Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 69 van 69 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Ik vond het wel grappig ja, vooral die pinguins. Maar je moet je verstand op 0 zetten, en geloof me dat kan ik goed en dan kan je wel lachen. Vooral die wasbeer is grappig.
    The Dark side of the Force is a pathway to many abilities, some consider to be unnatural.

  2. #52

    Standaard

    Ik heb 'm vanavond ook in de bios gekeken, ik moet zeggen dat ik vaak moest lachhen en zeker om de pinguins idd en verder zaten er ook nog wel leuke grappen in. Het enige minpunt vond ik die stomme leeuw, hij lijkt net op die blauwe van de postbank, maar dan oranje..
    Mijn DVD Collectie!

    "Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies" - Andy Dufresne

  3. #53

    Standaard

    Heb m vanavond ook gezien... de eerste helft vond ik ERG sterk en grappig, de 2e helf was een stukje minder... Maar zeker een aanrader, vele malen leuker dan Shark Tale!!

    7,5/10
    There's only ONE "Return"... And it ain't of The King, it's of The Jedi!

    Three-Star Trader | 725+ op eBay [100%]

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door denizg
    gister (op divx ) (met moeite) gezien.
    ziet er geweldig uit maar film zelf is erg 'lame'

    geen aanrader, vooral niet voor de bios.
    erg veel comedy films tegenwoordig hebben er last van vooral die pixar en dreamwork films, gewoon veel te brave humor totaal niet doordacht en een voor de hand liggende verhaallijn dus.

    spijtig rock and cohen konden misschien nog iets brengen maar blijkbaar dus niet..

    dat sacha maar rap gaat voortdoen met zijn borat dvd..
    "Breaker breaker, commander. This is rocketship 27. Aliens fucked with the carbonator in engine four. I'm gonna try and refuckulate it and land on Juniper. Hopefully they have some space-weed. Over."

  5. #55

    Standaard

    Gezien en het hevigste lachmoment was: "Well, this sucks..."
    [spoiler:5af6fc5592]je weet wel, als die pinguins op de zuidpool in de sneeuwstorm staan, na zo'n lange reis...[/spoiler:5af6fc5592]
    Private was ook erg leuk. *slap*

    Verder was het errug braaf en voorzichtig. Jammer. Duidelijk voor kleine kinderen bedoeld.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  6. #56

    Standaard

    gisteren gezien, heb mij goed vermaakt, dat van die biefstukken was geinig.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  7. #57

    Standaard

    Erg vermaakt met deze film. Loopt lekker vlot en de film blijft tot aan het einde toe grappig. Geen hoogstaande humor maar gewoon leuk. Zeker een aanrader(had weinig van deze film verwacht).
    No one understands the demons world

  8. #58

    Standaard

    Paar dagen geleden heb ik hem gezien, hij is best leuk, niet super, maar zeker de moeite waard.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  9. #59

    Standaard

    Voor kinderen? Die zullen de jokes over Planet Of The Apes en American Beauty wel niet meehebben, denk ik. Maar ik kijk vanaf nu wel twee keer om als een pinguïn me volgt...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Voor kinderen? Die zullen de jokes over Planet Of The Apes en American Beauty wel niet meehebben, denk ik. Maar ik kijk vanaf nu wel twee keer om als een pinguïn me volgt...
    Als ik mij niet vergis lijkt er ook wel iets in te zitten van Armageddon

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chelk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Voor kinderen? Die zullen de jokes over Planet Of The Apes en American Beauty wel niet meehebben, denk ik. Maar ik kijk vanaf nu wel twee keer om als een pinguïn me volgt...
    Als ik mij niet vergis lijkt er ook wel iets in te zitten van Armageddon
    en iets van cast away :P

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martijntje
    Heb m vanavond ook gezien... de eerste helft vond ik ERG sterk en grappig, de 2e helf was een stukje minder... Maar zeker een aanrader, vele malen leuker dan Shark Tale!!

    7,5/10
    en ook vele malen beter dan Finding Nemo (vind ik dan). Erg vermaakt bij deze vrolijke film
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  13. #63

    Standaard

    Ik vond de meeste grappige stukjes te flauw en te cliché. Die referenties naar andere films waren wel leuk.

    Voor de rest een matige animatie film.
    "City of light, city of magic!"

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    gisteren gezien, heb mij goed vermaakt, dat van die biefstukken was geinig.
    American Beauty ja, deze verwijzingen geven de film toch iets extra grappigs .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  15. #65

    Standaard

    Niemand die hier fan is van WWE (worstelen) en de grap met ''Macho Man'' Randy Savage heeft kunnen ontdekken?

    ik vond 'm geweldig...
    HUP NAC

  16. #66

    Standaard

    Ik vond Mort zo lief De hoofdfiguren gingen me een beetje vervelen trouwens.

  17. #67

    Standaard

    Jep, ik vond de hoofdcharacters ook te saai. De pinguins hebben de film gered Ze hadden makkelijk die de hoofdrollen kunnen laten spelen, dan zou de film veel beter zijn!
    "City of light, city of magic!"

  18. #68

    Standaard

    Toen ze tijdens het eerste gedeelte nog in de NYC Zoo zaten, heb ik mij dood zitten vervelen, maar zodra ze op pad gingen werd de film meteen een stuk beter. Ik heb het meeste gelachen om de pinguïns en die stuntelige giraffe.

  19. #69

    Standaard

    Gisteren dan eindelijk gezien.
    Na alle lovende en nog meer negative recensies was ik erg benieuwd.
    Ik vond 'em weer erg leuk gelukkig, 1e helft is beter dan de 2e maar toch steeds nog zeer vermakelijk.
    24 november ga ik deze zeker wel aanschaffen.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •