De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Ervaring Tweedehandsdvd.nl

    Heb gezocht op het forum, maar kon niks vinden over deze webshop.

    Tijdens mijn zoektocht naar tweedehands dvd's op marktplaats kwam ik de site www.tweedehandsdvd.nl tegen. Ze hebben een redelijk aanbod, maar vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met deze site, voordat ik een bestelling ga plaatsen bij hun.

  2. #2

    Exclamation Tweedehands dvd's

    Ik heb er nooit besteld, maar kan me niet voorstellen dat dit echt interessante prijzen zijn. Wat ik zo zie zijn tweedehands prijzen van €5,00-€10,00 voor (oude) titels. Lijkt me niet echt een koopje, waar dan nog eens verzendkosten van minimaal €1,76 bijkomen. De site en winkel lijken me echter wel betrouwbaar.

    Als het om 2e-hands-dvd's gaat, kan ik je amazon UK marketplace van harte aanbevelen; verzendkosten zijn daar ook ₤1,79 per titel, maar daarvoor zijn veel dvd's wel voor minder dan ₤1,00 te vinden. Dit zijn de prijzen die staan onder "Used/New from.." op www.amazon.co.uk Verzenden duurt meestal minder dan een week. Hier op het forum is allerlei informatie te vinden over de beschikbare ondertitels op dvd's uit de UK.

    (Bijvoorbeeld I am Legend kost bij tweedehandsdvd.nl €4,99+€1,76 en bij Amazon UK marketplace ₤0.49+₤1.79. Tel uit je winst...)

    Als je geen creditcard hebt zijn de TKA/TKG-threads hier op dvd.nl iets om in de gaten te houden; plaats een wishlist in TKG en je krijgt vast wel interessante aanbiedingen van mede-forumleden.
    Laatst aangepast door Oakey : 16-05-2010 om 11:27
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  3. #3

    Standaard

    Dan kun je beter hier op het forum kijken bij DVD te koop aangeboden....ze zitten echt veel te hoog voor tweedehands DVD's; over het algemeen zijn die niet veel meer waard. Niet doen dus.

  4. #4

    Standaard

    Inderdaad. Voor één euro meer koop je een nieuwe versie v/d film.

    Is de site nog wel actueel? Vier maanden geleden hebben ze voor het laatst een nieuwsbericht geplaatst namelijk..
    Laatst aangepast door roninpacino : 16-05-2010 om 20:38
    --

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •