De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Disney Treasures pre-order

    Vraagje:

    Ik wil de Walt Disney Treasures - The Chronological Donald Vol.1 (1934-41) pre-orderen bij DVDSoon (de goedkoopste denk ik?). Ik zie nu dat hij in een week tijd van CAD 23.98 nar 27.98 is gegaan.

    Mijn vraag: hoe pakken jullie die prijsschommelingen aan? Preorder je 'm gewoon en check je regelmatig voor een lagere prijs, om 'm dan te cancellen en opnieuw te bestellen. Of kijken jullie niet meer naar de prijs?

    Of is het beter om niet te pre-orderen maar op de release datum te wachten (5 April) en 'm dan pas te kopen? Of zijn deze snel uitverkocht?

    Alvast bedankt.

  2. #2

    Standaard

    Ik pre-order 'm en check dan regelmatig de prijs. Als het dan goedkoper is om 'm opnieuw te bestellen (vouchers en bestelkosten meegeteld) dan cancel ik de order en bestel opnieuw. De store credit gebruik ik dan voor nieuwe orders.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  3. #3

    Standaard

    vergeet niet dat dit een Limited edition is (misschien niet zo lim. als de vorige maar toch), ik zal dus maar niet zo lang wachten met pre-orderen. Ik heb em bij amazon.ca besteld.


  4. #4

    Standaard

    Ik denk dat ik jullie advies inderdaad opvolg, wil 'm niet graag missen! Tnx voor de reakties :wink:

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •