Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 67 van 67 worden weergegeven.

Discussie: Schindler's List

  1. #51

    Standaard

    Ik zie ook 2 verschillende data opduiken... Op DVD-Home 11 maart, op DVD Info 8 april....

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door drchaotica
    De aap is eindelijk uit de mouw!

    Volgens de Universal releaselijst op DVD Info is Schindler's List in Nederland te koop vanaf 8 april a.s. en alleen in de special edition.

    Er verschijnt in het eerste halfjaar 2004 dus geen Limited Edition Giftset. :x :x

    Dat wordt dus importeren!
    in de prijslijst van groothandels staan weldegelijk 2 edities. namelijk de gewone 2 disc en de collectors edition van 70 euro! die in maart zal de gewone uitgave kunnen zijn en die andere van april de collectors edition?

  3. #53

    Standaard

    Laten we het hopen Harry. Ik zou graag de Giftset NL editie aan mijn collectie willen toevoegen !

  4. #54

    Standaard

    onzin er komt ook een gift versie

    no bull. 100% zeker weten, kheb hier de officiele NL info voor me liggen van diezelfde Universal
    EAN en alles erop én aan
    DVD?

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCeasar
    onzin er komt ook een gift versie

    no bull. 100% zeker weten, kheb hier de officiele NL info voor me liggen van diezelfde Universal
    EAN en alles erop én aan
    en wat staat er allemaal op die officiele info dan????
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  6. #56

    Standaard

    Hou er rekening mee dat Schindler's List in Nederland wel met Frans DTS-geluid wordt uitgebracht.

  7. #57

    Standaard

    he he dat was inderdaad waarnaar ik ook op zoek was. The Giftset, erg leuk maar de OST heb ik al erg lang, dus daar hoefde ik het niet voor te doen, is wel erg mooi overigens, die cd.

    Het mij toch meer om de film en de extra's. Als deze nou een extra disc had met nog meer extra's dan had ik het wel overwogen, maar nu ga ik hewoon voor de 2-disc, en heb ik voor ongeveer hetzelfde geld Broken Silence erbij besteld, want dat is voor mij toch wel echt, nog veel meer een must. 4,5 uur met interviews van overlevenden. Hmm, ik weet nog hoe interessant en ontroerend die interview waren die bij Band Of Brothers zaten. Dus ik denk dat dit ook wel de moeite waard is. Ik ga dus ook voor de R1, want het lijkt me duidelijk dat ik deze film met DTS wil.

    Ik zag dat de film wordt uitgebracht in een 1:85 beeldverhouding, weet iemand of dat de orginele beeldverhouding is ? Op een of andere manier ben ik altijd meer voorstander geweest van een 2:35, maar ja je kunt niet alles hebben.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCeasar
    onzin er komt ook een gift versie

    no bull. 100% zeker weten, kheb hier de officiele NL info voor me liggen van diezelfde Universal
    EAN en alles erop én aan
    en wat staat er allemaal op die officiele info dan????
    Nou voornamelijk hoeveel prijzen ie gehad heeft en een stukkie verhaallijn en dan verder ditte:





    En verder in deze Europese release:

    Verpakking bevat de Dubbele Special Edition DVD
    Verpakking bevat de originele Soundtrack van John Williams
    Verpakking bevat het hardcover boek Schindler's List: Images of the Steven Spielberg film. Gemaakt door David James tijdens de opnamen van de film
    Verpakking bevat een linited edition senitype (film still)
    Verpakking bevat een certificaat van echtheid


    komt uit de officiële NL documentatie voor de release
    geen Plexiglazen kistje dus in de NL versie maar wel 69,99 consumenten adviesprijs
    DVD?

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCeasar
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCeasar
    onzin er komt ook een gift versie

    no bull. 100% zeker weten, kheb hier de officiele NL info voor me liggen van diezelfde Universal
    EAN en alles erop én aan
    en wat staat er allemaal op die officiele info dan????
    Nou voornamelijk hoeveel prijzen ie gehad heeft en een stukkie verhaallijn en dan verder ditte:





    En verder in deze Europese release:

    Verpakking bevat de Dubbele Special Edition DVD
    Verpakking bevat de originele Soundtrack van John Williams
    Verpakking bevat het hardcover boek Schindler's List: Images of the Steven Spielberg film. Gemaakt door David James tijdens de opnamen van de film
    Verpakking bevat een linited edition senitype (film still)
    Verpakking bevat een certificaat van echtheid


    komt uit de officiële NL documentatie voor de release
    geen Plexiglazen kistje dus in de NL versie
    Dat zou dus (op de NL-subs na) het enige verschil zijn?...
    Kortom Dit is de NL-versie met NL subs en geen plexiglas kistje en R1 zou geen NL-hebben en wel Plexiglas?...
    Snap ik het nu goed?.....

    Pfff wat een toestand....Komen er wel uit..
    Greetz,
    Toine

  10. #60

    Standaard

    en wat zal dat voor plexiglas kistje zijn dan?...wat zit erin?...

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel1974
    Ik zag dat de film wordt uitgebracht in een 1:85 beeldverhouding, weet iemand of dat de orginele beeldverhouding is ? Op een of andere manier ben ik altijd meer voorstander geweest van een 2:35, maar ja je kunt niet alles hebben.
    1.85:1 is het originele beeldformaat van de film.

  12. #62

    Standaard

    NOu ja de (plexi)glazen behuizing is duidelijk te zien op de amerikaanse sites:


    http://www.dvdtown.com/discdetails/S...ors_Gif/11571/

    ...en is dat GoldDisc?
    DVD?

  13. #63

  14. #64

  15. #65

    Standaard

    dat ik dat door had/aan gedacht had/ gezien had......

  16. #66

    Standaard

    ht enigste waar ik me nog druk om maak is of er wel of niet engelse subs op de regio 1 versie staan......
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  17. #67
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Lekker late post maar goed.
    Ik heb zelf net de R2NL box opgehaald en heb het nummer 196478 op mijn senitype staan. Iemand een idee hoeveel hiervan zijn gemaakt?

    Supermooie box overigens, ik snap niet wat de discussie over de plexiglasbox voor nut heeft eigenlijk. Stukje plastic en that's it

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •