Pagina 5 van 30 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 739 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    vreemd Bart...

    ikzelf:
    cdwow: 45 keer zeer tevreden, 8 keer tevreden, bij problemen meteen goed geanticipeerd en ook erg snel.
    Ja ik vond cd-wow zeer goed maar nu hebben ze wat krediet verloren...kan gebeuren maar de feiten zijn er.


  2. #102

    Standaard

    Play.com 55 keer zeer tevreden. Nooit problemen gehad, levering altijd binnen twee weken, groot aanbod, goede doosjes, prima prijzen.
    DVDSoon 2 keer zeer tevreden, 1 keer gewoon tevreden (goed verpakt enz., maar hij werd pas na een maand geshipped)
    cd-wow.com 22 keer zeer tevreden. Één keer werd de verkeerde versie opgestuurd, even gemeld en ik kreeg meteen de juiste opgestuurd. Verder de goedkoopste Criterion-aanbieder van het net. Ook veel kortingsbonnen ed.
    hanbooks.com 1 keer zeer tevreden, grote order, goed verpakt.
    dvdpacific.com 1 keer tevreden. Goede prijzen, maar een maand verzendtijd vind ik te lang en mijn pakje lag onbeschermd in de doos (verder niet beschadigd.
    Amazon.com 4 keer tevreden. Enorm assortiment, maar waarom zenden ze ook kleine dingen in die enorme dozen? Ook zijn de verzendkosten irritant. Verder prima service.

  3. #103

  4. #104

    Standaard

    Oeps, tijdje niet hier geweest ....

    www.amazon.de --> tevreden (1 titel)
    www.amazon.fr --> zeer tevreden (1 titel)
    www.amazon.co.uk --> tevreden (1 titel)
    play.com --> 2 x zeer tevreden.


    Groet
    Dennis 8)

  5. #105

    Standaard

    DVDCrave.com: 1 x zeer tevreden (goed verpakt)

  6. #106

    Standaard

    1X frs zéér ontevreden. Het verkopen van een verkeerd gedrukte Donnie Darko en het daarna volhouden dat het de goeie is. Ze gaf trouwens toe dat ze de verkeerde nog wel gewoon verkopen, maar dat ik die niet had

  7. #107

    Standaard

    5x FRS.nl - Zeer tevreden
    Four-Star Trader (236)

  8. #108

    Standaard

    NLshop.nl 1 x tevreden, alleen de verpakking had wel wat beter gekund, kreeg nu een box binnen in een bubbeltjesenvelop ... gelukkig niet beschadigd ....

    Groet
    Dennis 8)

  9. #109

    Standaard

    www.play.com 1 x zeer tevreden, zeer snelle levering, product nog in de seal.

    Groet
    Dennis 8)

  10. #110

    Standaard

    dvdsoon 1x zeer ontevreden. Op 16 augustus de dvd Jeepers Creepers besteld, al twee berichtjes gestuurd met de vraag waar íe blijft en nog steeds is íe pending. Ik krijg ook geen fatsoenlijk antwoord van ze, de eerste keer agven ze aan dat ze 'm binnen twee weken zouden versturen (dat is inmiddels al ruim drie weken geleden) en nu zeiden ze dat ze 'm misschien volgende week en anders bij de volgende zending gaan versturen. Ik dacht niet dat dit zo'n zeldzame titel was ofwel???
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  11. #111

    Standaard

    cdwow 42 DVD's zeer tevreden
    play.com 102 DVD's zeer tevreden
    dvdsoon 10 DVD's zeer tevreden
    devoted.com.au 3 DVD's tevreden
    Ezydvd.com.au 5 DVD's tevreden
    amazon.fr 2 DVD's zeer tevreden
    dvdpacific 9 DVD's zeer tevreden
    frs.nl 5 DVD's neutraal
    bol.nl 3 DVD's tevreden
    koreandvds.com 10 DVD's tevreden

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene
    dvdsoon 1x zeer ontevreden. Op 16 augustus de dvd Jeepers Creepers besteld, al twee berichtjes gestuurd met de vraag waar íe blijft en nog steeds is íe pending. Ik krijg ook geen fatsoenlijk antwoord van ze, de eerste keer agven ze aan dat ze 'm binnen twee weken zouden versturen (dat is inmiddels al ruim drie weken geleden) en nu zeiden ze dat ze 'm misschien volgende week en anders bij de volgende zending gaan versturen. Ik dacht niet dat dit zo'n zeldzame titel was ofwel???
    dvdsoon is niet zo vlot (soon is niet zo toepasselijk). Bij mij is dat niet zo'n punt en daarom bevalt het mij goed om met dvdsoon in zee te gaan.

  13. #113

    Standaard

    frs 5 dvds zeer tevreden
    nlstore 2 dvds zeer tevreden
    -> 3 sterren, safetrader | Bezoek ook www.joostvanhoek.nl

  14. #114

    Standaard

    FRS.nl - zeer ontevreden

    Heb veels te lang moeten wachten op de levering van de Star Wars Trilogy box. De box staat zelfs op dit moment nog steeds "in bestelling bij onze leveranciers"! Gelukkig ben ik dan ook vandaag gewoon langs gegaan en bleek de box er gelukkig al te liggen.

    EDIT: nog een reden voor deze beoordeling is dat ik gewoon een standaard mailtje terug kreeg toen ik een vraag had gemaild.
    Four-Star Trader (236)

  15. #115

    Standaard

    FRS.nl 1x tevreden...

    Ik heb erg lang op de bestelling moeten wachten, maar uiteindelijk kwam de dvd wel in perfect verzorgde staat binnen.

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    FRS.nl - zeer ontevreden

    Heb veels te lang moeten wachten op de levering van de Star Wars Trilogy box. De box staat zelfs op dit moment nog steeds "in bestelling bij onze leveranciers"! Gelukkig ben ik dan ook vandaag gewoon langs gegaan en bleek de box er gelukkig al te liggen.
    Je hebt dus online besteld, en bij een winkel laten bezorgen...

    hmmmm, in dat geval (vanaf februari dit jaar ongeveer):

    FRS - 50x zeer tevreden
    FRS - 30x tevreden
    FRS - 10x ontevreden (te lang wachten)

  17. #117

    Standaard

    Ro-disc 1x zéér tevreden.

    Zaterdag avond 2 dvd's besteld en vandaag al binnen. Top service!

  18. #118

    Standaard

    Free Record Shop 2x zeer tevreden.
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

  19. #119

    Standaard

    FRS 1 x zeer tevreden
    Play.com 1 x zeeeeeer tevreden

    Groet
    Dennis 8)

  20. #120

  21. #121

    Standaard

    Amazon.com 1x zeer tevreden!

  22. #122

    Standaard

    vlietman-trading.com 1x zeer tevreden

  23. #123

    Standaard

    2x Boudisque.nl zeer zeer tevreden

    (nb heb op dinsdag besteld, betaald via bibit, woensdag 2 dvd's in huis!)

  24. #124

    Standaard

    FRS.nl 4x zeer tevreden. Iets trager met leveren dan normaal, maar wel perfect behandeld door de klantenservice.

  25. #125

    Standaard

    www.dvdoutlet.nl --> 1 x Extreem veel tevreden ! (oftewel Zeer Tevreden)

    Groet
    Dennis 8)

Pagina 5 van 30 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •