Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 36 van 36 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Enig idee wanneer dan de goede dvd gewoon in de winkel ligt??

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mjik83
    Enig idee wanneer dan de goede dvd gewoon in de winkel ligt??
    In de fax bij de FRS stond dat niet alle in de winkels geleverde DVD's de verkeerde disc bevatten en dus "gewoon in de winkel mochten blijven liggen". Alle nieuw geleverde DVD's zouden zeker de goede moeten zijn. Het beste is gewoon even langsgaan en verifiëren dat het de goede is (let op de "more" in de titel).

  3. #28

    Standaard

    Moet je alleen de foute dvd opsturen of de complete set?
    Well, thanks to the Internet, I'm now bored with sex. - Phillip J Fry - Futurama

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pat
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mjik83
    Enig idee wanneer dan de goede dvd gewoon in de winkel ligt??
    In de fax bij de FRS stond dat niet alle in de winkels geleverde DVD's de verkeerde disc bevatten en dus "gewoon in de winkel mochten blijven liggen". Alle nieuw geleverde DVD's zouden zeker de goede moeten zijn. Het beste is gewoon even langsgaan en verifiëren dat het de goede is (let op de "more" in de titel).
    Bedankt voor de snelle respons. Had deze al voor kerst gevraagd maar was toen nergens te krijgen, zeker te maken met deze uitgave.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Danny Schouten
    Moet je alleen de foute dvd opsturen of de complete set?
    Alleen de foute DVD. Goed inpakken en naam en adres ook bij de DVD voegen (niet enkel op de omslag !).

  6. #31

    Standaard

    * UPDATE * UPDATE * UPDATE *

    Vandaag is de vervangende DVD gearriveerd. Netjes verpakt in een ruime envelop.

    Deze DVD lijkt er meer op. Goed werk!

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Everlast
    Vandaag is de vervangende DVD gearriveerd. Netjes verpakt in een ruime envelop.
    Deze DVD lijkt er meer op. Goed werk!
    Bedankt voor de update !
    Ik heb hem nog niet gekregen maar jouw bericht geeft me toch al wat hoop.

    *** Update van 2 februari ***
    Ik heb de vervangings-DVD nu ook ontvangen. Inderdaad netjes verpakt en ja, goed werk !

  8. #33

    Standaard

    Voor de liefhebbers, hij ligt nu bij de MM in Rijswijk voor €14,99 (niet te duur dacht ik zo) heb hem vanmiddag gekeken en het blijft een leuke film

  9. #34

    Standaard

    Twee weken geleden de SE versie gekocht bij de MediaMarkt (voor 19,99).

    En het blijkt dat er dus nog steeds een groot aantal verkeerde versies van in omloop is. Kon hem uiteraard wel ruilen, maar om nou 20 van die doosjes te bekijken voordat je een goede hebt. Dus maar opgestuurd naar het boven vermelde adres.

    Na 10 dagen kreeg ik dan de juiste versie

    Het blijft een geweldige film, ik kan mij alleen niet zo snel voor de geest halen wat er nu nieuw is t.o.v. de vorige versie die ik ook al had.

    Als je de vorige versie al had dan is dit dus geen aanrader, als je hem nog niet hebt: kopen! En probeer dan wel te kijken of er in de titel op het schijfje zelf wel het woordje "more" in de titel vermeld staat.

  10. #35

    Standaard

    1 week geleden gekocht en ook ik ben de gelukkige bezitter van de verkeerde (1e) disc. Dat ze 1,5 jaar na initiele uitgave nog steeds in omloop zijn is op z'n zachts gezegd bizar.
    Nuja, opsturen maar, dan.
    Nog steeds blijven opletten dus als je deze film koopt.
    Mijn begrotingstekort
    Co-Star Trader
    Safe Trader

  11. #36

    Standaard

    Leuke komedie met vooral een zeer goede Cameron Diaz.
    Normaal is dit niet m'n genre, maar er zijn uitzonderingen, en deze is er wel een van.
    Heb me niet verveeld met deze komische prent.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •