Pagina 26 van 30 EersteEerste ... 16222324252627282930 LaatsteLaatste
De resultaten 626 tot 650 van 739 worden weergegeven.
  1. #626

    Standaard

    bol.com:

    2x zeer tevreden
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  2. #627

    Standaard

    Cd Wow (NL) 3x zeer tevreden

  3. #628

    Standaard

    cdwow.nl:

    2x tevreden (niet geseald... )
    1x zeer tevreden
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  4. #629

    Exclamation

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    cdwow.us

    1x negatief

    order geannuleerd om onduidelijke redenen
    Vooruit betaald met i-deal en dan...niets ontvangen....zoek geraakt bij TNT ????In 9 jaar nog niet eerder meegemaakt !!

  5. #630

    Standaard

    Ik heb ook 4 orders die om onduidelijk redenen zijn geannuleerd. Vervolgens een mailtje sturen (ondertussen 5) om mijn geld terug te krijgen wordt gewoon niet beantwoord, terwijl een verloren order een paar dagen later wel reactie krijgt. Heel bizar...

    4 x ontevreden dus bij CD Wow!

  6. #631

    Standaard

    nlstrore.nl

    1x zeer tevreden

    Ondanks foutieve prijs toch verstuurd en ontvangen!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #632

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch Bekijk bericht
    Ik heb ook 4 orders die om onduidelijk redenen zijn geannuleerd. Vervolgens een mailtje sturen (ondertussen 5) om mijn geld terug te krijgen wordt gewoon niet beantwoord, terwijl een verloren order een paar dagen later wel reactie krijgt. Heel bizar...

    4 x ontevreden dus bij CD Wow!
    Ik weet niet of iedereen er van op de hoogte is, maar CD WOW! is niet al te lange tijd geleden van eigenaar veranderd. Het kan daar wellicht mee te maken hebben, want voor die tijd heb ik er nooit problemen mee gehad. Maar mijn laatste bestelling werd ik ook niet vrolijk van: volledig gebroken hoesje, beschadigd boekje, terwijl de bubbelenveloppe helemaal gaaf was. De CD was overigens ook niet gesealed.

    Vervolgens een e-mail gestuurd met daarin het hele verhaal, kreeg ik wel een nieuw hoesje toegestuurd, maar toen ik om korting vroeg of een waardebon voor korting op een volgende bestelling werd ik afgewimpeld. Nu zijn ze best goedkoop, maar de MediaMarkt was met de betreffende CD maar 1,- duurder en daar heb je wel een gesealed hoesje die niet beschadigd was en ook het boekje perfect was.

    http://life.tweakers.net/nieuws/4879...enenboete.html
    Hierna is het dus verkocht. Meerdere keren zelfs, bleek uit het forum aldaar:
    http://gathering.tweakers.net/forum/...61523#28861523

    Voorlopig vermijd ik de zaak dan ook maar.
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  8. #633

    Standaard

    CDWow!:

    1x tevreden (duurde beetje lang tot de verzending...)
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  9. #634

    Standaard

    cdwow.com

    16x zeer tevreden
    4x tevreden (geen seal?!)
    bol.com 1x tevreden (lange levertijd)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #635

    Standaard

    CDUniverse.com

    8x zeer tevreden (binnen 72 uur geleverd vanuit de Verenigde Staten!)
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  11. #636

    Standaard

    play.com

    2x zeer tevreden
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #637

    Standaard

    cdwow.us: 1x zeer tevreden
    thehut.com: 1x tevreden
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #638

    Standaard

    Play.com

    3x zeer tevreden
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  14. #639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rick Lanting Bekijk bericht
    CDUniverse.com

    8x zeer tevreden (binnen 72 uur geleverd vanuit de Verenigde Staten!)

    Heb je er dan ervaring mee met CD Universe uit Amerika?
    Ik heb paar dvd's besteld op midden van december 2007 en ik verwacht dat het pakket vanaf vrijdag 11 januari 2008 tot met woensdag 16 januari 2008 bij mijn adres zou binnenkomen..maar tot nu is ie nog niet gekomen.Fout door cd Universe of iemand anders?Ik heb zelf extra betaald voor spoedig zending,maar dus heb ik er voor niks betaald.Moet ik dan mailen naar hun?
    Heeft er dan iemand ervaring meegemaakt met hetzelfde probleem van me?
    Je werkt om te leven en je leeft niet om te werken.
    En drink zonder zorgen,de kater komt pas morgen!
    Corripe Cerivisiam!!!

    My DVD Collection:

    My DVD wish list: / My DVD Sales

  15. #640

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bacardiman Bekijk bericht
    Heb je er dan ervaring mee met CD Universe uit Amerika?
    Ik heb paar dvd's besteld op midden van december 2007 en ik verwacht dat het pakket vanaf vrijdag 11 januari 2008 tot met woensdag 16 januari 2008 bij mijn adres zou binnenkomen..maar tot nu is ie nog niet gekomen.Fout door cd Universe of iemand anders?Ik heb zelf extra betaald voor spoedig zending,maar dus heb ik er voor niks betaald.Moet ik dan mailen naar hun?
    Heeft er dan iemand ervaring meegemaakt met hetzelfde probleem van me?
    Ik heb voor Priority verzending gekozen, was $25.99 i.p.v. $19.99 voor de gehele verzending, dus mij wel € 4 meer waard. Overigens waren alle items die ik bestelde als volgt vermeld:
    Availability: Usually ships in 1-2 days

    In de bijlage zie je een screenshot (wel even moeten zippen) van mijn order. 8-1 besteld, 9-1 verzonden en 11-1 in huis. Klik hier voor mijn Fedex tracking nummer.

    Hiervoor heb ik overigens ook al eens 5 films daar besteld, eveneens met Priority en dat duurde wel iets langer, maar dat was er zeker binnen een week.

    Weet je zeker dat alle items available for shipping zijn?

    Als het goed is heb je trouwens een Fedex tracking nummer gekregen als je Priority hebt gekozen als verzendoptie. Daar kan je zien waar het is (gebleven). Het is ook mogelijk dat het door de douane onderschept is, in dat geval zal je ook nog importbelasting moeten betalen als het een beetje tegen zit, maar ik zou niet te hard van stapel lopen.

    Kijk eerst de Fedex tracking na, neem daarna (indien nodig) contact op met CD Universe.

    Hoe heb je overigens betaald? Ik via PayPal, misschien maakt dat nog uit?
    Laatst aangepast door Rick Lanting : 10-08-2008 om 00:37
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  16. #641

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rick Lanting Bekijk bericht
    Ik heb voor Priority verzending gekozen, was $25.99 i.p.v. $19.99 voor de gehele verzending, dus mij wel € 4 meer waard. Overigens waren alle items die ik bestelde als volgt vermeld:
    Availability: Usually ships in 1-2 days

    In de bijlage zie je een screenshot (wel even moeten zippen) van mijn order. 8-1 besteld, 9-1 verzonden en 11-1 in huis. Klik hier voor mijn Fedex tracking nummer.

    Hiervoor heb ik overigens ook al eens 5 films daar besteld, eveneens met Priority en dat duurde wel iets langer, maar dat was er zeker binnen een week.

    Weet je zeker dat alle items available for shipping zijn?

    Als het goed is heb je trouwens een Fedex tracking nummer gekregen als je Priority hebt gekozen als verzendoptie. Daar kan je zien waar het is (gebleven). Het is ook mogelijk dat het door de douane onderschept is, in dat geval zal je ook nog importbelasting moeten betalen als het een beetje tegen zit, maar ik zou niet te hard van stapel lopen.

    Kijk eerst de Fedex tracking na, neem daarna (indien nodig) contact op met CD Universe.

    Hoe heb je overigens betaald? Ik via PayPal, misschien maakt dat nog uit?
    Ja,die items zijn allemaal beschikbaar en verstuurd op 7 januari 2008.
    Maar ik heb geen Fedex tracking.En ik heb Priority betaald..
    Ik heb betaald via PayPal.
    Hoe heb je die Fedex tracking gekregen?
    Bedankt voor het moeite en tijd..:wink:
    Je werkt om te leven en je leeft niet om te werken.
    En drink zonder zorgen,de kater komt pas morgen!
    Corripe Cerivisiam!!!

    My DVD Collection:

    My DVD wish list: / My DVD Sales

  17. #642

    Standaard

    CD-WOW:

    19x tevreden

    2x ontevreden

    Moet wel zeggen dat veel dvd's niet gesealed waren.


    Four **** Trader & SafeTrader


  18. #643

    Standaard

    dvdpacific 1x tevreden
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #644

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bacardiman Bekijk bericht
    Ja,die items zijn allemaal beschikbaar en verstuurd op 7 januari 2008.
    Maar ik heb geen Fedex tracking.En ik heb Priority betaald..
    Ik heb betaald via PayPal.
    Hoe heb je die Fedex tracking gekregen?
    Bedankt voor het moeite en tijd..:wink:
    De Fedex tracking krijg je automatisch bij Priority shipment, kijk ook maar in hun Help/FAQ sectie op de website.

    Maar die krijg je natuurlijk pas als Fedex het op heeft gehaald, dus het lijkt mij dat je even met CD Universe contact op moet nemen over de shipment. Wie weet staat er een item in backorder?
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  20. #645

    Standaard

    play.com 1x zeer tevreden
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #646

    Standaard

    Play.com

    1x tevreden (playtrade) - verzending duurde wat lang, maar in perfecte staat
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  22. #647

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rick Lanting Bekijk bericht
    De Fedex tracking krijg je automatisch bij Priority shipment, kijk ook maar in hun Help/FAQ sectie op de website.

    Maar die krijg je natuurlijk pas als Fedex het op heeft gehaald, dus het lijkt mij dat je even met CD Universe contact op moet nemen over de shipment. Wie weet staat er een item in backorder?
    Nu heb ik mijn pakket uit Amerika ontvangen..maar ik schrok me behoorlijk rot dat ik 20 euro moet betalen aan TNT voor douane kosten..Is dat normaal en moet ik naar CD Universe bellen dat ik die 20 euro terug wilt hebben?Want ik heb extra betaald aan snelle verzendingskosten..Maar die CD Universe heeft me niet verteld dat ik 20 euro extra moet betalen(voor douane).Zelf zijn ze 1 week laat op de post.
    Wat nu?
    Je werkt om te leven en je leeft niet om te werken.
    En drink zonder zorgen,de kater komt pas morgen!
    Corripe Cerivisiam!!!

    My DVD Collection:

    My DVD wish list: / My DVD Sales

  23. #648
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bacardiman Bekijk bericht
    Nu heb ik mijn pakket uit Amerika ontvangen..maar ik schrok me behoorlijk rot dat ik 20 euro moet betalen aan TNT voor douane kosten..Is dat normaal en moet ik naar CD Universe bellen dat ik die 20 euro terug wilt hebben?Want ik heb extra betaald aan snelle verzendingskosten..Maar die CD Universe heeft me niet verteld dat ik 20 euro extra moet betalen(voor douane).Zelf zijn ze 1 week laat op de post.
    Wat nu?
    Dat is het risco dat je gepakt word. Het is niet de schuld van CD Universe. Het terug declareren zit er dan ook niet in. En het is heel normaal dat je, dan aan de TNT geld moet betalen.
    Laatst aangepast door Pieter V : 25-01-2008 om 14:04

  24. #649

    Standaard

    Kan trouwens die "verzendt niet naar België" bij Play niet even weggehaald worden? :/
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  25. #650

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bacardiman Bekijk bericht
    Nu heb ik mijn pakket uit Amerika ontvangen..maar ik schrok me behoorlijk rot dat ik 20 euro moet betalen aan TNT voor douane kosten..Is dat normaal en moet ik naar CD Universe bellen dat ik die 20 euro terug wilt hebben?Want ik heb extra betaald aan snelle verzendingskosten..Maar die CD Universe heeft me niet verteld dat ik 20 euro extra moet betalen(voor douane).Zelf zijn ze 1 week laat op de post.
    Wat nu?
    Wat Pieter V zegt klopt helemaal. Officieel moet je inderdaad importkosten betalen, maar 9 van de 10 keer gaat het 'goed' en komt je pakketje zonder problemen door de douane. Ik denk dat ze het steekproefsgewijs doen, want ik heb nog nooit importkosten hoeven betalen. Zie het dan ook als pech, want dat het je een tweede keer zal gebeuren, lijkt me op korte termijn sterk.

    Aan de andere kant is het voordeel wat je hebt met de lage dollarkoers dusdanig hoog, dat het risico van enkele tientjes bijbetalen mij wel de moeite waard is. Zo heb ik laatst dus een bestelling gedaan van in totaal 8 films die mij in Nederland minstens 250 euro zouden kosten, nu heeft het mij omgerekend 148 euro inclusief verzending gekost.

    Overigens vind ik het wel frapant dat het door TNT is afgeleverd, die van mij is door Fedex zelf afgeleverd.
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

Pagina 26 van 30 EersteEerste ... 16222324252627282930 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •