Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 69 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ja hoor Buena Vista...de regio 1 is al maanden verkrijgbaar...en het bestaan van dvd-branders, dvd recordables, scanners, fotoprinters, programma's die beveiligingen verwijderen enz enz...en het bestaan van handige zakenlui en slimme jongetjes is geheel nieuw en een totale verrassing.
    Welterusten Buena Vista....slaap rustig verder.....de techniek gaat inmiddels gewoon door (en de handige jongens ook).


    PS Zelf heb ik de regio 1 (de legale) versie in Amerika aangeschaft.

  2. #27

    Standaard

    Lang leve regio 1!

  3. #28

    Standaard

    Grappig dat men klaagt over de toegangsprijs van een bioscoop.

    Ga eens naar een disco of nachtclub. Ben je meer kwijt alleen al om binnen te komen.

    Alleen zijn de drankjes en snoep in de bios zo asociaal duur.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    Inderdaad, ze doen of ze nu opeens geen enkele DVD meer gaan kunnen verkopen, en dat is complete lulkoek natuurlijk. Het gaat hier echt niet over een grootschalige invasie van illegale Finding Nemo DVDs ofzo he.
    En van de oscars dit jaar zijn er nu ook al veel screeners uitgelekt: Cold Mountain, House of Sand and Fog, 21 Grams, Mystic River, The Last Samurai, Something's Gotta Give... ondanks dat deze gewatermerkt zijn, en dat men de bron kan achterhalen. Bron: IMDb
    Watermerk maakt niets uit! Er gaan 2000 mensen naar die DVDs kijken. Die kun je niet allemaal registreren.
    Toch wel, elke DVD is uniek identificeerbaar
    Citaat Oorspronkelijk gepost door IMDb
    the Los Angeles Times identified the source of the Something's Gotta Give video as veteran actor Carmine Caridi.
    Het is juist om het uitlekken to voorkomen dat elke screener voor de oscars nu uniek is, zodat uitlekkers zouden kunnen bestraft worden...
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  5. #30

    Standaard

    Ik kan me dit keer eigenlijk niet druk maken over het verlies aan inkomen. Dat hebben ze echt 100% aan zichzelf te danken. De officiele legale R1 dvd had ik al 2 keer gezien voor ik naar de bioscoop ben gegaan.
    En die rips? Tja, dat werken ze inderdaad echt alleen maar in de hand met die schema's.... Ach, ze zullen hun leven wel eens beteren denk ik .

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door basset
    Grappig dat men klaagt over de toegangsprijs van een bioscoop.

    Ga eens naar een disco of nachtclub. Ben je meer kwijt alleen al om binnen te komen.

    Alleen zijn de drankjes en snoep in de bios zo asociaal duur.
    In een disco kun je dan ook de hele nacht vertoeven, in de bios alleen een film aanschouwen van gemiddeld 1,5 tot 2 uur.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Ik blijf nog altijd bij mijn statement dat échte filmfans niet kopiëren.
    Dat is allemaal wel leuk en aardig, maar je kunt natuurlijk nooit bij een ander in de portemonnee kijken!
    Ik kan mij voorstellen dat iemand van een jaar of 15/16 die nog op school zit, zich nu eenmaal geen 25 euro voor een nieuwe DVD kan veroorloven.
    Desondanks kan die persoon WEL filmliefhebber zijn en de nieuwste films willen hebben.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Ik ben tegen illegaal kopiëren
    Ook bij muziek CD's?
    I'm gonna make you an offer you can't refuse!

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door robvanknegsel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Ik ben tegen illegaal kopiëren
    Ook bij muziek CD's?
    En dan vooral software!! Belachelijk. Bovendien, de eerste die beweerd dat hij geen illegale software heeft liegt ook dat hij barst! Iedereen heeft minstens 1 illegaal programma op zijn PC.

    Ik zal je hem nog sterker vertellen ik was een keer bij een computer winkel een systeem kopen samen met een vriend van mij en die kerel zei klashard tegen de ouders van die vriend van mij "ja dr prijs komt nu op bedrag X uit. Als u 100 euro bij betaald krijgt u Windows XP maar ik ga er vanuit dat u dat niet doet?" wij "nee" hij "groot gelijk"

    Zo erg is het dus!
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door robvanknegsel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Ik ben tegen illegaal kopiëren
    Ook bij muziek CD's?
    Legaal ?? Kun je dat eten dan ?? :wink:

  11. #36

    Standaard

    Ik denk dat veel ouders met kinderen de DVD ook gewoon kopen voor de Nederlandse nasynchronisatie. M'n vader had zo'n illegale DVD meegenomen via een collega. Die heb ik toen een paar weken nadat ik in de bioscoop was geweest bekeken. Ik ergerde me dood aan de vele spelfouten in die ondertiteling. Ik koop Finding Nemo (R2) ook gewoon orgineel. Ik vond het een fantastische film en wil hem daarom orgineel hebben. Ook voor de extra's.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Ik blijf nog altijd bij mijn statement dat échte filmfans niet kopiëren.
    Inderdaad, toch die die genoeg geld hebben
    Citaat Oorspronkelijk gepost door basset
    Grappig dat men klaagt over de toegangsprijs van een bioscoop.

    Ga eens naar een disco of nachtclub. Ben je meer kwijt alleen al om binnen te komen.
    Tja, het is hier nu eenmaal een filmgerelateerd forum he, disco's zijn hier eerder off-topic Maar die zijn ook belachelijk duur ja!
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door robvanknegsel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Ik ben tegen illegaal kopiëren
    Ook bij muziek CD's?
    Ik ben van mening dat veel (lees: niet alle) platenmaatschappijen en artiesten zichzelf in de vingers snijden door weinig meerwaarde te geven aan een gekochte CD. Bovendien zijn de prijzen van CD´s in NL buitenproportioneel hoog.

    Gelukkig krijg je tegenwoordig steeds vaker leuke extra´s bij een CD (gave verpakking, mooi boekje of bonus DVD) waardoor de motivatie toeneemt om het origineel te bezitten.

    Natuurlijk pluk ik ook weleens Mp3´s van het net, ik beweer echt niet dat ik een heilig boontje ben. En m´n iPod moet toch ook vol tenslotte... Maar als ik iets écht goed vind, koop ik altijd de originele versie.

  14. #39

    Standaard

    Disney moet niet zo zeuren!!!:

    De film heeft zich dubbel en dwars uitbetaald aan de kassa en zelfs met het persen van de koopdvd's blijft er nog smakken geld over..... wat is nu een paar miljoen euro voor Disney? of kan de cu de ferrari enzo niet betalen?? Ze spelen het zelf in de hand door de wereld in regio's te verdelen, verschillende release data's te hanteren en veel te veel versies te maken. Als films wereldwijd op dezelfde dag in de bioscoop uit zouden komen, gevolgd door een wereldwijde dvd release met een eenvoudige en collector's dvd voor zeker 30% onder de huidige prijs, ben ik er stellig van overtuigd dat het kopiëren tot wel 90% zal afnemen........ alleen is dit commercieel gezien veel minder interessant dan gewoon zoals nu een deel door het kopiëren mis te lopen bij een hogere winstmarge........dit wordt echt wel ingecalculeerd!
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  15. #40

    Standaard

    Wat een zever: als je het download dan kan het wel zijn dat je het deelt maar toch neit met winst verkopen. Het is echt niet dat elke krantewinkel deze voor 10 euro onder de toog doorverkoopt. Bovendien gaat het over een ander doelpubliek dat daar mee bezig is. Het feit dat nederlandse audio ontbreekt alsook al de extra's, artwork en boekje levert al redenen genoeg voor veel dvdfans om zich niet te laten verleiden (ik neem aan dat ze het over gewone thuiskopiën hebben op 4.7 Gb dvd en geen vorm van professionele piraterij). Ze hebben een sterk product dat ongetwijfeld probleemloos ettelijke malen over de toonbank zal gaan. Van elke film bestaat wel een kopie, niets bijzonder dus.

  16. #41
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    8) 8) 8) 8)

    Ook ik heb dit gecopieerde wonder aanschouwt, mijn dochter van bijna drie vond de film wel leuk maar snapte de tekst niet. Dus bij de oplevering van het legale produkt zal ik deze ook vast wel aanschaffen.

    Maar ik heb totaal geen medelijden met die sukkels want zij hadden dit kunnen voorzien en voorkomen. Nee hoor lekker eigenwijs zijn.

    He ik heb zelfs al een copie van Brotherbear aangeboden gekregen!!!! Heeft dit ook met hetzelfde probleem te maken van de niet wereldwijde release?
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  17. #42

    Standaard

    Eigen schuld. Geen medelijden mee. De film is in Nederland te laat in de bioscoop uitgebracht.

    Hell, zelf de Koreaanse DVD van Finding Nemo (met DTS track) is allang uit. Ik kan nog meer landen noemen waar Finding Nemo gewoon legaal op DVD te koop.

    BTW: in Frankrijk wordt Finding Nemo op 12 Mei verwacht.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zuidervliet
    Boontje komt om z'n loontje!
    UHUM!! (zie naam) :wink:

    Enne.. illegaal is illegaal. Handig is het niet die release-schema's maar da's natuurlijk geen excuus voor illegaal copieren. En waarom zou je hem btw willen kopen? Nu betaal je 10 euro voor een illegaal misbaksel en straks nog eens voor het officiele product. Beetje duur dunkt me.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zuidervliet
    Boontje komt om z'n loontje!
    UHUM!! (zie naam) :wink:

    Enne.. illegaal is illegaal.
    Iemand die niet te hard rijd in de auto?!?! Iemand die nog nooit door de stad heeft gefietst?!?! Jah echt, we doen het allemaal :wink: En geloof me, het is een ergere misdaad om iemand schade toe te brengen doordat je hem met 90 KM/u aanrijd i.p.v. met 80 dan dat Disney 10 miljoen minder verdiend.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door markje
    Ik denk dat veel ouders met kinderen de DVD ook gewoon kopen voor de Nederlandse nasynchronisatie. M'n vader had zo'n illegale DVD meegenomen via een collega. Die heb ik toen een paar weken nadat ik in de bioscoop was geweest bekeken. Ik ergerde me dood aan de vele spelfouten in die ondertiteling. Ik koop Finding Nemo (R2) ook gewoon orgineel. Ik vond het een fantastische film en wil hem daarom orgineel hebben. Ook voor de extra's.
    Ik prefereer ook gewoon de originele Regio 2 net Nl subs en met NL nasynchronisatie.
    Een kopie komt er bij niet in, niet op het gebied van DVD, CD of software.

    Ben ik te moralistisch ?

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Denniz1974
    Ben ik te moralistisch ?
    Nee, je betaald hoog uit duizenden euro's teveel voor de geldzak van meneer Gathes e.a.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zuidervliet
    Boontje komt om z'n loontje!
    UHUM!! (zie naam) :wink:

    Enne.. illegaal is illegaal. Handig is het niet die release-schema's maar da's natuurlijk geen excuus voor illegaal copieren. En waarom zou je hem btw willen kopen? Nu betaal je 10 euro voor een illegaal misbaksel en straks nog eens voor het officiele product. Beetje duur dunkt me.
    Ik heb helemaal niks gekocht. Ik heb 'Finding Nemo' samen met de ondertitels gedownload van internet. Gewoon omdat ik net zoals de Amerikanen hem zo snel mogelijk wou zien. Overigens koop ik straks toch gewoon de film op DVD, omdat ik dit nu moreel verplicht ben en de kopie voor mij totaal geen waarde heeft. Oh ja en ik vind het ook nog eens een hele goede/leuke film. :wink:

  23. #48
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon

    Enne.. illegaal is illegaal. Handig is het niet die release-schema's maar da's natuurlijk geen excuus voor illegaal copieren.
    Een excuus is het wellicht niet maar het zijn wel de feiten die momenteel spelen/gebeuren.
    En dat het gebeurt hebben ze toch aan die release data,s te danken.
    Kortom ze moeten nu niet zielig gaan doen dat ze inkomsten mislopen.
    Dit hadden ze kunnen verwachten tenzij ze in een andere wereld leven.
    Wil niet zeggen dat het hun eigen schuld is maar ze hebben toch wel iets fout gedaan in deze en zo de reactie op gang gebracht.
    En illegaal..............ach.

    Heb zelf overigens geen copie maar ben keurrig maar de bios geweest met zoontje en straks koop ik keurig de dvd.
    Ze hebben nog steeds inkomsten genoeg lijkt me zo.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Ze hebben nog steeds inkomsten genoeg lijkt me zo.
    Bioscoop: U.S.A = $339,714,978 + buiten de U.S.A. = $481.6 miljoen.
    R1 DVD: $ 18,49 miljoen (dat zijn veel DVD's )
    Produktiekosten: $90 miljoen. Marketing: $ 40 miljoen.

    Geen cent te veel hé.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  25. #50

    Standaard

    Neen, veeeeeeeeeeeel centen teveel
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •