Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 41 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Disneys Chicken Little

    Er is een allereerste screenshot verschenen van Chicken Little, de CGI-animatiefilm van Disney die in 2005 uit moet gaan komen.



    Voor alle duidelijkheid: hij is zo klein omdat ie verwerkt was in het financiele jaaroverzicht van Disney.

  2. #2

    Standaard Re: Disneys Chicken Little

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Er is een allereerste screenshot verschenen van Chicken Little, de CGI-animatiefilm van Disney die in 2005 uit moet gaan komen.



    Voor alle duidelijkheid: hij is zo klein omdat ie verwerkt was in het financiele jaaroverzicht van Disney.
    Is deze dan ook nog van Pixar?

  3. #3

    Standaard Re: Disneys Chicken Little

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Is deze dan ook nog van Pixar?
    Volgens mij niet...

  4. #4

    Standaard

    Ik ben benieuwd maar op de een of andere manier verwacht ik er niet zoveel van. Ben bang dat het weinig origineel gaat zijn...
    Four-Star Trader (236)

  5. #5

    Standaard

    Op de dvd van Brother Bear staat er al een trailer op. Wel grappig maar grafisch gezien geen Pixar helaas.

  6. #6

    Standaard

    Die trailer heb ik nog niet kunnen vinden op het Internet maar op deze pagina is wel een tweede (wederom erg kleine) screenshot te vinden: http://www.pathea.com/disney/2000/chicken/

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger Jolly
    En hier staat de teaser http://www.movie-list.net/chicken-little.mov

    Let op: het is een grote (22 MB)!
    Ziet er niet slecht uit maar het lijkt me ook niet echt origineel. Het doet al meteen erg denken aan de Pixar-films.

  9. #9

    Standaard

    Het ziet er zeer goed uit.
    I am a freak, and I am proud of it:)

  10. #10

    Standaard chicken

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Ziet er niet slecht uit maar het lijkt me ook niet echt origineel. Het doet al meteen erg denken aan de Pixar-films.
    Het doet denken aan Pixar? Hoe bedoel je dat? Omdat het CG is?

    De teaser vind ik er wel aardig uit zien. Zou die Chicken Little familie zijn van die andere Little, Stuart?
    Prince:So, do U like environmental records? Crickets chirpin', water rushin'. Supposed 2 make U horny, it just make me wanna go 2 the bathroom.

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    Ik heb er al meer dingen over gehoord... maar het is iig geen Pixar productie, Disney wilde zelf verder, of het was juist Pixar die zelf verder wilde, maar er is geen samenwerking meer tussen Pixar en Disney...

    Disney moet daarom iets proberen om de concurrentie aan te kunnen gaan met Pixar.. vandaar deze film

    (ik denk persoonlijk dat het voor Disney nog een taaie klus wordt, maar we zullen zien!)
    "Grandpa, were you a hero in the war?" "No", I answered, "But I served in a company of heroes".

  13. #13

  14. #14

    Standaard

    Chicken Little is het "vervolg" op het bekende kinderboek (in NL heet het Kika Kuiken)
    Als kind was ik wild van dit boek! In de trailer zitten ook diverse elementen uit dit verhaal (the Sky is falling!!!!)
    Als je dit verhaal niet kent kan ik me indenken dat vele grappen je dan ontgaan.

    iig vind ik het geweldig dat er nu een film van uitkomt, en dat blijkt dat Chicken Little nog leeft!!!! (In het originele verhaal eet Foxy Loxy hem op )

    Het verhaal (niet van de film, maar het kinderboek):
    Narrator: Chicken Little was in the woods one day when an acorn fell on her head. It scared her so much she trembled all over. She shook so hard, half her feathers fell out.

    Chicken Little: "Help! Help! The sky is falling! I have to go tell the king!"

    Narrator: So she ran in great fright to tell the king. Along the way she met Henny Penny.

    Henny Penny: "Where are you going, Chicken Little?"

    Chicken Little: "Oh, help! The sky is falling!"

    Henny Penny: "How do you know?"

    Chicken Little: "I saw it with my own eyes, and heard it with my own ears, and part of it fell on my head!"

    Henny Penny: "This is terrible, just terrible! We'd better hurry up."

    Narrator: So they both ran away as fast as they could. Soon they met Ducky Lucky.

    Ducky Lucky: "Where are you going, Chicken Little and Henny Penny?"

    Chicken Little & Henny Penny: "The sky is falling! The sky is falling! We're going to tell the king!"

    Ducky Lucky: "How do you know?"

    Chicken Little: "I saw it with my own eyes, and heard it with my own ears, and part of it fell on my head."

    Ducky Lucky: "Oh dear, oh dear! We'd better run!"

    Narrator: So they all ran down the road as fast as they could. Soon they met Goosey Loosey walking down the roadside.

    Goosey Loosey "Hello there. Where are you all going in such a hurry?"

    Chicken Little: "We're running for our lives!"

    Henny Penny: "The sky is falling!"

    Ducky Lucky: "And we're running to tell the king!"

    Goosey Loosey: "How do you know the sky is falling?"

    Chicken Little: "I saw it with my own eyes, and heard it with my own ears, and part of it fell on my head!"

    Goosey Loosey: "Goodness! Then I'd better run with you."

    Narrator: And they all ran in great fright across a field. Before long they met Turkey Lurkey strutting back and forth..

    Turkey Lurkey: "Hello there, Chicken Little, Henny Penny, Ducky Lucky, and Goosey Loosey. Where are you all going in such a hurry?"

    Chicken Little: "Help! Help!"

    Henny Penny: "We're running for our lives!"

    Ducky Lucky: "The sky is falling!"

    Goosey Loosey: "And we're running to tell the king!"

    Turkey Lurkey: "How do you know the sky is falling?"

    Chicken Little: "I saw it with my own eyes, and heard it with my own ears, and part of it fell on my head!"

    Turkey Lurkey: "Oh dear! I always suspected the sky would fall someday. I'd better run with you."

    Narrator: So they ran with all their might, until they met Foxy Loxy.

    Foxy Loxy: "Well, well. Where are you rushing on such a fine day?"

    Chicken Little, Henny Penny, Ducky Lucky, Goosey Loosey, Turkey Lurkey (together) "Help! Help!" It's not a fine day at all. The sky is falling, and we're running to tell the king!"

    Foxy Loxy: "How do you know the sky is falling?"

    Chicken Little: "I saw it with my own eyes, and heard it with my own ears, and part of it fell on my head!"

    Foxy Loxy: "I see. Well then, follow me, and I'll show you the way to the king."

    Narrator: So Foxy Loxy led Chicken Little, Henny Penny, Ducky Lucky, Goosey Loosey, and Turkey Lurkey across a field and through the woods. He led them straight to his den, and they never saw the king to tell him that the sky is falling.[/size]

  15. #15

    Standaard

    In november 2005 moet hij uitkomen..
    http://disney.go.com/disneypictures/chickenlittle/

    zie er wel naar uit, hoop dat ze nu meer bekendheid doen als met home on the range..
    New: Pulp Fiction 15 Year Anniversary Briefcase Edition (blu-ray)

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Gevers
    In november 2005 moet hij uitkomen..
    http://disney.go.com/disneypictures/chickenlittle/

    zie er wel naar uit, hoop dat ze nu meer bekendheid doen als met home on the range..
    Dus op de plaats waar Cars uit zou komen

    Chicken zou namelijk in mei volgend jaar al uitkomen

  17. #17

    Standaard

    Ja.. Cars is verschoven naar Juni 2006. Volgens sommigen om langer de tijd te hebben een ander bedrijf te vinden waaronder ze kunnen werken. Volgens zichzelf omdat het voor de kinderen is en die in de zomer meer tijd hebben.

    Daardoor komt Chicken Little nu ipv Cars uit
    New: Pulp Fiction 15 Year Anniversary Briefcase Edition (blu-ray)

  18. #18

    Standaard

    Op de (R1) treasures DVD "on the front lines" staat al een kort filmpje van Chicken little, dit om destijds (subtiel) aan te geven hoet het Nazi regime werkte. Liep toen niet goed af, en was uiteindelijk ook voor kleine kinderen ongeschikt.
    Ik neem toch aan dat deze versie wat vrolijker wordt.....
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  19. #19

    Standaard

    Ben een paar weken geleden naar Disneyland Paris geweeste en daar de trailer van nieuwst Disney gezien. Moet eerlijk toe geven dat het mij niks zegt. Vind de Pixar films veel beter. Heb de indruk dat Disney modern wilt worden, en daarmee hun oude vertrouwde waarden vergeet. Sorry maar ben teleurgesteld in Dinsey in verband met de laatste cartoons.
    Dacht dat ze met Brother Bear, trouwens nog eens een echt goede oude vertrouwde disney, weer op het goede pad waren, maar toen kwam Home on the Range en wist dat het maar ijdele hoop was. Spijtig want genoot vroeger echt van Disney.

    Mis echt de tijd van Beauty and the Beast en the Lion King.
    "I used to be schizophrenic, but we are Ok now"

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scary gollem
    Mis echt de tijd van Beauty and the Beast en the Lion King.
    En Aladdin :wink:

  21. #21

    Standaard

    jaja steve muller alladin ook, met name alle cartoons tot en met klokkenluider, nadien is het stillaan bergaf gegaan, met als dieptepunt de schattenplaneet
    "I used to be schizophrenic, but we are Ok now"

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scary gollem
    jaja steve muller alladin ook, met name alle cartoons tot en met klokkenluider, nadien is het stillaan bergaf gegaan, met als dieptepunt de schattenplaneet
    Wat een onzin Treasure Planet rulez!

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scary gollem
    jaja steve muller alladin ook, met name alle cartoons tot en met klokkenluider, nadien is het stillaan bergaf gegaan, met als dieptepunt de schattenplaneet
    Ik vond dat het na de Lion King bergafwaarts ging

    zie http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...ghlight=disney

    Denk persoonlijk dat het daarna niet meer is goed gekomen met de disney liedjes...

    Disney had vaak zijn succes ook te danken aan zijn muziek. Denk maar eens aan successen zoals:
    -Little mermaid grafisch mooi en muziek erg leuk USBoxoffice 111 miljoen.
    -Beauty & the Beast grafisch perfect muziek erg goed USB 171 miljoen
    -Aladdin Grafisch erg mooi + humor en leuke liedjes USB 216 miljoen
    -Lion King Grafisch erg mooi, humor en meezingliedjes USB 328 miljoen.

    Vanaf dat moment gaat disney achteruit.
    -Pocahontas grafisch tegenvaller en geen meezingliedjes toch nog een boxoffice waarvoor disney nu heden een moord voor zou doen 141 miljoen. komt waarschijnlijk door de hoge verwachtingen na Lion King.
    -Hunchback grafisch perfect maar te serieuze liedjes en weinig humor. boxoffice 100 miljoen.
    -Hercules grafisch wel ok en humor ook goed maar weer geen meezingliedjes. Boxoffice 99 miljoen.

    Dan komen er toch nog een paar successen:
    -Mulan grafisch apart , leuke liedjes en humor (Eddie Murphy) 120 miljoen.
    - Tarzan grafisch zeer mooi, humor (uiteraard de dieren) en mooie muziek (Phil Collins). Boxoffice 171 miljoen.
    -Emperor new Groove, grafisch apart, veel humor maar weinig liedjes. Boxoffice 94 miljoen.

    Vanaf dan komt het niet meer goed op Lilo & Stitch na:
    -Atlantis, grafisch geen verbetering op een Aladdin of Lion King, geen liedjes en te serieus. Boxoffice rond de 90 miljoen.
    -Lilo & Stitch, grafisch niet perfect maar zeer veel humor en uiteraard de liedjes van Elvis Presley. Boxoffice 145 miljoen.
    -Treasure planet, grafisch wel mooi maar te weinig humor geen liedjes en gewoon geen Disney. Nederland heeft volgens mij niet eens een Engelse release in de bioscopen gehad. Boxoffice c.a. 70 miljoen dollar.
    -Brother Bear, grafisch wel mooi (maar geen verbetering op bv Lion King van 10 jaar terug!!!!), mindere liedjes. USB $ 85 mln.
    -Home on the Range, geen woorden voor USB $ 50mln

    Je ziet dus dat de muziek en humor altijd belangrijke factoren waren bij disneyfilms!

  24. #24

    Standaard

    vind de teaser best cool 8)
    ben benieuwd naar t resultaat. zal me benieuwen of t ook echt iets wordt zonder Pixar
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #25

    Standaard

    Het zal in ieder geval beter worden dan de Dreamworks crap van tegenwoordig. Shrek was goed, zeer goed. Maar met Shark Tale en het aankomende Madagascar vallen ze weer terug in hun oude lage animatieniveau. Net als met 2D. Prince of Egypt was groots en goed dus komen er verschillende andere bijbel getinte films die veel slechter zijn.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •