Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 168 van 168 worden weergegeven.

Discussie: Star Wars Trilogy

  1. #151

  2. #152

    Standaard

    Zag hem bij mm rotterdam c voor 46 Euro, MAAR met een actiesticker op de doos: je krijgt 10 euro terug als de trilogie koopt en star wars ep. 3 in de bios gaat zien, iemand meer info hierover? Tot nu toe nog geen andere winkels gezien met deze nieuwe sticker op de verpakking
    Have you ever wondered if there was more to life, other than being really, really, ridiculously good looking?
    Startrader I am! l Mijn Collectie

  3. #153

    Standaard

    bij dvdzone2 : http://www.dvdzone2.com/dvd/
    is dat ook het geval , scroll wat naar beneden en dan ziede daar nen banner van staan
    39.90 -10 = 29.90 dan

  4. #154

    Standaard

    Makro/ Lukas klamer 10-23 mei 39,87 en op de afbeelding in de folder ook 10,-- retour sticker

  5. #155

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Freddie Wong
    Zag hem bij mm rotterdam c voor 46 Euro, MAAR met een actiesticker op de doos: je krijgt 10 euro terug als de trilogie koopt en star wars ep. 3 in de bios gaat zien, iemand meer info hierover? Tot nu toe nog geen andere winkels gezien met deze nieuwe sticker op de verpakking
    Bij de FRS hebben ze deze boxsets ook. Je moet dan een kaartje opsturen met de bon van de DVD aankoop en het bioscoopkaartje. Ze storten dan €10 terug op je rekening. Dus lekker goedkoop als je 'em met korting bij de FRS besteld 8)
    Dan neem je ook nog bioscoopbonnen met pjr! 2 van E7.50 voor 10 euro!!

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FredKroket
    Naar wie stuur je dat op?

    Als ik nu deze box via frs.nl bestel, heb ik dan deze sticker? (Goh nooit gedacht dat ik een sticker zooo graag op een hoes wil zien :wink: )
    Dat vroeg ik me net ook af, moet je niet ook nog het foldertje waar alles opstaat meesturen of zoiets, of is dat niet nodig en hoef je dus niet perse die doos met de sticker te hebben, zolang je maar in de actie periode de trilogy koopt En zag ik het nou goed is de trilogy niet eens digipack maar zitten er 3 keepcases in?

    on topic: bij bol.com voor 59,99
    wehkamp.nl voor 49.99
    bij mm rotterdam c inmiddels verlaagd van 46 naar 40 of 39 niet interessant in elk geval
    Have you ever wondered if there was more to life, other than being really, really, ridiculously good looking?
    Startrader I am! l Mijn Collectie

  8. #158

    Standaard

    Heb hem vandaag bij Van Leest gekocht voor 39,95 (en kreeg The motorcycle diaries (3-disc) voor de helft va de prijs, dus €15,-.)

    mooi actie van Van Leest.

  9. #159

    Standaard

    MM Rotterdam Centrum €29,99
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  10. #160

    Standaard

    MM Utrecht €36,99
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  11. #161

    Standaard

    kleeft er bij van leest ook een sticker op van -10 euro?
    want dan zou je dit weekend :
    39.99-25%=29.90-10euro=19.90 voor de trilogy

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aquila
    kleeft er bij van leest ook een sticker op van -10 euro?
    want dan zou je dit weekend :
    39.99-25%=29.90-10euro=19.90 voor de trilogy
    He wordt er nog een wakker

    Inderdaad, van leest heeft ook de nieuwe batch star wars trilogy met sticker en 25% korting geldt ook in de winkel.

    cd-wow.net €51.99
    Have you ever wondered if there was more to life, other than being really, really, ridiculously good looking?
    Startrader I am! l Mijn Collectie

  13. #163

    Standaard

    Zit die stikker er ook op als je hem via internet besteld?
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem)
    Zit die stikker er ook op als je hem via internet besteld?
    Ja, bij mij wel! Heb heb vorige week opgehaald...

  15. #165

    Standaard

    Voor de rotterdammers die een doos hebben gekregen zonder de sticker, niet getreurd! Bij pathe schouwburgplein hadden ze een hele rek vol met die folders om de 10 euro terug te vragen. links bij van de ingang, bij de kaartjes automaten.
    Have you ever wondered if there was more to life, other than being really, really, ridiculously good looking?
    Startrader I am! l Mijn Collectie

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Freddie Wong
    Voor de rotterdammers die een doos hebben gekregen zonder de sticker, niet getreurd! Bij pathe schouwburgplein hadden ze een hele rek vol met die folders om de 10 euro terug te vragen. links bij van de ingang, bij de kaartjes automaten.
    Ik woon helaas in een dorp zonder bioscoop, zou je de instructies van de folder kunnen overtypen misschien?

  17. #167

  18. #168

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •