Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 46 van 46 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Azazel
    Zonder het overbodige tweede seizoen (was geen goed seizoen).

    Seizoen 2 heeft de beste aflevering van de hele serie: "Time of the Hawk" (Gil Gerard vind dat ook; heeft ie gezegd in StarLog)
    En in seizoen 2 doet Hawk mee!

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Azazel
    Zonder het overbodige tweede seizoen (was geen goed seizoen).

    Seizoen 2 heeft de beste aflevering van de hele serie: "Time of the Hawk" (Gil Gerard vind dat ook; heeft ie gezegd in StarLog)
    En in seizoen 2 doet Hawk mee!
    Vind je Ik vond het begin van de serie duidelijk het sterkst.
    Het vervolg (lees seizoen 2) was imo minder.

  3. #28

    Standaard

    Weet iemand of en wanneer serie 2 in R2 verschijnt?

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door yuri
    Weet iemand of en wanneer serie 2 in R2 verschijnt?
    Die is al uit:

    www.cdwow.net

    (de NL versie komt begin december uit)

  5. #30

    Standaard

    Volgens mij heb je over mijn tweetje heen gelezen.
    Serie 1 heb ik net binnen uit de uk besteld. Ik vroeg mij af of en zo ja wanneer serie 2 uitkomt .

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door yuri
    Volgens mij heb je over mijn tweetje heen gelezen.
    Serie 1 heb ik net binnen uit de uk besteld. Ik vroeg mij af of en zo ja wanneer serie 2 uitkomt .
    idd.

  7. #32

    Standaard

    Geinig. Ik heb net de aflevering A dream of Jennifer zitten te kijken. Zie ik in ene een bekend gezicht. Dennis Haysbert van '24' Hij speelt een beveilingsagent die Buck tegenhoudt.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Geinig. Ik heb net de aflevering A dream of Jennifer zitten te kijken. Zie ik in ene een bekend gezicht. Dennis Haysbert van '24' Hij speelt een beveilingsagent die Buck tegenhoudt.
    Haysbert speelt in veel afleveringen een "Helmsman" op de Searcher, dus die kom je nog wel vaker tegen :wink:

  9. #34

    Standaard

    Duke waarom verwijder je me berichten in jouw fake-ass weblog ??

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Wijsbroek
    Duke waarom verwijder je me berichten in jouw fake-ass weblog ??
    PM

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Azazel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Wijsbroek
    Duke waarom verwijder je me berichten in jouw fake-ass weblog ??
    PM
    idd......

  12. #37

    Standaard

    op mail, weblog en msn antwoorde hij niet
    vandaar

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Geinig. Ik heb net de aflevering A dream of Jennifer zitten te kijken. Zie ik in ene een bekend gezicht. Dennis Haysbert van '24' Hij speelt een beveilingsagent die Buck tegenhoudt.
    Haysbert speelt in veel afleveringen een "Helmsman" op de Searcher, dus die kom je nog wel vaker tegen :wink:
    Net tegen gekomen in Time of the Hawk
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  14. #39

    Standaard

    Ik heb de set nu eindelijk in m'n bezit en het valt me toch wel tegen hoe de serie ouder is geworden. Het was wel een flink aantal jaartjes geleden dat ik de serie voor het laatst gezien heb maar ik dacht eigenlijk dat ie qua productiewaarden wel vergelijkbaar zou zijn met Galactica. Maar dat viel dus tegen: in vergelijking met Galactica is ie toch wel een stuk goedkoper en simpeler geproduceert.

    Maar ik blijf het verder gewoon een leuke serie vinden hoor. :wink:

  15. #40

    Standaard

    Een enorme schop voor dit draadje....

    Ik zit de serie nu op blu-ray te kijken (de R1 box) en wat een genot! Heerlijk entertainment. Het is echt lang geleden dat ik de serie heb gezien op DVD (heb de oude box nog wel)) en ik was bijna vergeten hoe leuk de serie is. De serie heeft ook zoveel leuke karakters zoals Buck zelf natuurlijk, Dr Huer, Wilma, Ardala en natuurlijk Twiki. Er zit veel (soms onbedoelde) humor in en het blijft fascinerend hoe men toen de toekomst zag (de dansjes, de kleding etc). Ik was ook vergeten hoe geweldig de begintune is.

    Ik moet nog 4 delen van seizoen 1 en dan op naar seizoen 2. En dan heb ik nog een boek te lezen...

    Een aanrader als je van oude sci-fi series houdt.


  16. #41

    Standaard

    Nice JP. Veel op TV gekeken dit met mn ouders, keken we graag!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #42

    Standaard

    Tijd om opnieuw te kijken dan Pep, het zal je niet tegenvallen! Tuurlijk zit er af en toe een iets minder deel tussen, maar dat is een enkeling. Even afwachten hoe seizoen 2 uitpakt natuurlijk .

  18. #43

    Standaard

    Ik he allebei de seizoenen op dvd.

  19. #44

    Standaard

    Topserie.
    Heb zelf de BR regio B uitgave.
    Dat boek heb ik jou nog over getipt.....staat hier ook in de kast.

    Overigens waren Gil (Buck) Gerard en Erin (Wilma) Grey de allereerste acteurs die ik live heb geinterviewd..... hotelkamer in Nieuwegein, 2005.
    Gil Gerard & Erin Grey (Buck Rogers in the 25th century) - Star Wars Interviews

    Jaren daarna ook nog Thom (Hawk) Christopher gesproken:
    Thom Christopher (Hawk - Buck Rogers in the 25th century) - Star Wars Interviews

  20. #45

    Standaard

    Dat was ik niet vergeten TWD. Als ik seizoen 2 gekeken heb begin ik aan het boek.

  21. #46

    Standaard

    Wel even schrikken aan het begin van seizoen 2....allemaal dingen die ik alweer vergeten was. Met als allerergste: de stem van Twiki! Ik heb al gelezen dat het tijdelijk is, maar poeh. Geen Dr Huer, geen Dr. Theopolis, het valt niet mee. Hawk weet ik nog wel, is een goede toevoeging itt Dr Goodfellow. En het veranderen van de locatie naar The Seacher was ik ook geen voorstander van. Nou ja, nog 9 delen dan kan ik beginnen aan het boek .

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •