *NEWSFLASH* *NEWSFLASH*

    De DVD kan worden opgestuurd naar het volgende adres:

    DVD Return Center
    Antwoordnummer 6184
    1380 WB Weesp

    Met vermelding van naam, adres en woonplaats.

    De correcte DVD zal zo snel mogelijk worden toegestuurd.


    .

  25. #25

    Standaard

    Ik ben net van de telefoon met de FRS en inderdaad, daar kreeg ik dezelfde info doorgespeeld. Bedankt !

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •