Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 115 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Jongens! Dit moet je lezen: Update wat betreft Dayton!

    Ok, dit was de situatie.

    Gast bestelde Alien Head, I Robot Head + Matrix Attache bij me.
    Zal wel goed zijn dacht ik. Ik ben wat dat betreft nogal goed van vertrouwen en dat vertrouwen is me ook nooit beschaamd.
    Matrix Attache heb ik rechtstreeks naar hem laten zenden, scheelde in de kosten.

    Maar goed, zoals we allemaal weten is dayton niet echt iemand om te vertrouwen (he mokka of diana ) En heb ik naar het geld kunnen fluiten.

    Maar goed, probeer hem natuurlijk wel nog te bereiken, aangezien hij wel een Matrix koffertje van me heeft waar niet voor betaald is. En aangezien hij bijna alles gewoon negeert had ik het plan opgevat maar een zooi mailtjes te sturen, misschien dat ie dan wel zou reageren. En jahoor, dat lukte! Eerste keer vertelde hij dat hij het geld zou overmaken, maar goed, gister weer een paar mails gestuurd met de vraag of het nu gelukt was en dit krijg ik terug:

    het word vandaag overgemaakt maar als ik van jou nu nog 1 mailtje kryg heb ik veel zin om eens in myn wagen te stappen en tot by jou te komen dus gelieve me gerust te laten en op het forum als ik nu nog in 1 onderwerp myn naam vind waarin ik word zwart gemaakt dan gaat heel het forum iets beleven geloof me in de pc wereld ken ik myn weg beter dan heel die hoop kleine kinderen die op het forum zitten trouwens hetgeen dat zal ocvergemaakt worden zal niet het gevraagde bedrag zyn aangezien je de atache case gewoon in de freerecord shop kan kopen voor 60 euro dus dat zal meer het bedrag zyn dat word overgemaakt en als u daar niet mee akoord bent dan zou ik zeggen brute pech maar ik ben u! show kotsbeu en tegen diane kan u zeggen dat haar bedrag ook vandaag terug word overgeschreven aangezien ik hier 70 euro kryg voor de kleine zeemeermin
    Ik hoop wel dat ik nu wat bescherming van een paar van jullie krijg

    Ow, en voor degenen die het willen weten, dit heb ik teruggestuurd:

    Haha, je bent me ook een mooie grapjas he.

    Nou is het weer dat je het vandaag overmaakt, terwijl je in je laatste bericht vertelde dat je het al een aantal dagen geleden zou doen.

    Verder draai je de zaken nu wel een beetje heel erg om, niet? Ik bedoel, wie maakt er nou een showtje van? Wie komt zijn gemaakte afspraken nou niet na? Ik ben niet degene die fout zit hoor, en dan ga je mij een beetje lopen beschuldigen, is een beetje de omgekeerde wereld niet?
    Zeker als je dan ook nog eens zelf gaat bepalen hoeveel geld je gaat overmaken. Over akkoord gaan zou jij niet eens mogen spreken. We hadden ook ergens een akkoord over, maar dat betekent dus niks voor je.

    Ik vind het nog erger worden dat je me gaat lopen bedreigen. En niet alleen mij, maar het forum ook. Het is me allemaal toch wat me je he?
    En dat terwijl ik je gewoon zonder enige vorm van zekerheid heb vertrouwd. Je had geen feedback of wat en dan krijg je dit alles als dank? Lekker is dat.
    Bedreigen is toch een beetje teken van zwakte dunkt me, maar goed, een andere manier (gewoon praten als volwassen mensen onder elkaar) lijkt me niet voor je weggelegd.

    Ik wacht 5 werkdagen, heb ik dan het geld nog niet in huis zal ik weer mailen
    Sommige mensen!
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  2. #2

    Standaard

    Misschien is het een goed idee om een keer een dagje naar Mechelen te gaan; een forummeeting ofzo .

    Count me in :wink: !

  3. #3

    Standaard

    die belgen toch
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  4. #4

    Standaard

    Zou 'ie denken dat 'y' ipv 'ij' stoer is?
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  5. #5

    Standaard

    Als het forum binnenkort weer uit de lucht is weten we iig waar het aan ligt
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Als het forum binnenkort weer uit de lucht is weten we iig waar het aan ligt
    Zou het daar aan gelegen hebben :wink: .

  7. #7

    Standaard

    tegen diane kan u zeggen dat haar bedrag ook vandaag terug word overgeschreven aangezien ik hier 70 euro kryg voor de kleine zeemeermin
    Toch raar dat hij eerst verkondigt dat ie mijn geld nooit heeft ontvangen. Verder heb ik trouwens sinds vorige week geen enkel bericht van hem ontvangen.

  8. #8
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Wat een ontiegelijke lulhannis is het zeg! een beetje mensen gaan bedreigen, terwijl hij degene is die fout zit. hier kan ik me gewoon echt boos over maken.

    heb ik ff geluk dat ik dicht bij mechelen woon

  9. #9

    Standaard

    Hej Dayton (je zal het ongetwijfeld lezen)

    Klein kind!

    Gewoon je afspraken nakomen! Als je echt zo'n held bent om bij mensen langs te komen als ze het over je hebben, ben je van harte welkom! Mocht het je niet lukken om m'n adres te vinden over de computer kun je ook een pm'metje krijgen waar het instaat.
    Kun je mij wat laten beleven...

    Klootviool!

  10. #10

    Standaard

    Ik was dat geld dus allang gaan halen he ? Zoals je ziet heeft bovenstaande absoluut geen zin.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Ik was dat geld dus allang gaan halen he ? Zoals je ziet heeft bovenstaande absoluut geen zin.
    idd, hare wat ben jij nou voor man dat je er niet heen gaat? :wink:
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  12. #12

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Ik was dat geld dus allang gaan halen he ? Zoals je ziet heeft bovenstaande absoluut geen zin.
    idd, hare wat ben jij nou voor man dat je er niet heen gaat? :wink:
    kunnen we er niet met z'n allen naartoe en met jou mee rijden?
    "Are you gonna bark all day little doggy?"
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/ormsambeek

  14. #14

    Standaard

    DAYTON, JE BENT EEN VERREKTE LOSER!!!

    wat een misselijk mannetje zeg
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  15. #15

    Standaard Re: Jongens! Dit moet je lezen: Update wat betreft Dayton!

    het word vandaag overgemaakt maar als ik van jou nu nog 1 mailtje kryg heb ik veel zin om eens in myn wagen te stappen en tot by jou te komen dus gelieve me gerust te laten en op het forum als ik nu nog in 1 onderwerp myn naam vind waarin ik word zwart gemaakt dan gaat heel het forum iets beleven geloof me in de pc wereld ken ik myn weg beter dan heel die hoop kleine kinderen die op het forum zitten trouwens hetgeen dat zal ocvergemaakt worden zal niet het gevraagde bedrag zyn aangezien je de atache case gewoon in de freerecord shop kan kopen voor 60 euro dus dat zal meer het bedrag zyn dat word overgemaakt en als u daar niet mee akoord bent dan zou ik zeggen brute pech maar ik ben u! show kotsbeu en tegen diane kan u zeggen dat haar bedrag ook vandaag terug word overgeschreven aangezien ik hier 70 euro kryg voor de kleine zeemeermin
    Oei iemand die kan internetten met een groot ego :wink: oppassen dus, stel je voor, straks pingt ie de server nog plat met z'n botnetje van 3 clients of gebruikt ie z'n kant-en-klaar gedownloade tools en 'skills'
    En over die hoop kleine kinderen die volgens jou hier op het forum zitten, de meeste kleine kinderen kunnen zelfs al normaal zinnen maken en leestekens gebruiken, kun jij niet zeggen.

    Maargoed, je hebt het voor elkaar hoor, iedereen is nu bang voor je hier en we vinden je allemaal een grote jongen, applause!

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar van Sambeek
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Ik was dat geld dus allang gaan halen he ? Zoals je ziet heeft bovenstaande absoluut geen zin.
    idd, hare wat ben jij nou voor man dat je er niet heen gaat? :wink:
    kunnen we er niet met z'n allen naartoe en met jou mee rijden?
    geef het adres maar dan voer ik het wel in
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  17. #17

    Standaard

    dorpstraat 7
    7893 OP
    Mechelen
    "Are you gonna bark all day little doggy?"
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/ormsambeek

  18. #18

  19. #19

    Standaard

    zal toch niks uitkomen.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  20. #20

    Standaard

    dorpstraat 7
    7893 OP
    Mechelen

    hehehe

    Zou ie boos worden als ik z'n adres quote?

  21. #21

    Standaard

    stel je voor dan wordt jij dalijk ook nog bedreigd!
    het moet niet gekker worden...
    "Are you gonna bark all day little doggy?"
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/ormsambeek

  22. #22

    Standaard

    Ja idd, kijk uit hij stapt zo in z'n wagen hoor
    Of hij gaat zijn computerkennis gebruiken, ooh dan zou ik maar uitkijken hoor

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar P.
    dorpstraat 7
    7893 OP
    Mechelen

    hehehe

    Zou ie boos worden als ik z'n adres quote?
    En dan heeft ie ook nog eens het adres van zijn zus gebruikt, zijn echte adres heb ik ook nog ergens
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar van Sambeek
    stel je voor dan wordt jij dalijk ook nog bedreigd!
    het moet niet gekker worden...
    Lijkt me gezellig. Hij is bij mij welkom... Iedereen die me bedreigt is bij mij welkom... Ik heb er zo'n verschrikkelijke hekel aan om over internet te dreigen. Als je echt zo'n held bent, kom je gewoon!

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar P.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar van Sambeek
    stel je voor dan wordt jij dalijk ook nog bedreigd!
    het moet niet gekker worden...
    Lijkt me gezellig. Hij is bij mij welkom... Iedereen die me bedreigt is bij mij welkom... Ik heb er zo'n verschrikkelijke hekel aan om over internet te dreigen. Als je echt zo'n held bent, kom je gewoon!
    Bij mij is hij welkom, als hij gelijk mijn geld meeneemt.

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •