De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.

Discussie: Basic (SCE) [DVD]

  1. #1

    Standaard Basic (SCE) [DVD]

    Basic (SCE) [DVD]

    Misleiding hoort tot de basistraining van elke militair.

    Lees dit artikel

  2. #2
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Zelf vind ik het een goede film met een heerlijke DTS track.

  3. #3

    Standaard

    Ik ben zeer benieuwd, ga hem zsm een keertje huren

  4. #4

    Standaard

    Vond de film erg matig. Plot veranderd zóóó ontzettend vaak dat het gewoon niet meer geloofwaardig overkomt. En het einde is al helemaal overdreven. Vond het wel eindelijk weer eens film waarin Travolta weer eens goed uit de verf komt, dat vond ik dan ook meteen het enige pluspunt uit de hele film.
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  5. #5
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Vond het wel eindelijk weer eens film waarin Travolta weer eens goed uit de verf komt,
    Eén van de beste acteurs die er rond lopen als je het mij vraag.
    Mag gerust in meer films spelen.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Vond de film erg matig. Plot veranderd zóóó ontzettend vaak dat het gewoon niet meer geloofwaardig overkomt. En het einde is al helemaal overdreven.
    Is wat ik ook overal gelezen heb en het heeft mij tegengehouden om er naar te gaan kijken, want ik hou wel van McTierman zijn films over het algemeen.
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  7. #7

    Standaard

    Heb deze versie inmiddels aangeschaft en ben niet teleurgesteld. Lekkere film, maar McTiernan zegt romantische thriller... Romantisch?!
    Welcome to... "The Family"

  8. #8
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    ik vond de film weldegelijk erg smakelijk! goede DTS track en lekker wisselend verhaal. tenminste geen verhaal wat je al van te voren kan voorspellen.

    goed gedaan! perfecte film

  9. #9

    Standaard

    Ik vond dit een van de zwkste films van 2003, Travolta vind ik gewoon ontzettend ongeloofwaardig overkomen, ik heb me vooral vreselijk geergerd aan Anette Benning, terwijl ze geweldig was in American Beauty. Het verhaal, is op zich leuk, alleen het aantal plotwendingen is niet te volgen, een ongeorganisserde bende van John McTiernan, die dacht dat je met elke whodunnit thriller met plotwendingen kan scoren tegenwoordig. Fout gedacht. Het enige goede aan de film zijn de rollen van Samuel L Jackson en Giovanni Ribisi, helaas komen zij te weinig in het verhaal voor om het niveau omhoog te halen.

    4,5 / 10
    Choose life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television. Choose rotting away at the end of it all, pishing your last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, fucked up brats you spawned to replace yourself.

  10. #10

    Standaard

    Film viel me erg tegen. Flashbacks werken in dit verhaal zeeeeer irritant. Vond dit 1 van de teleurstellingen van 2003.....
    DVD verzameling

    " There is no Mystery so great as Misery"

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joe
    ik heb me vooral vreselijk geergerd aan Anette Benning, terwijl ze geweldig was in American Beauty
    Annette Bening? Die speelt helemaal niet mee in deze film!!! Ze zit wel in American Beauty, overigens.

    Heb je het wel over dezelfde film? Of verwar je Connie Nielsen (Gladiator) met Ms. Bening?

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jibbe Stuijts
    Film viel me erg tegen. Flashbacks werken in dit verhaal zeeeeer irritant. Vond dit 1 van de teleurstellingen van 2003.....
    Helemaal mee eens.

  13. #13
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2002
    Woonplaats
    Zuid Holland is niet groot genoeg

    Standaard ..

    Vond het juist wel weer een redelijk goede film. Plotwendingen niet te volgen? huh. Maar ja smaken verschillen. Travolta vind ik wel soms ongeloofwaardig in bepaalde stukjes. Al met al voor die prijs geen miskoop

  14. #14

    Standaard

    Vond dit een vrij matige film. Plotwendingen waren wel makkelijk te volgen en af en toe zelfs voorspelbaar jammergenoeg. Het leek wel op een gemiddelde JAG-aflevering met een iets dieper verhaal. John Travolta was wel redelijk in deze film, maar geen acteerprestatie van uitzonderlijk niveau. Dat is ook te zeggen voor de rest van de cast, inclusief Samuel L. Jackson, die ik toch wel hoger had ingeschat. Was leuk voor een keertje, maar ik zou hem niet een tweede keer willen zien.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  15. #15

    Standaard Matig

    Sluit me hierbij aan bij de critische geluiden over deze film.
    Heb zojuist de film bekeken en vond hem qua inhoud op alle fronten tegenvallen. De plots zijn erg onduidelijk en ongeloofwaardig en het einde heeft meer weg van een driestuiver roman dan van een geloofwaardige film. Jammer van het geld.
    CUL8R

  16. #16

    Standaard

    Vond het een leuke film om te zien, vooral het einde. De extra's vind ik erg tegenvallen. Die documantaire over de Army Ranger hadden ze er beter bij Black Hawk Down bij kunnen zetten

  17. #17

    Standaard

    Heb 'm net gezien en ik vond het een zootje. Het is zo'n verhaal waarvan je het einde niet kan raden... omdat het gewoon lulkoek is!

    Wat me echter opviel is dat er een hoog geluid als background noise zit op het geluid gedurende de HELE film. Ik vond het nogal storend eigenlijk. Het is niet zo heel luid, maar in de stillere scenes was het toch steeds hoorbaar. Raar dat dit niet in de recentie staat. Misschien nog eens herbeluisteren jongens?
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •