De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Farewell my concubine

    Heeft iemand hier deze dvd:

    http://global.yesasia.com/en/PrdDept...ection-videos/

    Het is een regiovrije 3disc versie. De film spreekt me erg aan, ik weet alleen niet hoe deze release is. En een review ervan heb ik niet kunnen vinden.

  2. #2

    Standaard

    Ziet erg interessant eruit. Ik hoop dat ie net zo goed van kwaliteit is als de r3 koreaanse dvd.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MKW
    Ziet erg interessant eruit. Ik hoop dat ie net zo goed van kwaliteit is als de r3 koreaanse dvd.
    Dat is 't nu juist, die is volgens deze review niet zo goed qua beeld. Iemand op The Dvd Forums heeft 'm aangeschaft (topic), ik wacht alleen op een wat uitgebreidere beschrijving van hem.

  4. #4

    Standaard

    Kan je mij op de hoogte houden Akira? Ik ben ook nieuwsgierig naar de kwaliteit van de drie disc dvd.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MKW
    Kan je mij op de hoogte houden Akira? Ik ben ook nieuwsgierig naar de kwaliteit van de drie disc dvd.
    Ik zal nieuwe info in deze thread plaatsen

  6. #6

    Standaard

    Ik heb de r1 versie al, maar zo te zien moet ik die maar een keer wegdoen. Ik vind dit nog steeds een van de beste films die ooit gemaakt is. Ik heb deze film in China gekekem, terwijl ik diep verdiept was in de Chinese geschiedenis en veel las over de Culturele Revolutie, dit was voor mij de visualisatie en daardoor een best wel gruwelijke ervaring. Ik ben erg benieuwd naar de extra's bij deze film. Komt er ook commentaar van Kaige ? En is de film nu wel in 5.1 ? Want de R1 is in 2.0, beetje jammer.

  7. #7

    Standaard

    Ik heb deze disc inmiddels aangeschaft. En de film staat verspreid over twee discs, daarom dat het een 3 disc is. De extra, een klein half uurtje staat op de derde disc.

    Hoe dan ook het blijft een van de beste films uit de Chinese cinema. Deze zomer heb ik zelfs het geluk mogen hebben om de Beijing opera 'Farewell My Concubine' te mogen zien. Wat een ontzettende interessante ervaring. En ik heb ook de OST in China gevonden.

    Mocht je deze willen aanschaffen, dan kun je beter wachten beter wachten tot je een goede kunt kopen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •