Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 85 van 85 worden weergegeven.

Discussie: Al Pacino

  1. #76

    Standaard

    Er stond een paar dagen geleden bij de IMDB-links een link naar een interessant artikel (ik denk uit Variety, maar ben niet zeker) over de teloorgang van sterren als Pacino en DeNiro, en hoe ze het misschien ook wel aan zichzelf te danken hebben omdat ze verwachten om op hun leeftijd nog altijd de hoofdrol te spelen in een film, en dat ze misschien beter wat meer zelfrespect zouden hebben zoals bijv. een Gene Hackman die ongeveer even oud is maar wel heel selectief in de films die hij nog aanneemt. Het is gedeeltelijk ook te wijten aan Hollywood zelf dat men nogal snel aan de kant geschoven wordt wegens te oud, maar iemand als Pacino moet het ook niet meer voor het geld doen en zou dan ook de eer aan zichzelf moeten houden en misschien beter denken aan stoppen (volgens de auteur van dat artikel dan toch).


    88 Minutes wordt bij zijn re-release in de Verenigde Staten trouwens (terecht) opnieuw de grond ingeboord. Ik wacht bij Righteous Kill dan ook zeker even de recencies af om te horen of het met die film even erg gesteld is, wat zeer jammer zou zijn.

  2. #77

    Standaard

    Heb je 88 Minutes ook gezien intexor? Heb een keer naar mijn recensie op What I Watch gekeken, en heb hem toch een veel te hoge score gegeven achteraf bekeken... :/
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennoman Bekijk bericht
    Heb je 88 Minutes ook gezien intexor? Heb een keer naar mijn recensie op What I Watch gekeken, en heb hem toch een veel te hoge score gegeven achteraf bekeken... :/
    Ja heb hem een tijd geleden gehuurd (en ik dank mezelf sindsdien nog dagelijks dat ik hem niet meteen gekocht heb ). Ik denk dat ik hem zelf een 4/10 heb gegeven toen, wat eigenlijk ook nog teveel is. De film is gewoon een definitie van middelmatig eigenlijk. Op zich is het geen verschrikkelijk slecht verhaal over een zoektocht naar een moordenaar, maar je hebt dit al zo vaak gezien en ook al zo vele malen beter als dit, dat het echt pijnlijk is om mensen als Al Pacino en William Forsythe erin zien mee te spelen. Ik heb nog niet vaak zo uitgekeken naar het einde van een film, en dat einde was dan al even onbevredigend als de rest van de film. Ik vrees gewoon dat Righteous Kill op dezelfde manier een extreem cliché detective-film gaat worden

    Uit dat artikel wat ik las was ook wel een gedeeltelijke verklaring hiervoor te lezen: het script van 88 Minutes is ook afkomstig van iemand die eigenlijk alleen maar zeer laag gewaardeerde B-films maakt, en de regisseur is nu ook niet meteen een icoon in zijn business

  4. #79

    Standaard

    Een middelmatige film zou ik eerder tussen de 5 en de 6 geven, geen 4, dat noem ik toch echt ondergemiddeld.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Een middelmatige film zou ik eerder tussen de 5 en de 6 geven, geen 4, dat noem ik toch echt ondergemiddeld.
    In dit geval was hij zo middelmatig dat het een onvoldoende is geworden Als werkelijk alles aan een film middelmatig is, dan is dat niet voldoende voor een 5. Soms heeft een middelmatige film toch nog een paar aantrekkelijke zaken (goede cast, leuke actie) en dan kan het iets tussen een 5 en een 7 worden bij mij. Maar 88 Minutes film heeft niets van dit.

    Achja, ik ben nog mild geweest als je het bijvoorbeeld vergelijkt met de rating op rottentomatoes (6%).
    Laatst aangepast door intexor : 26-04-2008 om 12:59

  6. #81

    Standaard

    Ach, 88 Minutes is eigenlijk gewoon een lekker cheesy lange aflevering van CSI of een gelijkaardig soort serie, niet meer, niet minder
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  7. #82

    Standaard

    Klopt, ik heb hem gekregen. Maar geen superfilm. 6je!
    -Aiya Eärendil Elenion Ancalima!-

  8. #83

    Standaard

    88 minutes: rotslechte film, enige pluspunt was Leelee Sobieski
    Tony Montana: "Me, I want what's coming to me."
    Manny: "Oh, well what's coming to you?"
    Tony Montana: "The world, chico, and everything in it."

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Antonio 'Tony' Montana Bekijk bericht
    88 minutes: rotslechte film, enige pluspunt was Leelee Sobieski
    Tjah, ik weet het niet. Ik kan films zoals dit gewoon niet echt háten. Het is een standaard moderne whodunnit met een CSI-parfum erop. Van de serie in kwestie en al zijn spinoffs kan ik ook mateloos genieten op een luie zondagavond, voordat ik weer terug naar Leuven moet voor een schoolweekje...
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  10. #85

    Standaard

    Een tijdje terug nog een heuse Pacino marathon gedaan waarin ik bijna dagelijks een film bekeek met de beste man in de hoofdrol. The Godfather trilogie, Dog Day Afternoon, Scarface, Sea of Love, Heat, Donnie Brasco, The Insider en Insomnia kwamen destijds voorbij en heb weer intens genoten van zijn spel. Pacino beschouw ik toch wel als mijn favoriete acteur en kan zo heerlijk intens een rol zetten. Fenomenaal.

    Las vanochtend op de Belgische teletekst dat hij weer een film gaat doen met De Palma voor de derde keer in een biopic over een American Football coach.
    Hoop dat dit weer wat wordt voor hem, aangezien ik hem in twee meer recente films die ik van hem heb gezien (88 Minutes en Righteous Kill), niet zo heel denderend vond.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •