Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 31 worden weergegeven.

Discussie: Game, The [DVD]

  1. #1

    Standaard Game, The [DVD]

    Game, The [DVD]



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard Geen mening

    Waarom heeft nog iemand zijn mening gegeven op deze van Fincher?!?!

    Is ie niet goed ofzo?
    Ik moet hem namelijk nog zien en ben benieuwd naar reacties.
    Robert.

  3. #3

    Standaard Re: Geen mening

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tossie
    Waarom heeft nog iemand zijn mening gegeven op deze van Fincher?!?!

    Is ie niet goed ofzo?
    Ik moet hem namelijk nog zien en ben benieuwd naar reacties.
    Nou, het is een goede film! duidelijk te merken dat het een Fincher is en de nieuwere release heeft redelijk ged beeld en duidelijk geluid alleen geen extra's maar zeker een goede film, gewoon kopen voor dat geld: 13.95 - 10% bij de FRS
    StarTrader

  4. #4

    Standaard

    Welke kenmerken heeft de nieuwe release en van wanneer is ie?
    Robert.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tossie
    Welke kenmerken heeft de nieuwe release en van wanneer is ie?
    Universal - 903 616 9
    UPC - 3 259190 361690 >

    wel Letterbox


    BB - 16:9

    DD - 5.1


    2002 uitgegeven ook met nieuwe leeftijdslogo.
    StarTrader

  6. #6

    Standaard

    Wat zit ie trouwens in een lelijke doos!
    Robert.

  7. #7

    Standaard

    heb gisteren deze film gekeken de nieuwe 2002 editie met leeftijdslogo,is nu 10 euro bij bart smit,Moet zeggen dat ik het beeld toch wel erg goed vond,en dat de film donker is ,dat hoort gewoon bij die film vind ik,het geluid voor dit genre film vond ik opzich ook wel goed,dus gewoon kopen mensen voor die 10 euro,
    moet in je collectie zitten vind ik.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  8. #8

    Standaard

    Een beetje onderschatte film is The Game eigenlijk: deze is (mijns inziens) stukken beter als Finchers laatste, The Panic Room. Veel spannender en ook verrassender qua verhaalloop. De dvd is aardig 'basic' maar voor de prijs hoef je het niet te laten. Gewoon een erg goeie thriller voor 'weinig'.

  9. #9

    Standaard

    geweldige film, alleen niet om meerdere keren te zien omdat als je het eind weet het niet meer zo leuk is als de eerste keer

  10. #10
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2002
    Woonplaats
    Zuid Holland is niet groot genoeg

    Standaard

    goeie film. aparte verhaal lijn. En inderdaad stukken beter dan Panic Room waar ik niet veel aan vond!!

  11. #11

    Standaard

    Originally posted by Richard Boon
    [B]Een beetje onderschatte film is The Game eigenlijk: deze is (mijns inziens) stukken beter als Finchers laatste, The Panic Room. Veel spannender en ook verrassender qua verhaalloop. De dvd is aardig 'basic' maar voor de prijs hoef je het niet te laten. Gewoon een erg goeie thriller voor 'weinig'.
    Ik wou niet een exact dezelfde mening neerpoten. Copy en paste dan maar.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  12. #12

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door suedje
    Heeft iemand enig idee wat dit voor versie van The Game is??

    http://www.ceedeeveedee.nl/Artikel.p...077&JumpBack=1
    Lijkt me een 'herdruk' van de gewone versie (aan de prijs te zien dan). Ik heb nog nergens iets gehoord van een SE ofzo.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door suedje
    Heeft iemand enig idee wat dit voor versie van The Game is??

    http://www.ceedeeveedee.nl/Artikel.p...077&JumpBack=1
    Waarschijnlijk is dat deze..oftewel dezelfde... :wink:

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dave
    Universal - 903 616 9
    UPC - 3 259190 361690 >

    wel Letterbox

    BB - 16:9

    DD - 5.1
    Wat Nou 'Wel letterbox ', das juist goed, de film in het orgineel formaat moeten ze eigenlijk allemaal zijn, en niet die hack&slash 4x3 versies (of zelfs pan & scan 16x9)..
    Enige puntje wat ik heb is dat de ondertiteling te laag staat en iets te groot font is.. maarja die kun je gelukkig uitzetten..

  16. #16

    Standaard

    Van de week gekocht, nog niet gezien maar lijkt me top beeld dik in orde geluid dik in orde! Must have gewoon!
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  17. #17

    Standaard

    goede film, ook al ben ik absoluut geen Micheal Douglas liefhebber.


  18. #18

    Standaard

    Zeer zeker een titel voor in je collectie! Top verhaal alleen gaat het verassingseffect er af na 1x kijken maar dat hou je bij alle films... Maar zeker niet laten liggen voor dat geld!
    Four-Star Trader (236)

  19. #19

    Standaard

    Had deze voor €9.89 bij de Kruidvat gekocht en geen spijt van. Een boeiende thriller die geen moment verveelt en tot het einde verrassend blijft. Zoals hier eerder al aangegeven is het wel de vraag of hij leuk is om hem nog eens te kijken, want als je het plot kent is ie een stuk minder spannend denk ik. Dit is wel een oude recensie en van een Regio 3 versie. Degene die ik heb is een 2/4 versie, zag ik later pas. Het beeld is nog steeds aan de donkere kant, maar is dat niet met elke David Fincher film? De extra's zijn matigjes en het geluid is wel goed. Alleen wel erg luide muziek opeens op het moment dat Douglas ontdekt dat zijn huis is bespoten met grafitti. Wel een goed nummer overigens.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  20. #20

    Standaard

    Topfilm Goed verhaal, goed acteerwerk. Jammer dat de dvd uitvoering heel magertjes is. Hoop dat er een in de toekomst een S.E. van gaat komen. Verdient deze film zker
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  21. #21

    Standaard

    In het genre zijn er echt niet veel films die aan The Game kunnen tippen, een topper die in de collectie naast se7en, fightclub en panic room niet mag ontbreken!
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Hoop dat er een in de toekomst een S.E. van gaat komen.
    Is hier (al) wat over bekend?

  23. #23

    Standaard

    Dit is toch wel de minste film die ik tot nu toe van Fincher heb gezien. Nog steeds best een aardige film, maar zeker niet eentje voor mij om the hebben.

  24. #24

    Standaard

    Zeer ongeloofwaardige film.Een paar leuke scenes en Michael Douglas doet het noet onaardig als zakenman.Het verhaal is onorgineel (man krijgt spel en de raarste gebeurtenissen volgen) en alle gebeurtenissen zijn zo onrealistisch.[spoiler:1302284211]Het einde is al helemaal slecht,wie verwacht nou dat hij precies daar springt?En dan blijkt alles nep te zijn geweest.[/spoiler:1302284211]Wel had de film aparte gebeurtenissen soms,maar niks wat echt origineel of uitstekend te noemen is.
    Tegenvaller vergeleken bij Fight Club en Se7en
    Ik moet er wel bij zeggen dat ik niet de hele tijd even boeiend heb zitten kijken,met die hitte enzo en vanaf een bed kijken is dan al helemaal niet comfortabel,waardoor je steeds gaat verschuiven. :wink:
    In ieder geval geen aanschaf waard.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    In het genre zijn er echt niet veel films die aan The Game kunnen tippen, een topper die in de collectie naast se7en, fightclub en panic room niet mag ontbreken!
    Goh-goh-geh, ik heb deze allemaal! En ook nog eens Alien 3, die ook van DF is!

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •