Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 88 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard League of Extraordinary Gentlemen, The (SE) [DVD]

    League of Extraordinary Gentlemen, The (SE) [DVD]

    Quatermain (Sean Connery) vormt een team met andere ‘superhelden’ uit de Victoriaanse literatuur.

    Lees dit artikel

  2. #2
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Dark side of the moon

    Standaard

    De dvd is in orde....nou alleen de film nog. Ik vond deze gewoon echt slecht
    "Peace is a lie, there is only passion. Through passion I gain strength.
    Through strength I gain power. Through power I gain victory.
    Through victory my chains are broken. The Force shall set me free."

  3. #3

    Standaard

    Matige film met een slap verhaal.
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  4. #4

    Standaard

    Ik vond dit een lekkere film. Verstand op nul, blik op oneindig en gewoon lekker kijken (met bier en popcorn )

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maximus
    De dvd is in orde....nou alleen de film nog. Ik vond deze gewoon echt slecht
    Volledig mee eens.

    Het verhaal was op zich eigenlijk zó slecht nog niet, hoor. Het probleem was echter dat er nu werkelijk geen enkel aspect van het verhaal was dat ook maar een beetje uitgewerkt was. Dat had als gevolg dat absoluut niets van wat er gebeurde dat je ook maar iets kon schelen. Er waren een paar plotwendingen in het verhaal die eventueel nog interessant konden geweest zijn als ze het ook maar een klein beetje hadden uitgewerkt, maar hetgeen je hier te zien krijgt lijkt eerder op een korte samenvatting van een verhaal.

    Deze film had véél beter gekunnen, maar wat je nu krijgt, is absoluut zijn geld niet waard. 3 sterren is werkelijk veel te veel.

  6. #6

    Standaard

    Jammer dat Connery hier zijn tijd ingestoken heeft
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    Jammer dat Connery hier zijn tijd ingestoken heeft
    Door Connery is de film nog enigzins aan te zien. Verder hou ik niet zo van comic verfilmingen, hoe knap gemaakt ze ook zijn. Ik kreeg 'm mee van een vriend. Maar...ik heb 'm uit kunnen kijken, en dat is iets dat Prul Harbour niet gelukt is. Of dat nu iets zegt over a)mijn smaak, b)LXG of c)Prul Harbour laat ik in het midden... :wink:
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  8. #8

    Standaard

    Ik ben gek van comic-verfilmingen en zal deze dus ook blindelings aanschaffen,ik heb 'm nog niet gezien...

  9. #9

    Standaard

    Als Sean Connery zijn medewrking niet had verleent, kwam die film volgens mij niet eens in de bioscoop. Ik denk dat hij de grote publiekstrekker was.
    I'm gonna make you an offer you can't refuse!

  10. #10

    Standaard

    Had totaal geen verwachtingen van deze film, en vond hem eigenlijk best leuk. Zoals men al eerder zei: verstand op nul zetten.
    Zelfs Sean Connery, die ik behalve in The Rock, altijd slecht vind, is om aan te zien. De drie sterren zijn verdiend, niet meer en niet minder.
    Welcome to... "The Family"

  11. #11

    Standaard

    Waar heb je deze dvd gekocht ?
    Want ik dacht dat deze film nog niet bestond om te kopen ?
    BD (1243) What i Watch

  12. #12

    Standaard

    Jongens, wat was dit een slechte film, zeg. Wat mij betreft is hij *compleet* mislukt. Het enige dat verhinderde dat ik de bioscoop verliet, was de aanwezigheid van Sean Connery.
    Dankzij de extra's probeert men dit misbaksel nog te slijten maar ik raad iedereen aan hem links te laten liggen, of zijn minst dan toch eerst eens te huren.
    Het verhaal achter LXG spreekt me volledig aan en ik was dan ook blij dat er een verfilming kwam. Helaas, wat een schitterende prent had kunnen worden, is volledig vergooid. Gemiste kans !

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    Jammer dat Connery hier zijn tijd ingestoken heeft
    Ik heb begrepen dat Connery zoveel geld vroeg voor deze film dat er geen geld meer over was om andere acteurs te betalen. Daarom zijn het allemaal minderbekende namen. Waarschijnlijk dacht hij dat als hij maar veel geld vroeg dat ze 'm dan toch niet zouden nemen. Dat pakte dus blijkbaar anders uit...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  14. #14

    Standaard

    Als comicliefhebber moet ik zeggen dat deze film mijn verwachtingen ruimschoots heeft overtroffen. Echt een lust voor het oog! En de vaart zit er qua actie goed in.
    Aanrader voor alle mensen die willen genieten van een avondje avontuur en vermaak!

  15. #15

    Standaard

    Ondanks alle onvergeeflijke eigenschappen; alleen maar computer effecten, geen verhaal, voorspelbaar plot, etc. enz. vond ik dit toch nog wel een aardige film. Maar dat komt waarschijnlijk doordat ik gewoon een genre liefhebber ben.

    Al met al had de maker van Blade wel iets beters af kunnen leveren.
    A clear conscience is usually caused by a short memory

  16. #16
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roboter
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    Jammer dat Connery hier zijn tijd ingestoken heeft
    Ik heb begrepen dat Connery zoveel geld vroeg voor deze film dat er geen geld meer over was om andere acteurs te betalen. Daarom zijn het allemaal minderbekende namen. Waarschijnlijk dacht hij dat als hij maar veel geld vroeg dat ze 'm dan toch niet zouden nemen. Dat pakte dus blijkbaar anders uit...
    Klopt dus niet ... dat ie goed betaald was staat buiten twijfel maar de echte problemen bij LXG lagen em eerder aan de koppigheid van zowel de regisseur als Connery zelf.

    De regisseur had het er nogal moeilijk mee om advies van Connery te aanvaarden .... gevolg is dat deze laatste meer dan één keer de set gewoon verlaten heeft om de regisseur te laten afkoelen.

    Dat is in ieder geval toch wat ik op verschillende plaatsen gelezen heb.

  17. #17
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    kvond t eigenlijk wel een aardige film.. in de bios was ie heel goed te doen gewoon verstand op nul en als je wil nadenken ga je maar schaken

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roboter
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    Jammer dat Connery hier zijn tijd ingestoken heeft
    Ik heb begrepen dat Connery zoveel geld vroeg voor deze film dat er geen geld meer over was om andere acteurs te betalen. Daarom zijn het allemaal minderbekende namen. Waarschijnlijk dacht hij dat als hij maar veel geld vroeg dat ze 'm dan toch niet zouden nemen. Dat pakte dus blijkbaar anders uit...
    Minder bekende namen mogen geen invloed hebben op de kwaliteit van een film, aangezien acteurs niet op talent verloond worden.
    Het probleem ligt dus ergens anders, zoals door iemand anders vermeld, maar misschien ook bij een gebrekkig script?
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  19. #19

    Standaard

    Connery is ook niet zomaar 'ingehuurd' maar was medeproducent van de film. Hij moet dus wel iets in het gegeven gezien hebben, anders steek je er tenslotte geen eigen geld in, dunkt me!
    StarTrader

  20. #20
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2002
    Woonplaats
    De Cirkel in Badhoevedorp

    Standaard

    Ik heb hem gehuurd en gisteravond gekeken. Vond de film hartstikke leuk.

  21. #21
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thijs Gloger
    Connery is ook niet zomaar 'ingehuurd' maar was medeproducent van de film. Hij moet dus wel iets in het gegeven gezien hebben, anders steek je er tenslotte geen eigen geld in, dunkt me!
    Inderdaad ... en als je dan een regisseur hebt die niet wil luisteren :-S

  22. #22

    Standaard

    Dit wordt hooguit ooit een keer huren.
    Ik heb hem nog nooit gezien, eigenlijk nooit helemaal afgekeken, maar ik vind hem nou ook weer niet de moeite waard om hem te kopen.
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  23. #23

    Standaard

    Wat een but-film!!!
    Geen geld aan spenderen luitjes!
    Hoogstens een keertje huren als je echt niks beters te kijken hebt.

  24. #24
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Knap nog nooit gezien en je weet nu al dat het niks is, je vraagt je bijna af waarom je nog film kijkt als je enkel af gaat op de opinie van anderen.
    Kijk en heb een oordeel, kijk niet en zwijg dan.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chimera01
    Knap nog nooit gezien en je weet nu al dat het niks is, je vraagt je bijna af waarom je nog film kijkt als je enkel af gaat op de opinie van anderen.
    Kijk en heb een oordeel, kijk niet en zwijg dan.
    Als het bvb. je genre niet is, kan je best al weten dat je hem niet wil kopen...

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •