Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 85 worden weergegeven.

Discussie: Al Pacino

  1. #1

    Standaard Al Pacino

    Persoonlijk vind ik Al Pacino een van de beste acteurs in Hollywood en ik ben benieuwt wat andere mensen zijn beste films vinden.

    Mijn persoonlijke top 5 van Al Pacino films

    1. The Godfather (deel I, II en II)
    2. Donnie Brasco
    3. Scarface
    4. Carlito's Way
    5. The Devil's Advocate

  2. #2

    Standaard

    Als je echt een Pacino fan bent is jouw top 5 wel erg onbegrijpelijk, zeker nog niet alles van hem gezien. Zo hoort HEAT er zeker in, en donnie brasco is erg matig, zowel pacino als de hele film. Ook Carlito's Way is erg matig (soort scarface, maar veel slechter)

    1: HEAT
    2: The Godfather part I
    3: Scent of a woman
    4: Dog Day Afternoon
    5: Scarface

    Ik moet wel zeggen dat er weinig goeds uit zijn handen komt de laatste tijd, erg jammer.

  3. #3

    Standaard

    Ik vind het stuk van Donnie Brasco echt erg goed op het moment dat hij weet dat hij vermoord zal gaan worden.
    Heat vond ik zeker ook wel erg sterk, maar het greep me niet echt heel erg aan.

    Ja helaas de laatste tijd toch wel mindere films van Al Pacino. Recruit was ook niet echt om over naar huis te schrijven.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pietse
    Als je echt een Pacino fan bent is jouw top 5 wel erg onbegrijpelijk, zeker nog niet alles van hem gezien. Zo hoort HEAT er zeker in, en donnie brasco is erg matig, zowel pacino als de hele film. Ook Carlito's Way is erg matig (soort scarface, maar veel slechter)

    1: HEAT
    2: The Godfather part I
    3: Scent of a woman
    4: Dog Day Afternoon
    5: Scarface

    Ik moet wel zeggen dat er weinig goeds uit zijn handen komt de laatste tijd, erg jammer.
    Omdat joufavo film er niet bijstaat betekent toch niet dat hij geen Pacino fan kan zijn. Heat is zeker een goede film hoor maar ook niet mijn top3.
    Scarface is voor mij toch echt de beste film van Pacino en 1 van de beste die ik ooit gezien heb.

    Zo vind ik Carlito's way ook een prima film. Geen scarface maar wel vermakelijk. The recruit heb ik ook erg van genoten.

    Zo zie je maar dat meningen nogal verschillend zijn. Maar dat houdt niet in dat iemand geen fan kan zijn van een bepaalde acteur, genre etc.

  5. #5

    Standaard

    The Godfather 2
    The Godfahter
    Dog day Afternoon
    Scarface (Beetje matig verhaal maar geweldig geacteerd)
    Scent of a Woman (geen super film maar wel super geacteerd van meneer Pacino)

    En deze komen er dan nog achteraan:

    Carlito´s way sterke film
    Heat, wel leuke film maar niet geweldig
    En Donnie Brasco was zeker een goede film

  6. #6

    Standaard

    1. The Godfather part I & II
    2. Scarface
    3. The Godfather part III
    4. Serpico
    5. Heat

    Maar eigenlijk is een top vijf niet genoeg: The Devils advocate, Scent of a Woman, Carlito's Way, Any Given Sunday, Donnie Brasco en Glengarry Glen Ross horen er zeker ook in

  7. #7

    Standaard

    Qua film:
    1 Godfather Part II
    2 Godfather
    3 Heat
    4 Donnie Brasco
    5 Carlito's Way

    Qua acteerprestatie Pacino:
    1 Godfather Part II
    2 Godfather
    3 Donnie Brasco
    4 Heat
    5 Carlito's Way

    Kanttekening: Ik moet Dog Day Afternoon nog zien
    Choose life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television. Choose rotting away at the end of it all, pishing your last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, fucked up brats you spawned to replace yourself.

  8. #8

    Standaard

    Mijn top 5 in random order:
    Godfather Trilogy
    Scent of a Woman
    Scarface

  9. #9

    Standaard

    In volgorde van waar ik hem het best in vind spelen:

    1. Scarface
    2. Godfather Trilogy
    3. Glengarry Glen Ross
    4. Heat
    5. Carlito's Way
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  10. #10

    Standaard

    Heb pas de volgende films van hem gezien:

    Scarface
    Carlito's Way
    The Recruit
    Insomnia

    Op DVD heb ik nog Any Given Sunday maar die moet ik nog kijken.

    Ook heb ik lang geleden Heat gezien, die kon me toen niet echt boeien, wil hem daarom binnenkort nog een keertje kijken.

    Maar ik kan dus zeker niet overal over mee praten, maar ik kan wel zeggen dat ik Al Pacino een meesterlijke acteur vind.

    Remco

    Tyler Durden: "I want you to hit me as hard as you can."

  11. #11

    Standaard

    Scarface
    Godfather trilogy
    Donnie Brasco
    Insomnia
    Glengarry Glen Ross
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #12

    Standaard

    Al pacino heeft voor vele verschillende type-karakters de perfectie weten te bereiken. Aan de hand van zijn interpertaties en perfomances zullen nog vele duidelijke en soms wat minder voor de hand liggende imaties volgen. Zo zijn er:

    1 -- Godfather 2 Lijkt me duidelijk. Weinig acteurs komen ook maar in de buurt van deze maffioso. Zelfs beter dan zijn"vader" Vito.
    2 -- Scarface de cartooneske karikatuur van een film-gangster Tony Montana is natuurlijk een legende, en dat komt voor 90% op de rekening van Al.
    3 -- Serpico De perfecte "good cop fighting the system". Vele thrillers die je nu in de videotheek ziet liggen, waarin een agent moet vechten tegen corruptie, list en bedrog, laten zich door Serpico inspireren. Pacino zal in zijn latere rollen ook terugvallen op trekjes van dit karakter. (Heat bv)
    4 -- Dog Day Afternoon Zijn meest veelzijdige performance. Ook hier zien we weer de perfecte uitvoering van een latere karakter standaard. De gijzelaar die sympathie weet te verdienen van de kijker. Uren opgesloten met zijn gegijzelde wordt er een unieke en vervreemde band opgebouwd.
    5 -- Scent of A woman Er zijn misschien betere films te bedenken, maar de prestatie van Pacino is in deze film natuurlijk weer fenomenaal. De charismatische luitenant spettert van het scherm en neemt je mee langs geloofwaardige hoge pieken en diepe dalen.

  13. #13

    Standaard

    Sorry top 5 gaat niet genoeg zijn

    Godfather Trilogy
    Scent of a Woman
    Dog Day Afternoon
    Scarface
    Heat
    Serpico
    Carlito's Way
    Any Given Sunday

    Andre
    Mijn Filmpjes
    "Say goodnight to the bad guy"

  14. #14

    Standaard

    Top 5 qua film voor mij;
    1. Godfather 2
    2. Godfather
    3. Scarface
    4. Heat
    5. Carlito's Way

    Qua acteer prestatie;
    1. Godfather
    2. Godfather 2
    3. Scent of A Woman
    4. Scarface
    5. Dog Day Aftermoon

    Trouwens, heerlijk dit soort topics :wink:
    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco87
    Heb pas de volgende films van hem gezien:

    Scarface
    Carlito's Way
    The Recruit
    Insomnia

    Op DVD heb ik nog Any Given Sunday maar die moet ik nog kijken.

    Ook heb ik lang geleden Heat gezien, die kon me toen niet echt boeien, wil hem daarom binnenkort nog een keertje kijken.

    Maar ik kan dus zeker niet overal over mee praten, maar ik kan wel zeggen dat ik Al Pacino een meesterlijke acteur vind.

    Remco
    Koop dan maar gauw de Godfather box


  16. #16

    Standaard

    1. The Godfather
    2. Donnie Brasco
    3. Scarface

    Dat is mijn Pacino top 3. Ik heb wel meer pacino films gezien, maar een top5 vind ik altijd zo moeilijk vast te stellen

  17. #17

    Standaard

    #1 Scarface
    #2 Godfather II
    #3 Any Given Sunday
    #4 Heat
    #5 Serpico

  18. #18

    Standaard

    1. Scarface
    2. Devils Advocate (Aleen al door de laatste scene)
    3. Heat
    4. Godfather 2 en 3
    5. Donnie Brasco

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pietse
    Als je echt een Pacino fan bent is jouw top 5 wel erg onbegrijpelijk, zeker nog niet alles van hem gezien. Zo hoort HEAT er zeker in, en donnie brasco is erg matig, zowel pacino als de hele film. Ook Carlito's Way is erg matig (soort scarface, maar veel slechter)

    1: HEAT
    2: The Godfather part I
    3: Scent of a woman
    4: Dog Day Afternoon
    5: Scarface

    Ik moet wel zeggen dat er weinig goeds uit zijn handen komt de laatste tijd, erg jammer.
    dat is niet zo. Het blijft een mening. Persoonlijk vind ik carlitos way beter dan scarface. Persoonlijk vind ik paciano in heat niet zo goed. Kijk eens naar de niro in die film. IIG mijn top 5 van zijn beste rollen:

    1: Dog day afternoon
    2. Godfather I
    3. Carlitos way
    4. Glengarry Glen Ross
    5. Scarface
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  20. #20

    Standaard

    Mijn top 5:

    1. The Godfather part II
    2. The Godfather
    3. Dog Day Afternoon
    4. Donnie Brasco
    5. Insomnia

    Insomnia vond ik zijn laatste goede film.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  21. #21

    Standaard

    Mijn top 5:

    1. The Godfather collectie
    2. Scarface
    3. Carlito's way
    2. Donnie Brasco
    3. City Hall

  22. #22

    Standaard

    1. Scarface
    2. The Godfather's
    3. Heat

    zijn toch mijn meest favorieten. Deze films zullen mij nooit gaan vervelen.


    Eervolle vermeldingen:
    Devils advocate, Carlito's way, Scent of a Woman, Dog day afternoon, S1m0ne, Any given sunday, Sea of love

    Persoonlijk teleurstellingen: The Insider (goede film, maar kan me niet identificeren met Pacino), Donnie Brasco (goed concept, matig uitgewerkt).
    Yesterday is history. Tomorrow is the future. Today is a gift, that's why we call it the present.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rolon
    Donnie Brasco (goed concept, matig uitgewerkt).
    Ik vond Donnie Brasco echt sterk, alleen jammer dat de DVD zo slecht is. Ook een zeer goeie rol van Johnny Depp. Persoonlijk vind ik Donnie Brasco 1 van de meest ondergewaardeerde films. Erg jammer

  24. #24

    Standaard

    the godfather part II
    the godfather
    Devil's Advocate
    Scarface
    Heat

  25. #25

    Standaard

    top 5

    1. Carlito's way
    2. Godfather 2
    3. The Godfather
    4. The Godfather part 2
    5. Scarface

    (donnie brasco,Godfather part 3,the recruit zijn ook allemaal goeie films)

    verder heb ik hier nog heel wat onbekeken Pacino films liggen:

    -Sea of Love
    -Scent of a woman
    -Any given sunday
    -Devil's advocate

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •